Téma: Orange day 2010 Bělá p. Bezdězem

24.4.2010 v 18:28
Tak mě kámoš, co jezdí LC8 zlanařil na tuhle akci, že prej si vyzkoušíme nějaký KTMky do terénu.
Pro značku KTM skvělá příležitost, jak se prezentovat a zaujmout potenciální zákazníky. Z mého pohledu naprosto promarněná.
První a poslední pořadatelé, kteří s námi standardně komunikovali byly holky u vjezdu, kterým se platilo vstupné, i když nevím za co. Jo a pak ještě znnuděnej uživatel s nickem Black, kterej je zaměstnanej u KTM a postával tam u nějakejch bajků. Lidi ve firemních oranžovejch uniformách naprosto bez zájmu, neschopný dokonce sdělit informaci, kde se registruje, motorek tak málo, že kdybych se vůbec nekoukal na typ stroje, dvoutakt, čtyřtak, objem, tak bych se 15 minut projel po několikahodinovém čekání, informace o čemkoliv naprosto nulové, nikdo nic nevěděl, spousta papírování a zájem o člověka naprosto nula, přehlížení, arogance, nafukanost. Jasně, ty motorky za to nemůžou, je to jen o lidech, takže oranžády vůbec nemám v hledáčku jen díky přístupu zastoupení značky v čechách, respektive na slovensku, taky nevím, proč je česká KTM na slovensku, kde je menší trh. Jako, nechci se nechat nasrat a koukat na lidi, který jezději KTM skrz prsty, od majitele LC8, kterej všechno řeší přes lokální dýlery třeba V liberci nebo Olomoci mám info, že to jsou v pohodě lidi a obchodníci, jak mají být, takže tenhle amatérismus, kterej tam celej víkend probíhá pro mě padá na vrub ofic. zastoupení značky. Celkem škoda, že to jméno takhle przní ti, kterým by mělo jít o úspěch.
1 2 3 4

24.4.2010 v 18:36 | Nahoru | #1

24.4.2010 v 18:39 | Nahoru | #2
Co já vím, tak třeba lidi z dřívějšího centra (jestli se nepletu), tj. Sette Vlašim, pořádali dřív tyhle akce sami a bylo to v pohodě...stejně tak se loni pořádala testovačka někde na Moravě a všechno klapalo...věř, že tohle byl krok vedle, ale právě taková ta "velká oranžová rodina" funguje. Zvláštní...

Jinak má nejčerstvější zkušenost je ještě z minulého roku s Huskama a to bylo super, až na prodlevy, které nastaly, když někdo rozbil motorku...to se pak nějaké minuty navíc natáhly Ale lidi ochotní!

24.4.2010 v 18:55 | Nahoru | #3

RadoTP>Bylo mi líto, že jsem tam nejel.. Pokud je ale tohle všechno pravda, tak toho vůbec nelituji :)

Tak řeknu ti, od Prahy přes Mělník, Dubou na Bělou sem napočítal 4 radary s obsluhou a 13!!! policejních kontrol. Pokec s nima parádní, odpustili mi se slovy dejte si to dopořádku 3 roky starou zelenou kartu, neblikající levej blikač a zadní gumu skoro na plátno. Oproti "obchodníkům" od KTM skvělý pořízení, dobrá práce, dobrej pokec, stánek besipu, marketing bezva a lidi taky bezva.

24.4.2010 v 19:22 | Nahoru | #4
chlumakFZS600> to mě včera v noci za to že mam o 14dni propadlou zelenou kartu daly flastra 300kč

24.4.2010 v 19:59 | Nahoru | #5
Byl jsem tam pojezdit. Po 11hod sem si dohodl hned jízdu na 12 tou na 450, kámoš si dohodl sx 250 na 13tou a uplně v pohodě Mezitím sem tam lítal na svý 250 a nepřišlo mi to tak hrozný, až na to papírování při pujče moto. Ale jinak to byla dobrá akce příšte jedu znovu, otestovat taky neco silničního
Jen by mě zajímalo, jestli tam je taky volně přístupná ta enduro trat v dobe kdy jou treninky na motocrosech.

24.4.2010 v 20:44 | Nahoru | #6
ScorpionOnH6> No, já sem přijel v jednu a když sem se po asi 15ti minutový debatě o tom, co mi můžou půjčit na projetí dostali k informaci, že ve čtyři bych mohl mít 530tku, kterou bych ani za boha nechtěl ject, respektive, to sem si vydedukoval z těch každou minutu se měnících tabulek fixem na plechu. Funguje to asi tak, že tam choději lidi s už předem vyplněnejma papírama na několik motorek a ty když si vyzvedneš smlouvy, protože za 3 hodiny vidíš na tabulce volný místo na motorku, kterou ani nechceš jet, tak to začneš vyplňovat a když mu to tam dáš vyplněný k nosu, tak už je to místo obsazený. Takže se prostě nesvezeš, pokud nezaškrtáš snad všechny typy motorek na všechny časy i překrývající se Tak sem to vzdal a řek jim, at´ ty papíry, který sem jim vyplňoval roztrhaji, přišlo mi to jak na pouti ve frontě na přeplněnej kolotoč

24.4.2010 v 20:57 | Nahoru | #7
No tak já se tam chystám zejtra. Mám to 220 km a teď zvažuju, jestli vůbec jet. Myslel jsem, že do 12ti dorazím, pojezdím Duke 690 a tak ve čtyři mažu domů.

24.4.2010 v 21:08 | Nahoru | #8
mmme> Ale jed´, třeba jen čekám příliš a nejsem zvyklej se s někym strkat a hádat o motorku jako malej kluk vo svezení kolem rybníka na skládačce Třeba stačí bejt drzej a nebrat to jako akci, která je tam pro tebe jako zákazníka ale akci, kde si jako každej správnej čech něco "zadarmo" urveš pro sebe. Jen mimochodem, vyslechl jsem rozhovor dvou oranžových mužiků, jak jeden druhýmu říká, zapisuj si všechny poškození, pak jim to naúčtujeme

Edit: prej to nemaji pojištěný

Naposledy editováno 24.04.2010 21:09:14

24.4.2010 v 21:16 | Nahoru | #9
ja byl naposled kdyz to poradal Flash team cili zastoupeni v bolce. nevim zda funguji i dnes ci kdo to porada ale tehda to bylo super. zadny vtupny jen se logicky platilo za pujceni motorky. slo pujcit vsechno mozny a fronty nebyly. max. 15min :) parada! jo bylo to loni:)
edit: dost pochybuju ze by to nemeli pojisteny. driv meli tusim spoluucat bud 1% nebo 1000,- ted nevim...

Naposledy editováno 24.04.2010 21:18:15

24.4.2010 v 21:20 | Nahoru | #10
Asi pěkní DILETANTI!

24.4.2010 v 21:24 | Nahoru | #11
Stejná zkušenost - dokud si to organizovali sami dealeři(taky jsem byl na Orange Days s Flash Teamem) bylo to OK, jak to vzal pod křídla dovozce tak to šlo do...kytek

24.4.2010 v 21:29 | Nahoru | #12
Miras87> No, řikal ten typ, co to tam jako organizoval, čili seděl na židli a tupě zíral, že už jim to nechtěji pojistit, proto tolik papírů a na závěr chtěl podepsat bianco směnku, tak nevim, asi by ti fakt naúčtovali 10 litrů za vodřenou koncovku na krosce když to přepískneš s plynem

24.4.2010 v 22:07 | Nahoru | #13
Sice jsme tam dneska byli, ale půjčování motorek nás vůbec nezajímalo. Vlastně jediné, proč jsme tam byli byla připravená enduro trať a ta byla připravená a postavená parádně
Zbytek nás moc (resp. vůbec) nezajímal

24.4.2010 v 22:20 | Nahoru | #14
Teď jsem se vrátil a co se týče SM tratě, tak maximální luxus : )

Parádně jsem si to užil a táta se povozil na SuperDukovi a SMR a registrace trvala cca. 15 minut i s výběrem motorky. Takže co se týče asfaltového ježdění, tak maximální spokojenost : )

24.4.2010 v 23:05 | Nahoru | #15
chlumakFZS600> Já jsem tam byl dneska taky a to co tady vyprávíš se mi zdá trochu přitažený
za vlasy,protože tam ty kluky znám a nemyslím si že to tam funguje takhle jak to popisuješ. A to nic nemění na tom že jestli jsi si chtěl půjčit nějakou motorku tak jsi
neměl vstávat se zákrutou a přijet dřív,protože v 10 dopoledne jsi si mohl v pohodě vybrat
motorku i čas.

24.4.2010 v 23:30 | Nahoru | #16
jirkaktm> Jojo, souhlas, že sme přijeli pozdě, bohužel to nebylo na mojí vůli, já sem vstával v šest
Edit: prosim tě, ty znáš ty dva kluky, který se měli starat o půjčování terénních motorek, jeden u plechový tabule a druhej za stolkem s culíkem, co dělal papíry?

Naposledy editováno 24.04.2010 23:36:05

24.4.2010 v 23:45 | Nahoru | #17
chlumakFZS600> Jo znám,ten s tím culíkem je takovej "jouda".Ale kámoš si taky vzpomněl že by si něco půjčil a bez problémů během hodiny jezdil.A registroval se někdy po 13 hod.

25.4.2010 v 17:50 | Nahoru | #18
já tam byl dneska. reistrace byla vyřízená během tří minut a hodně obsazený byly akorát malý čtyřtakty, který mě moc nezajímají, takže já jsem byl maximálně spokojenej. půjčil jsem si EXC 450 s reckluse a EXC 250 dvou takt, enduro trať byla parádní, tak mě to tam bavilo, že jsem na MX trati objel akorát dvě kola, z toho čtvrt kola v protisměru :)

25.4.2010 v 23:09 | Nahoru | #19
Ahoj, je fakt, co popisuje chlumak je trochu pocitove o zaslapnutem chlapeckovi, co stal v koute a motku mu ani nepujcili.Ja tam byl oba dny a vse OK, hlavne vstup se plati vsude na jakekoliv akci a silnicni moto byly zdarma a offroad 250-300 kc ale jezdilo se 30 min.To je pro cloveka na otestovani az az!!!!Neregistroval jsem zadny problem a myslim si, ze to byla povedena akce, krasne pocasi, super trat a moto.Pouze upresnuji, v sobotu jsem prijel ve 12 a sel jsem na SXF 450 v 14:30 a v nedeli v 10:00 a byla moznost komplet vyberu jak casu a motorek!!!!

25.4.2010 v 23:20 | Nahoru | #20
no34> No čoveče, aktivit sem vyvinul řadu, abych se k tý motorce dostal, ale oni mi ji opravdu nepučili, protože mi jí pučit nechtěli Tak to máš zase recht Ale ono ani tak nejde o to, zda jsem jel na půjčené KTM nebo ne, resp. mě je to úplně šumák, ale o to, že ta akce vypadala jak pout´, na který je spousta zájemců se svézt na kolotoči a nic jinýho se tam neděje. Úroveň dosahovala rodiny Kočkovic, ani o kousek vejš
Na vysvětlenou: čekal sem, že se mě oranžový mužík zeptá, co jezdím, co mám rád, proč chci 2t, nebo 4t, osvětlí mi výhody toho či onoho bajku, doporučí mi něco, bude se zajímat a bude mě aktivně kontaktovat za účelem mojí další návštěvy dealera KTM. Přiznávám, mýlil sem se
edit: pravopis

Naposledy editováno 25.04.2010 23:22:14

25.4.2010 v 23:30 | Nahoru | #21
chlumakFZS600>Jediny co je fakt, ze poptavka vysoce prekracovala nabidku a ten reklus pro enduro taky zadnej slagr....

26.4.2010 v 07:35 | Nahoru | #22
jel jsem ten reckluse 450 bez spojkový páčky (údajně nějaký nový typ), místo spojky byla zadní brzda. byl sice problém si na to zvyknout, ale jinak to byla pohodička, ta spojka byla skvěle vyladěná a 450 poskytuje dost výkonu. nevím jestli by se stím dal jezdit MX, ale na enduro prdlání to byl myslím ideální stroj, pořád to jelo a na každý kvalt

26.4.2010 v 08:46 | Nahoru | #23
markusi a 250 2-T tě nezaujala?Jinak jsem byl na předváděčce nedávno taky u nás na moravě a vše fungovalo,včetně umytí wapkou.Čekačka byla na žádané zboží ,ale vzhledem k 15min jízdy na moto snesitelné,než jsem se oblékl tak jsem už měl moto nachystanou a stačilo vyplnit ve formuláři druhou k ní a jel si je po sobě což bylo fajn a v pauze jsem ještě skočil na 150sx ze zvědavosti.Za mě vše OK.

26.4.2010 v 13:26 | Nahoru | #24
no, z reckluse jsem byl příjemně překvapen, ale když jsem sednul na ten dvoutakt, tak jsem byl mile překvapen mnohem víc . nevím jestli to byl jenom pocit, ale jelo to odspoda naprosto neuvěřitelně, skoro jako ta 450 občas bylo třeba zaspojčit, ale to byla skvělá zábava, protože ta hydr. spojka jde fakt strašně lehce, jenom jsem musel na začátku zastavit, abych si páčku sešteloval na délku svého prstu tím šroubkem. ten motor mi přišel takovej tupej, ve vyšších otáčkách to moc nejelo, myslím že motokrosový 250 jsou mnohem přísnější, ale je to už tak tři roky, co jsem seděl na 250 2T. hlavní rozdíl mezi EXC 450 a 250 2T byl v hmotnosti a ovladatelnosti, tedy alespoň pocitově mi přišla ta 250 tak o dvacet kilo lehčí, teď už plně rozumim tomu, proč v enduru jezdí tolik dvoutaktů. jinak jsem zvyklej na tu mojí RM 125 a to je fakt mučidlo. na těchto dvou motorkách jsem si připadal jak v obýváku, odpružení u endur je samozřejmě měkčí, takže pracky skoro vůbec netuhly, ikdyž jsem na motorce neseděl čtrnáct dnů a byl jsem zrovna po vydařený kalbě ale celkově mi přišel posez takovej víc pohodlněší a víc mi ty motorky tak nějak padly do ruky. no možná že se ze mě stane endurák

26.4.2010 v 13:33 | Nahoru | #25
vlastně jsem do Bělý jel hlavně kvůli tomu, abych si vyzkoušel tu SX 150 a oni jí tam neměli, protože byla rozbitá a takhle to všechno dopadlo

2 reakcí na tento příspěvek Orange day 2010 Bělá p. Bezdězem

26.4.2010 v 15:23 | Nahoru | #26
byl jsem v neděli, a kdybych si nepřispal, mohl jsme se vézt na čem jsem chtěl...takhle to odnesla kamarádovo EXC 450 (díky, Ričí) a líbilo moc! Nádherná enduro trať, lidí tak akorát, a opravdu jen kvůli pozdnímu příjezdu jsem nevyzkoušel EXC 250 2T, kvůli které jsem tam původně jel. Je pravda, že v sobotu bylo lidí prý podstatě víc, a motorke na zapůjčení bylo jen tuším jedna od každého modelu, takže na všechny se asi dostat nemohlo. Příště jedu znova, je dorazím o něco dřív.

26.4.2010 v 15:45 | Nahoru | #27
maRRek> hahaha jako, že nebudeš spát do 11 a v 1 p.m. už budeš na místě.... taky sem si v duchu říkal proč to nemám zajetý. Ale aspoň jsem to tam hned nerozválel na tý krásný motárdový trati.

26.4.2010 v 16:04 | Nahoru | #28
Ono je taky vec chtit se svezt,nebo buzerovat, ze sem nejel hned. A ve 12 hodin nekam prijet, kdyz vim, ze se tam pujcujou motorky, je trochu nesmyslny...Mozna bud rad, ze ti to nepujcili, treba by si lehnul a jeste by jsi to musel platit

26.4.2010 v 16:14 | Nahoru | #29
maRRek> není za co kámo, příště půjčím znovu....

26.4.2010 v 18:04 | Nahoru | #30
jinak pár foto z akce tady: neděle odpo Bělá