globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Studené starty u Ducati 999
10.4.2010 v 21:11
Zdravim, koupil sem Ducati 999 03-04 a se sytičem mi studená motorka nenastartuje a bez sytiče to dost plandá nepravidelně. Máte někdo stejný zkušenosti? Dík, čus.
Předchozí
1 2
Následující

Studené starty u Ducati 999

20.4.2010 v 09:36 | Nahoru | #31
... tak to má dělat - to je normální ...

Studené starty u Ducati 999

20.4.2010 v 13:04 | Nahoru | #32
Jo, tak už vim. Sem rád že to je takhle normální, už si začínám zvykat :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Studené starty u Ducati 999

20.4.2010 v 14:22 | Nahoru | #33

kodlisko> já na monsteru musím tak 2-3 vteřiny max startér držet aby to pravidelně chytlo, a nescíplo a to mám motku naprosto v pořádku


Tak to tak bude asi jen u stříkaček ne? Všechny karbcový Monstery co znám chytají na lehoučné přiblížení prstu k tlačítku ovládajícího startér! Opravdu cvrnk a běží! Ale je pravda, že 916 alespoň jedno, dvě - tři otočení potřebuje , a to je naprosto v pořádku...

(reakce na) Studené starty u Ducati 999

20.4.2010 v 16:25 | Nahoru | #34

DMC.motobiker>Tak to tak bude asi jen u stříkaček ne? Všechny karbcový Monstery co znám chytají na lehoučné přiblížení prstu k tlačítku ovládajícího startér! Opravdu cvrnk a běží! Ale je pravda, že 916 alespoň jedno, dvě - tři otočení potřebuje , a to je naprosto v pořádku...


jojo u stříkaček

Studené starty u Ducati 999

21.4.2010 v 20:09 | Nahoru | #35
Já s tím teda problémy nemám,ale včera jsem náhodou narazil na tohle video,jestli to správně chápu,vymění kabely startovacího okruhu za kvalitnější a vyřešený?

Studené starty u Ducati 999

25.4.2010 v 10:40 | Nahoru | #36
Nikdo nic , ale asi to bude v těch drátech,protože na ebay prodávají náhradní set pro ST2,ST4 a píšou,že to zajistí lepší dodávku energie do startéru a tím se nejspíš zkrátí ta doba startování...

Studené starty u Ducati 999

25.4.2010 v 20:21 | Nahoru | #37
TAk dneska jsem se konečně od listopadu dostal k tomu abych moto vytáhl z baráku aspoň na dvorek a cvičně nastartoval. Po 6 měsících klidu se válce 3x líně převalily a už předla. Za mě tedy znovu opakuju, startování u 999 je bez problémů.

(reakce na) Studené starty u Ducati 999

1.10.2011 v 17:46 | Nahoru | #38
Sefo>

Studené starty u Ducati 999

1.10.2011 v 20:00 | Nahoru | #39
Mám 999 a se startováním jsem nikdy neměl problém,ani už tady zmiňovaná Honda Sp mě takle nestartovala... Jediné co jsi hlídám stav Aku. Celkově mýtus o poruchovosti italek jen můžu vyvrátit.

1 reakcí na tento příspěvek Studené starty u Ducati 999

8.11.2011 v 20:20 | Nahoru | #40
co to tam výše píšou o automatickém startéru??? mě to rozhodně neběží, mám první ročník 999 tak možná že pozdější už to měli. jinak k tématu přidám, že nad patnáct stupňů neřeším, pod patnáct to ani nemá cenu zkoušet apropo 1198S, kterou občas jezdím startuje tak po půl minutě točení za každé teploty... u Ducati říkali, že to tak prostě je

(reakce na) Studené starty u Ducati 999

9.11.2011 v 15:42 | Nahoru | #41

dasik píše: co to tam výše píšou o automatickém startéru??? mě to rozhodně neběží, mám první ročník 999 tak možná že pozdější už to měli. jinak k tématu přidám, že nad patnáct stupňů neřeším, pod patnáct to ani nemá cenu zkoušet apropo 1198S, kterou občas jezdím startuje tak po půl minutě točení za každé teploty... u Ducati říkali, že to tak prostě je



No tak to je kec, jelikož od tý doby, co jsem dal novou baterku se natočí hnedle...

Studené starty u Ducati 999

9.11.2011 v 21:01 | Nahoru | #42
Mám novú SP 1198 a studená štartuje nah....
Keď nejazdím,baterka je v motorke a cez konektor na pulznej nabíjačke.
Riešim to zatiaľ "naťahovaním" paliva dvojnásobným zapnutím-otočením kľúča do polohy štart
a miernym pootočením plynu pri tejto procedúre..
mechanik vravel,že vymeníme nejaký stepper a keď to nepomôže tak RJ...

Zohriata štartuje bez problémov.

Studené starty u Ducati 999

11.11.2011 v 14:11 | Nahoru | #43
..asi nejak takto (od 2:45):

Studené starty u Ducati 999

18.12.2011 v 21:25 | Nahoru | #44
hele, tak to vidim jasně za 1. musíš nechat převrtat orizontale válec a jemně rašplí ubrousit scarico vacku .... a potom by to mělo fungovat na první otocku

(reakce na) Studené starty u Ducati 999

18.12.2011 v 21:35 | Nahoru | #45

nahllowSKY píše: Mam stejny problem s Duc 1098.Kdyz je tak pod patnact stupnu,tak ta cubka toci,toci a nic.Vzdycky chytne az na potreti a to ji musim trochu pridat plyn.Mam za to,ze to je kvuli umisteni vstriku nad skrticimi klapkami tzv."shower style".Po naskoceni bezi pravidelne.Se startovanim uz zahrateho motoru nejsou problemy.Jinak sytic je u teto vrany automaticky.


Já nevim, ale pod V3S jsme v zimě dávali zapálené noviny, aby si sání cuclo teplého luftu, nechcete to vyzkůšat taky????

1 reakcí na tento příspěvek Studené starty u Ducati 999

2.7.2012 v 06:34 | Nahoru | #46
chlapi potřebuji prosím poradit...při otočením klíčkem u moji 999 neslyším, jak mi nesepne čerpadlo a nenatáhne si benzín...takže když chci nastartovat, jenom točí, ale nechytne...kde může být chyba - předpokládám ve slavné italské elektroinstalaci... díky za rady!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Studené starty u Ducati 999

2.7.2012 v 06:48 | Nahoru | #47

KARDAN píše: chlapi potřebuji prosím poradit...při otočením klíčkem u moji 999 neslyším, jak mi nesepne čerpadlo a nenatáhne si benzín...takže když chci nastartovat, jenom točí, ale nechytne...kde může být chyba - předpokládám ve slavné italské elektroinstalaci... díky za rady!



jestli netočí čerpadlo tak zkontroluj relátka a pojistky. Pak se zaměř na čerpadlo.

1 reakcí na tento příspěvek Studené starty u Ducati 999

2.7.2012 v 09:25 | Nahoru | #48
ty jo, mám motor z 999 a neznám podobnej problém ...a sytič? Já ho teda nemám, ale nevím jak na superbiku ... a přidávat plyn při startování není moc řešení. Nechal bych poštělovat synchro klapek a bohatost. Hrozně záleží na poštelování vzduchu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Studené starty u Ducati 999

2.7.2012 v 09:43 | Nahoru | #49
VlastíkPlamínek>
ještě asi tak...dva týdny zpátky jsem ji umyl, kousek se proje a schoval ji do garáže...jela normálně a čerpadlo také fungovalo. včera jsem přišel a čepradlo nic...taky si myslím, že to budou pravděpodobně kontakty...či pojistka? ale nevím kde...pojistky pod maskou zkontrolovány, taktéž na boku u baterky...kontakty pod nádrži jsem rozpojil a zase zapojil...tak co ještě...

(reakce na) Studené starty u Ducati 999

2.7.2012 v 12:33 | Nahoru | #50

t_freedom píše: ...a sytič? Já ho teda nemám, ale nevím jak na superbiku ... a přidávat plyn při startování není moc řešení.


Tak on tam ten "sytič" vlastně nic jinýho nedělá, než že pootevře klapky... Takže je to vlastně stejný, jako když lehce přidáš plyn... Aspoň teda na těch starších kouskách to tak je...

Studené starty u Ducati 999

2.7.2012 v 18:50 | Nahoru | #51
749: Start bez sytiče, jakmile chytne přidám sytič a nechám ho chvilku. Starty bez problémů

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Studené starty u Ducati 999

5.7.2012 v 22:25 | Nahoru | #52
KARDAN>

mel jsem stejny problem u sve 749, na vine bylo zoxidovane rele (je za prednim kolem u chladice oleje, za deste na nej muze cakat voda od predniho kola) ... rele vymeneno a vse funguje jak ma

jinak problem byl vetsinou po umyti, nakonec uz se to stavalo nahodne i nasucho ...

dostanes se k nemu po demontazi leve kapoty a baterioveho boxu ...

[URL= with [URL=

Naposledy editováno 05.07.2012 22:34:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Studené starty u Ducati 999

25.7.2012 v 08:07 | Nahoru | #53
[quote=lukaash]KARDAN>

mel jsem stejny problem u sve 749, na vine bylo zoxidovane rele (je za prednim kolem u chladice oleje, za deste na nej muze cakat voda od predniho kola) ... rele vymeneno a vse funguje jak ma

jinak problem byl vetsinou po umyti, nakonec uz se to stavalo nahodne i nasucho ...

dostanes se k nemu po demontazi leve kapoty a baterioveho boxu ...

[URL= with [URL= přesně tak problém vyřešen a kde si sehnal nové relé? dík

Studené starty u Ducati 999

25.7.2012 v 13:42 | Nahoru | #54
Tak a prej že špatná Italská elektronika!

Na vině přitom bylo jenom jedno vadné relé 4RD.007 z Katódy Olomóc!

(reakce na) Studené starty u Ducati 999

22.8.2012 v 07:49 | Nahoru | #55
KARDAN> zkusím to najít, ale z paměti bohužel nevím ...

Studené starty u Ducati 999

25.7.2014 v 19:01 | Nahoru | #56
Páčka (sytič) na levém řidítku jen nepatrně "přidává" plyn, se sytičem jako takovým to nemá nic společného. Jelikož je v motorce řídící jednotka a vstřikování, veškeré nastavení a obsluhu zprostředkovávají čidla k jednotce připojená. Moje zkušenost je páčku vúbec nepoužívat, s ní mi to prostě nikdy nestartuje. Takže bez páčky, ťuknout na tlačítko startéru a při studeném startu se to převalí asi 3x a při zahřátém motoru to jede na otočku. A tlačítko startéru se fakt nemusí držet, je tam "startovací asistent" (999, model 2005).

Studené starty u Ducati 999

29.2.2020 v 14:37 | Nahoru | #57
Zrovna řeším stejný problém na mé Ducati 1098. Když je chladno (třeba pod 10°C) tak prostě nenaskočí a můžu lehce přidavat plyn jak chci. Jednou mi kvůli tomu vyšlahl asi půlmetrový plamen z výfuku a střela jak z německé 88. Když jinak nahřeju krátce a zlehka hlavy válce horkovzdušnou pistolí tak pak už to jde. Svíčky už jsem měnil, pravda předtím co mi to taky nestartovalo tak se možná trochu uchlastaly - To byla na vině špatná startovací spojka.

Zkoušel někdo nainstalovat Booster plug? https://www.ebay.co...1:g:zzMAAOSwAL9Uje3V

Pak mě napadlo ještě nainstalovat vodní předehřev, jenže co když někam vyjedu a motor zchládne

Zlata Yamaha R6 ta startovala za všech okolností a to byl obyč karbec se sytičem

1 reakcí na tento příspěvek Studené starty u Ducati 999

29.2.2020 v 15:14 | Nahoru | #58
Teď jsem se dočetl ještě na zahraničním foru že to nenastartuje, když tam není potřebny tlak oleje. Je tam ochranné čidlo a je fakt že kontrolka oleje někdy svítí někdy ne. Ještě jedna věc která tomu nepomáhá, je olej který tam je 15W50 Shell. Při nízké teplotě je nehorázně hustý, takže možná to za chladna trvá než se dostane kam má.

https://www.ducati.o...ard-cold-starts.html

Naposledy editováno 29.02.2020 15:15:53

(reakce na) Studené starty u Ducati 999

29.2.2020 v 16:16 | Nahoru | #59
Stana.k.> Čau pokud si vzpomínám čidlo tlaku oleje nemá vliv na nasartování. To čidlo byla docela poruchová součástka. za dobu co jsem 1098 měl jsem je měnil 3x.
Při poruše popř. odpojení čidla tlaku oleje motorka normálně běží a jde i nastartovat.
Ta motorka prostě jenom v zimě blbě chytá protože je to chudý a pokud má baterka míň než asi 12,5 nepustí elektronika proud do startéru.

Studené starty u Ducati 999

29.2.2020 v 20:07 | Nahoru | #60
Čau, Je fakt že dnes jsem zkusil po 3 marných pokusech dvakrát po sobě vypnout a zapnout klíčem a pak to kupodivu nastartovalo. Možná to tam stříklo trochu víc. S tím napětím o tom vím. Jen to pak zabzuci. Ikdyz mě to to i ve full nabití ukazuje na moto 11.9 V / 14 V když běží motor, ale to asi špatně měří.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Porucha řídící jednotky? Ducati 999 mar36 21 1.4.2024 v 09:40 Juraj22
Ducati 999 - rozměr zadní pneu Ducati 999, Ducati 999 S Ivo7 25 15.4.2023 v 17:40 SLEEPER
Odvzdušnění přední brzdy Ducati 999 mar36 1 30.7.2020 v 14:55 FiZzeR
Výfuk MIVV Carbon - výměna vaty [1, 2] Ducati 999 mar36 39 16.10.2019 v 06:06 gága0101
Značení pružiny tlumiče ohlins - sp... Ducati 999 antipepek 1 22.3.2018 v 17:58 CAGI


TOPlist