prodejci motocyklů, automobilů, či jokéhokoliv jiného zboží, často mívají různé prodejní akce, slevy, nebo výprodeje např. lonských modelů. Přesto na tom pochopitelně stále vydělávají.
A tak bych měl otázku,nevíte, nebo nemáte někdo osobní zkušenost, okolik % nabo částku může a je ochotny prodejce při jednání snížit cenu motorky. Je možné, např.prodat nový model motocyklu za výprodejní cenu staršího lonského modelu? Přičemž i tak, bude mít prodejce zisk?
Děkuji za případné odpovědi. Jarda
2 reakcí na tento příspěvek Vyjednaní slevy nového motocyklu
Takže je jasný že třeba černej dovozce se dostane na lepší cenu když to dotáhne z jiné země.
Ale třeba Suzuki ČR uznává záruku jen u moto koupené v ČR, ne v EU jak je tomu u Yamahy.
Je určená nějaká ceníková cena a tam má samozřejmě prodejce víc než 5% marže, za tuto cenu se moto ale nedá prodat, to je nesmyls.
Těch max.5% jsem myslel reálnou marži, kterou má prodejce ve skutečnosti a to kolikrát ani to ne.
Mám kámoše v prodejně Yamahy, Hondy i Suzuki a několikrát mi říkali, že prodali moto s 0,- ziskem.
DavR1>Tak oficiální prodejce musí kupovat motorku jen u výhradního dovozce do republiky, nemůže si kupovat do salonu motorky ze zahraničí ... prodejní cenu v dané zemi si výhradní zastoupení určuje samo.
Takže je jasný že třeba černej dovozce se dostane na lepší cenu když to dotáhne z jiné země.
Ale třeba Suzuki ČR uznává záruku jen u moto koupené v ČR, ne v EU jak je tomu u Yamahy.
Je určená nějaká ceníková cena a tam má samozřejmě prodejce víc než 5% marže, za tuto cenu se moto ale nedá prodat, to je nesmyls.
Těch max.5% jsem myslel reálnou marži, kterou má prodejce ve skutečnosti a to kolikrát ani to ne.
Mám kámoše v prodejně Yamahy, Hondy i Suzuki a několikrát mi říkali, že prodali moto s 0,- ziskem.
přesný reálný popis situace !
DavR1>Tak oficiální prodejce musí kupovat motorku jen u výhradního dovozce do republiky, nemůže si kupovat do salonu motorky ze zahraničí ... prodejní cenu v dané zemi si výhradní zastoupení určuje samo.
Takže je jasný že třeba černej dovozce se dostane na lepší cenu když to dotáhne z jiné země.
Ale třeba Suzuki ČR uznává záruku jen u moto koupené v ČR, ne v EU jak je tomu u Yamahy.
Je určená nějaká ceníková cena a tam má samozřejmě prodejce víc než 5% marže, za tuto cenu se moto ale nedá prodat, to je nesmyls.
Těch max.5% jsem myslel reálnou marži, kterou má prodejce ve skutečnosti a to kolikrát ani to ne.
Mám kámoše v prodejně Yamahy, Hondy i Suzuki a několikrát mi říkali, že prodali moto s 0,- ziskem.
přesne tak