globalmoto_kveten





Téma: Aspirant na pitomce roku
 
9.5.2010 v 23:02
Při dnešní vyjížďce směrem Mladá Boleslav - Šluknov a zpět se mi při cestě do Šluknova stala příhoda, za níž bych mohl kandidovat na titul obecního blba

U nového Boru na kruháči najednou motorka jede na dva válce. Vyjedu z kruháče, snažím se přidat, ale dva snažící se válce tahající zbylé dva nic moc. Najednou se to vzpamatuje a vystřelí vpřed. Říkám si pohoda, samoopravovací závada, super Po chvilce znovu, zase se probere a pak ještě jednou a najednou šlus, nejede vůbec. Došourám se na vyhozenou k blízkému odpočívadlu a přemýšlím, co s tím. Vercajku omezeně, v hlavě katastrofické scénáře, co mohlo odejít ...

Začal jsem svíčkama, jestli to pálí. Jiskru jsem neviděl, tak jdu po zapalování. Sundávám víčko na kladívkách, kontroluju je, všechno v pořádku. Měním preventivně kondenzátory. Znovu kontrola jiskry, znovu vidím kulový. Koukám na pojistky, všechno dobrý. Dávám si cigáro a zevluju po projíždějících motorkářích.

Během tý doby přemýšlím, co kde dál. Říkám si, mrknu na cívky, jestli se neuklepal kabel napájení, nebo tak něco. Vyšroubuju šroub držící nádrž, tahám ji ven z rámu a nic mi nepřijde divný. Po překontrolování kabeláže s žárovkou a kusem drátu, kdy jsem žádnej úblb nenašel, beru nádrž že ji dám zpět a v tom mi docvaklo. Ty vole, je nějaká lehká

Bystřejším už určitě došlo při pasáži sundávání nádrže. Ano byla prázdná, resp. byla v ní už jen rezerva Se vztekem na svoji demenci jsem to poskládal všechno zpátky a vrátil se do Boru k pumpě. Máte někdo podobnou příhodu, ať mám pocit, že nejsem sám ? Překvapilo mně, že to nezhaslo hned, ale dělalo to takový cavyky, že jako by elektrika.

Jo, a proč jsem neviděl jiskru na svíčkách, ani na kabelu ? Zrovna svítilo slunce jak pitomý, takže stačilo si zaclonit rukou a byl bych toho rozebírání půlky motorky ušetřen.

Naposledy editováno 09.05.2010 23:08:16
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Aspirant na pitomce roku

9.5.2010 v 23:05 | Nahoru | #1
uz to nehul

Aspirant na pitomce roku

9.5.2010 v 23:09 | Nahoru | #2
Přiznání je polehčující okolnost ...

Aspirant na pitomce roku

9.5.2010 v 23:11 | Nahoru | #3
to je dobré ale zase mas vsecko zkontolované co to by za model cerna vdova

Aspirant na pitomce roku

9.5.2010 v 23:11 | Nahoru | #4
jo neco podobnyho se stalo kamosovi...ten pro zmenu nemohl nastartovat TL.....starter si ani neskrtnul.....rozebrali moto.....a studovali.....pan v kempu sedel na lavicce, pil pivo a pozoroval je....,po cca 20 minutach badani kamose a jeho spolucestovatelu,se do toho vmisil pan a zahlasil: Nejdriv bych zkontroloval,jestli tam nema zarazenej kvalt,kdyz starter ani nevrkne,pri vysunutym bocnim stojanku....!!!
Kamose malem sezrali....

Aspirant na pitomce roku

9.5.2010 v 23:13 | Nahoru | #5
... celýýý traktor...

Aspirant na pitomce roku

9.5.2010 v 23:16 | Nahoru | #6

Aspirant na pitomce roku

9.5.2010 v 23:18 | Nahoru | #7
Bráchovi došel benzín na magistrále

Aspirant na pitomce roku

9.5.2010 v 23:34 | Nahoru | #8
Supermuf> Jsi moc študovaný nebo na to jdeš vědecky Přiznej si, že kdybys nevěděl jak se drží šroubovák a že jen točíš zápěstím a liješ benzín, tak se ti to nestane. Ale nejsi v tom sám, u táty na fakultě kolovala žárovka, která byla spálená v patici a do jednoho asáka a profa stejný scénář: kouknu proti světlu, vlákno dobré, a nastane scénář na dvě hodiny s rozebírání lampičky do posledního šroubu a měření měřákem. Když už máš měřák v ruce tak jako uplně poslední idea zoufalství změřit žárovku, ejhle vadná. Tak šup ji vyměnit kolegovi Se občas zadaří, děláme blbosti a o tom to je, ne?

Aspirant na pitomce roku

9.5.2010 v 23:39 | Nahoru | #9
Jo, tak tohle se mě stát nemůže, zaprvé nemám rezervu a hlavně, já bych se dostal tak maximálně, tak k těm pojistkám a svíčce, ale zbytek, to fakt nevím .

2 reakcí na tento příspěvek Aspirant na pitomce roku

9.5.2010 v 23:40 | Nahoru | #10
Kdysi dávno, když se ještě ke každé motorce dával návod k použití, protože si všichni všechno opravovali sami doma, býval na posledních stranách seznam závad a jejich pravděpodobné příčiny.A tak si pamatuju, že pokud motocykl nejde nastartovat za prvé zkontrolujeme,je-li v nádržce benzín.Takový návody už neexistujou,ale platí to pořád.

Aspirant na pitomce roku

9.5.2010 v 23:40 | Nahoru | #11
není to sice o motu, ale já jednou pekla bábovku a za boha mě nešla trouba po 3 hodinách jsem zašla za sousedem a ten přišel kuknul zastrčil troubu do zásuvky a už se peklo :D takže stát se může cokoliv :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aspirant na pitomce roku

9.5.2010 v 23:41 | Nahoru | #12

caryfuk>uz to nehul



Sakra, z toho avataru mě rozbolela halva, musel sem ho bloknout .

(reakce na) Aspirant na pitomce roku

9.5.2010 v 23:42 | Nahoru | #13

Mr.Dreamer>Sakra, z toho avataru mě rozbolela halva, musel sem ho bloknout .


protoze malo hulis jinak bys nemel takovej problem

Aspirant na pitomce roku

9.5.2010 v 23:43 | Nahoru | #14
pak ze je merak benzinu zbytecnej

(reakce na) Aspirant na pitomce roku

9.5.2010 v 23:44 | Nahoru | #15

wiking>Kdysi dávno, když se ještě ke každé motorce dával návod k použití, protože si všichni všechno opravovali sami doma, býval na posledních stranách seznam závad a jejich pravděpodobné příčiny.A tak si pamatuju, že pokud motocykl nejde nastartovat za prvé zkontrolujeme,je-li v nádržce benzín.Takový návody už neexistujou,ale platí to pořád.


Já myslim že v manuálu k FZ6 tam na konci něco takovýho bylo. Holt japonec

(reakce na) Aspirant na pitomce roku

9.5.2010 v 23:45 | Nahoru | #16

wiking>Kdysi dávno, když se ještě ke každé motorce dával návod k použití, protože si všichni všechno opravovali sami doma, býval na posledních stranách seznam závad a jejich pravděpodobné příčiny.A tak si pamatuju, že pokud motocykl nejde nastartovat za prvé zkontrolujeme,je-li v nádržce benzín.Takový návody už neexistujou,ale platí to pořád.



Já mám motorku z roku 2008 a takový seznam v manuálu mám. Jsou tam dokonce podrobně popsány všechny jednodušší opravy.

Aspirant na pitomce roku

9.5.2010 v 23:45 | Nahoru | #17
Zhruba před 14 dny se mi stalo uplně to samé.
Sundal jsem sedlo, nádrž, vyčistil svíčku a nic. Asi dvě hodiny jsem se s tím trápil a nejhorší pro mě bylo jak kolem mě projížděli spousty motorek.
Nakonec jsem to vzdal a tlačil jsem něco přes dva km a stále jsem byl přesvědčen že se jedná o nějakou větší zradu. Když jsem se blížil k pumpě (ani jsem to tam nejdříve nechtěl zatláčet a chtěljsem tlačit ještě o kilometr dále až ke garáži) tak jsem si řekl, že přeci jen si alespon natankuju.

Jakmile nádrž byla plná, zkusil jsem jí nakopnout a světe div se - šlapala jak hodinky.

Aspirant na pitomce roku

9.5.2010 v 23:52 | Nahoru | #18
JA loni nemoh nastartovat.. baterka ..pojistky.. ..no a pak si vsiml chcipaku......

1 reakcí na tento příspěvek Aspirant na pitomce roku

10.5.2010 v 01:09 | Nahoru | #19
já nemám slov, to mně pobavilo. přiznám se ale že mně mašina dělá při dojití benzinu to samé.

Aspirant na pitomce roku

10.5.2010 v 01:53 | Nahoru | #20
Se mi stalo to samé, když sem koupil v Chrudimi RF a jel po vlastní ose do Ostravy.
Prodávající mi říkal, máš tam rezervu, tak hned natankuj.........já ho nevnímal a kůkal na skoro vetroše o kerým sem v roce 93 snil
No a při jízdě dodom mi motka dělala přesně co popisuješ
Ale já jsem skušený motorkář tak jsem přepnul na pseudorezervu a vrrrrrr jedu dál.
Ale škyt prc a znova stejný příznak
Po chvíli opravování a zjišťování zavady jsem si vzpomněl na prodejce:
"máš tam rezervu, tak někde hned natankuj..."
Cyp ze mě

Aspirant na pitomce roku

10.5.2010 v 05:28 | Nahoru | #21
Me to doslo v pasazi Došourám se na vyhozenou k blízkému odpočívadlu a přemýšlím, co s tím



Jinak mi dosel benzin uz 2x ale pokazde to zhaslo hned. Jednou jsem to dotlacil kousicek k pumpe a po druhe jsem jel s kamosem tak mi privezl benzin. Ted uz jsem si zaplatil AAA asist. sluzbu i na motorku tak v pripade jakeho koliproblemu mi bud daji gratis 20litru benzinu a nebo mi moto odtahnou domu do 160km a to muzu vyuzit 3x za rok.

Aspirant na pitomce roku

10.5.2010 v 07:27 | Nahoru | #22
zasmál jsem se tak snad příště ti to docvakne

Aspirant na pitomce roku

10.5.2010 v 07:45 | Nahoru | #23
také mi došel jen jsem nerozebíral motku. Jen jsem minul benzínku o 300 metrů a pak šlus otočit, dotlačit, dotankovat a hurá zase vpřed
Každej se někdy utne.

Ten příběh s tou troubou good

Aspirant na pitomce roku

10.5.2010 v 07:52 | Nahoru | #24
Já myslím, že se nám to stalo skoro všem - jen je někdo velký machr a nechce to přiznat

Aspirant na pitomce roku

10.5.2010 v 08:03 | Nahoru | #25
Kup si pořádnou moderní tuctovku a nestarej se - ukáže ti včas na displayi , kolik ještě dojedeš na zbytek benzínu Nebude Tě po půldňi v sedle nic bolet, nebudeš vyklepanej... no prostě zbytečně projedeš díky moderní technice o pár litrů méně, ale uplně zbytečně

(reakce na) Aspirant na pitomce roku

10.5.2010 v 08:22 | Nahoru | #26

CryingDragon> já nemám slov, to mně pobavilo. přiznám se ale že mně mašina dělá při dojití benzinu to samé.



To dělá snad každá mašina...to ví skoro každej (kromě autora) Aspoň zkušenost na příště Zasmál jsem se Ale když mi dojde benzín samotnýmu, to už mi tak vtipný, jako neštěstí druhýho, nepříjde

Aspirant na pitomce roku

10.5.2010 v 08:36 | Nahoru | #27
Jj, něco podobného se mi stalo. Měnil jsem vzduchový filtr, tzn. odklopit nádrž, zavřít paliv. kohout na ní, odpojit hadice a demontovat. Potom vzduchový filtr a věci s tím spojené. Nasadil jsem nádrž zpět, oblékl se do hader, nastartuju, motorka běží, sednu, za jedna, přidám plyn a chcíp. Znova start bez problému, přidám plyn a chcíp. Po čtvrthodině jsem zjistil, že jsem nechal zavřený palivový kohout, ale už jsem to taky chtěl kuchat - svíčky, kabely apod.

Aspirant na pitomce roku

10.5.2010 v 09:08 | Nahoru | #28
Tak tohle bych asi nepřiznal

Ale jak jsem měl starého fároše, tak mi asi třikrát došel benzín, když jsem si vždy trochu odlil do sekačky. Pak jsem někde jel, ujedu tak 10-15 km a přepínám na rezervu. Přepnu(správně), zdechne a nádrž prázdná. Jinak rezerva fungovala normálně .

Naposledy editováno 10.05.2010 09:08:47

Aspirant na pitomce roku

10.5.2010 v 09:14 | Nahoru | #29
Taky jsem nemohl letos po zimě nastartovat. Motorka na stojanu (jak se dává pod kyvku) a startér si ani neškrtnul. Baterka ok, neutrál tam byl, chcípák zapnutý, tak jsem prošel pojistky (pro jistotu všechny i kabely a asi po půl hodině jsem si všimnul, že mám vyklopený boční stojánek...

Aspirant na pitomce roku

10.5.2010 v 09:27 | Nahoru | #30
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist