paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Inazuma 750
3.3.2010 v 11:52
Zdravím,
předem se omlouvám za další dotaz na tuto moto, ale už se začíná schylovat ke koupi, tak mám pár dotazů :)

- Chtěl by jsem se zeptat, zda je nějaký rozdil mezi modely 99-00 a 03. Jediné čeho jsem si všiml tak sklonu výfuku. Je nějaký rozdíl i v motoru?

- Je pravda, že na tuto motorku není 40 000 km moc?

- Jdou na tuto motorku přichytit bez problému boční textylní brašny? aby se vešly mezi blinkry a tlumiče, ale nevadili spolujezdci :)

- Jak je to s cenou náhradních dílů a servisem. Jelikož tato motorka není u nás moc častá, jako např. Bandit

- Něco co mě u ní může při koupi překvapit? Jediné co vím, tak že nemá kohoutek :) Jinak něco na co se podívat, na co trpěli?

Moc děkuji za odpovědi.
derryn

EDIT:
přemýšlím mezi Ina 03 a Ina 00 . Na tu modrou jsem se byl dívat a až na pár kosmetických vad vypadala pěkně a udržeovaně. Ale je o něco dražší.
Ale u té modré mi přijde, že je zvedlý zadek. Je to úprava a nebo to měly modely 2003? Hledám na netu ale nikde nic :( A zase by jsem nerad aby to byl nějaký tuning a nevědět co to vydrží, když to na dovču naložím...

Naposledy editováno 04.03.2010 00:20:33

Inazuma 750

3.3.2010 v 12:04 | Nahoru | #1
motoricky bude v pohodě... mrkni na to jestli byla padlá, popřípadě jaký sou škody po pádu, mrkni na destičky řetězovku, podle řetězovky poznáš kolik má zhruba natočíno....mrkni na gumy atd.. já nedavno koupil gsx 750f a všechno sem zknotroloval dokonce sem donutil jít majitele z 65000 na 50000

Inazuma 750

3.3.2010 v 12:14 | Nahoru | #2
jaký je rozdíl mezi ročníky nevím, ale nebude tam nic velkýho..

40tis. pro ten motor moc není, pokud ho někdo vysloveně netejral a nezanedbával..

dostupnosti dílů a servisu se neboj, je jich méně než bandasek, ale tohle je vlastně taky bandit, jen s větším obsahem..

tyhle Suzuki s motorem vzduch/olej jsou všechny stejný (gsx-f, gsx, gsf.. ) a motory držáky neskutečný

brašny netuším, ale nehledal bych v tom vědu, nastrojit se dá každá moto při troše šikovnosti, od fichtla po buella.. GSX nebude vyjímka..

a podle destiček, gum a řetězovky zrovna moc nepoznáš, dovolím si tvrdit. je to spotřebák, všechny 3 věci mohou být nové na moto která má najeto 200tis..

podívej se na vidlici, kotouče, stupačky, gripy, zaměř se na celkový stav, není od věci vzít s sebou někoho kdo do toho vidí víc..

ed: na co se zaměřit tu fakt rozepisovat nebudu, je tu toho spoustu, hledej

Naposledy editováno 03.03.2010 12:15:55

Inazuma 750

3.3.2010 v 12:34 | Nahoru | #3
derryn> rocnik 99 pokud si matne vzpominam mel mekci pruziny na predku. Jinak vcelku nepodstatne rozdily.

Motor pokud se k nemu adekvatne chovas a predpisove menis oleje zvladne 150 tis.
Servis jak uz bylo psano neni problem, podobny motor jak Bandit.

Bocnich brasen je x druhu a velikosti, prohledej na foru v profilech vlastniky Inazumek a nejake fotky brasen tam najdes, nevidel bych v tom problem.

750 kohoutek nema, 1200 uz zase ma .
Mrkni zespod na nadrz, rocniky 99 mely sklon k reznuti. Mrkni na krk rizeni a vseobecne prohledni ram i zespod.

Pro svuj vlastni klid pocitej s vymenou oleje, desek a brzdovky a svicek to je po koupi samozrejmost.

Inazuma 750

3.3.2010 v 14:04 | Nahoru | #4
určitě to odhadneš podle kotoučů, tohle není motorka na kudlu, tak když tam budou velké rýhy tak má určitě víc jak 40

a brašny tam nacpeš určitě jen vybrat vhodné

jo a tuhle motorku má soused v garáži, tak mu napiš PM nick inazuma myslím...

Naposledy editováno 03.03.2010 14:06:58

Inazuma 750

3.3.2010 v 14:27 | Nahoru | #5
Na téma rozdílů v motorech mi kdysi psal MartinGSX, cituju:

"Změna nastala v roce výroby 2000. Výrobce se evidentně hrabal v karburátorech kvůli euro normě. Inazumy do r.v. 2000 jezdí rychleji a jsou pružnější. Všechny. Např. KN filtr u Inazumy r.v. 2000 a výše sníží křivku výkonu i kroutícího momentu protože moc ochudí směs. (Bez měření na brzdě to nepoznáš). Na motorech do r.v. 2000 KN filtr funguje bezpečně především s Dynojet sadou. To samé platí i u banditů 6 a 12 (stejný motor). Já testoval KNko na brzdě, ale bylo to horší jak s originálem o cca 4 koně ve špičce výkonu a celý průběh výkonu byl horší. Blbý výkonový průběh motoru jsem poznal např. na maximálce. V origo stavu tak 208 dle tachometru a to většinou na 5ku, protože 6ka maximálku moc nebrala. Po úpravách 217 dle tacho a 6ka jela jak má. 86 koní na zadním kole jak je vidět z grafu Dkracing.cz Inazumy z roku 2000 a výše asi nedosáhnou."

Ten rozdíl ale samozřejmě nebude kardinální. 40000 bych se vůbec nebál, aspoň si můžeš být jistější, že jsi blíž opravdovýmu stavu km a můžeš se podle toho řídit spíš, než podobnej ročník s půlkou. To dřív dojde ropa, než ti Zuma zdechne. Textilní brašny - vozím starší Lojza Elis, místa je tam všude dost, jen se hůř chytaj. Musíš si najít svůj systém třeba s gumicukama. Servis a ND - ventily se seřizujou šroubkama, takže to není tak drahý. Samozřejmě máš 4 karbanátky, takže synchronizace a podobný kraviny se násobí. Ale je to tak jediný, co ta motorka krom spotřebních věcí chce. Olej má interval 6000, takže zhruba dva do roka, na poslední gumy jsem najel 16tkm, řetězovka zvládne podobně, desky přes dvacet... Ať chcem nebo ne, spoustu dílů má stejných jako SV, banďouri a spol, takže seženeš v případě kreše snad všechno. Co by tě mohlo překvapit netuším, zkus nadhodit inzerát.

Inazuma 750

3.3.2010 v 19:08 | Nahoru | #6
Otec má Inazumu..tak 6let a bez jediného problému!Kámoš jí má taky(tady je registrovane,snad pod Tomsh)Jezdí docela dálky..nějaký to Slovinsko atd.Brašny se mu tam vejdou a spolujezdkyně,si prý nestěžuje.

Inazuma 750

3.3.2010 v 19:41 | Nahoru | #7
no právě přemýšlím mezi Ina 03 a Ina 00. Na tu modrou jsem se byl dívat a až na pár kosmetických vad vypadala pěkně a udržeovaně. Ale je o něco dražší.

Jinak děkuji za odpovědi a reakce :)

Naposledy editováno 03.03.2010 19:42:09

Inazuma 750

3.3.2010 v 20:01 | Nahoru | #8
Asi bych šel do modrý

Inazuma 750

4.3.2010 v 00:15 | Nahoru | #9
U té modré mi přijde, že je zvedlý zadek. Je to úprava a nebo to měly modely 2003? Hledám na netu ale nikde nic :( A zase by jsem nerad aby to byl nějaký tuning a nevědět co to vydrží, když to na dovču naložím...

Inazuma 750

4.3.2010 v 00:22 | Nahoru | #10
Mě se líběj obě, černá je levnější + to plexi a držák kufru taky neni zadarmo. Ta modrá vypadá líp na oko, ale to neni to hlavní. Chce to obě vyzkoušet a prohlídnout, pak budeš moudřejší.

Inazuma 750

4.3.2010 v 00:30 | Nahoru | #11
je fakt že modrá je holá, plexi i plotna potěší..
chce to obě vidět, posoudit pneu, desky, řetězovku, posoudit celkový stav - tlumiče, kotouče......

na kilometry asi moc nekoukat, i když modrá by měla mít servisku, ale to taky není záruka..
a na černý jsou turistické doplňky a roční nájezd 3400km..

podle fotky ti nikdo neřekne, Inazuma je dobrá volba, vybrat už si musíš sám

Inazuma 750

4.3.2010 v 00:37 | Nahoru | #12
no o plexi mi nejde, to se mi tam stejně nelíbí a nosič jsem koukal kolem 1500,-. Jako tu modrou jsem viděl a pěkná, jen teď mě zarazilo, že má ten zadek nějako vysoko. A nevím zda je to úprava a nebo origo. popř. jak je to upravené...

Inazuma 750

4.3.2010 v 00:40 | Nahoru | #13
tohle neposoudím, nejsou tam dvě fotky ze stejného úhlu, takže to zkresluje..
nevidím důvod proč by to někdo zvedal, každopádně koukni na trubky v podsedláku a uvidíš..

plexi můžeš sundat, chleba nežere a při prodeji plusový bod nebo ho střel..

Inazuma 750

4.3.2010 v 00:43 | Nahoru | #14
Já když kupoval, tak sem vyhlídnul 4 kousky a vyrazil na obhlídku. Dojel sem k druhý, ta mě chytla za srdce a už se stěhovala do sprintera. Z fotek to je na hovno, je to jak s ženskou, dokud s ní nemáš čest osobně, tak nezjistíš co to je zač.

Inazuma 750

4.3.2010 v 00:48 | Nahoru | #15
to jsi řekl moc hezky, fakt

Inazuma 750

4.3.2010 v 09:40 | Nahoru | #16
derryn> tu cernou bych osobne nebral jen od pohledu. Opraskana barva na motoru od kamenu, sice mimofunkcni vada, ale to se mne nelibi. Plexi hrozne a zadni nosic taky. Jsou rozhodne peknejsi nosice. Fivestars, Fehling.

Modra je velmi pekna. Asi nekdo tunil, protoze vzadu chybi plastovy dil (na nem byva znacka) a zda se mne taky divne zdvihla. Mozna klame foto, ale myslim si ze spise tam byl nejaky zasah.

Inazuma 750

4.3.2010 v 12:10 | Nahoru | #17
Inazum moc není a hlavně pěkných...V dnešní době seženeš za cenu 750 i 1200, takže bych šel klidně do silnější ségry, s plnou polní se ten krouťák bude hodit...U inazum hodně korodují nádrže, jinak za 2roky co jsem ji měl žádný problém.
www.motoinzerce.cz/motorky/suzuki/383125-gsx-1200.html
www.tipmoto.com/motorky/suzuki/148678-gsx-1200.html
www.tipmoto.com/motorky/suzuki/139840-gsx-1200.html

Tady ještě jedna pěkná 750
www.motorky.com/ad_detail.php

Naposledy editováno 04.03.2010 12:16:21

Inazuma 750

4.3.2010 v 12:15 | Nahoru | #18
JirkaGS > když mě jde i o tu spotřebu, přeci jen jako student to pocítím. A jelikož jí chci i na delší cesty, tak tam to bude znát. A alespoň to po Jawe nebude takový skok... Můj sen je GSX 1400, ale ty jsou drahé, třeba se k ní časem propracuji... :)

1 reakcí na tento příspěvek Inazuma 750

4.3.2010 v 12:26 | Nahoru | #19
Na delších cestách, pokud pojedeš s báglama a spolujezdcem, ta spotřeba bude +/- stejná...

(reakce na) Inazuma 750

4.3.2010 v 12:28 | Nahoru | #20
JirkaGS> na větší mašině možná i nižší, protože pojedeš nižší otáčky. Ve spotřebě fakt rozdíl nehledej, to je mnohem víc o ruce a stylu jízdy, než o motorce

Inazuma 750

4.3.2010 v 14:38 | Nahoru | #21
V dnesni dobe uz neni v cenach 750 a 1200 takovy skok jak pred rokem v teto dobe. 750ku budes muset vic tocit a pri jizde ve dvou a bagazi uz bude dychat. 12ku jen polechtas a jede. Ve dvou + zavazadla o nicem nevi, zatah od 2000 otacek. Dost rychle se na to zvyka. Roky a rozum urcite mas, tak bych se te 12ky vubec nebal. S rozumnou jizdou je i rozumna spotreba. Kdyz ji nalozis, tak stoupne spotreba u obou kubatur, ale to je snad jasne.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Gsxr 750 srad karburator Suzuki GSX 750 Wetra 2 5.5.2024 v 16:59 petr.machy
Hlučné ložisko Suzuki GSX 750 Pepansuzuki 27 13.4.2024 v 18:00 krokoš
Převodní tabulka zapalovacích svíče... Suzuki GSX 750 Krejcak73 17 23.1.2024 v 08:47 Krejcak73
Inazuma 750, Zephyr 550, nebo Breva 750 Kawasaki Zephyr 550, Suzuki GSX 750, Moto Guzzi Brev... jincom 16 16.1.2024 v 10:39 hansdorf
Suzuki Inazuma 750 - boční protekto... Suzuki GSX 750 Krejcak73 14 15.1.2024 v 14:45 Krejcak73


TOPlist