globalmoto_kveten





Téma: Aspirant na pitomce roku
 
9.5.2010 v 23:02
Při dnešní vyjížďce směrem Mladá Boleslav - Šluknov a zpět se mi při cestě do Šluknova stala příhoda, za níž bych mohl kandidovat na titul obecního blba

U nového Boru na kruháči najednou motorka jede na dva válce. Vyjedu z kruháče, snažím se přidat, ale dva snažící se válce tahající zbylé dva nic moc. Najednou se to vzpamatuje a vystřelí vpřed. Říkám si pohoda, samoopravovací závada, super Po chvilce znovu, zase se probere a pak ještě jednou a najednou šlus, nejede vůbec. Došourám se na vyhozenou k blízkému odpočívadlu a přemýšlím, co s tím. Vercajku omezeně, v hlavě katastrofické scénáře, co mohlo odejít ...

Začal jsem svíčkama, jestli to pálí. Jiskru jsem neviděl, tak jdu po zapalování. Sundávám víčko na kladívkách, kontroluju je, všechno v pořádku. Měním preventivně kondenzátory. Znovu kontrola jiskry, znovu vidím kulový. Koukám na pojistky, všechno dobrý. Dávám si cigáro a zevluju po projíždějících motorkářích.

Během tý doby přemýšlím, co kde dál. Říkám si, mrknu na cívky, jestli se neuklepal kabel napájení, nebo tak něco. Vyšroubuju šroub držící nádrž, tahám ji ven z rámu a nic mi nepřijde divný. Po překontrolování kabeláže s žárovkou a kusem drátu, kdy jsem žádnej úblb nenašel, beru nádrž že ji dám zpět a v tom mi docvaklo. Ty vole, je nějaká lehká

Bystřejším už určitě došlo při pasáži sundávání nádrže. Ano byla prázdná, resp. byla v ní už jen rezerva Se vztekem na svoji demenci jsem to poskládal všechno zpátky a vrátil se do Boru k pumpě. Máte někdo podobnou příhodu, ať mám pocit, že nejsem sám ? Překvapilo mně, že to nezhaslo hned, ale dělalo to takový cavyky, že jako by elektrika.

Jo, a proč jsem neviděl jiskru na svíčkách, ani na kabelu ? Zrovna svítilo slunce jak pitomý, takže stačilo si zaclonit rukou a byl bych toho rozebírání půlky motorky ušetřen.

Naposledy editováno 09.05.2010 23:08:16

2 reakcí na tento příspěvek Aspirant na pitomce roku

9.5.2010 v 23:40 | Nahoru | #1
Kdysi dávno, když se ještě ke každé motorce dával návod k použití, protože si všichni všechno opravovali sami doma, býval na posledních stranách seznam závad a jejich pravděpodobné příčiny.A tak si pamatuju, že pokud motocykl nejde nastartovat za prvé zkontrolujeme,je-li v nádržce benzín.Takový návody už neexistujou,ale platí to pořád.

(reakce na) Aspirant na pitomce roku

9.5.2010 v 23:44 | Nahoru | #2

wiking>Kdysi dávno, když se ještě ke každé motorce dával návod k použití, protože si všichni všechno opravovali sami doma, býval na posledních stranách seznam závad a jejich pravděpodobné příčiny.A tak si pamatuju, že pokud motocykl nejde nastartovat za prvé zkontrolujeme,je-li v nádržce benzín.Takový návody už neexistujou,ale platí to pořád.


Já myslim že v manuálu k FZ6 tam na konci něco takovýho bylo. Holt japonec

(reakce na) Aspirant na pitomce roku

9.5.2010 v 23:45 | Nahoru | #3

wiking>Kdysi dávno, když se ještě ke každé motorce dával návod k použití, protože si všichni všechno opravovali sami doma, býval na posledních stranách seznam závad a jejich pravděpodobné příčiny.A tak si pamatuju, že pokud motocykl nejde nastartovat za prvé zkontrolujeme,je-li v nádržce benzín.Takový návody už neexistujou,ale platí to pořád.



Já mám motorku z roku 2008 a takový seznam v manuálu mám. Jsou tam dokonce podrobně popsány všechny jednodušší opravy.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist