globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: dva, nebo čtyři válce??
17.1.2010 v 13:33
Zdravím, chtěl bych poradit s výběrem motorky... Do teď jsem byl smířený s nejlevnější možnou variantou a to bylo GS500, nebo ER5, ale SV-čka a BANDITY nejsou o moc dražší...
Teď jen chci nějaké důvody proč 4 válce, nebo proč dva. (jelikož mám problém se sháněním brigády, tak pouze hodnoťte starší modely, kde to asi vyhrají 4 válce).
PS: nejsem žádnéj závodník, spíš dlouhé vyjížďky.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 17:47 | Nahoru | #241
pylot> nevím na co všeci potřebujete laďák. Některé ani nezní vůbec hezky, jiné zase hezky nevypadají na motorce. Originál je originál a jsem si jistý, že nejsem sám, co si to myslí. Je to sice tišší, ale i tak je ten zvuk skvělý. A ještě si kundit výkon kvůli zvuku... je to nelogické. Filtr a dynojet jsou pak zbytečné, pokud se spokojím s originálním zvukem...

(reakce na) dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 17:50 | Nahoru | #242
kefi> Samozrejme pokud mas rad origo zvuk a nelibi se ti kdyz nekdo cpe na motorku ladak tak je to tvoje gusto a ja nemam nic proti. Me to bez toho zvuku proste uz nesedi. Kazdej to mame hozeny jinak.

Naposledy editováno 20.01.2010 17:50:14

dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 18:04 | Nahoru | #243
ták ták

(reakce na) dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 18:22 | Nahoru | #244

kefi>pylot> nevím na co všeci potřebujete laďák. Některé ani nezní vůbec hezky, jiné zase hezky nevypadají na motorce. Originál je originál a jsem si jistý, že nejsem sám, co si to myslí. Je to sice tišší, ale i tak je ten zvuk skvělý. A ještě si kundit výkon kvůli zvuku... je to nelogické. Filtr a dynojet jsou pak zbytečné, pokud se spokojím s originálním zvukem...



ladaky se vzdy davali kvuli zlepseni vykonove krivky ,protoze nejsou opatreny tlumivkama apod. tudíž dovolují rychlejši odvod plynů a tudíž i plnění motoru-nejsou homologovany protoze nesplnuji zvukove normy(hlučnost) .pleteš si to s nagelovanýma tuningářema plechovek od pepy z JZD...a navíc je lepší být slyšet už z důvodu bezpečnosti,ale samozřejmě ti nebetu ze se ti libí seriový zvuk

1 reakcí na tento příspěvek dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 18:44 | Nahoru | #245
....kucíííí,mám ovál nerez Creptuse a nedám na lauf dopustit,naprostá jiná dimenze zábavy a pocitově - nikde to neubralo,ani nepřidalo na ,,výkonu,, . i spotřeba +-dcl stejná...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 19:03 | Nahoru | #246

stalker>....kucíííí,mám ovál nerez Creptuse a nedám na lauf dopustit,naprostá jiná dimenze zábavy a pocitově - nikde to neubralo,ani nepřidalo na ,,výkonu,, . i spotřeba +-dcl stejná...


Je to parádní no. Kurňa už mi dělají (předělávají) v creptusu moje výfučky. Nové vnitřky, obaly a objímky. Příště musím motorku koupit už s termignonama.

A když budu chtít do Rakouska, tak vyměním čtyřmi šroubky a jede se.

Naposledy editováno 20.01.2010 19:04:41

(reakce na) dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 20:04 | Nahoru | #247

kefi>pylot> nevím na co všeci potřebujete laďák. Některé ani nezní vůbec hezky, jiné zase hezky nevypadají na motorce. Originál je originál a jsem si jistý, že nejsem sám, co si to myslí. Je to sice tišší, ale i tak je ten zvuk skvělý. A ještě si kundit výkon kvůli zvuku... je to nelogické. Filtr a dynojet jsou pak zbytečné, pokud se spokojím s originálním zvukem...



nikdo ti nic nenutí...a s tím výkonem to máš podle toho, jak je to provedený a co tam je. A jak psal Milosek.M - přece jen jsi slyšet a tak zvýšíš bezpečnost. Nejde jen o plechovkáře..2x už mě hluk zachránil před srážkou se srncem. Ví o tobě dřív a tak ti tam nevlítne až před tebou. Věř mi, žažil jsem to

(reakce na) dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 20:09 | Nahoru | #248

RomanSS>Je to parádní no. Kurňa už mi dělají (předělávají) v creptusu moje výfučky. Nové vnitřky, obaly a objímky. Příště musím motorku koupit už s termignonama.

A když budu chtít do Rakouska, tak vyměním čtyřmi šroubky a jede se.



jj,správná volba,výrobky Creptus,pohoda a solidní ceny...

navíc jsme si strašně navykl na ten skvěly ,,vrkot,,při deceleraci motorem,to nejde ani popsat...

1 reakcí na tento příspěvek dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 20:43 | Nahoru | #249
Jedině 4 vál do Vé, nejlepší zvuk a krouťák, na cesty k nezaplacení a upaluje o sto šest. Prostě je něco lepšího než VFR??????

Naposledy editováno 20.01.2010 20:44:18

2 reakcí na tento příspěvek dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 21:05 | Nahoru | #250
Sweep> Jé takových je...

RomanSS + stalker> Já mám na M600 LeoVince SBK a lepší zvuk jsem u dvouvála (až na Choppery a Cruisery) ještě neslyšel - a to tu tvrdím zcela objektivně...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 21:06 | Nahoru | #251

Sweep>Jedině 4 vál do Vé, nejlepší zvuk a krouťák, na cesty k nezaplacení a upaluje o sto šest. Prostě je něco lepšího než VFR??????



jo RSV4

(reakce na) dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 21:13 | Nahoru | #252
Milosek.m> Fakt "super" stroj na cestování

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 21:37 | Nahoru | #253

DMC.motobiker>Sweep> Jé takových je...

RomanSS + stalker> Já mám na M600 LeoVince SBK a lepší zvuk jsem u dvouvála (až na Choppery a Cruisery) ještě neslyšel - a to tu tvrdím zcela objektivně...

Ja mam moznost porovnat zvuk Vipera, Leo Vince a nejakyho home made vejfuku na SVckach a nejlepsi zvuk mel ten home made. To byl bruuutus! Pak byl ten leos vincku pac byl o kus prskavejsi nez muj viper. Viper byl nejutlumenejsi a nejdunivejsi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 21:59 | Nahoru | #254

pylot>Ja mam moznost porovnat zvuk Vipera, Leo Vince a nejakyho home made vejfuku na SVckach a nejlepsi zvuk mel ten home made. To byl bruuutus! Pak byl ten leos vincku pac byl o kus prskavejsi nez muj viper. Viper byl nejutlumenejsi a nejdunivejsi.



Tak si poslechni pořádně vidli u vefra se sériovýma výfukama a uslyšíš pořádnej zvuk.

(reakce na) dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 22:01 | Nahoru | #255
RUTAN>vyjmečně s tebou souhlasím

1 reakcí na tento příspěvek dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 22:02 | Nahoru | #256
pylot> No ten můj Leoš je taky řádnej duňák , jináč "homemade" úpravu bych mohl udělat tak, že bych ty laďáky prostě sundal , to by byl sound , ale myslím že už by to asi bylo moc , při přidání by to nechutně řvalo a při ubrání by mi místo duňení vytekli uši! Né, tak jak to je teď je to nejlepší, jen ještě k tomu mít homologační vložku, tak si občas zajedu i do říše, takhle si na projížďky po germánii musím půjčovat rejži...

(reakce na) dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 22:04 | Nahoru | #257

Sweep>Tak si poslechni pořádně vidli u vefra se sériovýma výfukama a uslyšíš pořádnej zvuk.


Nejlepší V4 zvuk má Desmosedici , to je bez debat , po ní možná RSV4 , a pak až ti ostatní!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 22:05 | Nahoru | #258
DMC.motobiker> Co to mas za vincka ze nema homovlozku?

Sweep> VFR je skaredej cestovni ctyrvalec.

dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 22:08 | Nahoru | #259
pylot> No já mám přesně tento , a nemá homovložku , takže je HETERO!!!

(reakce na) dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 22:09 | Nahoru | #260

pylot>Ja mam moznost porovnat zvuk Vipera, Leo Vince a nejakyho home made vejfuku na SVckach a nejlepsi zvuk mel ten home made. To byl bruuutus! Pak byl ten leos vincku pac byl o kus prskavejsi nez muj viper. Viper byl nejutlumenejsi a nejdunivejsi.



Tak si poslechni pořádně vidli u vefra se sériovýma výfukama a uslyšíš pořádnej zvuk.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 22:10 | Nahoru | #261
pylot> kolikrát jsi na něm jel?????

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 22:11 | Nahoru | #262
Sweep> Ani jednou proc?

1 reakcí na tento příspěvek dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 22:15 | Nahoru | #263
DMC> Já myslel, že máš SLKčka. Jinak zvuk taky hodně dělá vylítaná vata. Já doteď měl originály, pak jsem koupil ty co mám (homoušlogovaný uvnitř s přapážkama). No a ty přepážky tam teď nebudou, tak jsem zvědav.

Už s těma přepážkama to dunělo slušně.

Jo a carbonový creptusy jsem slyšel na Droppiho SS900 a líbilo se mi to.

Naposledy editováno 20.01.2010 22:17:10

(reakce na) dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 22:16 | Nahoru | #264

Sweep>pylot> kolikrát jsi na něm jel?????


Však se stačí podívat na foto! U HD mi taky stačí se podívat na obrázek a hned poznám že to není Supersport ani Endurko!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 22:18 | Nahoru | #265

RomanSS>DMC> Já myslel, že máš SLKčka.


Tak to prrr! To si mě asi s někým pleteš! Mám to napsaný v profilu, hned pod tím, kde 10x píšu že to nejede!!! Ale na 916 příjdou Termignoni , teď už je to v podstatě jen otázka času!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 22:20 | Nahoru | #266

DMC.motobiker>Tak to prrr! To si mě asi s někým pleteš! Mám to napsaný v profilu, hned pod tím, kde 10x píšu že to nejede!!! Ale na 916 příjdou Termignoni , teď už je to v podstatě jen otázka času!


Jo tak SLK a SBK jsem to trochu popletl. Jo ty termíky za pár tisícovek jsi asi propásl co?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 22:31 | Nahoru | #267
pylot> že ji tak "znalecky" hodnotíš

(reakce na) dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 22:32 | Nahoru | #268

Sweep>pylot> že ji tak "znalecky" hodnotíš


Oskliva je, ctyrvalcova taky a cestak to je taky.... Nevim k cemu je potreba bejt znalec.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 22:47 | Nahoru | #269

RomanSS>Jo tak SLK a SBK jsem to trochu popletl. Jo ty termíky za pár tisícovek jsi asi propásl co?


Jo tak než jsem se stihnul zaregistrovat, tak zrušili tu aukci , mimochodem od dva dny dřív, protože nikdo nešponoval cenu! Ale to neva, takových ještě bude, a karbonovější! Jenom nechápu proč jsou taky malý rozdíly mezi hliníkovýma a karbonovýma laďákama, u hlíny bych čekal menší cenu...

dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 22:51 | Nahoru | #270
DMC> U nových je hliník levnější. U starých jsem to nějak nepozoroval, ale na 916ku bych vzal karbon. Ten nebude tak pálet do zadku.

Jinak já na aukru viděl ráfky z pletených kol ze sportky za 2000 a nikdo nepřihazoval. Kurňa jsem měl koupit, dokoupit středy, nechat vyplést a prodat za dvacet litrů.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bandit vs E10 [1, 2, 3, 4] Suzuki GSF 600 Bandit MeCool 106 Včera v 15:44 osiris
Budiky Suzuki SV 650 Treable 6 4.5.2024 v 14:43 Mňojo
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 Rolda89 12 27.3.2024 v 07:43 Rolda89
Výměna Oleje vidlice Suzuki Bandit ... Suzuki GSF 600 Bandit Petiux 19 11.3.2024 v 15:19 rg250
Barva Bandit Suzuki GSF 600 Bandit Petiux 8 10.3.2024 v 14:59 PlusOne


TOPlist