globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kawasaki ZX12R podělte se o skušenosti
7.2.2010 v 23:24
Čau bikeři uvažuju že bych pro začínající sezonu změnil moto,rsvčko mě sice vyhovuje ale chtěli by sme začít cestovat ve dvou a to by sme se na millenu neposkládali,nejvíc se mě líbí 12ková ninja
napište prosím jaky s nou máte skušenosti závady,spotřeba,jestli netrpí nějakou"vrozenou vadou"(viz.RSV volnoběžka),na co si dávat bacha,jak je na tom s cestováním ve dvou jestli se na nu dají dat kufry a jaky a jak se s nima chová,jestli někdo nemá skušenost s montáží vyšších řídítek,jaky sou rozdíli mezi ročníkama.Všichni mě předhazujou vfr800 98-02 ale to mě po rsvčku nijak neláká je to sice kvalitní moto s neuvěřitelnou výdrží ale je trochu zastaralá a řekl bych moc hodná a mě se spíš líbí trochu bestie každá rada dobrá díky moc

Motorkářky(batůžky) bych poprosil aby mě řekli jak se jim sedí v zadu jestli se dají vydržet aji delší štreky

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX12R podělte se o skušenosti

20.7.2011 v 10:37 | Nahoru | #1
Připojuji se opravdu později, ale pokud mohu, tak přidám pár maličkostí. Pro tvůj model doporučovala oficiálně Kawasaki Německo zvednout zadek o 4,5 mm (síla podložky na horním uchycení tlumící jednotky)). Zlepší to ovladatelnost. Pokud vím, dělali to mnozí prodejci v D automaticky před prodejem. Je-li ta tvá z D, klidně už to může mít. A moje zkušenosti? Zásadně nepoužívám 200 zadní, ale 190. Měl jsem tam 190/50 a taď jsem přezul na 190/55 a je to ještě lepší. Můžu jen doporučit. Loni jsem jezdil StreetTripla a tak jsem si letos chvíli zvykal na větší hmotnost (+50 kg). Jelikož už nemám potřebu zkoušet těch 300, tak jsem dal tzv. vysoké řídítka. Mám od LSL a nebylo třeba upravovat kapotáž. Je to včetně pancéřových hadic. Ty taky cosi pomohly, i když mám model 06 s radiálně uchycenými brzdiči. Co jsem s těmito úpravami najezdil, tak spokojenost. 12-ka je jednoznačně pohodlnější a ovladatelnější a k tomu ta zadní guma 190/55, super. Jezdím sám, tak to s bagáží mám jednodušší. Kufry na bok nechci, bo to rozšiřuje a topcase je moc vzadu a naložený výrazně až nebezpečně zhoršuje vlastnosti (na každé moto). Tak mám nosič a tím kufr na místě spolujezdce. Zatím od tohoto nemám fotky. Deska originál Givi pro topcase, uchycení na Kawě je v místě orig. pro cukšňůry. Nově udělány ty 4 válečky a dva ploché mezikusy a to je vše. Jo a 2+2 nybus šrouby. Klidně tam můžu narvat cokoliv, vždy je to lehčí než spolujezdkyně a nevrtí se to.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX12R podělte se o skušenosti

22.7.2011 v 05:14 | Nahoru | #2
Romanko> Nemohu souhlasit s názorem,že 190 je lepší než 200 na ZX12R.Myslím,že výrobce ví asi nejlépe co na moto namontovat a proč tam tu 200 dávali.Navíc rozměr 190/55 zkresluje ůdaje o rychlosti a vzdálenosti.Každému vyhovuje něco jiného takže tohle je jenom můj názor.Najel jsem na ZX12R dost kilometrů po dálnicích i v Alpách a na 200/50-17 nedám dopustit.Navíc na velkou motorku s velkým výkonem patří velká pneu.Přeju hodně štastných km a návraty v pohodě.Marek
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
volna dosticka v brzdici Tokico 6x [1, 2] Kawasaki ZX-12R Ninja lenkochal 34 12.5.2024 v 15:27 lenkochal
vola trubky prednej vidlice Kawasaki ZX-12R Ninja lenkochal 23 12.5.2024 v 15:20 lenkochal
Alternator/regulator nabijanie Kawasaki ZX-12R Ninja lenkochal 5 8.10.2023 v 16:31 zdenysrx6
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... Trollface001 25 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA
Knoty na lepení pneu [1, 2] Kawasaki ZX-12R Ninja, Kawasaki ZX-10 riderr3 46 18.7.2022 v 11:18 kawapavel


TOPlist