předem se omlouvám za další dotaz na tuto moto, ale už se začíná schylovat ke koupi, tak mám pár dotazů :)
- Chtěl by jsem se zeptat, zda je nějaký rozdil mezi modely 99-00 a 03. Jediné čeho jsem si všiml tak sklonu výfuku. Je nějaký rozdíl i v motoru?
- Je pravda, že na tuto motorku není 40 000 km moc?
- Jdou na tuto motorku přichytit bez problému boční textylní brašny? aby se vešly mezi blinkry a tlumiče, ale nevadili spolujezdci :)
- Jak je to s cenou náhradních dílů a servisem. Jelikož tato motorka není u nás moc častá, jako např. Bandit
- Něco co mě u ní může při koupi překvapit? Jediné co vím, tak že nemá kohoutek :) Jinak něco na co se podívat, na co trpěli?
Moc děkuji za odpovědi.
derryn
EDIT:
přemýšlím mezi Ina 03 a Ina 00 . Na tu modrou jsem se byl dívat a až na pár kosmetických vad vypadala pěkně a udržeovaně. Ale je o něco dražší.
Ale u té modré mi přijde, že je zvedlý zadek. Je to úprava a nebo to měly modely 2003? Hledám na netu ale nikde nic :( A zase by jsem nerad aby to byl nějaký tuning a nevědět co to vydrží, když to na dovču naložím...
Naposledy editováno 04.03.2010 00:20:33
40tis. pro ten motor moc není, pokud ho někdo vysloveně netejral a nezanedbával..
dostupnosti dílů a servisu se neboj, je jich méně než bandasek, ale tohle je vlastně taky bandit, jen s větším obsahem..
tyhle Suzuki s motorem vzduch/olej jsou všechny stejný (gsx-f, gsx, gsf.. ) a motory držáky neskutečný
brašny netuším, ale nehledal bych v tom vědu, nastrojit se dá každá moto při troše šikovnosti, od fichtla po buella.. GSX nebude vyjímka..
a podle destiček, gum a řetězovky zrovna moc nepoznáš, dovolím si tvrdit. je to spotřebák, všechny 3 věci mohou být nové na moto která má najeto 200tis..
podívej se na vidlici, kotouče, stupačky, gripy, zaměř se na celkový stav, není od věci vzít s sebou někoho kdo do toho vidí víc..
ed: na co se zaměřit tu fakt rozepisovat nebudu, je tu toho spoustu, hledej
Naposledy editováno 03.03.2010 12:15:55
Motor pokud se k nemu adekvatne chovas a predpisove menis oleje zvladne 150 tis.
Servis jak uz bylo psano neni problem, podobny motor jak Bandit.
Bocnich brasen je x druhu a velikosti, prohledej na foru v profilech vlastniky Inazumek a nejake fotky brasen tam najdes, nevidel bych v tom problem.
750 kohoutek nema, 1200 uz zase ma .
Mrkni zespod na nadrz, rocniky 99 mely sklon k reznuti. Mrkni na krk rizeni a vseobecne prohledni ram i zespod.
Pro svuj vlastni klid pocitej s vymenou oleje, desek a brzdovky a svicek to je po koupi samozrejmost.
a brašny tam nacpeš určitě jen vybrat vhodné
jo a tuhle motorku má soused v garáži, tak mu napiš PM nick inazuma myslím...
Naposledy editováno 03.03.2010 14:06:58
"Změna nastala v roce výroby 2000. Výrobce se evidentně hrabal v karburátorech kvůli euro normě. Inazumy do r.v. 2000 jezdí rychleji a jsou pružnější. Všechny. Např. KN filtr u Inazumy r.v. 2000 a výše sníží křivku výkonu i kroutícího momentu protože moc ochudí směs. (Bez měření na brzdě to nepoznáš). Na motorech do r.v. 2000 KN filtr funguje bezpečně především s Dynojet sadou. To samé platí i u banditů 6 a 12 (stejný motor). Já testoval KNko na brzdě, ale bylo to horší jak s originálem o cca 4 koně ve špičce výkonu a celý průběh výkonu byl horší. Blbý výkonový průběh motoru jsem poznal např. na maximálce. V origo stavu tak 208 dle tachometru a to většinou na 5ku, protože 6ka maximálku moc nebrala. Po úpravách 217 dle tacho a 6ka jela jak má. 86 koní na zadním kole jak je vidět z grafu Dkracing.cz Inazumy z roku 2000 a výše asi nedosáhnou."
Ten rozdíl ale samozřejmě nebude kardinální. 40000 bych se vůbec nebál, aspoň si můžeš být jistější, že jsi blíž opravdovýmu stavu km a můžeš se podle toho řídit spíš, než podobnej ročník s půlkou. To dřív dojde ropa, než ti Zuma zdechne. Textilní brašny - vozím starší Lojza Elis, místa je tam všude dost, jen se hůř chytaj. Musíš si najít svůj systém třeba s gumicukama. Servis a ND - ventily se seřizujou šroubkama, takže to není tak drahý. Samozřejmě máš 4 karbanátky, takže synchronizace a podobný kraviny se násobí. Ale je to tak jediný, co ta motorka krom spotřebních věcí chce. Olej má interval 6000, takže zhruba dva do roka, na poslední gumy jsem najel 16tkm, řetězovka zvládne podobně, desky přes dvacet... Ať chcem nebo ne, spoustu dílů má stejných jako SV, banďouri a spol, takže seženeš v případě kreše snad všechno. Co by tě mohlo překvapit netuším, zkus nadhodit inzerát.
chce to obě vidět, posoudit pneu, desky, řetězovku, posoudit celkový stav - tlumiče, kotouče......
na kilometry asi moc nekoukat, i když modrá by měla mít servisku, ale to taky není záruka..
a na černý jsou turistické doplňky a roční nájezd 3400km..
podle fotky ti nikdo neřekne, Inazuma je dobrá volba, vybrat už si musíš sám
Modra je velmi pekna. Asi nekdo tunil, protoze vzadu chybi plastovy dil (na nem byva znacka) a zda se mne taky divne zdvihla. Mozna klame foto, ale myslim si ze spise tam byl nejaky zasah.
www.motoinzerce.cz/motorky/suzuki/383125-gsx-1200.html
www.tipmoto.com/motorky/suzuki/148678-gsx-1200.html
www.tipmoto.com/motorky/suzuki/139840-gsx-1200.html
Tady ještě jedna pěkná 750
www.motorky.com/ad_detail.php
Naposledy editováno 04.03.2010 12:16:21
1 reakcí na tento příspěvek Inazuma 750
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Gsxr 750 srad karburator Suzuki GSX 750 | Wetra | 2 | 5.5.2024 v 16:59 petr.machy |
Hlučné ložisko Suzuki GSX 750 | Pepansuzuki | 27 | 13.4.2024 v 18:00 krokoš |
Převodní tabulka zapalovacích svíče... Suzuki GSX 750 | Krejcak73 | 17 | 23.1.2024 v 08:47 Krejcak73 |
Inazuma 750, Zephyr 550, nebo Breva 750 Kawasaki Zephyr 550, Suzuki GSX 750, Moto Guzzi Brev... | jincom | 16 | 16.1.2024 v 10:39 hansdorf |
Suzuki Inazuma 750 - boční protekto... Suzuki GSX 750 | Krejcak73 | 14 | 15.1.2024 v 14:45 Krejcak73 |