1 reakcí na tento příspěvek Rozdílné výkony 72/78/82 kw
[img]
Naposledy editováno 04.01.2010 16:13:22
1 reakcí na tento příspěvek Rozdílné výkony 72/78/82 kw
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdílné výkony 72/78/82 kw
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdílné výkony 72/78/82 kw
honziskoo>Raisidlo77> já mám motku koupenou v ČR a mám 72, takže shánět vstup do airboxu a klapky? nemá někdo?
Na šoupátku může být jen doraz..Hrdlo podle mě by šlo dát ze staršího modelu, nebo mrkni na partsdepot..pokud už bych se ,ale obtěžoval upravovat, určitě bych ještě investoval do propustnějšího filtru a dynojet kitu a optimum ještě laufy..udajně a i podle grafů z Dkracingu se hodně vylepší spodek a ještě půjdeš se spotřebou lehce dolů..Celá tato sranda by ti přihrála na zadní kolo okolo 110koní, což máš teď slabou stovku na motoru..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdílné výkony 72/78/82 kw
1 reakcí na tento příspěvek Rozdílné výkony 72/78/82 kw
Sundej nádrž, dekl a airboxu - a uvidíš jaký máš hrdlo na ssání. Pak vyndej filtr, zavři opatrně šoupě a otevři škrtící klapky - též zjistíš zda-li tam máš restriktory. Pokud ano, sundej karby z hrdel, vytáhni hrdla ven a odstran restriktory... to, jestli tam z tohoto něco máš, zjistíš za chviličku práce.
Jinak airbox je v inzerci dost, hrdla bych dal nový (jak bylo zminováno - třeba PartsDepot).
Pokud se chceš ale opravdu honit aspon trochu za koníky, tak jak psal Roko. Já momentálně kontroloval veškerý případný technický omezení, dávám laďáky LeoVince SBK, dynojet kit stage 1 a ještě KN propustnější filtr. Odladit to samozřejmě bude třeba na brzdě... jen ještě nevím kam to dám.
honziskoo>..Roko..> laufy už mám, teď jen sehnat to hrdlo a klapky a hurá na brzdu Kdyby někdo o hrdle a klapkách věděl, byl bych neskonale vděčný
a nebude to chtít i nový zapalování? Snad ne, je to jenom o pár koní, ale mám pocit že Honda to takhle škrtí ráda.
1 reakcí na tento příspěvek Rozdílné výkony 72/78/82 kw
samo ze 72kW verze pro D je jasna, tam je to skrceny kvuli pojistce...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdílné výkony 72/78/82 kw
Stev>assassin> já mám pocit že 81 kw udávala jenom první rok nebo dva výroby a pak už jenom 79, ale na druhou stranu mám italskou 98 (výroba prosinec 97) a má napsáno 79 kw, takže nevím.
Taky mám italskou - dovoz. Rok 1999 přihlášením i provozem, vyrobena jako poslední z kusů '98. V TP mám teda 25kW ... ale jinak to byla verze opravdu 81kW (samozřejmě papírově) před škrcením.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdílné výkony 72/78/82 kw
honziskoo>..Roko..> laufy už mám, teď jen sehnat to hrdlo a klapky a hurá na brzdu Kdyby někdo o hrdle a klapkách věděl, byl bych neskonale vděčný
Pokud už máš laufy a hodláš jít na brzdu, tak už aspoň do filtru zainvestuj, přetryskovávat se to bude tak i tak a aspoň budeš mít kvalitnější, propustnější a hlavně filtr na dosmrti
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdílné výkony 72/78/82 kw
..Roko..>Pokud už máš laufy a hodláš jít na brzdu, tak už aspoň do filtru zainvestuj, přetryskovávat se to bude tak i tak a aspoň budeš mít kvalitnější, propustnější a hlavně filtr na dosmrti
souhlas ... pro info: KNko na Fko vychází +/- na 3tis .. to stejné Dynojet sada.
Naposledy editováno 04.01.2010 22:01:40
Jsou to 2 týdny co jsem s Německa koupil ty výfuky, a stály mne se vším všudy 11 450,-.. narozdíl u nás necelejch 15 000,- ... byl to nějakej Německej motoshop, ale DYnojet nebo KN u nich stálo stejně jako u nás, takže jsem se na zbytek vybodnul a objednám to tady.
Raisidlo77> souhlas ... pro info: KNko na Fko vychází +/- na 3tis .. to stejné Dynojet sada.
Když už chcete sportovní filtr, tak BMC je za 2 tis, stejně jako Pipercross, kterej je navíc molitanovej což je mi sympatičtější. Ale na výkonu to nejspíš nepřidá nic, tam stačí výfuky a dynojet, výhoda je hlavně v tý možnosti údržby.
edit: BMC FM 144/04 za 2092 u www.hdcom.cz, pipercross MPX 024 za 2200tady
a potom je ještě DNA v bikerscrownu za 2300 tady
asi bych si koupil pipercross, jenže můj papírák má najeto sotva 7 tis
Naposledy editováno 05.01.2010 10:37:04
1 reakcí na tento příspěvek Rozdílné výkony 72/78/82 kw
1 reakcí na tento příspěvek Rozdílné výkony 72/78/82 kw
1 reakcí na tento příspěvek Rozdílné výkony 72/78/82 kw
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdílné výkony 72/78/82 kw
Pool.Deviant>kuwa! já mám papírově verzi 72kw ,sakra se na to musím mrknout,co mi tam přiškrcuje mé ohře,jaj,doufám že to bude jak říkáte,zítra jdu na to supr
Tak pánové, vrtá mě to taky hlavou, proto jsem došel včera do Hondy, tahat rozumy z mechanika. Defakto je to, co tu včichni píšete pravda. Zjistí to podle VIN kódu, takže by to mohlo být těma karbcema a sáním, nebo jen tím jinak udávaným výkonem a nebo při nejhorším CDIčkem, přeprogramovat by prý to šlo.
Majk-fox>Tak pánové, vrtá mě to taky hlavou, proto jsem došel včera do Hondy, tahat rozumy z mechanika. Defakto je to, co tu včichni píšete pravda. Zjistí to podle VIN kódu, takže by to mohlo být těma karbcema a sáním, nebo jen tím jinak udávaným výkonem a nebo při nejhorším CDIčkem, přeprogramovat by prý to šlo.
Přeprogramovat nebo koupit jetou ... a za 2tis. je celkem slušně sehnatelná, což není ranec.
1 reakcí na tento příspěvek Rozdílné výkony 72/78/82 kw
Stejně si ale myslím že těch 72kW byla většina fakt jen papírová (i když už o nějakejch opravdovejch 72kách vím).
1 reakcí na tento příspěvek Rozdílné výkony 72/78/82 kw
Díky za uznání, snažím se ale bude to chviličku trvat. Snažím se hlavně o čistou lini - v jednoduchosti je krása, ale detaily musí být "top". Po dnešku to bude ale trvat zase o něco dýl... včera večer jsem otevřel víko spojky, bo už jsem měl těsnění (tak proč ne ). Potvrdilo se volný ložisko koše (2000,-), a dále bohužel volnější řetízek oil i water pumpy... a nebyl bych to já, kdybych si neřekl "když už jsem v tom" - takže nakonec vyměním se šponováky i ty rozvodáky, lišty dle stavu, spojkový lamely a dám tvrdší pružiny na spojku... aspon do toho pak dlouho nepolezu (koupil jsem minulej rok, jezdil abych zjistil zda jsem nekoupil mrdku a ted si dělám první větší servis). Tím pádem se samotná úprava prodlouží (logicky skrz finance), ale zase budu "technicky 100%ní"
... stejně se nejvíc těším, až to uslyším bručet na volnoběh s novejma laďákama a KNkem :o).
Tvoje se mi moc líbí . Hlavně kamarád je vytíženej na černou. Koukal jsem na ni, ještě než jsem pořídil svoji... mimochodem, jak moc "udržuješ" kola po vyleštení límců ?
Naposledy editováno 17.01.2010 18:36:59
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... | AlbiVTR | 32 | 6.4.2024 v 08:26 Krovak |
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm | djbell | 75 | 9.1.2024 v 16:55 djbell |
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 8 | 25.9.2023 v 08:00 krokoš |
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 0 | 10.8.2023 v 09:20 ujec76 |
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 1 | 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko |