globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Velikost VTR
5.4.2010 v 18:15
Zdravím, nikde jsem nenašel jak velké je VTR 1000 F (myšleno jestli se na něho vlezu se 192 cm). Hledám jinou motorku po prodaném banditovi a rád bych zkusil dvouválec, zkoušel jsem třeba SV 1000 a to je jak minibike. Tak pokud můžou VTR-kaři sdělit zkušenosti s posezem, budu rád (možnost vyzkoušet to někde u kámošů nemám). Díky

1 reakcí na tento příspěvek Velikost VTR

5.4.2010 v 18:28 | Nahoru | #1
No co říci... i s touto výškou se na VTR vlezeš, nějak nepohodlně se cítit nebudeš, a pod plexi se taky poskládáš.

Ale posez je ouplně jinej než na Banditoj, tak si to doporučuji zkusit, at víš do čeho jdeš... třeba někde v bazaru.

Velikost VTR

5.4.2010 v 18:30 | Nahoru | #2
Mám 186cm a v pohodě, je to trochu jiný posez než na Banditovi ale řekl bych, že místa je tam +- stejně

Naposledy editováno 05.04.2010 18:31:40

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velikost VTR

5.4.2010 v 18:31 | Nahoru | #3
Raisidlo77> Pozor SVcko a VTRko jsou zcela shodny masiny tak rozdily minimalni...!

(reakce na) Velikost VTR

5.4.2010 v 18:35 | Nahoru | #4

Ital46>Raisidlo77> Pozor SVcko a VTRko jsou zcela shodny masiny tak rozdily minimalni...!


taky si myslím

Velikost VTR

5.4.2010 v 19:10 | Nahoru | #5
Díky za odpovědi. Vím že posez je jiný, VTR si zajedu někam vyzkoušet, ale jde o to, že na tu motorku sednu a projedu se, ale nestrávím na ní celý den. Abych nekoupil a pak nejezdil jen kolem komína, protože mi na delších vyjížďkách odejdou záda, ruce,....

Velikost VTR

5.4.2010 v 19:11 | Nahoru | #6
Ital46, misha> No, na SVčko jsem se musel poskládat, ale na VTR jak houpnu, tak sedím... příjde mi v tomdle směru "prostornější"...

1 reakcí na tento příspěvek Velikost VTR

5.4.2010 v 19:15 | Nahoru | #7
PetrGSF> V první řadě je to člověk od člověka, ale na VTRko v tom cestovnějším stylu fakt nenadávám. Taky jsem člověk, kterej se jde projet a dopadne to tak že si dám Brno CZ - Gyor HU - Brno CZ přes Bratislavu, a nebolí mne ani prdel, ani ruky. Sedlo teda budu přešívat, a řidítka dávám jiný, ale na origo nemám křivýho slova.

Model '01 a výš má řidítka (černý, včetně brýlí - dřív stříbrné) která jsou vůči vodorovině zalomená pod menším úhlem k zemi - údajně pro pohodlí, ale rozdíl jsem nepocítil. Sedla se neměnily.

Velikost VTR

5.4.2010 v 19:44 | Nahoru | #8
Kamos ma vysku 195cm a sedel mi na VTR a ze uplna pohoda ale vic mu sedlo brachove VFR 800.

(reakce na) Velikost VTR

5.4.2010 v 20:07 | Nahoru | #9
Raisidlo77> Mě právě supersportovní posez moc nesedí, mám pocit, že kvůli výšce, jsem celý vepředu víc, než bych měl být. Ale asi je to jen pocit. Mám vyhlídnuté VTR rok 2002. Řídítka se dají případně nějak jinak "vyřešit" na tomhle typu motorky? Na banditovi to není problém, tady je asi bez šance dát širší/vyšší/jiné řídítka, co?

Velikost VTR

5.4.2010 v 20:13 | Nahoru | #10
Petr> Jsou lidi co to překopou i na řidítka 'ala Bandit, ale to je zvěrstvo

Já právě dávám frézovaný řidítka (v rámci přestavby) ale budou o něco vyšší.. řešit se to dá.

Velikost VTR

5.4.2010 v 20:15 | Nahoru | #11
VTR 1998 + 190cm = no problem, nic nebolí, za plexi se dá obstojně schovat

Velikost VTR

5.4.2010 v 20:26 | Nahoru | #12
škoda, že jsi to nenapsal o pár dní dříve, jel jsem teď v sobotu dvakrát přes valmez... já myslím, že se poskládáš, mám cca 185...

Velikost VTR

5.4.2010 v 20:33 | Nahoru | #13
od fízla si nenech radit

Velikost VTR

5.4.2010 v 20:47 | Nahoru | #14
Raisidlo: Překopávat nic nehodlám
hoziskoo: diky, ale celý víkend jsem byl v Brně btw: bandita jsem prodal do Kroměříže

1 reakcí na tento příspěvek Velikost VTR

5.4.2010 v 20:57 | Nahoru | #15
Petr> Ty řidítka tam jdou bez úprav. Já taky zachovávám origo linii i vzhled, ale hraji si s detaily. Od Brna nejsem daleko, teoreticky by sis ho mohl zkusit "osedět" ale musel bych to trošku nastrojit, řidítka tam taky nemám

1 reakcí na tento příspěvek Velikost VTR

5.4.2010 v 21:04 | Nahoru | #16
stejně velkej kamarád jezdí a nemá problém, ale samotná výška zas tolik neřekne, důležitý taky je jak má kdo dlouhej trup a nohy. Jinak Aprilia Falco mi přišlo že má dost místa, minimálně pro vršek ale nejel jsem na tom, jenom seděl.

(reakce na) Velikost VTR

5.4.2010 v 21:52 | Nahoru | #17

Ital46>Raisidlo77> Pozor SVcko a VTRko jsou zcela shodny masiny tak rozdily minimalni...!


Přesně tak,seděl jsem na VTRku 97 a řekl jsem si,přesně jako moje SVčko Ale VTRka od 01 jsou asi pohodlnější mají vyšší řidítka,ale na tom jsem nejel

Velikost VTR

6.4.2010 v 09:03 | Nahoru | #18
VTR 1000F pro tebe bude v pohodě.
Ještě lépe Ti sedne VFR (750 i 800).
Měli jsme je doma a pro tvou postavu
je tedy mohu doporučit.

Za mě: VTR je "víc" sportovní než na VFR.

(reakce na) Velikost VTR

8.4.2010 v 15:25 | Nahoru | #19
Raisidlo77> Tak pokud se budeš chtít projet, až si nahodíš řídítka, tak mi pošli PM :) rád si to zkusím osedět :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velikost VTR

8.4.2010 v 16:11 | Nahoru | #20
Stev> to jo, jestli chceš dvouvál a velkej, tak to Falco je rozhodně rozměrově větší a i lépe jede...o trochu.

Velikost VTR

8.4.2010 v 17:04 | Nahoru | #21
Sefo> Falco má hrubší motorovej projev, takže už i jen pocitově jede líp - alespon mi to tak přišlo. O motoru z RSV však ani nemá už smysl psát . Je pravda, že VTR je "user friendly" - prostě hodná motorka. Řekl bych že z litrovejch dvouválů taková nejměkčeji laděná (motor).

PetrGSF> Řidítka už prej dorazily na firmu. Jenže ještě počítám cca 40tis investice a pár měsíců.. řidítka jsou to poslední, co upravuju, takže jen tak se taky neprojedu . Klido se ale pak stavim - budu tu přestávku muset dohnat

Velikost VTR

10.4.2010 v 12:23 | Nahoru | #22
Raisidlo77 no to sem zvedavy jak to budes mat porobene.Rad bych to potom omrkel.
Ja mozem porovnat len VTR z TL-S.A musim uznat ze VTR je na litra klidna moto taka nevyraznejsy bez nejakych brutalnych kopancu ale ked pozrem na tachometer tak zrychluje to jak prasa 160km/h tam mas hnet.Proste VTR dost klame a v skutocnosti jede lepsy jak pocitovo.Pritem TL sa mi zdalo byt az brutalne vybusne ale akceleracia neni o moc lepsi jak na VTR.

(reakce na) Velikost VTR

10.4.2010 v 12:50 | Nahoru | #23

Sefo>Stev> to jo, jestli chceš dvouvál a velkej, tak to Falco je rozhodně rozměrově větší a i lépe jede...o trochu.



ono to stačí jak to jede, rovinky plnej mi nic neříká a v zatáčkách rychlejc než to dokáže stejně neumím, ani nechci

1 reakcí na tento příspěvek Velikost VTR

10.4.2010 v 12:53 | Nahoru | #24
Boris> Včera jsem dovezl řidítka, hvězdice na útlum, objednal plexi, zařizuju konečně ten klín pod motor, podblatníček, progresivní pružiny Wilbers, apod... sice to vypadá že si hraju jen se vzhledem (což hodně taky), ale chci z toho vymáčknout i "jistější" hodnoty. Určitě se pak sejdem, ale kdy to projedu, to netuším... tak půl roku si minimálně ještě dávám.

Souhlasím s tím že VTR je hodná. Jinak i ta jízda v "rychlosti" je pohodovější. Po dálnici si držím 190-200km/h a jsem spokojenej, neunavenej a vidím že se hýbu. Na řadovým 4válu by mne to nebavilo - ale 2vál je na ježdění, ne dálnici a sprinty

(reakce na) Velikost VTR

10.4.2010 v 13:05 | Nahoru | #25
Raisidlo77> jenom inspirace , najdi si produkty pro VTR Asi příští rok vezmu pružiny 0.85, možná i tlumící a rebound ventil, ale to už by se spíš vyplatil celej jinej předek. Ale s progresivníma pružinama štelovací prvky asi nemaj moc smysl. K tomu zadek Bitubo a bylo by, vím že je to na silnici jedno ale člověka to láká

1 reakcí na tento příspěvek Velikost VTR

10.4.2010 v 13:21 | Nahoru | #26
Stev> Díky za odkaz (jen ta rychlost a přehlednost webu mi málem způsobila infarkt). Klidně se mi o tom rozpovídej, budu jen rád protože ten web ani výrobky příliš neznám.

Nicméne do motorky vrážím sice peníze horem spodem, a do tlumičů moc dávat nemusím. Zadek už jinej mám (a paráda), a předek... no dám progresivky, pozměním olej, a pohraju si s nastavením.

Zatím se mi povedlo z každejch moto-vidlic dostat přesně to, co jsem chtěl (na silnici, ne na okruh) tím, že jsem laboroval s průběhem stlačení pružiny (progresivita), s nastavením předpětí pružiny (ne seřizováním, ale jinými vnitřnostmi), "hustotou" oleje.. a ještě jeden fígl - tu trubku co je mezi maticí a pružinou, vytáhnu ven, a soustružím si různý délky (pro změnu předpětí) který zkouším. Až zjistím "co chci", seženu místo trubky ventilovou pružinu takových rozměrů.. je tvrdá, takže podrží, ale když příjde nedejbože rána nebo doraz.. funguje to

Velikost VTR

10.4.2010 v 13:22 | Nahoru | #27
Jinak to chci ještě přes jiné kostice přepákování ztrošku zvednout nahoru (zadek).

[img]

(reakce na) Velikost VTR

10.4.2010 v 13:33 | Nahoru | #28
Raisidlo77> moc o nich taky nevím, ale vypadá to že hodně MX v USA na vrcholný úrovni a silnice zřejmě taky budou umět dobře. Každopádně koupit jednou za čas nový pružiny není nikdy špatnej nápad, 0,85 mi vyšlo podle jejich webu a taky jsem koukal že ohlins prodává do VTR 0.8. Kolem těch 0.8 je tak běžná hodnota všech novějších motorek co jsem brouzdal po jejich webu, takže ta hodnota mimo nebude. Ale co já bych povídal o technice, motorku dávám radši do servisu

Český zastoupení pro MX je tady

Přizvednout zadek už mě taky napadlo, ale bojím se co na to rozkrok a ruce Každopádně trochu zkrátit rozvor mi nepřijde jako špatnej nápad.

Naposledy editováno 10.04.2010 13:35:44

Velikost VTR

10.4.2010 v 14:03 | Nahoru | #29
Stev> No kdybych to chtěl na optiku, tak zakrátím podsedlák - ale do toho i tak nechci šahat.

Zvednutím na přepáčku trošičku přesunu těžiště víc na předek (pro akceleraci + ), lehce přiostřím úhel řízení, a drobně zakrátím rozvor... možná ještě zkusím o kousíček popustit předek dolů (v brýlích, ne v tlumičích).

Samozřejmě tady ted mluvím o teorii, takže vyzkouším, a uvidíme jak se to bude chovat.

Jinak pružiny volím tyto.

Když jsme u těch pružin obecně... bacha na EBC pružiny - já řeším i motor, potažmo spojku. O víkendu jsem tu měl mimo jiné i K6ku GSXR na servis (přívěra, spojka, náplně, kontrola) a dávaly se o 10% tužší pružiny spojky. Výrobce to řeší mimo jiné i drobný rozdílem v délce při nezatíženém stavu - ale po sestavení spojky spojka vypne do poloviny páčky a pak tvrdá jako beton - pružiny se již neměly kam stlačit a tak se musely podložit šrouby pružin... jen tak okrajově. Lamely nové, plechy jako nové.

Velikost VTR

11.5.2010 v 23:11 | Nahoru | #30
merim 190 cm a vlezu se tam v pohde ... minule sem za den dal 700 km a v pohode ...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm djbell 75 9.1.2024 v 16:55 djbell
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 8 25.9.2023 v 08:00 krokoš
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 0 10.8.2023 v 09:20 ujec76
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 1 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko


TOPlist