globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Praská pojistka
16.5.2010 v 19:07
Zdravím. Mám problém u Bandita 1200 Stále praská 15A pojistka s označením signal. V tu chvíli nejde přístrojovka,blinkry ,parkovačky a houkačka, ale motor běží dál. Všechny tyto spotřebiče jsem odpojil,prošel svazky a stále to samé. Pojistka,ale praská pouze při běžícím motoru a to při zvýšení otáček. Někdy po pár vteřinách,někdy po kilometru jízdy,prostě nahodile. Pokud má někdo radu budu vděčnej. Taky se snažim někde sehnat schéma. Dík

1 reakcí na tento příspěvek Praská pojistka

16.5.2010 v 19:13 | Nahoru | #1
No tak pokud prasne i kdyz vsechno odpojis tak to je docela pruser. Jses si jistej ze tam ma byt 15A a ne vetsi?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Praská pojistka

16.5.2010 v 19:14 | Nahoru | #2
MartasUS> To jsem,protože to u ní je popsaný

1 reakcí na tento příspěvek Praská pojistka

16.5.2010 v 19:16 | Nahoru | #3
Zkus stáhnout tohle. Tam by schéma být mohlo.

1 reakcí na tento příspěvek Praská pojistka

16.5.2010 v 19:19 | Nahoru | #4
S tím že při zvýšených otáčkách, měřil jsi napětí, nemáš třeba špatný regulátor?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Praská pojistka

16.5.2010 v 19:25 | Nahoru | #5

Zíbrdý>MartasUS> To jsem,protože to u ní je popsaný



Tak to chce zmerit. dej to nejakymu motoelektrikari a ten to vyresi za par minut.

(reakce na) Praská pojistka

16.5.2010 v 19:39 | Nahoru | #6
dj_hroch> To jsem měřil,ale na 14,4 to reguluje,takže by tam musela lítat nějaká rychlá špička,ale ampéry nenaměřím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Praská pojistka

16.5.2010 v 19:42 | Nahoru | #7
MartasUS> Já jsem autoelektrikář,takže to co pro to šlo udělat jsem udělal. Teď už jedině něčí zkušenost,protože na pokus omyl ,jako třeba zkusit vyměnit regulátor nemám náhradní díly

(reakce na) Praská pojistka

16.5.2010 v 20:02 | Nahoru | #8
Poggy> Super,to je přesně to co jsem hledal

1 reakcí na tento příspěvek Praská pojistka

16.5.2010 v 20:06 | Nahoru | #9
není třeba někde prošoupaný kabel nebo špatná kostra?

(reakce na) Praská pojistka

16.5.2010 v 20:18 | Nahoru | #10
rich.puzzle> Jak píšu,to jsem prošel a navíc to lítá áž při otáčkách,takže to bude spíš něco kolem alternátoru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Praská pojistka

16.5.2010 v 20:18 | Nahoru | #11
Zíbrdý> Je tam schema? Jestli jo tak na něj mrkni a přemýšlej co z věcí nebo vedení na té pojistce může být průserové, jinak ještě to můžeš zkusit na střídavém, kdyby třeba neusměrňovala některá z fází, ale to by snad bylo vidět i tak... nebo pak můžeš odpojit uplně všechno a projíždět postupně podle schémy ohmetrem jestli fakt třeba není někde ykrat nebo zuhelnatělý kus izolace a robí bordel.

Nic tam nápadně nehřeje, nesmrdí, baterka nehřeje nebo nevypařuje trošku elektrolyt?

edit: měknutí mozku...

Naposledy editováno 16.05.2010 20:20:33

1 reakcí na tento příspěvek Praská pojistka

16.5.2010 v 20:22 | Nahoru | #12
[url= tam tohle a je po problému :)[/url]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Praská pojistka

16.5.2010 v 20:24 | Nahoru | #13
ChinaBikerka> Jo to by šlo Nevíš kde k tomu prodávaj prodlužku

(reakce na) Praská pojistka

16.5.2010 v 20:27 | Nahoru | #14
Zíbrdý> ale tak vem si to jenom nahodíš jistič a jedeš dál :) to je komfort který ti žádná tavná pojistka nedá :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Praská pojistka

16.5.2010 v 20:29 | Nahoru | #15
dj_hroch> Schéma jsem teď konečně získal od Poggy,takže jsem zas poposkočil,ale jinak vše co je na pojistce jsem odpojil a lítá dál. Musí se tam cpát nějaká špička,ale na měřáku se to neukáže.........

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Praská pojistka

16.5.2010 v 21:38 | Nahoru | #16
Zíbrdý> Čistě teoreticky ať tam bude špička jaká chce, pojistka se nemůže přetavit, když je vše odpojené, a tak jí neteče proud Tudíž tam stejně někudy něco teče což způsobuje hledaný problém - čili jak na začátku, špatná izolace, někde blbé ukostření a proudy tečou jinudy, někde čidla třeba přes olej, něco zahnojené bordelem který dělá svod... Budeš muset hledat Zkrat není true - false, pokud se vyloženě nedotýkají dráty tak máš nenulový odpor a pojistka se může napalovat postupně až pak prdne.

(reakce na) Praská pojistka

16.5.2010 v 21:44 | Nahoru | #17
dj_hroch> Tak ale proč to nepraskne při volnoběhu? Proč až v otáčkách? Stále víc mně to navádí na alternátor. Zítra volám do Suzuki,snad z nich něco vypáčím. Dám vědět

1 reakcí na tento příspěvek Praská pojistka

17.5.2010 v 05:52 | Nahoru | #18
Čím vyšší napětí, tím menší proud.
Modelová situace:
Spotřebiče o příkonu 140 W vezmou při napětí 12,5 V - 11,2 A, ale stejný výkon a napětí 14,5 V - 9,6 A.
Z toho vyplývá, jedině podpětí. Čím menší napětí, tím větší proud pro jmenovitý výkon. Změřil bych napětí na spotřebičích - žárovky atd., které jsou napojené na pojistku. Může být někde zaoxidovaný konektor, vzniká přechodový odpor a na něm úbytek napětí, který "dostatečně" způsobí pokles napětí a zvýšení odběru proudu.
A ještě jedna věc. Střídavou složku napětí nezměříš multimetrem.

(reakce na) Praská pojistka

17.5.2010 v 20:02 | Nahoru | #19

ace1x>Čím vyšší napětí, tím menší proud.
Modelová situace:
Spotřebiče o příkonu 140 W vezmou při napětí 12,5 V - 11,2 A, ale stejný výkon a napětí 14,5 V - 9,6 A.
Z toho vyplývá, jedině podpětí. Čím menší napětí, tím větší proud pro jmenovitý výkon. Změřil bych napětí na spotřebičích - žárovky atd., které jsou napojené na pojistku. Může být někde zaoxidovaný konektor, vzniká přechodový odpor a na něm úbytek napětí, který "dostatečně" způsobí pokles napětí a zvýšení odběru proudu.
A ještě jedna věc. Střídavou složku napětí nezměříš multimetrem.



Tys asi na základní škole chrápal, když se probíral ohmův zákon jinak bys takovou píčovinu nenapsal.

Praská pojistka

8.11.2013 v 14:17 | Nahoru | #20
dobrý den ,ztratil jsem klíček zapalovaní u skutra Piaggio X9 180, po shanění nového jsem zjistil ,že zhotovení duplikátu stojí šílené peníze vzhledem kodu na imobilizer , nechá se imobilizer deaktivovat,poraďte prosím .peca koumes

Praská pojistka

8.11.2013 v 14:26 | Nahoru | #21
jak deaktivovat imobilizer u skutru Piaggio X9 180 2002

Praská pojistka

25.11.2013 v 19:13 | Nahoru | #22
Poradí mě někdo ,jak se měří ,jak měřit množství oleje v motoru PIAGGIA X 9 AMALFI . Má se vyšroubovat měrka , otřít a zasunout měrku bez zašroubování ,nebo zašroubovat a znova vyšroubovat ?? Dík za radu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
otáčky volnoběhu Suzuki GSF 1200 Bandit ujec76 6 7.5.2024 v 01:42 6573
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... Banditak650 14 24.4.2024 v 15:53 Banditak650
potah sedla Suzuki GSF 1200 Bandit ujec76 5 19.4.2024 v 09:14 kalous72
Bagster Suzuki GSF 1200 Bandit ujec76 11 14.1.2024 v 18:58 kuzmič
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... Warthox 200 12.11.2023 v 19:19 ferda.66


TOPlist