globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tak a je to tady! Konečně!
9.3.2010 v 16:54
Nic bych za to nedal, že tohle bude jedno z nejčtěnějších témat! Konečně přišel jeden člověk s kvalitním názorem!!!

Litrová motorka pro začátečníka? Proč ne?!

V časopise Motohouse (vydání březen 2010) na stránce 51 jeden z redaktorů vypráví, že to není žádný problém, proč taky? A já s ním plně souhlasím!!! Doporučuje například Hondu CB 1000R.

Takže opravdu NEzáleží na zkušenostech ale na ROZUMU!!!
Konečně!!!! Jak dlouho to trvalo, než s touhle myšlenkou někdo přišel a nebál se jí zveřejnit!

Tak a teď do mě!

(reakce na) Tak a je to tady! Konečně!

10.3.2010 v 14:04 | Nahoru | #241

Che>Vysvětlil bys mi, co je tu o filozofii??? Je to zcela technickej dotaz.



četl jsi někdy po sobě něco? nemohlo by ses věnovat foru, končit, do důchodu daleko? Vždyť si myslím, že tvé neskutečně krátké příspěvky nikdo nedočte do konce. Nezlob se lae jsme asi stejně staři, přípomináš mi ten vtip, muži si to povi " dvěma slovy " jak je ? dobrý CYPE

(reakce na) Tak a je to tady! Konečně!

10.3.2010 v 14:07 | Nahoru | #242
[quote]italka69>No já do toho asi nemám moc co kecat jelikož mám krosku, mě spíš zaujal ten co to tady založil, fotit se jak sorry idiot v zrcadle ...
MOŽNA, kdyby ses vyfotila před zrcadle, dalo by se na tvůj avatar koukat...

1 reakcí na tento příspěvek Tak a je to tady! Konečně!

10.3.2010 v 14:10 | Nahoru | #243
ASI SI ŘEKNETE KTERÝ CYP? ALE TO MUSÍM, protože někdo je chytřejší a pak jsou ještě cytřejsí no a ještě chytřejší.......

Motorkáři
Část první – úvod

Každým rokem se lze na silnicích setkat s narůstajícím počtem nováčků za řidítky. Nesdílím názor, že už je jich příliš mnoho a naopak si myslím, že motorek není nikdy není dost. Nelze však zastírat, že motocykl nepatří zrovna k bezpečným dopravním prostředkům. Vzhledem ke své malé šířce může sice využívat šíři jízdního pruhu lépe než automobil a jeho dynamické vlastnosti jsou většinou výrazně lepší, tím však výhody končí a v řadě dalších oblastí je jeho řidič silně znevýhodněn. Účinně odvrátit havárii může pouze za předpokladu, že udrží Stroj na kolech. Zatímco při nehodách automobilů zůstávají tyto většinou na kolech, řidiči motocyklu se toto většinou podaří jen při drobných kolizích. Dobré zvládnutí motocyklu je daleko těžší, než zvládnutí automobilu a chyby můžou mít mnohem častěji fatální následky, protože motocyklista není obklopen plechy a airbagy. Jsou sice borci, kteří dokážou hlavou prorazit sklo, proniknout při kolizi dovnitř automobilu a dosáhnout fyzického kontaktu s plechovkářem, statisticky jich však není mnoho. Z těchto důvodů je třeba začátkům na moto věnovat velkou pozornost, protože tato fáze je velmi riziková. Je pravda, že ani zkušený motocyklista nemá jistotu přežití, avšak řeči o tom, že začít lze bezpečně i na silném Stroji a že záleží pouze na štěstí a rozumu jsou naprosto mimo mísu a na následujících stranách si vysvětlíme, proč tomu tak je.
Dalším aspektem, znevýhodňujícím českého začátečníka, je situace na českých silnicích, která je věrným obrazem poměrů panujících ve státě. Prolhaní natřásající se panáci, kteří ovládli českou politickou scénu, spotřebovávají většinu energie na spory mezi sebou, soudnictví nefunguje, korupce dosáhla obrovských rozměrů a zlodějna byla povýšena na systém. Nechci zde tyto věci příliš rozebírat, protože je to na jinou debatu a omezím se na důsledky, které má tato situace pro začínajícího motocyklistu. Ačkoliv je zde pracovní síla násobně levnější, než ve vyspělých státech, stavíme z výše uvedených důvodů nové silnice podstatně dráž. Hustota a parametry silniční sítě proto silně zaostávají za parametry moderních motocyklů. Dopravní koncepce v podstatě neexistuje, na příslušných místech sedí lidé, u kterých je rozhodující stranická příslušnost a odborné znalosti nemají potřebnou úroveň. Fundovaní a korektní dopravní experti, jejichž nejznámějším představitelem je Stanislav Huml, byli odejiti a nastoupli jiní, kteří většinou dokážou pouze vykřikovat, jací jsou motocyklisté hrozní a jak je třeba s nimi zatočit.
Úroveň absolventů autoškol je velmi nízká. Špatná ekonomická úroveň neumožňuje zavést systém, běžný ve vyspělých státech. Tam frekventant i instruktor mají samostatné motocykly a jsou spojeni vysílačkou. Toto má za důsledek mnohem vyšší úroveň výcviku.
Adepti ve vyspělých zemích si své návyky neosvojují na silnicích s častým výskytem řidičů, kteří se vzhledem ke zkorumpovanosti systému nebojí jakéhokoliv postihu, kterému jsou schopni vzhledem ke svým kontaktům účinně zabránit. Další kapitolou je to, že lze stěží po řidičích automobilů a motocyklů chtít, aby se chovali ohleduplně a dodržovali zákony a předpisy, když je zde zcela běžné nerespektování těcht věcí u zákonodárců a politických špiček.

Část druhá – kontstrukce motocyklu a fyzika jízdy

Při pohledu na silný a slabý motocykl vidí i laik značné rozdíly. Stejně jako má silný sportovní vůz široké pneumatiky a slabý městský vůz pneumatiky úzké, je i výkonný motocykl vybaven širokými pneumatikami, aby dokázal do silnice přenést vysoký výkon a účinně brzdit z vysokých rychlostí. Konstruktér vlastně celý stroj vytváří na základě výkonu motoru a v návaznosti dimenzuje podvozek a brzdovou soustavu. Je třeba si uvědomit, že brzdový systém motocyklu, jehož maximální rychlost je přes 300 km/h je dimenzován tak, aby tuto motorku účinně ubrzdil. Vzhledem k tomu je však hůře dávkovatelný a vyžaduje zkušenou ruku. Stejně tak šíře použitých pneumatik je přizpůsobena tomu, na co je tento stroj primárně určen. Je to rychlá jízda na dobrém povrchu s předpokladem, že je dostatek času na naklonění. Protože u nezkušeného začátečníka je mnohem pravděpodobnější, že se dostane do krizové situace, představují pro něj široké pneumatiky značný handicap. Na naklonění a zatočení motocyklu se širokými pneumatikami je podle nemilosrdných fyzikálních zákonů třeba podstatně víc času. Tento motocykl totiž musí být na stejné zatočení více nakloněn, což spotřebuje více času, kterého se při krizovém vyhýbacím manévru zpravidla nedostává. Z výše uvedeného vyplývá, jak zrádným řešením je škrcení motoru, které nemění charakteristiku podvozku ani brzd.

Část třetí – brzdění

Pouze dvě malé plošky velikosti dětské dlaně spojují motocykl s vozovkou. Na rozdíl od auta je třeba motocykl udržet na kolech, což se ne vždy podaří. Nechci zde podrobně rozebírat problematiku brždění, která je obecně známá a chtěl bych připomenout jenom jednu důležitou věc. Od spatření překážky běží reakční doba řidiče. Noha hledá brzdu, ruka se snaží nahmatat brzdovou páčku. To celé trvá podle kvality řidiče až celou sekundu. Následuje další doba, odborně nazývána technická prodleva brzd, která trvá zhruba 0,2 sekundy. Octne – li se zkušený řidič v situaci, ve které je značná pravděpodobnostportřeby rychlého zastavení, je vhodné již mít nohu na brzdě a ruku na páčce. Typickým příkladem této situace je jízda přes horizont a jiné nepřehledné situace. Není od věci i lehce zatlačit a zlehka namáčknout destičky na kotouče, čímž je technická prodleva eliminována. Pak stačí zatlačit silněji a brzdění následuje okamžitě.

Část čtvrtá - pasivní bezpečnost

Snažit se ušetřit na helmě,rukavicích, oblečení a botách není vhodné. Ať je řidič motocyklu viníkem kolize nebo není, odnese to vždycky on. I když v začátcích se často peněz nedostává, aspoň lehké letní motorkářské oblečení, vybavené účinnými protektory by mělo být minimem.

Část pátá – Stroj na začátek

Je jasné, že neexistuje universální rada ohledně volby motocyklu na začátek. Záleží na tom, zda si adept už dříve odjezdil něco na padesátce, stopětadvacítce nebo jestli se jedná o člověka naprosto bez praxe. Jsou i lidé, kteří znovu začínají po delší přestávce a i vrozené předpoklady jsou u různých lidí různé. Mělo by však určitě jít o motocykl dobře ovladatelný, lehký, s příznivou charakteristikou kroutícího momentu motoru a dobře dávkovatelnými brzdami. Nemám moc rád vázání vhodnosti na objem, protože lze mít šestistovku o výkonu 60ti nebo taky 130ti koní, přičemž ta silnější má charakteristiku průběhu výkonu, která vyžaduje zkušenosti. Je však třeba si uvědomit, že začtáečnické období je pro nováčka jednoznačně nejnebezpečnější etapou a začátek na příliš silném motocyklu riziko hodně zvyšuje. Úvaha typu líbí se mi silný supersport, proto na něm rovnou začnu je kromě rizikovosti i zcestná, protože rychleji k cíli vede postupné zvládání. Dalším aspektem je to, že riziko pádu je u zažátečníků vyšší a pád kapotované motorky je většinou o dost dražší. Výjimku z tohoto pravidla tvoří kytaristé, kteří potřebují úlomky kapot na trsátka. U některých lidí hraje roli i to, že na motorce bez kaptáže si víc uvědomují rychlost, kterou jedou. I lidem s čoproidnímy sklony doporučuji si začátkem na oblíbených naháčích 500 až 650 ccm projít, protože na Stroj s hodně šikmou přední vidlicí je vhodné mít už nějaké zkušenosti.
Často prezentované názory, že mít zkušenosti není třeba a že je možno bez problému začít na čemkoli asi nebudu z výše uvedených důvodů ani komentovat. Dávám na tomto místě odskok na vlákno, na kterém jsem se snažil tyto věci průběžně vyvracet.

Motorkáři

a dále na nepříliš veselé vlákno, které tuto rozsáhlou polemiku vyvolalo

Část šestá – závěr

Motocyklisté a autaři budou muset i nadále užívat silnice současně. Vždy, když jedu autem a v místech s plnou čarou mě dojede rychlejší motocykl, namáčknu se doprava a umožním mu předjetí. Jsem rád, zachová – li se autař stejně, když na motorce jedu já. Jednou snad přijde doba, kdy se tak budou chovat všichni. Auto to nezdrží a motorce to pomůže.
Motorkaření je krásnej tanec, ale je to tanec nad propastí a proto všem doporučuju nechávat si nějakou rezervu a nejezdit v provozu úplně na doraz. Mladí by si měli uvědomit, že je dost škoda roztřískat si mladý tělo, který má značnej potenciál a ti starší zase to, že ve vyšším věku už kosti křehnou a špatně srůstají. Síla Stroje by prostě měla vždy odpovídat úrovni řidiče - stačí zlomek vteřiny, který může znamenat těžké následky a čas vrátit nelze.

AUTOR CHE CHE

Naposledy editováno 10.03.2010 14:12:24

1 reakcí na tento příspěvek Tak a je to tady! Konečně!

10.3.2010 v 14:11 | Nahoru | #244
Návod na použivání klíče FAB !

Zasunout, otočit, otočit, otevřit, vytáhnout...

(reakce na) Tak a je to tady! Konečně!

10.3.2010 v 14:13 | Nahoru | #245

Hiffson> ...CB1000R je naprosto hodná a nezálodná motorka, která má těžce odladěnej motor z Fireblada. Odhadem tak o 30 procent, ale trochu to dohání spřevodováním.

Myslím, si že začátečník si může klidně koupit VN2000, když mu to nepadne při parkování na nohu!

A začátečník neznamená namachrovaný pískle! Pokud se v tom někdo poznal, tak je mi to líto. Když má někdo najeto 100 tis v autě a 2 děti tak si to klidně může koupit po fechtlovi.



Přesně tak, Karas v článku psal, že to doporučoval pro kámoše, kterej má 35 let a nějakou tu "váhu" , a určitě nováčkem neměl na mysli 17ti či 20tiletý nevybouřený a předvádějící se nováčky... jak to pochopil mladej šampónek z Dačic! a tihle nováčci by rovnou sáhli po CBR100RR přece

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak a je to tady! Konečně!

10.3.2010 v 14:17 | Nahoru | #246

ivitko>Neke že jsi to čet?...já neměla sílu...
jsi velmi odolný chlapec...



Na tohle vlákno tu čekám celej měsíc!!

(reakce na) Tak a je to tady! Konečně!

10.3.2010 v 14:25 | Nahoru | #247

Hiffson>Na tohle vlákno tu čekám celej měsíc!!



No jo...jsou mezi námi mno...
co na to říct...

(reakce na) Tak a je to tady! Konečně!

10.3.2010 v 14:58 | Nahoru | #248
Che>
dočet celý a perfektní..jen mě 929fire zmát....tak sry

Naposledy editováno 10.03.2010 18:06:49

Tak a je to tady! Konečně!

10.3.2010 v 15:13 | Nahoru | #249
No jasny... je to v MotoHausu tak to je jiste pravda

(reakce na) Tak a je to tady! Konečně!

10.3.2010 v 15:22 | Nahoru | #250
dewwil>Desatero začátečníka:

1. První mašina musí být litr, bo zbytek nejede(pro info, Rossi je můj pomalejší brácha)
2. Jsem chytrej jak rádio a jezdím s rozumem
3. Nebudu poslouchat kecy od zkušenějších bikerů, bo asi záviděj nebo co
4. Mám zhlédnuto x dílů GhostRidera, není to na tom videu tak těžký(to zvládnu)
5. Nemám moc zkušeností, ale to doženu brzy jízdou na litru
6. V autě s jízdou nemám problém, litra zvládnu, bo řídím rok 1.3HTP
7. I holky jezděj na litrech, moc jich neznám, ale to zvládnu taky, když to uměj holky
8. Základ je hned jezdit po zadním, páč pak budu dost hustey a holky si budou trhat rodidla
9. V zimě to budu cvičně startovat, abych pak zjišťoval na jaře proč to nejede
10. Psali i v Motohousu, že to není problém, a když to tam píšou tak je to přeci pravda
-----------------------------------------------------------------------------------------
Už dlouho jsem nečetl tak autorsky povedené DESATERO za 10 bodů
S tebou bych si dal pokec u kafe

Tak a je to tady! Konečně!

10.3.2010 v 16:17 | Nahoru | #251
Už mne toto téma dávno přestalo bavit. Nejhorší je paušalizování věci...,nebo tématu.

1 reakcí na tento příspěvek Tak a je to tady! Konečně!

10.3.2010 v 16:18 | Nahoru | #252
Ten kdo ten článek napsal v časopisu, nebude asi člověk se zkušenostmi z praxe ale pouze teoretik, který své výsledky zakládá na nepodložených informacích. Nemůžeš myslet vážně, že když budeš používat rozumě a lehce plyn ti bude stačit k tomu aby jsi měl pod kontrolou litrový motocykl. To je to samý, jako kdyby jsi řekl, že jsi v Praze sedneš do 40tunového náklaďáku a bez úhony dojedeš třeba do Šumperka a bude ti k tomu pouze stačit jemně pracovat s plynem. Holý nesmysl o tom to není a nikdy nebude.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak a je to tady! Konečně!

10.3.2010 v 16:42 | Nahoru | #253
929fire> Moh bys mi říct, co konkrétně není pravda? Jestli máš problém přečíst text delší než dvě věty, tak doporučuju se vrátit do školy

Tak a je to tady! Konečně!

10.3.2010 v 16:57 | Nahoru | #254
ať si každý jezdí, na čem chce..problém je spíš v tom, že pokud na to nebude mít dost zkušeností, tak dost zvyšuje šanci, že sestřelí někoho, kdo za to nemůže..a tomu je pak prd platný, že má zkušeností na rozdávání

Tak a je to tady! Konečně!

10.3.2010 v 17:07 | Nahoru | #255
Stačí mít rozum,vždyť můžu jet pomalu i na R1... jo,můžu,ale otázkou je budu? Sám jsem slušnej idiot,i když tu jsou plechovky odpad,jako příklad poslouží... Rok po autoškole jsem něco málo najezdil s tátovou ochcávkou 1.9tdi (ne v metle a na hlínách s čiptjůningem fakt ne ) a jelikož mi přece bylo skoro 19 a tudíž sem maxiking,přece si nekoupím auto pod 150 koní,dá rozum pyčo woe... A tak se dovezl trošku psycho ital... 180 koní/cca 930kg,vykuchaný až na plechy,dvě sedačky,a motor s průběhem 0-4000 turbodíra,pak natlačilo turbo 1.2 baru a fííí...milé punto se sotva drželo na silnici...jasně mami,jezdím pomalu,to že sem před chvílí vypleskal toho šamponka v bmw 328i přece vědět nemusíš... No zkrátím to,těžko řiditelný auto pro někoho kdo lítat umí,natož pro puboše...Ale já se nevzdal,a lítal,jako prase...na mou obhajobu sem vždy ohrožoval jen sám sebe,ale i tak. Byla to šance 50 na 50,vyjezdím se nebo zabiju. No přežil sem,teď jezdím v MG 2.5 V6,podvozek Xpower,a ještě s volantem vpravo,prostě nepoučitelnej,ale troufám si říct už sem dostal dobrou školu,krizovek bylo tolik že mi dobře spadl hřebínek... A k motorkám? od malička fichtl,čz 175,prostě jako každej raubíř v malým městě...pyčo woe puč mi tu krosku,zvládnu...125ccm a tak mi nakopala řiť až to pěkný nebylo...Ok,asi bych to neměl hrotit. Po svezení na starší R6 jsem naznal,že něco takovýho by bylo při troše rozumu ne ideální,ale šanci na přežití pro mě dávající,pokud budu myslet hlavou,a ne egem. Takže díky konzervy,bejt frajer na motorce,už to sem nepíšu. Co jsem chtěl touhle slohovkou vyjádřit? Mladí a neklidní,plno mých vrstevníků tvrdí jak jsou uvědomělí,ale já za sebe říkám jsem blb,naštěstí stále živej blb,a nemíním to měnit začínáním na litru,i když se chci motorkám o5 věnovat

Tak a je to tady! Konečně!

10.3.2010 v 17:14 | Nahoru | #256
WhiteS> Čoveče, takových lidí v tvým věku, který si mysleli, že mají na daleko silnější mašinu, bylo x.. A jak dopadli? Pokud se nerozstřelili, tak jezdí dodnes a teprve je to čeká.. Z jara toho bude zase hafo.. Zrno se bude oddělovat od plev a tito budou mezi nimi.
V tvém věku, tzn. 17 let, bych se radši k této problematice vůbec nevyjadřoval, kór když máš mašinu, na které nemáš absolutně co dělat. To, jestli jezdíš v provozu nebo na okruhu, je vcelku jedno.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak a je to tady! Konečně!

10.3.2010 v 17:27 | Nahoru | #257

vikingpetr>Ten kdo ten článek napsal v časopisu, nebude asi člověk se zkušenostmi z praxe ale pouze teoretik, který své výsledky zakládá na nepodložených informacích. Nemůžeš myslet vážně, že když budeš používat rozumě a lehce plyn ti bude stačit k tomu aby jsi měl pod kontrolou litrový motocykl. To je to samý, jako kdyby jsi řekl, že jsi v Praze sedneš do 40tunového náklaďáku a bez úhony dojedeš třeba do Šumperka a bude ti k tomu pouze stačit jemně pracovat s plynem. Holý nesmysl o tom to není a nikdy nebude.



No tak pan Karásek jezdí na moto už 20 let a má určitě několik set tisíc km v sedle.

Litrový motocykl má určitě lepší jízdní vlastnosti a ovladatelnost než nebrzdící a vlnící se čínskej šmejd a 50kmh se s ním dá jet i na pětku.

Pokud člověk nebude vůl a bude si hlídat rozměry auta, dostatečné nadjíždění a bude včas brzdit tak do toho Šumperka v automatu bez problémů dojede.

Tak a je to tady! Konečně!

10.3.2010 v 17:59 | Nahoru | #258
já to říkal, že až se to co psali v MH rozkřikne.....

Tak a je to tady! Konečně!

10.3.2010 v 18:04 | Nahoru | #259
Vlákno o hovně, pokud bude člověk kokot tak se rozmázne i na malorážce, při troše rozumu a citu nevidím problém začínat na litrovém Hornetu, který není tak ostrý jak RR.

Tak a je to tady! Konečně!

10.3.2010 v 18:06 | Nahoru | #260
Kua, tady je to samej chytrej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak a je to tady! Konečně!

10.3.2010 v 18:07 | Nahoru | #261
Hiffson> no, zkusil sis to??? Já jo, ale zas tak velká prdel to není jet s kamionem, ale ještě lepší je autobus. Než si zvykneš, že seš před přední nápravou, je lépe jezdit po letišti.

Ale ještě jedna možnost.... Co když ten magor co napsal, že na litru je možno začít jezdit je naopak velmi zkušenej rider, jen jaksi bohužel už zapoměl co bylo, když se učil jezdit...

A jinak... Jo jasně každej ať si koupí co má za lubem, ale kurevsky mě sere, když na přejezdu z enduro okruhu mě staví policajt a geglá, že nemám blinkry, protože vedle kus dál nějakej magor lítá v rezervaci se čtyřkolkou.
Takže kupte si co chcete, ale když mě bude policajt haltovat, že jedu přes obec 60, protože tady nějaký embrio zmydlilo chodce ve stodvaceti, tak mě budete srát páni dokonaní náctiletí jak věkem, tak duševně.

(reakce na) Tak a je to tady! Konečně!

10.3.2010 v 18:09 | Nahoru | #262

aklenot>To doporucuje protoze je to HONDA a HONDY jsou co ........... ?



Tos posrals

1 reakcí na tento příspěvek Tak a je to tady! Konečně!

10.3.2010 v 18:14 | Nahoru | #263
Whites> Hele chachare, o motorkách víš pěkný prd. Je ti 17, na svojí Suzu nemáš ani noty, jezdit neumíš a píšeš sem zas nějaký moudra o kterých nemáš ani páru. Poučuješ tady kluky, co už nějakej ten pátek jezdí a zkusili hafo motorek. Myslíš, že je to normální? Tak se zamylsli a šoupej nohama.

(reakce na) Tak a je to tady! Konečně!

10.3.2010 v 18:15 | Nahoru | #264

kixs2>Hiffson> no, zkusil sis to??? Já jo, ale zas tak velká prdel to není jet s kamionem, ale ještě lepší je autobus. Než si zvykneš, že seš před přední nápravou, je lépe jezdit po letišti.

Ale ještě jedna možnost.... Co když ten magor co napsal, že na litru je možno začít jezdit je naopak velmi zkušenej rider, jen jaksi bohužel už zapoměl co bylo, když se učil jezdit...

A jinak... Jo jasně každej ať si koupí co má za lubem, ale kurevsky mě sere, když na přejezdu z enduro okruhu mě staví policajt a geglá, že nemám blinkry, protože vedle kus dál nějakej magor lítá v rezervaci se čtyřkolkou.
Takže kupte si co chcete, ale když mě bude policajt haltovat, že jedu přes obec 60, protože tady nějaký embrio zmydlilo chodce ve stodvaceti, tak mě budete srát páni dokonaní náctiletí jak věkem, tak duševně.



Zkusil, první auto který jsem řídil byla Avia!

Nejen já si myslím, že je lepší začít na novým litrovým Hornetu než na dvacetiletý ZXR400 nebo FZR400 ve stavu pojízdnej vrak.

Hlavně klíd, to bude dobrý.

2 reakcí na tento příspěvek Tak a je to tady! Konečně!

10.3.2010 v 18:19 | Nahoru | #265
A vůbec, já si myslím, že když může dvacetiletej skočit po dodělání řidičáku na náklaďák do kamionu s návěsem, aniž by někdo zkoumal kolik má najeto aspoň v osobáku, tak proč by nemohl skočit z pincka na CB1000R?
Na tý motorce udělá mnohem míň škody..

Naposledy editováno 10.03.2010 18:20:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak a je to tady! Konečně!

10.3.2010 v 18:22 | Nahoru | #266
Hiffson> Chápeš, že s tebou absolutně souhlasit nemůžu, ale "kus" pravdy máš... Proč nejsou výkonově omezený i auta!!!!!Kua.... To mě může zmarastit fagan ve sporťáku o 800koních v 18 letech??? Kde jsme?

Naposledy editováno 10.03.2010 18:24:52

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak a je to tady! Konečně!

10.3.2010 v 18:30 | Nahoru | #267

Hiffson>A vůbec, já si myslím, že když může dvacetiletej skočit po dodělání řidičáku na náklaďák do kamionu s návěsem, aniž by někdo zkoumal kolik má najeto aspoň v osobáku, ...



Hm, Tak zkus se někde přihlásit jako šófér na kamion s návěsem jako dvacetiletej po dodělání řidičáku. Zapomeň, všude budou chtít praxi na běžným pětitunovým náklaďáku...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak a je to tady! Konečně!

10.3.2010 v 18:34 | Nahoru | #268

kixs2>Hiffson> Chápeš, že s tebou absolutně souhlasit nemůžu, ale "kus" pravdy máš... Proč nejsou výkonově omezený i auta!!!!!Kua.... To mě může zmarastit fagan ve sporťáku o 800koních v 18 letech??? Kde jsme?



Bohužel, to je možné

(reakce na) Tak a je to tady! Konečně!

10.3.2010 v 18:39 | Nahoru | #269
skyair> a tady je několik vysvětlení... zákonodárci na milionářskou mládež prostě "nesmi vidět" nebo se mnozí k takovým autům nedostanou.
K litrový motorce se ale asi dostane .... jak to nazvat a slušný neurazit.... snad chápem...

Tak a je to tady! Konečně!

10.3.2010 v 18:44 | Nahoru | #270
Všechno není jen o penězích. To nemusí být rovnou Ferari. Starý Ford Cosworth úplně stačí. Zákonodárci nestíhají vývoj
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Páčky Probrake Honda CB 1000R WildOne 16 3.4.2024 v 23:11 Lbj23
Houpání volnoběhu Honda CB 1000R mik119 7 1.4.2024 v 04:43 PANKY-CB600F
Honda customs Honda XRV 750 Africa Twin, Honda CB 1000R, Honda CB ... TomasNBK 0 8.3.2024 v 22:47 TomasNBK
přešití sedla na nové motorce Honda CB 1000R JARYN82 17 27.12.2023 v 13:44 Niki76
Jakou motorku si mám vybrat Hondu C... Honda CB 1000R VFR 13 18.12.2023 v 22:12 storeman


TOPlist