Téma: Poradíte zralé začátečnici?
 
1.3.2010 v 20:02
Dámy, slečny, přátelé, v listopadu jsem si dodělal řidičák na moto, protože nechci být batohem, ale po řidičáku, který byl pro mně peklo(nikdy jsem sama nejezdila ani na mopedu) mám v nejbližších dnech vyjet na svém upraveném Dominátorovi, poradíte jak na první km v ostrém provozu? Jo a jen pro doplnění info je mi o 11 let více než tomu co ho ukřižovali....díky za rady Tak už 2016...jen info

Naposledy editováno 22.03.2016 22:26:59

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poradíte zralé začátečnici?

30.9.2010 v 18:26 | Nahoru | #1
Suzuveverka> Vždyť říkám, že je to uplně jiný rozměr ježdění, ale Ty jsi ještě mladá holka, ty to hravě zvládneš. Pro mě je adrenalin, když už se projedu po silnici - a ty zatáčky !!!! - ty mi dávají - ještě pořád bojuji a dlouho ještě bojovat budu - ale když se do ní dobře trefím, mám ohromnou radost - to je potom bezva pocit.

Ale když tak nad tím přemýšlím, taková škola jízdy v terénu, by měla teoreticky hodně pomoci na silnici - ať už jde o manipulaci s motorkou, anebo se zvládnutím nečekaných situací - třeba když ustřelí zadní kolo atd. - je to pravda? Pomohlo Ti to? Je někdo, kdo má podobné zkušenosti a může to potvrdit?

Naposledy editováno 30.09.2010 18:28:14

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poradíte zralé začátečnici?

30.9.2010 v 18:51 | Nahoru | #2
ÁjaCB600F> Určitě, pokud se při jízdě v terénu nebo třeba na sněhu apod. pohybuješ na hranici adheze a vlastně téměř stále musíš s citem kontrolovat trakci a vyrovnávání připadných smyků máš daleko větší šanci zvládnout případný smyk třeba na štěrku na vodě a pod. Ovšem na trénink ovládání motorky v minimálních rychlostech, na trénink intenzivního brzdění, úhybných manévrů apod. je podle mě lepší čistý asfalt... V uterý jsem dělal předváděčku ovládání motorky na jedné veteránské akci a krom toho že pršelo byla dráha plná olejových fleků jak to z těch vetránů různě odkapává. Takže celá dráha plná slizký emulze - bylo to docela o hubu...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poradíte zralé začátečnici?

30.9.2010 v 19:10 | Nahoru | #3
ÁjaCB600F> Jezdim na silnici i v terenu a stridam ruzny motorky. Ma to svoje pro i proti.
Plus urcite je, ze jsem se naucila ovladat motorku i v pomalych rychlostech s minimalnim odslapavanim. Ze mi na silnici ustreli zadni kolo si kolikrat uz ani nevsimnu, mirny ujeti predniho kola ustojim taky. Naucila jsem se mnohem citliveji ovladat spojku a plyn a vubec jsem se s motorkou tak nejak lip szila.
Problem je, ze si v terenu osvojis nejaky navyky, ktery ti na silnici vubec nepomuzou. Zejmena klopeni do zatacek na sotoline funguje uplne jinak nez na silnici, jinak vysedas, jinak vedes motorku. Brzdeni, v terenu brzdim zejmena motorem a zadni brzdou, predni vetsinou jen pribrzduju. Na silnici je naopak lepsi brzdit spis predkem.

Umet jezdit v terenu je urcite fajn, aspon te pak nevyvede z miry kdejaka polnacka, ale pokud se chces na motorce pohybovat hlavne po asfaltu, tak bych to s terennima vyletama neprehanela. Byla by skoda si omlatit motorku... Leda ze by sis poridila nejaky likvidacni endurko na blbnuti
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist