globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kdo přešel z V2 na 4V??
10.5.2010 v 10:45
Zdarec.Po weekendové projíždce s přítelkyní, a následně pák solo s kámarádama mi začala vrtat hlavou myšlenka zkusit 4 vál. Proč?Jedna věc je ta, že mě u VTR štve malá nádrž+relativně velká spotřeba a tím pádem malý dojezd. Celkově je to taková hrubější motorka(vím,jak pro koho ..)..Nejezdím kudlu,jen občas když jedu sám tak tomu naložím, jinak poklidný tempo s přítelkyní. Jelikož nepotřebuju extra výkon, tak se koukám po 6ti kilu - Konkrétně se mi líbí ZX6R 2001+ nebo Fazera 2001+...A ted tu proč píšu-je tu někdo, kdo přešel z V2(klidně i šestky) na řadověj 4 vál??Proč jste přešli,vaše dojmy, jakýkoliv postřehy.díky...

Kdo přešel z V2 na 4V??

12.5.2010 v 00:29 | Nahoru | #151
Tak ja mam VTR 1000 F a bracha ma VFR 800 FI este bez V-tecu.VFR mozem doporucit po VTR.Motor je zivejsy po otackach a pekne taha uz od 3000ot pricem spotreba je urcite lepsi nez na VTR.Pohodlna je aj pre spolujazdca.Myslim ze po V2 je super volba V4 hlavne ked ma rozvody ozubenyma kolama.Preju stastny vyber.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

12.5.2010 v 09:24 | Nahoru | #152

jawar640>2ozzy: No kéž by, to bych ty prachy musel s*** ..Jak jsme psal o pár příspěvků výš-letos chci odjezdit na VTR abych nabral nějaký zkušenosti a pak ten 4hrnek.

Jinak co se týká té R6R-to je fakt sportovní náčiní, obdivuju ty lidi co natom jezdí,a to ani nemluvím o těch,co sedí za nima

Tak si počkáš, pojezdíš FZ6 a na rok do FZ8 né? ...



No ja bych chtel neco co me nebude tolik limitovat na okruhu kam bych se rad podival casteji, a zaroven nebylo tak nepouzitelne jako R6R. Celkem mi sedela R6 2005 ale tu uz clovek nekupi, zkusim suzinu, ta by mohla byt do provozu a posezem pratelstejsi a uvidim.

Kdo přešel z V2 na 4V??

12.5.2010 v 09:26 | Nahoru | #153
Jak pise boris, VFR musi byt super masenatko.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

12.5.2010 v 09:34 | Nahoru | #154

Ozzy_>No ja bych chtel neco co me nebude tolik limitovat na okruhu kam bych se rad podival casteji, a zaroven nebylo tak nepouzitelne jako R6R. Celkem mi sedela R6 2005 ale tu uz clovek nekupi, zkusim suzinu, ta by mohla byt do provozu a posezem pratelstejsi a uvidim.



to už bych koupil 750

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

12.5.2010 v 10:24 | Nahoru | #155

Stev>to už bych koupil 750



Ja se ale bavim o podvozku, motor mi bohate staci. Jooo, vzdycky to muze jet vic, ale me zajima podvozek

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

12.5.2010 v 10:28 | Nahoru | #156
Ozzy_> já nevím, nejel jsem na tom, ale připadá mi že na silnici bude 750 příjemnější ale furt žádný peklo. Jen na okruh bych naopak bral asi 600. Ona ta 600 ale nakonec asi stačí, to máš pravdu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

12.5.2010 v 10:31 | Nahoru | #157

Ozzy_>Ja se ale bavim o podvozku, motor mi bohate staci. Jooo, vzdycky to muze jet vic, ale me zajima podvozek



simtě co tě na tom fazeroj tak limituje?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

12.5.2010 v 10:43 | Nahoru | #158

FiZzeR>simtě co tě na tom fazeroj tak limituje?



Volnost naklonu a posez jak na hajzlu

Bavime se o okruhu, na silnici bych si fazera nejradeji nechal nadosmrti :) Ale zivit de masiny asi nedam.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

12.5.2010 v 10:44 | Nahoru | #159
Ozzy_> a jak často hodláš jezdit na dromu? no já nevim, já bych se asi pohodlí kvůli občasnýmu vyblbnutí (na který mmch fazer dle mě bohatě stačí, pokud nechceš honit setinky) nevzdal...

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

12.5.2010 v 11:04 | Nahoru | #160

FiZzeR>Ozzy_> a jak často hodláš jezdit na dromu? no já nevim, já bych se asi pohodlí kvůli občasnýmu vyblbnutí (na který mmch fazer dle mě bohatě stačí, pokud nechceš honit setinky) nevzdal...



Druha moznost je vzit nejaky starsi kruzitko, vozejk a kouli mam, a nechat si fazika a srat na to

Skoda ze jsem nevzal Davova sradika ... to by bylo akorat. Akorat bych mu delal ostudu.

1 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??

12.5.2010 v 11:05 | Nahoru | #161
Navic me to jeste tahne k motardum .. hrozne se mi libi mit pod sebou masinu zlomenou .. to se na sportu vazne neda.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

12.5.2010 v 11:10 | Nahoru | #162

Ozzy_>Navic me to jeste tahne k motardum .. hrozne se mi libi mit pod sebou masinu zlomenou .. to se na sportu vazne neda.



to mam stejne, navic je to v mensich rychlostech... zatacky 200 s kolenem na zemi neni nic pro me:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

12.5.2010 v 11:14 | Nahoru | #163

assassin>to mam stejne, navic je to v mensich rychlostech... zatacky 200 s kolenem na zemi neni nic pro me:)



V brne jsou vsechny do 140ti ... mozna za cilovkou tu pravou jezdi nekdo rychlejs, ale o moc asi ne, ja se tam dostanu lehce nad 120 ...

vsechno ostatni je pomalejsi. A takovej stadion je zuzo. Ale klidne by to mohlo bejt jeste kroucenejsi

Kdo přešel z V2 na 4V??

12.5.2010 v 11:15 | Nahoru | #164
jj, motard mě už dlouho taky láká... ale zatím jsem neměl možnost to vyzkoušet.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

12.5.2010 v 11:18 | Nahoru | #165

Ozzy_>V brne jsou vsechny do 140ti ... mozna za cilovkou tu pravou jezdi nekdo rychlejs, ale o moc asi ne, ja se tam dostanu lehce nad 120 ...

vsechno ostatni je pomalejsi. A takovej stadion je zuzo. Ale klidne by to mohlo bejt jeste kroucenejsi



nooo to zni celkem dobre:)

ja myslim ze naka novejsi GSXR(ono je to asi jedno co.. treba RR) by fazera v poho nahradila, ovladatelnost super a i to pohodli neni na tech novejch sportech zas tak bidny...

motard jako jediny moto asi neee... teda pokud bys to o vikendech nevozil na drom na vozejku a zbytek casu na to vydelaval...

1 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??

12.5.2010 v 11:48 | Nahoru | #166
kua hoši jedině V2 přinese pod prdelí to pravý ZEMĚTŘESENÍ, V4 je dobrý, uhlazený, ale V2 je maso.....mám zkušenosti s obojím, V2 už bych bych za nic nevyměnil (možná jsou moje dojmy pohnutý vysokým krouťákem 150 N.m ....lítám na MT-01), záleží jak to komu sedne, za mě jedině dvouvál

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

12.5.2010 v 12:44 | Nahoru | #167
500km/h> ja mam kroutak taky 150Nm

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

12.5.2010 v 13:06 | Nahoru | #168

assassin>nooo to zni celkem dobre:)

ja myslim ze naka novejsi GSXR(ono je to asi jedno co.. treba RR) by fazera v poho nahradila, ovladatelnost super a i to pohodli neni na tech novejch sportech zas tak bidny...

motard jako jediny moto asi neee... teda pokud bys to o vikendech nevozil na drom na vozejku a zbytek casu na to vydelaval...



Kdyz to je to. Hele, na motodovolenou nejezdim, masinu vetsinou drapnu, a jedu si projet srbsko, sykorici, a takovykle krouceniny, na hodku, max dve. Vazne by mi motard se svetlem nestacil ?

PS: Babu vozim vyjimecne, a klidne to bez toho preziju.

Kdo přešel z V2 na 4V??

12.5.2010 v 13:06 | Nahoru | #169
assassin: stejne to vidim tak, ze kdyz si ted koupim motarda, nejpozdejs za dva roky budu chtit SS, a opacne

Kdo přešel z V2 na 4V??

12.5.2010 v 13:25 | Nahoru | #170
Já má najeto pár km na CBX 750 F2(stejný motor jako CB 750 Sevenfifty, akorát neseškrcený), než jsem ji bohužel rozstřelil, pak jsem koupil VFR 750 F RC36- CBX(4V) x VFR(V4), obě mašiny mají podobný výkonostní hodnoty, ale CBX oproti VFR jede až ve vyšších otáčkách(cca od 7000RPM), kdežto VFR jede od spoda až do vrchu(samozřejmě s vrškem 4V se to nedá srovnávat), ale líbilo se mi, že při předjíždění nemusím s VFR podřazovat a každý předjetí si stokrát rozmyslet jako s CBX no a proto jsem si řekl, že 4V, byť by to měl být třeba litr zatím nechci a r pořídil jsem MG V11 2V je srdeční zaležitost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

12.5.2010 v 15:16 | Nahoru | #171

paca>Dle mě jít z litra V2 na šestku řaďák je blbost, budeš zklamaný. Já přešel z TL na litra GSX-R a myslím že to byla dobrá volba, taky můžeš v poho "brblat" na trojku po městě a odspodu to má taky pěkný zátah.


to mě zajímá, rozepiš to... tl tě omrzelo? jaky je tam rozdíl, atd?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

12.5.2010 v 15:28 | Nahoru | #172

KARDAN>to mě zajímá, rozepiš to... tl tě omrzelo? jaky je tam rozdíl, atd?



jede to, lehčí je to, líp se to ovládá, lepší podvozek a tam kde u TL nemáš nic máš u GSXR teprv začátek je to tak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

12.5.2010 v 15:35 | Nahoru | #173

GRASSEL>jede to, lehčí je to, líp se to ovládá, lepší podvozek a tam kde u TL nemáš nic máš u GSXR teprv začátek je to tak


kurfa, zní to zajímavě... ale není to 2V tl je hravé, za to gsxr bude...?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

12.5.2010 v 15:38 | Nahoru | #174
KARDAN> hravé?! Tak to si zrovna o TL nemyslím to je spíš pořádnej flák telecího matroše.

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

12.5.2010 v 15:42 | Nahoru | #175

Ozzy_>Kdyz to je to. Hele, na motodovolenou nejezdim, masinu vetsinou drapnu, a jedu si projet srbsko, sykorici, a takovykle krouceniny, na hodku, max dve. Vazne by mi motard se svetlem nestacil ?

PS: Babu vozim vyjimecne, a klidne to bez toho preziju.



jo na to je motard akorat... tam sme svyho casu s klukama z horovic/zebraku litali dost... ale oni uz to vozi prevazne jen na vozejku na trat...

presne tohle ted sem tam jezdim ja, jen mi na motarda nestaci uspory:)

jinak lidi co jezdili SM v provozu tak to ruzne menili rok SS rok SM... nebo oboje... ja bych chtel oboje:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

12.5.2010 v 15:42 | Nahoru | #176
GRASSEL> telecí to je, ale že na tom si fakt jizdu užiju, je to super na vyblbnutí hlavně nikdy nevíš, čím tě překvapí... a co u gsxr s porovnáním? neomrzí? tam to bude akorát dráždit do omezovače, ne..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

12.5.2010 v 15:44 | Nahoru | #177

GRASSEL>KARDAN> hravé?! Tak to si zrovna o TL nemyslím to je spíš pořádnej flák telecího matroše.



ja mam TL realne zvazene tak zhruba na podobne vaze jako sem mel K2 ... ale i tak se ta K2 ovladala a chovala jako vyrazne lehci motorka... holt asi umisteni teziste atd dela svoje...

Sko tak tezky neni, serie mela suchou 187kg

Naposledy editováno 12.05.2010 15:45:04

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

12.5.2010 v 15:49 | Nahoru | #178
KARDAN> nemusí to dráždit omezovač, nejen že to jede jako kráva ale fakt je to motorka která je hravá je s tím prdel. SRAD byl hravej ale géčko je ještě tak 5krát hravější , projeď se a uvidíš

TL je oproti tomu úplnej suchar - to nemyslím jako urážku ale jen přirovnávám
TL je dobrej stroj ale o hravosti bych fakt moc nemluvil

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

12.5.2010 v 15:51 | Nahoru | #179
assassin> neříkám že je nějak extra těžký ale ta jízda, obratnost atd. je fakt úplně jinde.......
Prostě když slezu z gixxera a sednu na tele tak je to takovej ten oldschool něco jakobych sednul na ZX7R............

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

12.5.2010 v 15:58 | Nahoru | #180

GRASSEL>assassin> neříkám že je nějak extra těžký ale ta jízda, obratnost atd. je fakt úplně jinde.......
Prostě když slezu z gixxera a sednu na tele tak je to takovej ten oldschool něco jakobych sednul na ZX7R............



jo to je holt fakt, taky to bylo zly kdyz sem musel z gixxera zpet na TL:)

ale kdyz se z TL schodi nepotrebny veci tak i tech par kilo je celkem znat, aspon mi presednuti z Durickova TL na moje prislo docela znatelnej rozdil...
zas je otazka jestli by nesel gixxer taky odlehcit:) no proste jsou to bajky z jiny generace... v te dobe ale byla konkurence vykonem podobne a o 20-30kilo tezsi.. farose,kawy apod...

ale proste celkove geo a teziste apod dela asi dost.. protoze ja mam na osobni vaze navazeno asi 209kg pripraveno k jizde... tzn to co nekde v testu navazili KTM supermoto 990 ... ktery je pocitove mnohem ovladatelnejsi... ale podle cislicek je na tom o dost hur jak TLS v roce 97:)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm djbell 75 9.1.2024 v 16:55 djbell
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 8 25.9.2023 v 08:00 krokoš
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 0 10.8.2023 v 09:20 ujec76
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 1 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko


TOPlist