globalmoto_kveten





Téma: "Kolínko" - proč vlastně???
 
13.4.2010 v 13:56
Pojem KOLÍNKO

K čemu to vlastně je?
Zvyšuje to jezdci sebevědomí, či jeho ego, když si v provozu škrtne sliderem o zem a přitom motorka jede téměř rovně?

-----------------------------------------------------------------

Váš názor k této problematice?
Nemyslíte si, že může ono pověstné kolínko být důvodem toho, že ho někdo někde chce prostě v provozu "dát", a ve finále to pošle do kopru?


Naposledy editováno 13.04.2010 16:52:03

1 reakcí na tento příspěvek "Kolínko" - proč vlastně???

14.4.2010 v 10:14 | Nahoru | #91
Nejvíc do kolínek pruděj vždycky TI, co je neumí

"Kolínko" - proč vlastně???

14.4.2010 v 10:37 | Nahoru | #92
Aha, tož to je velké moudro Leckdy pravdivé ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Kolínko" - proč vlastně???

14.4.2010 v 10:41 | Nahoru | #93

Sefo>Nejvíc do kolínek pruděj vždycky TI, co je neumí



Já sem v prdeli,mám krátký nohy.

1 reakcí na tento příspěvek "Kolínko" - proč vlastně???

14.4.2010 v 11:08 | Nahoru | #94

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Kolínko" - proč vlastně???

14.4.2010 v 11:15 | Nahoru | #95

verybusy>Já sem v prdeli,mám krátký nohy.



Si kup troje slajdry a přilep je na sebe...pak budeš kolenovat i na stojánku:)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Kolínko" - proč vlastně???

14.4.2010 v 11:18 | Nahoru | #96

Sefo>Si kup troje slajdry a přilep je na sebe...pak budeš kolenovat i na stojánku:)



To si radši vykloubím kyčel,bude to levnější.To víš,slajdry dneska nejsou zadarmo.

(reakce na) "Kolínko" - proč vlastně???

14.4.2010 v 11:25 | Nahoru | #97

verybusy>To si radši vykloubím kyčel,bude to levnější.To víš,slajdry dneska nejsou zadarmo.



CI voe, choď na hokej, chytej puky co letěj do lidí, nalep je na sebe a máš super slajdry!

"Kolínko" - proč vlastně???

14.4.2010 v 11:31 | Nahoru | #98
K sjíždění pneu do kraje, v normálním provozu se mi to snad nikdy nestalo, asi nejsem takový cvok ale třeba v Sosnové se to dá naprosto v pohodě, a to vám povím, kolínko jsem nedal ani náhodou, tedy alespoň na mé nynější mašině.



Celé bych toto téma bych rozdělil do několika bodů.

Pojem kolínko: Celé to samozřejmě vzniklo na okruzích ale to každý ví. Myslím si, třeba se pletu, že kolínko není důvod ale následek nového stylu jízdy, někteří ho berou jako důvod vyjížďky.
Okruhové motorky mají stupačky vysoko proto jim nějaké hlásiče náklonu jsou na nic a hlavně, při broušení by se brzo ty šrouby stejně ojeli, to u sliderů tak moc nehrozí.
Při okruhovém ježdění jde o to, mít v každou chvíli jasnou informaci o náklonu stroje.
Proto to kolínko. Někteří machři dokážou dokonce vytáhnou motku ze začínajícího pádu způsobeného skluzem předního kola.

Pojem vysedávání: Tak to je naprosto jasné, jde o to, mít motorku v co nejpřímějším postavení. Čím je motorka méně v náklonu, tím dříve se může gazovat a tím lepší časy závodník jezdí. Všimněte si, že při průjezdu zatáčkou je jezdec z motorky vysedlý nejvíce v druhé části zatáčky a na konci z ní doslova visí.

Pojem sjíždění pneu až do konce: Pneumatiky se navrhují tak, aby na nich bylo co nejméně materiálu, takže každá pneu (tedy skoro každá) se dá sjet až do kraje vzorku. Druhá věc je ta, jak moc to je za 1. bezpečné a hlavně za 2 efektivní (neplést s efektní). Čím víc člověk jezdí po u kraje pneu, tím méně je vysedlý a tím později může gazovat.

Naposledy editováno 14.04.2010 11:34:36

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Kolínko" - proč vlastně???

14.4.2010 v 11:32 | Nahoru | #99
verybusy> hele pro tebe jak dělaný

(reakce na) "Kolínko" - proč vlastně???

14.4.2010 v 11:37 | Nahoru | #100
Odstrediva sila? Co to kurnik zase je?

(reakce na) "Kolínko" - proč vlastně???

14.4.2010 v 11:43 | Nahoru | #101
jetam> S tim už by to šlo!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Kolínko" - proč vlastně???

14.4.2010 v 11:50 | Nahoru | #102
jetam> slajdry pro haryka Nelepí se to na podpatky?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Kolínko" - proč vlastně???

14.4.2010 v 11:52 | Nahoru | #103
Stev> už je testujou v MotoHousu
vyrábí je Pepa Sršen a sou dřevěný

2 reakcí na tento příspěvek "Kolínko" - proč vlastně???

14.4.2010 v 11:53 | Nahoru | #104
Zvu všechny kolínkáře na okruh do Sosnové, kde si všichni mohou vyzkoušet zdejší rady a teorie v praxi.

Check it out

(reakce na) "Kolínko" - proč vlastně???

14.4.2010 v 11:53 | Nahoru | #105
jetam> tak má to vejšku, to nemůžu říct

(reakce na) "Kolínko" - proč vlastně???

14.4.2010 v 12:01 | Nahoru | #106

jetam>verybusy> hele pro tebe jak dělaný



Ty woe,to není špatný.

(reakce na) "Kolínko" - proč vlastně???

14.4.2010 v 12:01 | Nahoru | #107

Rider-Ozzi>Zvu všechny kolínkáře na okruh do Sosnové, kde si všichni mohou vyzkoušet zdejší rady a teorie v praxi.

Check it out



to to trvalo

ale neber to zle, sosnovou doporučuju, je to tam fajn a je super, že to někdo organizuje

Naposledy editováno 14.04.2010 12:02:05

(reakce na) "Kolínko" - proč vlastně???

14.4.2010 v 12:08 | Nahoru | #108

Rider-Ozzi>Zvu všechny kolínkáře na okruh do Sosnové, kde si všichni mohou vyzkoušet zdejší rady a teorie v praxi.

Check it out



Tak o tohle slo, aha.

1 reakcí na tento příspěvek "Kolínko" - proč vlastně???

14.4.2010 v 12:45 | Nahoru | #109
Dřevěný slajdry To to bude v zatáčkach smrdět jak u táboráku Vypadá to, že za pár let budou na komboškach místo slajdrů kolečka z kanape

1 reakcí na tento příspěvek "Kolínko" - proč vlastně???

14.4.2010 v 13:25 | Nahoru | #110
Není "vysednutí" jako "vysednutí"

[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Kolínko" - proč vlastně???

14.4.2010 v 13:40 | Nahoru | #111

VOGELVFR>Dřevěný slajdry To to bude v zatáčkach smrdět jak u táboráku Vypadá to, že za pár let budou na komboškach místo slajdrů kolečka z kanape



Se vsadim, ze uz to davno zkouseli s koleckama.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Kolínko" - proč vlastně???

14.4.2010 v 13:59 | Nahoru | #112
Wíťa> Počkej, ten ale nejede kolínko, nýbrž lokýtek

Naposledy editováno 14.04.2010 14:00:11

(reakce na) "Kolínko" - proč vlastně???

14.4.2010 v 14:15 | Nahoru | #113
Bubrak ZX10R> Možná je to zakázaný Si dovedu představit jak tam má borec kolečko z nákupního košíku a pod tím kolenem se mu vrtí

(reakce na) "Kolínko" - proč vlastně???

14.4.2010 v 14:16 | Nahoru | #114

Rider-Ozzi>Wíťa> Počkej, ten ale nejede kolínko, nýbrž lokýtek



Přesně tak to budu dávat v Sosnové

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Kolínko" - proč vlastně???

14.4.2010 v 14:22 | Nahoru | #115

Rider-Ozzi>Wíťa> Počkej, ten ale nejede kolínko, nýbrž lokýtek



Ja myslim ze kdyby takhle vjel do zatacky a motorku naklonil, tak jede spis zadek.

(reakce na) "Kolínko" - proč vlastně???

14.4.2010 v 14:49 | Nahoru | #116

Bubrak ZX10R>Ja myslim ze kdyby takhle vjel do zatacky a motorku naklonil, tak jede spis zadek.



To taky, ale ten lokýtek tam má už připravenaj na to, aby ho vogrotoval o asfalt

1 reakcí na tento příspěvek "Kolínko" - proč vlastně???

14.4.2010 v 15:19 | Nahoru | #117
Tohle je taky slušný

[img]

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Kolínko" - proč vlastně???

14.4.2010 v 15:25 | Nahoru | #118
Wíťa> ale ten už jede do škarpy ...mrkni na zadní kolo

(reakce na) "Kolínko" - proč vlastně???

14.4.2010 v 15:28 | Nahoru | #119

peetr>Wíťa> ale ten už jede do škarpy ...mrkni na zadní kolo



taky bych řekl....ten už jde...

(reakce na) "Kolínko" - proč vlastně???

14.4.2010 v 15:29 | Nahoru | #120

peetr>Wíťa> ale ten už jede do škarpy ...mrkni na zadní kolo



Jasný, tak ten dře kapoty, vejfuk, kufr a taky svoje kalhoty
Zadní kolo je ve vzduchu, ale stačí se kouknout na středovou čáru a směr motorky a je jasný, že tohle nemůže vyjít
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist