paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Dynojet Stage 1 na VTR F
24.1.2010 v 19:33
Hoj chalani, zkoušel sem hledat v historii a nenašel, tak kdyby to tu už bylo, tak sorry.

Potřebuju si ujasnit pár věcí, mám Firestorma 03, provoz O5 a mám na něm otevřené laďáky Scorpion, filtr origo papírák. Je nutné ho díky těm laďákům seřizovat, myslím trysky atd.?

Druhá otázka je: Dynojet kit Stage 1. Uvažuju o kitu, tak se chci zeptat těch, kteří nakitovali svoje VTR, jestli pocítily rozdíl. Nevím, jestli označení Stage 1 je nějaká univerzál sada, nebo to musí být STage 1 přímo na VTR popř. jestli je jiná alternativa Dynojetu (třeba levnější).

Třetí otázka: Pokud tedy koupím kit, jak je to časově náročný na instalaci pro mechanika, který to přímo dělá a má k tomu k dispozici brzdu. Četl jsem, že na těch tryskách od Dyna. jsou zářezy pro hrubé naladění za předpokladu laďáků a papírového origo filtru.

Díky moc za rady MAjk

1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Stage 1 na VTR F

25.1.2010 v 09:21 | Nahoru | #1
Proc kazdych 500Km?staci pri vymene oleje cca kazdych 6000Km. No vem si,ze se musej vyndat karburatory z motorky,rozebrat,vemenit jehly,svrtat soupatka,sundat plovakovky,vymenit trysky,namontovat zpet a premerit lambdu v ruznych polohach plynu. A pokud to nekde nebude sedet,tak zase ven,pretryskovat,hejbnout s jehlou a tak dokola,az se najde urcitej kompromis pro celej prubeh a ne jen 100% plynu. Ta motorka musi mit pekne prechody. Tak asi tak.

(reakce na) Dynojet Stage 1 na VTR F

25.1.2010 v 09:45 | Nahoru | #2

Murkin>Proc kazdych 500Km?staci pri vymene oleje cca kazdych 6000Km. No vem si,ze se musej vyndat karburatory z motorky,rozebrat,vemenit jehly,svrtat soupatka,sundat plovakovky,vymenit trysky,namontovat zpet a premerit lambdu v ruznych polohach plynu. A pokud to nekde nebude sedet,tak zase ven,pretryskovat,hejbnout s jehlou a tak dokola,az se najde urcitej kompromis pro celej prubeh a ne jen 100% plynu. Ta motorka musi mit pekne prechody. Tak asi tak.



Bavil jsem se o tom s tím chlapíkem z Intermota o KN a jiných propustnějších filter na dvouvála. Prý že V2 víc sajou vzduch a tím se mnouhem rychleji zasviní a tím že mnohdy plní horší funkci než klasickej papírák a že jsou ty origo papíráky dostatečně dimenzované díky jejich ploše.
Nevíš, jak je to finančně náročný? Vůbec o tomhle nemám páru.

Naposledy editováno 25.01.2010 09:45:40
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm djbell 75 9.1.2024 v 16:55 djbell
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 8 25.9.2023 v 08:00 krokoš
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 0 10.8.2023 v 09:20 ujec76
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 1 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko


TOPlist