nepotkáš jich tisíc na 100km, o výkonu snad nemá smysl pochybovat , vzhled je jedinečnej a cena? bude vyšší, moc jich není ( zvláš eddíku) a když už ho někdo prodává, bude si ho cenit. A spotřeba ? Kdy by to řešil
edt: písmenko
Naposledy editováno 14.03.2010 18:41:40
Naposledy editováno 14.03.2010 18:42:01
1 reakcí na tento příspěvek ZRX 1200 S vs GSF 1200 S vs FZS 1000
Nevím jak ZRX1200, ale moje 11 má proti Banditovi trvdší a nepřesnější převodovku, rychlosti se tam hážou trošku víc ztuha. Spotřebu mám se ZRX1100 lepší než kamoš s GSF1200S, ale vždy tak o půl litru až litr (beru samozřejmě společné jízdy a tankování), spotřeba není problém 6 litrů (nekecám), ale už se mě podařilo překročit klidně 10l, když jsem švihal po dálnici 160-180 asi 100Km. Další kámoš má FZ1S a ta žere jak kráva, ale to je už trošku jiný stroj od FZS1000.
FZS1000 bude možná trošku dražší a co vím, tak bylo vždycky skvěle hodnocené, neseděl jsem neznám, ale myslím že těch 200 míň bude chybět, přece jen je motor z R1 (říkám to dobře?) a bude se muset asi trošku víc točit a asi i ta bagáž případně baťůžek půjde v nižší otáčkách víc cítit.
Bandit je jn náhradní varianta, jak cena, tak všude slyším jak je to odolná mašina, jak bylo napsáno šedá myška, ale ty novější stroje stojí za úvahu.
FZS je podle mě stupínek mezi sportem a cesťákem, neseděl sem na něm, jezdil sem čtyři roky thunderaceho a mám pocit, že by byl nejbližší...
Potřeboval bych asi někomu dát prachy a nechat si motorku postavit před vrata, jinak si nevyberu.
..Napřed sem vybíral mezi ZRX a GSF 1200 - vyhrálo ZRX
Ale než bude stávající prodána a budou prachy, mám spoustu času na přemýšlení (asi až příliš moc) a zase se mi do toho zamotal ten litrovej fazer (kterýho sem už dříve vyřadil kvůli ceně, ale nakonec bych na něj asi i měl)
Jenže já bych bral ZRX 1100/1200 R - přijde mi daleko osobitější a krásnější než Sko. Ale zase se blbě shání, je jich málo a ceny jsou vyšší. Takže než se uchýlit k ZRX 1200S, to mi už přijde lepší ten fazer
No bude to ještě zajímavý... Budu si muset obě pořádně ochmatat a uvidíme jaký z nich budou pocity..
Za mě jí doporučuji ...skvělá motorka téměř bez slabin(ve svojí kategorii). Motoricky a podvozkově lepší než GSF. Kawu jsem viděl jen na fotkách tak že nevím.
Já tvrdím, že polokapota jde dycky sundat.
Sem tam si chci zatáhnout za plyn, ale tak 80% času výletík delšího rázu...
Naháč je fajný, ale ta polokapota víc chrání.
2 reakcí na tento příspěvek ZRX 1200 S vs GSF 1200 S vs FZS 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZRX 1200 S vs GSF 1200 S vs FZS 1000
jen dodám, že v litrový třídě naháčů jsem toho vyzkoušel už dost. FZS 1000 má jednoznačně nejpříjemnější a nejpružnější motor, kterej ve středních a vyšších otáčkách táhne jak lokomotiva.
1 reakcí na tento příspěvek ZRX 1200 S vs GSF 1200 S vs FZS 1000
1 reakcí na tento příspěvek ZRX 1200 S vs GSF 1200 S vs FZS 1000
Moje srovnání s B12S a ...
... moje srovnání s Fazerem
jardaviro>Bandita jsem prubnul .Větší síla odspoda se nekonala,podvozek proti plně stavitelnému u fzs taky pěkná slabota .Brzdy měl šestipístky a oproti modrým čtyřpístkům z r1 taky nic moc .Pro upřesnění musím dodat ,že majitel bandasky to viděl úplně stejně.Kawa je krasavec byla v užším výběru ,ale má poměrně krátkou pětku,a já rád cestuju i rychleji po dálnici,a tam se ten motor zbytečně točí "na můj vkus".Spotřeba při pohodové rychlosti 130 -140 ,měřeno při cestě do Chorvatska 4,8 -5,2.
při 180 km/h točí 6000 ot./min., to snad není tak moc...