2 reakcí na tento příspěvek Street úpravy VS pojišťovna
PS: Zjišťováno na jaře 2009 na STK, "techniků" na evidenci vozidel - bývalí příslušníci PČR a u oficiálních zastoupení (centrální importér) hondy a yamahy. Všichni řekli to stejné viz. výše.
takže...
1 reakcí na tento příspěvek Street úpravy VS pojišťovna
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Street úpravy VS pojišťovna
neznamyScooterD>RUTAN> od tý doby co je tu foxmaniak za šéftechnika bys neprošel když už něco takovýho kupuju tak s homoloací a pokoj. Nehoda je otázka, když je něco na 1000 kousků tak asi těžko bude někdo hledat homologaci.
Tak k Vám na techickou nepojedu:)))))
1 reakcí na tento příspěvek Street úpravy VS pojišťovna
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Street úpravy VS pojišťovna
RUTAN>otázka je, kdo má hlavní slovo, jestli pojišťovna, nebo STK... podle mně STK, protože ta určuje "technickou způsobilost vozidla" ....ne pojišťovna..
Jenže kdyby došlo na lámání chleba a STK stanici by hrozilo, že bude mít průser, že pustila motorku s nehomologovanými díly, tak řeknou, že to v okamžiku kontroly bylo v jiném stavu než při nehodě a k úpravě došlo až později, což jde asi dost těžko dokázat.
Já jsem kdysi koupil na fazera omylem širší gumu. Místo 110, jsem koupil 120. Technik na STK na to přišel a musel jsem si dost sypat popel na hlavu, aby mě nevyhodil a mohl jsem ji dojezdit.
1 reakcí na tento příspěvek Street úpravy VS pojišťovna
kov>Jenže kdyby došlo na lámání chleba a STK stanici by hrozilo, že bude mít průser, že pustila motorku s nehomologovanými díly, tak řeknou, že to v okamžiku kontroly bylo v jiném stavu než při nehodě a k úpravě došlo až později, což jde asi dost těžko dokázat.
Já jsem kdysi koupil na fazera omylem širší gumu. Místo 110, jsem koupil 120. Technik na STK na to přišel a musel jsem si dost sypat popel na hlavu, aby mě nevyhodil a mohl jsem ji dojezdit.
To ano, ale to je nedokazatelné. Tvrzení proti tvrzení.
já měl podobný problém s výškou gumy...měl jsem 50 místo 55 a byl problém, ale ukecal jsem ho.