Teď jen chci nějaké důvody proč 4 válce, nebo proč dva. (jelikož mám problém se sháněním brigády, tak pouze hodnoťte starší modely, kde to asi vyhrají 4 válce).
PS: nejsem žádnéj závodník, spíš dlouhé vyjížďky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dva, nebo čtyři válce??
--VinCenzo-->eftě tu bylo nadhozeno xjčko, to je za velmi málo peněz hodně muziky, ale má vadu na kráse - vzadu má jen 130ku pneu, což je levný na provoz, ale nevypadá to moc dobře a trochu míň drží v zatáčkách
nevim nevim.. pokud by ta guma byla na 100konovy motorce, tak souhlasim... ale na motorkach typu XJ, ER-5 apod je to naprosto dostacujici... co se tyce drzeni v zatackach - mne ER-5 drzela bez problemu a nervozity az na stupacku
Cosmogagy>nevim nevim.. pokud by ta guma byla na 100konovy motorce, tak souhlasim... ale na motorkach typu XJ, ER-5 apod je to naprosto dostacujici... co se tyce drzeni v zatackach - mne ER-5 drzela bez problemu a nervozity az na stupacku
xjčko jsem měl a trochu to znát bylo, ale samozřejmě je to hlavně o tom vzhleduTéma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
změna zadního kola ze 160 na 180 Suzuki SV 650 | Mikeš87 | 17 | 5.6.2024 v 20:23 pepe100 |
Zápis změny rozměrů pneu Suzuki SV 650 | macumba | 29 | 4.6.2024 v 16:46 macumba |
Bandit vs E10 [1, 2, 3, 4] Suzuki GSF 600 Bandit | MeCool | 108 | 21.5.2024 v 19:26 Rooks |
Budiky Suzuki SV 650 | Treable | 6 | 4.5.2024 v 14:43 Mňojo |
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 | Rolda89 | 12 | 27.3.2024 v 07:43 Rolda89 |