máte někdo toto, zkušenosti, tipy a tak?
Mikolon 250 Enduro
Mikilon 450 cros
Naposledy editováno 19.01.2010 16:23:29
Sice nějaký padesátník už tu činu asi nezhuntuje tak rychle a nebude ho zas tak srát podvozek srovnatelny s fichtlem ale i tak tam chce na začatku dost věcí upravit, předělat a pak stejně čas od času něco upadne, rozpadne se převodovka a ták. Pokud ho bavi kutit tak je to idealní
EDIT: Když už tak asi jen to X-motos, stím už sou nějaké zkušenosti a neni to tak strašné. Hlavně to chce vzít někde z blízké prodejny protože oni ti napišou do smlouvy že musiš jezdit nevim po kolika motohodinach na garanční servis a jelikož to ma většina lidi z daleka tak na to serou a vše si udělaji doma a pak se něco rozpadne a oni maji vymluvu proč ti neuznat zaruku
Naposledy editováno 19.01.2010 16:47:21
1 reakcí na tento příspěvek X-moto mikilon 250 Enduro, 450 cross
Myslím, že tu čínu přežije o spoustu let a navíc jde rozumně prodat.. O 17 let starší, přesto motorově na světelné roky daleko od číny..
nebo novější i se startérem
http://www.motoinzerce.cz/motorky/honda/359256-xr-250-r.html
Například moje mašina už bude slavit čtvrt století a je v bezvadný formě, a to se s ní rozhodně nevyhýbám třeba motokrosovějm tratím, posolenejm silnicím v zimě, nebo kdejakýmu těžkýmu terénu, ba naopak.
Naposledy editováno 19.01.2010 17:36:43
1 reakcí na tento příspěvek X-moto mikilon 250 Enduro, 450 cross
1 reakcí na tento příspěvek X-moto mikilon 250 Enduro, 450 cross
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) X-moto mikilon 250 Enduro, 450 cross
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) X-moto mikilon 250 Enduro, 450 cross
2 reakcí na tento příspěvek X-moto mikilon 250 Enduro, 450 cross
mě zajímá, jestli to někdo má a jezdí na tom do lesa nebo s tím do servisu. když se na tom něco posere, tak co. když něco upadne, tak co. zaráží mě taky, že tu doporučujete XR250 rok vývoje 1990 vs čína rok kopírování/"vývoje" přinejhorším 2005 spíš mladší.
1 reakcí na tento příspěvek X-moto mikilon 250 Enduro, 450 cross
karf>myslet si můžete co chcete. podle myslení některých rozumů je TL-S sypák a o těch italskejch mrdkách ani nemluvě
mě zajímá, jestli to někdo má a jezdí na tom do lesa nebo s tím do servisu. když se na tom něco posere, tak co. když něco upadne, tak co. zaráží mě taky, že tu doporučujete XR250 rok vývoje 1990 vs čína rok kopírování/"vývoje" přinejhorším 2005 spíš mladší.
Však ať si koupí co chce, ne?
Těch čín jezdí tolik modelů, pseudo značek a pseudotypů, že je velice nepravděpodobné, že tady najdeš někoho, kdo něco takového má. Protože takovu čínu si nekoupí "motorkář", ale spíše někdo, kdo se v tom nevyzná a moc se tomu nevěnuje. Prostě neví co s penězma, uvidí to v Tescu když kupuje chleba a přikoupí s k tomu čínskou mrdku
Nemá cenu diskutovat o tom, co je spolehlivější, když ty japonské endura jezdí už 20-30 let a pořád jezdí, jak to chcete s rovnávat s čínama? A že to okopírovali až v roce 2005, tak to je lepší? a proč aspoň neokopírovali pořádně motor, když ty dnešní moderní číny 250ccm mají 15kW a staré japonské endura 250ccm měly už před 30ti roky 22kW?
Známý v Opavě už Dirtbiky prodává cca 6 let, pořád nadává, jak se to furt sere a jak mu to pořád vozí lidi na reklamace, ale vždy říká, že "tento rok už to mají vychytané".. A tu samou písničku slyším už 6 roků, tak nevím
1 reakcí na tento příspěvek X-moto mikilon 250 Enduro, 450 cross
To je o 13kg více než to 20 let staré XR 250
..s tím kopírováním by se měli fakt zlepšit
Naposledy editováno 19.01.2010 19:10:26
2 reakcí na tento příspěvek X-moto mikilon 250 Enduro, 450 cross
donutil>Čínu nekoupí motorkář,ale ani ten co neví co s penězma v Tescu.Spíš ten co šetří a myslí si,že bude mít novou motorku za pár šupů.A nová je nová,to platí víc jak o autě.Když u té 450 vidím ten chromovanej výfuk z plechovek od ryb,už si představuju co to vydrží.Za 80 tisíc už máš KTM 2005,nebo se mýlím?
No to byl případ mého bývaléh ovedoucího, koupil v Tescu skůtra, že na nim bdue jezdit do práce a ušetří Stál ho kolem 18tis, do práce (cca 12km) nedojel ani jednou 2x shořelo vinutí altíku, pak odešel startér, když t okopal nohou, tak se vylámaly zuby na startovacím segmentu. Reklamace Tescu nešly řešit, že je na to externí servis - stačilo zavolat na mobil, domluvit se s technikem a ten přijel na požaované místo.. Sice 1-2týdny po nahlašení, ale přijel. Pak se čekalo 2-3 týdny na díly, opravil ose, zjistilo se, že to pořád nejede.. Po třech měsicích mobil technika odpojen, firma ukončila činost :D Tesco to mělo dobře vymyšlené, bylo jen prostředník a prodejcem byla ona externí firma Takže si motorku nechal jinde opravit na své náklady (štěstí, že ty číny jsou všechny jedny a ty samé ) a po téměř roce jen trápení skutr prodal za 9tis
Nejsem "vysazený proti čínám", mám v garáži Kentoyu Zoom 4T už 6 let, najeto 10tis km a vše bez jediného problému.. Za tu cenu (17tis nový v akci), to bylo OK. Ale dát 40tis za čínskou motorku, která dostane v terénu jo zabrat, tomu říkám volovina.. Ale jak se tady píše: "Nová je nová"
1 reakcí na tento příspěvek X-moto mikilon 250 Enduro, 450 cross
1 reakcí na tento příspěvek X-moto mikilon 250 Enduro, 450 cross
maras> o ducati se taky povídá, že se majitelé zdraví ráno v servisu a kupa dalších legrácek.
btw: Na tom Mikimausu prý jezdí i nějakej Mikilon CUP
1 reakcí na tento příspěvek X-moto mikilon 250 Enduro, 450 cross
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) X-moto mikilon 250 Enduro, 450 cross
Alex_de_Large>Kdepak sou najednou ty fundovaní odborníci na čínský motoprůmysl? Jo jo panečku, hypotéz maj plnou hubu, ale když dojde na praxi, tk stáhnou ocas a dělaj mrtvý brouky
Na to nemusím být žádnej odborník,stačí mě bejt trochu dýl na světě a trochu praxe.Co jsem se zatím zúčastnil mnoho let nazpátek různých závodů a Cupů,nikde jsem o číňana nezakopl.Polož si se mnou otázku-proč asi?