globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati Streetfighter - zmena prevodu
17.5.2010 v 22:42
Ahojte, mate niekto skusenost so zmenou prevodu na Ducati Streetfighter? Zakladny sa mi zda byt "dost dlhy". Maximalku na nahaci vysoko nad 200 nepotrebujem, radsej viac "chuti do otaciek a akceleracie". Importer mi radi vymenu predneho ozubeneho kolecka za mensie. Ma niekto skusenost s vymenou, resp so zmenou jazdných vlastností. Mam S , cca 2.500km, antihop a Termixi. Dakujem za vsetky nazory. Matus



Naposledy editováno 18.05.2010 00:27:45
Předchozí
1 2 3 4
Následující

Ducati Streetfighter - zmena prevodu

17.5.2010 v 23:09 | Nahoru | #1
Bud můžeš dát menší kolečko vpředu nebo větší rozetu..
Poměr si zvládnes spočítat sám (počet zubů vpředu lomeno počet zubů vzadu a od toho se to odvíjí..
Pokud budes měnit předek, ubral bych max. o 2 zuby, bude to znát dost si myslim..
Co vic na tom chces zkoumat a vymyslet?

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Streetfighter - zmena prevodu

17.5.2010 v 23:11 | Nahoru | #2
Jo ještě postřeh > dvouval ma menší využitelný rozsah otáček, takže s touto změnou budes muset vic řadit, proto bych to nezkracoval o moc..

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Streetfighter - zmena prevodu

17.5.2010 v 23:46 | Nahoru | #3
Budu řešit něco podobného na 916 (ano opět ta moje 916, bohužel na 954RRR jsem to ještě nezkoušel ) a mám v plánu ubrat jeden zub vepředu na pastorku a vzádu na rozetě dva přidat... Docela zajímavé stránky jsou na to GearingCommander.com - můžeš si tam vypočítat o kolik se změní maximálka, a jak na tom budou i ostatní kvalty, a podle toho snad i odhadneš jakej převod bude pro tebe ideální... Jak tam koukám, tak pokud má Streetfigher omezovač na 10 tisíc RpM, tak je maximální možná rychlost necelých 270 Km/h, což si myslím že je na něj tak akorát... Já mám u 916 základní převod na 285 Km/h, což ale u toho výkonu nemá moc smysl, a já taky nemám potřebu jezdit až tak rychle (a ona hlavně ani tolik nedá ), takže budu zkracovat asi na 250 Km/h, ale to už si každej musí zvolit sám podle toho co mu nejvíc sedne...

Ducati Streetfighter - zmena prevodu

17.5.2010 v 23:50 | Nahoru | #4
Kurva to je motorka, sem už nemůžu lízt, bych tady slintal, tak sorry, že neporadim.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Streetfighter - zmena prevodu

17.5.2010 v 23:51 | Nahoru | #5

dva_hrnce>Jo ještě postřeh > dvouval ma menší využitelný rozsah otáček, takže s touto změnou budes muset vic řadit, proto bych to nezkracoval o moc..


Jenom nekecej, třeba můj dvouvál má větší rozsah otáček než R6ka! Táhne už od 2500 až do 9500 RpM - takže rozsah otáček to má asi 7 tisíc , zatímco R6ka jede až od 10 tisíc a ve 13000 končí , takže má rozsah použitelných otáček ani ne 3 tisíce!!!

(reakce na) Ducati Streetfighter - zmena prevodu

17.5.2010 v 23:55 | Nahoru | #6
DMC.motobiker> s tou R6 sis asi nevybral nejlepší příklad. Mě to jede od 2500 rpm do 11500 rpm, tož teď mluv.

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Streetfighter - zmena prevodu

18.5.2010 v 00:03 | Nahoru | #7
Dave81> No ona jako jede , ale přitom ještě moc nejede , opravdu jede až od desíti!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Streetfighter - zmena prevodu

18.5.2010 v 00:07 | Nahoru | #8

DMC.motobiker>Dave81> No ona jako jede , ale přitom ještě moc nejede , opravdu jede až od desíti!



No to máš recht, do desíti jede jako dvouvál :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Streetfighter - zmena prevodu

18.5.2010 v 00:09 | Nahoru | #9

Dave81>No to máš recht, do desíti jede jako dvouvál :)


Ano , ale jako můj starej paralení dvouvál v Jawě 350!

Ducati Streetfighter - zmena prevodu

18.5.2010 v 00:11 | Nahoru | #10
Tak ja to beru podle myho traktoru, kterej jede od 2500 a omezovač už někde za 8, duc na tom bude asi o kousek líp, ale stejne mi prijde ten dvouval točit do umřeni takovy divný..
Jeste k ty úpravě převodu > zub vepredu nic moc neudělá, jemnější změny docílis vzadu nebo kombinaci asi.. Ladit to jen vepredu asi neni nejlepší řešení..
Ale ja tomu vubec nerozumím, ja tyhle věci na moto nemam

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Streetfighter - zmena prevodu

18.5.2010 v 00:13 | Nahoru | #11

DMC.motobiker>Ano , ale jako můj starej paralení dvouvál v Jawě 350!



Smekám před tvou jawou

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Streetfighter - zmena prevodu

18.5.2010 v 00:13 | Nahoru | #12
Dmc> jsem myslel ze je tu rec o litrech, tak sem netahej vydechlou r6
Navic ta urcite nekončí ve 13tis., nebo jo?

Ducati Streetfighter - zmena prevodu

18.5.2010 v 00:18 | Nahoru | #13
dva_hrnce> No zub vepředu si myslím že právě udělá dost , je to asi jako když vzádu ubereš 3 zuby a to je už sakra znát , hrál jsem si s tím na Monsteru, a člověk by nevěřil co jeden zub tam či sem neudělá... Měl jsem tam původně 15 - 38 zůbu, což bylo nanic, protože na 3ku to jelo 160 a pak už nemělo ani smysl řadit, protože další kvalty už to neutáhlo , tak jsem nahodil 15 - 43 zubů a je to tak akorát , jede to těch 160 - 170 ale na pětku a hlavně v zatáčkách to přidalo dost, i za cenu toho že musím 3x víc řadit , ještě jsem tam zkoušel 14 - 43 a už to bylo zase málo, v kile už tam byla pětka dost vytočená...

(reakce na) Ducati Streetfighter - zmena prevodu

18.5.2010 v 00:19 | Nahoru | #14

dva_hrnce>Dmc> jsem myslel ze je tu rec o litrech, tak sem netahej vydechlou r6
Navic ta urcite nekončí ve 13tis., nebo jo?


Ne , ta tam teprve začíná...

(reakce na) Ducati Streetfighter - zmena prevodu

18.5.2010 v 00:19 | Nahoru | #15

Dave81>Smekám před tvou jawou


Vyřídim jí to...

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Streetfighter - zmena prevodu

18.5.2010 v 00:20 | Nahoru | #16
to je zase diskuze

edit: vytáhněte občanky...

Naposledy editováno 18.05.2010 00:20:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Streetfighter - zmena prevodu

18.5.2010 v 00:22 | Nahoru | #17
DMC.motobiker> vdaka za tip ... dobra stranka

Ducati Streetfighter - zmena prevodu

18.5.2010 v 00:23 | Nahoru | #18
Jasny, ale kdybys nechal vzadu 38 a dopředu dal 14, tak to takovej skok nebude, i když jak jsem psal výše, vzadu jsou ty změny jemnější, je to daný tim poměrem celkového převodu, vepredu zub udělá větší rozdíl nez zub vzadu, to jo..

Ducati Streetfighter - zmena prevodu

18.5.2010 v 00:27 | Nahoru | #19
dva_hrnce> No kdybych dal místo těch 15ti dopředu 14 a vzádu nechal těch 38, tak je to asi stejný jako kdybys dal dozádu 41 a vepředu zůstalo 15 , ale určitě je lepší víc zubů vzádu než méně vepředu kvůli ploše záběru si myslím, pak to toliko netrpí... Jinak vzádu je to určitě jemnější, taky Ducati dělá dozádu rozety asi od 36 až do 43 zubů a dopředu jenom 14 / 15, takže to ladění se děje hlavně na zadku...

(reakce na) Ducati Streetfighter - zmena prevodu

18.5.2010 v 00:28 | Nahoru | #20

Matus993>DMC.motobiker> vdaka za tip ... dobra stranka


Nemáš zač , pak se pochlub jak to dopadlo , jo a máš moc krásnou mašinu , závidím...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Streetfighter - zmena prevodu

18.5.2010 v 00:29 | Nahoru | #21

Forty> vytáhněte občanky...


Neblbni ta už dávno spí!

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Streetfighter - zmena prevodu

18.5.2010 v 00:36 | Nahoru | #22
Jo jo, vzadu je vic na výběr, to je dalsi výhoda
Tak se mějte, ja si jdu hrát taky na občanku

(reakce na) Ducati Streetfighter - zmena prevodu

18.5.2010 v 00:48 | Nahoru | #23

dva_hrnce> Tak se mějte, ja si jdu hrát taky na občanku


Jsem na tom stejně , už je čas , tak se tu mějte všeci pěkně!

3 reakcí na tento příspěvek Ducati Streetfighter - zmena prevodu

18.5.2010 v 09:08 | Nahoru | #24
Chcete říct, že Streetfighter netáhne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Streetfighter - zmena prevodu

18.5.2010 v 09:27 | Nahoru | #25

Sefo>Chcete říct, že Streetfighter netáhne?


jasně že ne, je to mrtka !

(reakce na) Ducati Streetfighter - zmena prevodu

18.5.2010 v 09:28 | Nahoru | #26

DMC.motobiker>Neblbni ta už dávno spí!


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Streetfighter - zmena prevodu

18.5.2010 v 09:40 | Nahoru | #27
Forty> Teda u streetu bych to nečekal...ale proč ne, zanadávat si jak starej dědek je taky pohoda...je to prostě dojebaná plečka

(reakce na) Ducati Streetfighter - zmena prevodu

18.5.2010 v 09:44 | Nahoru | #28
Sefo>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Streetfighter - zmena prevodu

18.5.2010 v 09:51 | Nahoru | #29

Sefo>Chcete říct, že Streetfighter netáhne?


Kdo to pustil z huby?
Neni nad to, když chodí moto plynem na prdel na jakýkoliv kvalt, o rychlost vůbec nejde

(reakce na) Ducati Streetfighter - zmena prevodu

18.5.2010 v 11:41 | Nahoru | #30

dva_hrnce> Neni nad to, když chodí moto plynem na prdel na jakýkoliv kvalt, o rychlost vůbec nejde


Co dodat?
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 32 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Agnosy 5 5.11.2022 v 13:41 juraaa
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 1 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF
Suchá antihoppingová spojka pro V2 [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s Kirdishack 46 17.8.2022 v 12:24 Kirdishack
MCF Slušovice autorizovaný servis D... [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s Lukes. 33 28.6.2022 v 22:21 Jirka4137


TOPlist