globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: AGV Stealth SV VS S-4 SV
 
5.4.2010 v 13:58
Zdravím, zajímaly by mě rozdíly helm AGV S-4 SV proti Stealth SV.
Obě jsou novější řady, včetně sluneční clony. Jedna má rychloupínák, druhá D kroužky plus malé aero výčnělky. Ale co dál? Cenový rozdíl není až tak vysoký.
Díky moc

Uzavřeno 07.10.2012 v 01:14 uživatelem ExitCZ

AGV Stealth SV VS S-4 SV

6.4.2010 v 12:06 | Nahoru | #1
zajímá mě to ze stejnýho důvodu - titech jsem měl pět let a je na čase obnovit výbavu - přemýšlím o Stealth SVčku (tenhle týden by měla s trochou štěstí být konečně v ČR)... jsou to nový helmy, takže moc přímých referencí nečekám...

AGV Stealth SV VS S-4 SV

6.4.2010 v 12:17 | Nahoru | #2
ještě jednou jsem to kontroloval
Otázka je ventilace (agv.com to popisuje dvěma různými způsoby; kromě toho u S-4 nepíšou, jestli se dá vyndat vnitřek - předpokládám to, ale neni to tam napsaný)

Double D kroužky (Stealth SV) jsou považovány za bezpečnější (měl jsem to na titechu, dá se to zapnout i v zimních rukavicích s trochou cviku)

Stealth SV má Bluetooth přípravu (S-4 se tváří, že ne)

AGV Stealth SV VS S-4 SV

6.4.2010 v 16:35 | Nahoru | #3
Někde jinde než na AGV.com jsem četl, že přípravuju pro bluetooth kit mají obě. D kroužky jsou jasně lepší v bezpečnosti. Jen třeba co dělají ty aero výčnělky při jízdě a zda-li nebude víc v helmě slyšet proudění vzduchu. Je to jen pár stovek rozdíl v ceně, ale aby to nebylo jen za zapínání a větší hluk třeba. Asi se ptám moc brzo, ale jedna z těhle dvou je vážný kandidát

AGV Stealth SV VS S-4 SV

13.4.2010 v 21:20 | Nahoru | #4
tyjo, hlavně, aby mi seděla na hlavě! ! ! jinak už nevim, co bych kupoval kua, tahle série má potenciál mi fakt sedět (a s tim vnitřním plégem to je luxus na druhou!)

AGV Stealth SV VS S-4 SV

13.4.2010 v 21:21 | Nahoru | #5
ještě jedna poznámka: aktuální informace je, že na konci minulého týdne (pokud se Taliáni nezpozdili) už měly být v Pražské prodejně na Bělohorský ulici!

///
UPDATE 14.4.2010
dnes jsem tam volal, helmy nikde grrrrrrr

Naposledy editováno 14.04.2010 12:48:54

AGV Stealth SV VS S-4 SV

27.4.2010 v 09:58 | Nahoru | #6
26.4.2010 dorazila do Prahy první várka

odzkoušeno, rozhodnuto pro Stealth-SV v lesklé černé barvě.

Postřehy: helmy jsou obě (i S4) velmi měkké vzhledem k TiTechu, po domluvě s prodejcem v ČR je možné přizpůsobit mimořádně měkké lícnice.

S-4: má přezkové zapínání (hlavní důvod, proč beru Stealth SV) a nemá spoilerek vzadu na hlavě (prý by Stealth SV měla být stabilnější při jízdě, ale můj TiTech žádný spoilerek nemá a problémy se stabilitou jsem taky žádné neřešil).

Vnitřní plexi tam fakt je má otevírání / zavírání na levé straně helmy, je to 80% clona, takže by měla být stejně tmavá jako klasická hlavní sluneční plexiskla helem.

DOBRÉ CENY: Stealth SV jednobarevná 7500,- /// barevná o tisíc víc.
S-4 SV: jednobarevná 7000,- /// barevná o tisíc víc

dobrý výběr všem!

AGV Stealth SV VS S-4 SV

11.11.2010 v 16:40 | Nahoru | #7
Máte někdo Tuto helmu AGV S-4SV ???

Jaké máte zkušenosti po sezoně?

Chci ji vyměnit za Schark S 500 air esprit,ta byla hrozná kvalitou materialů a dost v ní foukalo.
Díky za info

Naposledy editováno 11.11.2010 16:41:33

AGV Stealth SV VS S-4 SV

11.11.2010 v 17:43 | Nahoru | #8
Koukal sem po těhle přilbách, ale překvapilo mě, že neměly ani jedna spodní deflektor, nebo jak se tomu nadává, taková ta látka, kvůli hluku a pohodlí. Nevíte někdo jak je to s tím? Prodejci mi tehdy nebyli schopni poradit. Dá se to případně přikoupit?

AGV Stealth SV VS S-4 SV

30.4.2011 v 19:00 | Nahoru | #9
tak asi v týdnu vyrazím zkusit tuhle helmicu a když mi sedne na květák, tak jí pravděpodobně vezmu.

Nějaké čerstvé zkušenosti?

AGV Stealth SV VS S-4 SV

30.4.2011 v 21:59 | Nahoru | #10
Nakonec mám od jara tuto, zkušenosti, no zatím asi necelých 1000 km, ze začátku mi přišla o dost hlučnější než 5 let starý nitro n330, co jsem měl, no nad 120 to pískalo jak v letadle, ale asi si to už nějak sedlo, teď je tišší, plexi dobře těsní, sluneční clona slouží - snad jenom se mi zdá, že ze začátku se krásně schovala celá a teď vyčuhuje asi 2 mm. Zkoušel jsem vyměnit dorazy na plexi za městský, kvůli aretaci na malou ventilaci, ale blbě to těsnilo ve vysokých rychlostech a zjistil jsem, že je to stejně celkem zbytečný, protože ventilace funguje výborně.

Jo a deflektor tam je, sice takovej proříznutej gumovej (kvůli ovládání ventilace), ale přilba je navíc vepředu zkosená, tak nevím o žádných problémech.
Téma je zamknuto


TOPlist