globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nedobíjí nebo baterka KO
 
16.9.2007 v 20:40
mám Horneta 6 a dnes po cca 100km dojedu domů a už jsem nenatočil :(
když jsem vyjížděl tak jsem natočil v poho ale bylo slyšet že netočí startér tak rychle, ale po 100km by se baterka měla dobít né?
jo baterka je gelovka BOSCH YTX7l-BA 8Ah a je tak 4 a víc roků stará :shy:
Otázka zní nedobíjí nebo je baterka v háji?? jak změřím jestli mi to dobíjí
dík za rady
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedobíjí nebo baterka KO

16.9.2007 v 20:48 | Nahoru | #1
ZdenekH6>No spíš bych to tipoval na regler dobíjení, protože tim je Honda pověstná.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedobíjí nebo baterka KO

16.9.2007 v 20:56 | Nahoru | #2
Fidži> :rolleyes: tak to jsi mě nepotěšil potají jsem doufal že je to baterkou


nevíš jak ho změřit???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedobíjí nebo baterka KO

16.9.2007 v 21:01 | Nahoru | #3
ZdenekH6>Ten regl se dá koupit z druhovýroby a ten už je bezproblémovej. Jinak změřit se to dá, ale to poradí někdo kdo si ho pamatuje. :cool:

(reakce na) Nedobíjí nebo baterka KO

16.9.2007 v 21:03 | Nahoru | #4
Fidži>dík snad se někdo ozve :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek Nedobíjí nebo baterka KO

16.9.2007 v 21:20 | Nahoru | #5
hele motorku nastartuj přilož na poly měřák a měř volty a hnadka poznáš jestli ti to dobíjí a nebo ne , otáčkama se musí zvednout napětí , zapni světla a pozoruj ukazatel a budeš mít jasno rozmezí 12-13,80V neco mezí tím bys měl vidět, jestli to bude pořád klesat motorka nedobíjí vyměnit regl, třeba dát od Vape jestli nebízejí a když si to bude napětí držet máš zbortěnou baterku a už neudrží kapacitu vyměnit ;)

Nedobíjí nebo baterka KO

16.9.2007 v 21:27 | Nahoru | #6
jestli zjistis ze to byl regulator spatny, tak doporucuju www.vape.cz *yes* pak ignitech (drazsi varianta) ...

Nedobíjí nebo baterka KO

16.9.2007 v 22:28 | Nahoru | #7
no a taky to může být spálený vinutí altíku, změř si raději i ten než koupíš něco novýho

(reakce na) Nedobíjí nebo baterka KO

17.9.2007 v 06:57 | Nahoru | #8
Mirek12> paráda *yes* díky jdu na to apak dám vědět výsledek

Nedobíjí nebo baterka KO

17.9.2007 v 07:17 | Nahoru | #9
to samé mi dělalo na superténérce, koupil jsem novej regulátor napětí a je klid. U Wape stojí 1250 kč a z Ignitechu kolem 2500 kč. na dobírku ho máš druhej den doma a můžeš frčet :thmubup:

Nedobíjí nebo baterka KO

17.9.2007 v 09:21 | Nahoru | #10
tak výsledek: baterka 2 hodiny po nabíjení ukazuje 13,5 V po nastartování a zapnutí světel a volnoběhu ukazuje 14,1 a při zvýšených otáčkách cca 3-4000 ukazuje dokonce 14,4 V takže to vidím na baterku která neudrží napětí. Co vy na to??????
Prostě jsem ji měl v průběhu sezóny nabít :shy: je to starší dáma a potřebuje opečovávat :lol:

Nedobíjí nebo baterka KO

17.9.2007 v 10:04 | Nahoru | #11
Zdenek: no 4 roky uz je dost, asi je chcipla :) jinak dobijeni vypada v poradku *yes*

Nedobíjí nebo baterka KO

17.9.2007 v 11:13 | Nahoru | #12
vypadá že motorka dobíjí jak má, tak asi vážně k.o. ta baterka :marod:

1 reakcí na tento příspěvek Nedobíjí nebo baterka KO

17.9.2007 v 13:52 | Nahoru | #13
tak konečný verdikt: baterka nedrží kapacitu, šest hodin po nabíjení a už má jenom 12,7V
objednávám novou, všem díky za rady :thmubup:

(reakce na) Nedobíjí nebo baterka KO

17.9.2007 v 14:10 | Nahoru | #14
ZdenekH6: To je ale normální, baterie se rychle vybije prábě na těch 12,7-12,8V, pak už by měla držet. Ale podle příznaků je ta tvá opravdu před smrtí.

Nedobíjí nebo baterka KO

6.12.2009 v 17:34 | Nahoru | #15
Zprvu se omlouvám za déklu tohoto textu a děkuji všem co mi poradí...
nechci zbytečně zakládat nové téma. tak píšu sem (mám podobný problém s Aprilia ETV 1000 Caponord).
Koupil jsem ji nedavno - takže zatím trochu tápu. Nicméně po koupi jsem ji jel projet, jedu cca 200km dlouhou trasu při cca 5 zastávkách. Na poslední zastávce jsem nenastartoval, tak jsem si dobil baterku. A ejhle, situace se druhý den opakovala podobně. Říkám si, že bude regulátor v háji, jdu to změřit a vyměnil jsem si regl s kámošovým ETV - oba mi ukázali hodnotu dobíjení pod 12V (ten muj jsem zkoušel u kamarádovo EVT a je v poho) takže altík. Rozhodil jsem to, zjistil že jsou spečený 2 dráty ze 3 od statoru a před tím naměřeno na fázích střídavé cca 50, 50 a 0 -takže ty dráty spojené 2 dráty odpovídají (jen tak zběžně se proměřil stator a vypadá OK). jen podotknu že mi to dobíjí cca 13,5 (na volnoběh) a cca 12,8 při 4tisících - kamarádovo ETV je na tom podobně) Tak jsem to vše spasoval zpět a ejhle jedu ted tak hodinovou vyjížďku se 3 zastávkami a na poslední jsem zas nenatočil.
Otázka zní co je špatně?: Alternátor, regulátor, nebo akumulátor? - svůj tip mám, ale chtěl bych se utvrdit v mém názoru, tak prosím o objektivní posouzení. díkes

1 reakcí na tento příspěvek Nedobíjí nebo baterka KO

6.12.2009 v 18:01 | Nahoru | #16
Nechci založit nové téma (možná budu muset), tak vás tu prosím o názor na můj příspěvek... Asi to nikdo nechce číst až na konci

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedobíjí nebo baterka KO

6.12.2009 v 18:04 | Nahoru | #17
Petrguss> studuj, pečlivě

(reakce na) Nedobíjí nebo baterka KO

6.12.2009 v 18:18 | Nahoru | #18

poky1>Petrguss> studuj, pečlivě


vypadá to jako podobný problém, ale ne tak úplně stejný... Mě to dobíjelo na cca 12,5V při volnoběhu a cca 11,7 na 4000otáček když jsem měl jen 2 fáze z altíku funkční. Po opravě altíku - kdy už mám funkční všechny tři fáze mi to dobíjí přes 13,5 na volnoběh a cca 12,8 při 4000otáčkách. Kámošovo ETV dobíjí v podobných hodnotách tak si myslím že dobíjení je ted zjevně v poho.

Nedobíjí nebo baterka KO

6.12.2009 v 18:21 | Nahoru | #19
Podívej se na Pokyho odkaz, nedávno stejnej problém jsem řešil na Futuře, novel Ignitech a šlape to

1 reakcí na tento příspěvek Nedobíjí nebo baterka KO

6.12.2009 v 18:22 | Nahoru | #20
Při měření jsem naměřil stejné hodnoty jako ty

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedobíjí nebo baterka KO

6.12.2009 v 18:26 | Nahoru | #21

lubon>Při měření jsem naměřil stejné hodnoty jako ty


a kolik ti to dobijí s novým reglem? Divné je že ty hodnoty má téměř úplně stejné Piwell se svým ETV a problém nemá... když jsem zkoušel muj regulátor v jeho motorce tak měl stejné hodnoty jako s tim svým regulátorem a zas opačně tak to přeci regl musí být OK - jinak to není možné nebo se pletu...?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedobíjí nebo baterka KO

6.12.2009 v 18:30 | Nahoru | #22
Petrguss> kurva to si to měřil přesně dle návodu kterej tam je? nebo si to ani nečetl??????,

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedobíjí nebo baterka KO

6.12.2009 v 18:57 | Nahoru | #23
poky1> no tak dle toho návodu jsem skončil na prvním řádku v tabulce kde jsem zjistlil, že mi to dobíjí - takže jestli mě rozum nešálí tak mám v háji baterku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedobíjí nebo baterka KO

6.12.2009 v 19:05 | Nahoru | #24
Petrguss> tpto trvalo, pokud totiž na delší dobu poklesne napětí pod určitou hodnotu z hlavy myslím 10,8V, baterie je KO (navždy) a když ti to nedobíjelo, píšeš o opravě altíku je to snad už jasné

Naposledy editováno 06.12.2009 19:05:49

(reakce na) Nedobíjí nebo baterka KO

6.12.2009 v 19:08 | Nahoru | #25
poky1> ještě se tě zeptám jestli může být regulátor tak horký že na něm neudržím ruku (po 15 minutách provozu)

1 reakcí na tento příspěvek Nedobíjí nebo baterka KO

6.12.2009 v 19:17 | Nahoru | #26
no to nebejvá, teplej ano, tak vařící ne a to i pokud šaháš na žebra která odvádějí teplo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedobíjí nebo baterka KO

6.12.2009 v 19:21 | Nahoru | #27
poky1> no právě na žebrech je hodně teplý horký (nevím cca 60-70°C - víc asi ne). nevím jak je horký na samotném těle - tam se přes kapoty nedá porádně dostat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedobíjí nebo baterka KO

6.12.2009 v 19:23 | Nahoru | #28
Petrguss> to bych neřešil, hodně lidí třeba vrtá do podsedadlovky díry pro lepší odvod tepla

(reakce na) Nedobíjí nebo baterka KO

6.12.2009 v 19:28 | Nahoru | #29
poky1> OK, mě totiž napadlo, jestli to nemůže být taky tak, že když je regl studenej takfunguje vpořádku a když je horkej řekněme po 15, 20 minutách vyloženýho ježdění může blbnout a dávat nějaké jiné napětí do baterie a tim ji odpálí nebo nedobije... - prostě zda je teoreticky možné že při změně teploty dojde ke změně výstupního (dobíjecího)napětí. Zatím jsem to při tom velkém zahřátí neměřil.

1 reakcí na tento příspěvek Nedobíjí nebo baterka KO

6.12.2009 v 19:31 | Nahoru | #30
tak to nefunguje, buď je OK nebo KO, očisti kontakty a ser na to
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist