globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rozdílné výkony 72/78/82 kw
4.1.2010 v 12:39
Zdravím, zajímalo by mě, jak je z továrny upravovanej výkon u Hondy VTR Firestorm, někdo má 72, někdo 78 a někdo 82 kW. Je nějakej restriktor na sání nebo jak, díky moc
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Rozdílné výkony 72/78/82 kw

4.1.2010 v 16:12 | Nahoru | #1
Jsou to různé verze pro různé země...

[img]

Naposledy editováno 04.01.2010 16:13:22

Rozdílné výkony 72/78/82 kw

4.1.2010 v 16:12 | Nahoru | #2
hrdla airboxu

[img]

1 reakcí na tento příspěvek Rozdílné výkony 72/78/82 kw

4.1.2010 v 16:16 | Nahoru | #3
72kW je tuším Německá verze. 82kW není - správně je to 81Kw a to je plně otevřený seriový motor (itálie apod).

Rozdílné výkony 72/78/82 kw

4.1.2010 v 16:24 | Nahoru | #4
do německa byla s výkonem do 100 kobyl kvůli předpisům nebo pojištění

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdílné výkony 72/78/82 kw

4.1.2010 v 16:28 | Nahoru | #5
Raisidlo77> já mám motku koupenou v ČR a mám 72, takže shánět vstup do airboxu a klapky? nemá někdo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdílné výkony 72/78/82 kw

4.1.2010 v 16:42 | Nahoru | #6

honziskoo>Raisidlo77> já mám motku koupenou v ČR a mám 72, takže shánět vstup do airboxu a klapky? nemá někdo?



Na šoupátku může být jen doraz..Hrdlo podle mě by šlo dát ze staršího modelu, nebo mrkni na partsdepot..pokud už bych se ,ale obtěžoval upravovat, určitě bych ještě investoval do propustnějšího filtru a dynojet kitu a optimum ještě laufy..udajně a i podle grafů z Dkracingu se hodně vylepší spodek a ještě půjdeš se spotřebou lehce dolů..Celá tato sranda by ti přihrála na zadní kolo okolo 110koní, což máš teď slabou stovku na motoru..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdílné výkony 72/78/82 kw

4.1.2010 v 16:50 | Nahoru | #7
..Roko..> laufy už mám, teď jen sehnat to hrdlo a klapky a hurá na brzdu Kdyby někdo o hrdle a klapkách věděl, byl bych neskonale vděčný

(reakce na) Rozdílné výkony 72/78/82 kw

4.1.2010 v 16:56 | Nahoru | #8
[quote]Raisidlo77>Jsou to různé verze pro různé země...

[img] jsou jiný průměry? nebo co je tam jinak? resp. co udělat abych se dostal na stav 81 kw .) díky

1 reakcí na tento příspěvek Rozdílné výkony 72/78/82 kw

4.1.2010 v 17:27 | Nahoru | #9
Podle mne jde jen o "víčka" který jsou uvložený a částečně difuzor zaslepí. Já mám itálii, 81kW a nenašel jsem v moto nic z toho co jsem zde uváděl na obrázcích.

Sundej nádrž, dekl a airboxu - a uvidíš jaký máš hrdlo na ssání. Pak vyndej filtr, zavři opatrně šoupě a otevři škrtící klapky - též zjistíš zda-li tam máš restriktory. Pokud ano, sundej karby z hrdel, vytáhni hrdla ven a odstran restriktory... to, jestli tam z tohoto něco máš, zjistíš za chviličku práce.

Jinak airbox je v inzerci dost, hrdla bych dal nový (jak bylo zminováno - třeba PartsDepot).

Pokud se chceš ale opravdu honit aspon trochu za koníky, tak jak psal Roko. Já momentálně kontroloval veškerý případný technický omezení, dávám laďáky LeoVince SBK, dynojet kit stage 1 a ještě KN propustnější filtr. Odladit to samozřejmě bude třeba na brzdě... jen ještě nevím kam to dám.

(reakce na) Rozdílné výkony 72/78/82 kw

4.1.2010 v 17:35 | Nahoru | #10

honziskoo>..Roko..> laufy už mám, teď jen sehnat to hrdlo a klapky a hurá na brzdu Kdyby někdo o hrdle a klapkách věděl, byl bych neskonale vděčný



a nebude to chtít i nový zapalování? Snad ne, je to jenom o pár koní, ale mám pocit že Honda to takhle škrtí ráda.

1 reakcí na tento příspěvek Rozdílné výkony 72/78/82 kw

4.1.2010 v 17:41 | Nahoru | #11
taky jeden cas honda merila/udavala vykony podle jinych norem nez zbytek sveta.. a pak to zmenila... tzn u nekterych modelu bylo jeden rok jinej vykon v papirech nez jinej rok ale pritom motorka byla bezezmen.. proste jen jinak udavana hodnota vykonu.. neni to tady taky tak?
samo ze 72kW verze pro D je jasna, tam je to skrceny kvuli pojistce...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdílné výkony 72/78/82 kw

4.1.2010 v 17:45 | Nahoru | #12
assassin> já mám pocit že 81 kw udávala jenom první rok nebo dva výroby a pak už jenom 79, ale na druhou stranu mám italskou 98 (výroba prosinec 97) a má napsáno 79 kw, takže nevím.

(reakce na) Rozdílné výkony 72/78/82 kw

4.1.2010 v 18:41 | Nahoru | #13

Stev>assassin> já mám pocit že 81 kw udávala jenom první rok nebo dva výroby a pak už jenom 79, ale na druhou stranu mám italskou 98 (výroba prosinec 97) a má napsáno 79 kw, takže nevím.



Taky mám italskou - dovoz. Rok 1999 přihlášením i provozem, vyrobena jako poslední z kusů '98. V TP mám teda 25kW ... ale jinak to byla verze opravdu 81kW (samozřejmě papírově) před škrcením.

(reakce na) Rozdílné výkony 72/78/82 kw

4.1.2010 v 20:19 | Nahoru | #14
Raisidlo77> tak za koníkama se honit nechci, to bych si byl koupil jinou motku, ale tak je škoda nevypustit 12 hřebců, když to je otázka chviličky díky za rady

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdílné výkony 72/78/82 kw

4.1.2010 v 20:22 | Nahoru | #15

honziskoo>..Roko..> laufy už mám, teď jen sehnat to hrdlo a klapky a hurá na brzdu Kdyby někdo o hrdle a klapkách věděl, byl bych neskonale vděčný



Pokud už máš laufy a hodláš jít na brzdu, tak už aspoň do filtru zainvestuj, přetryskovávat se to bude tak i tak a aspoň budeš mít kvalitnější, propustnější a hlavně filtr na dosmrti

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdílné výkony 72/78/82 kw

4.1.2010 v 20:36 | Nahoru | #16

..Roko..>Pokud už máš laufy a hodláš jít na brzdu, tak už aspoň do filtru zainvestuj, přetryskovávat se to bude tak i tak a aspoň budeš mít kvalitnější, propustnější a hlavně filtr na dosmrti



souhlas ... pro info: KNko na Fko vychází +/- na 3tis .. to stejné Dynojet sada.

(reakce na) Rozdílné výkony 72/78/82 kw

4.1.2010 v 21:59 | Nahoru | #17
Raisidlo77> btw. dynojet se dá sehnat ne ebayi za větší půlku , ale já asi půjdu max do filtru, úpravy airboxu a těch restriktorů....už abych ty pi©ovinky začal realizovat...ale do konce zkouškového daleko

Naposledy editováno 04.01.2010 22:01:40

Rozdílné výkony 72/78/82 kw

4.1.2010 v 22:08 | Nahoru | #18
jj, vím že lze sehnat dokonce i za 1500,- ... ale ne u nás. Je k tomu pošta, jsou k tomu starosti, musím komunikovat a platit na účet... to raděj babičce oznámím že jí příjde balík, protože je celej den doma, a dám ji na to pohodlně peníze

Jsou to 2 týdny co jsem s Německa koupil ty výfuky, a stály mne se vším všudy 11 450,-.. narozdíl u nás necelejch 15 000,- ... byl to nějakej Německej motoshop, ale DYnojet nebo KN u nich stálo stejně jako u nás, takže jsem se na zbytek vybodnul a objednám to tady.

(reakce na) Rozdílné výkony 72/78/82 kw

5.1.2010 v 10:28 | Nahoru | #19

Raisidlo77> souhlas ... pro info: KNko na Fko vychází +/- na 3tis .. to stejné Dynojet sada.



Když už chcete sportovní filtr, tak BMC je za 2 tis, stejně jako Pipercross, kterej je navíc molitanovej což je mi sympatičtější. Ale na výkonu to nejspíš nepřidá nic, tam stačí výfuky a dynojet, výhoda je hlavně v tý možnosti údržby.

edit: BMC FM 144/04 za 2092 u www.hdcom.cz, pipercross MPX 024 za 2200tady
a potom je ještě DNA v bikerscrownu za 2300 tady

asi bych si koupil pipercross, jenže můj papírák má najeto sotva 7 tis

Naposledy editováno 05.01.2010 10:37:04

1 reakcí na tento příspěvek Rozdílné výkony 72/78/82 kw

5.1.2010 v 17:05 | Nahoru | #20
Stev> Vidíš, na to jsem si vůbec nevzpomněl a máš pravdu. Pipercross tady dělaj kluci z Motokšefty.. tak přemýšlím jestli za 2000,- PPC nebo za 2700,- KNko ... přemýšlím právě nad tím jak píšeš - je to molitaňák. Na jednu stranu je molitan blbuvzdorně udržovatelnej, na druhou stranu si vždycky vzpomenu kolik jsem jich už vydržel rozežranejch a rozpadlejch od výparů benzínu apod.

(reakce na) Rozdílné výkony 72/78/82 kw

6.1.2010 v 15:20 | Nahoru | #21
Raisidlo77> když už bavlněnej tak klidně levnější BMC, jsou to dobrý filtry, tahle značka se jezdí dost v SBK i jinde. A Pipercross zas píše že se dává v prvovýrobě do Triumphů, takže bych se nebál že bude filtrovat hůř než papírák. Nemám zkušenost s výdrží ale podle GPZ co jsem měl bych řekl že aspoň 5 let dá. Jinak nic Ti samozřejmě necpu, jenom píšu jak uvažuju.

1 reakcí na tento příspěvek Rozdílné výkony 72/78/82 kw

15.1.2010 v 22:56 | Nahoru | #22
kuwa! já mám papírově verzi 72kw ,sakra se na to musím mrknout,co mi tam přiškrcuje mé ohře,jaj,doufám že to bude jak říkáte,zítra jdu na to supr

1 reakcí na tento příspěvek Rozdílné výkony 72/78/82 kw

15.1.2010 v 23:46 | Nahoru | #23
Pool.Deviant > Dej vědět cos (ne)našel ... a odkud máš dovoz

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdílné výkony 72/78/82 kw

16.1.2010 v 20:34 | Nahoru | #24

Pool.Deviant>kuwa! já mám papírově verzi 72kw ,sakra se na to musím mrknout,co mi tam přiškrcuje mé ohře,jaj,doufám že to bude jak říkáte,zítra jdu na to supr



Tak pánové, vrtá mě to taky hlavou, proto jsem došel včera do Hondy, tahat rozumy z mechanika. Defakto je to, co tu včichni píšete pravda. Zjistí to podle VIN kódu, takže by to mohlo být těma karbcema a sáním, nebo jen tím jinak udávaným výkonem a nebo při nejhorším CDIčkem, přeprogramovat by prý to šlo.

(reakce na) Rozdílné výkony 72/78/82 kw

16.1.2010 v 20:46 | Nahoru | #25

Majk-fox>Tak pánové, vrtá mě to taky hlavou, proto jsem došel včera do Hondy, tahat rozumy z mechanika. Defakto je to, co tu včichni píšete pravda. Zjistí to podle VIN kódu, takže by to mohlo být těma karbcema a sáním, nebo jen tím jinak udávaným výkonem a nebo při nejhorším CDIčkem, přeprogramovat by prý to šlo.



Přeprogramovat nebo koupit jetou ... a za 2tis. je celkem slušně sehnatelná, což není ranec.

(reakce na) Rozdílné výkony 72/78/82 kw

16.1.2010 v 20:54 | Nahoru | #26
Raisidlo77> moje je z německa,takže to sedí,jsme měli dnes zabijačku,takže nebyl čas,doufám,že se na to zitra mrknu jo a nevíš jaký jsou ty rozměry sacího hrdla,pro silnější verzi?

Naposledy editováno 16.01.2010 20:56:41

1 reakcí na tento příspěvek Rozdílné výkony 72/78/82 kw

16.1.2010 v 21:35 | Nahoru | #27
Pool.Deviant> Vzhledem k tomu, že máš 72kW (asi), tak asi nechceš silnější ale nejsilnější, protože mezitím už nic není ... 81kW má hrdlo plně průchozí, slabší verze by měla mít plechové restriktory, takže nebudeš meřit hrdlo (pokud nebude jasně užší než difuzor) ale jen odděláš vzducháč, otočíš plnej plyn a zatlačíš šoupátka a posvítíš si.

Stejně si ale myslím že těch 72kW byla většina fakt jen papírová (i když už o nějakejch opravdovejch 72kách vím).

Rozdílné výkony 72/78/82 kw

17.1.2010 v 17:02 | Nahoru | #28
heeej super,dneska jsem to rozdělal a už to předchozí majitel předělal na 81KW mám tam velký hrdlo airboxu a šoupátka chodí úplně na horu je to krásná kulatá ďoura a má tam být i jiný CDI nebo ne? nevíte někdo jak to poznám? ale předpokládám,že to bude asi taky vyměněný

(reakce na) Rozdílné výkony 72/78/82 kw

17.1.2010 v 17:14 | Nahoru | #29
Raisidlo77> hodně se mo líbí tvá práce na mašině,jsem zvědavej na výsledek,já tu moji dělal minulej rok....

1 reakcí na tento příspěvek Rozdílné výkony 72/78/82 kw

17.1.2010 v 18:34 | Nahoru | #30
Pool.Deviant> 72kW podle toho co jsem se bavil v Hondě, byla škrcená mechanicky, takže řídící jednotku asi nebudeš mít "slabou". A ta "ďoura" je krásná ... na VTR jsou použitý největší karburátory (difuzor), co kdy Honda seriově montovala na motorky .

Díky za uznání, snažím se ale bude to chviličku trvat. Snažím se hlavně o čistou lini - v jednoduchosti je krása, ale detaily musí být "top". Po dnešku to bude ale trvat zase o něco dýl... včera večer jsem otevřel víko spojky, bo už jsem měl těsnění (tak proč ne ). Potvrdilo se volný ložisko koše (2000,-), a dále bohužel volnější řetízek oil i water pumpy... a nebyl bych to já, kdybych si neřekl "když už jsem v tom" - takže nakonec vyměním se šponováky i ty rozvodáky, lišty dle stavu, spojkový lamely a dám tvrdší pružiny na spojku... aspon do toho pak dlouho nepolezu (koupil jsem minulej rok, jezdil abych zjistil zda jsem nekoupil mrdku a ted si dělám první větší servis). Tím pádem se samotná úprava prodlouží (logicky skrz finance), ale zase budu "technicky 100%ní"

... stejně se nejvíc těším, až to uslyším bručet na volnoběh s novejma laďákama a KNkem :o).

Tvoje se mi moc líbí . Hlavně kamarád je vytíženej na černou. Koukal jsem na ni, ještě než jsem pořídil svoji... mimochodem, jak moc "udržuješ" kola po vyleštení límců ?

Naposledy editováno 17.01.2010 18:36:59
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm djbell 75 9.1.2024 v 16:55 djbell
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 8 25.9.2023 v 08:00 krokoš
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 0 10.8.2023 v 09:20 ujec76
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 1 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko


TOPlist