globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: FZ1 Fazer x FZ1 x CB1000R x Z1000
4.1.2010 v 11:17
Ahoj. Jako x dalších se v řádu několika týdnů chystám na koupi nějakého toho stroje.
Do teď jsem jezdil na Banditovi 650, ale už by to chtělo asi změnu a vás poprosím o zkušenosti, rady atd. atd.

Můj výběr jsem omezil na:

- Yamaha FZ1 Fazer (rok 2007-2008)
- Yamaha FZ1 (rok 2007-2008)
- Honda CB 1000R (rok 2008)
- Kawasaki Z1000 (rok 2008)


Důležitá věc je,že na moto najedu cca 12-15tis km/rok, moto bych si chtěl nechat cca 3-4 roky.

Nejsem žádnej střelec, jde mi spíš o fajn požitek z jízdy, trošku pohodlí. Bandaska pohodlná byla, ale řek jsem, že zkusím změnu.

O všech těchto motorkách jsem toho načetl mnoho a dle sympatií by to bylo u mě asi následovně:

1) FZ1 Fazer nebo CB1000R
2) FZ1
3) Z1000

Rád bych od vás, majitelů, slyšel poznatky, ať už co se týče servisování, spotřeby či jízdních vlastností. Proč vzít tu nebo tu motorku, popřípadě uvítám nějaký další nápad.
Na jaře se jak to půjde svezu asi na všech,ale už se skoro rozhoduji čtvrt roku a nemohu se rozhodnout.
Co se týče jízdy, tak 80% sám,20% spolujezdec. 20% město,70% okresky,10% dálnice.


Děkuji za každou užitečnou radu a mnoho km.
Předchozí
1 2
Následující

3 reakcí na tento příspěvek FZ1 Fazer x FZ1 x CB1000R x Z1000

4.1.2010 v 11:36 | Nahoru | #1
Není nahodou FZ 1 a FZ 1 Fazer jedno a to samý??

Jinak za mě, by to vyhrál ten Fazer CB 1000R dobrý ale nesedí mi ta prední maska.

Naposledy editováno 04.01.2010 11:37:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FZ1 Fazer x FZ1 x CB1000R x Z1000

4.1.2010 v 11:41 | Nahoru | #2
racek> FZ je naháč, FZ Fazer má kapotu

(reakce na) FZ1 Fazer x FZ1 x CB1000R x Z1000

4.1.2010 v 11:42 | Nahoru | #3

racek>Není nahodou FZ 1 a FZ 1 Fazer jedno a to samý??

Jinak za mě, by to vyhrál ten Fazer CB 1000R dobrý ale nesedí mi ta prední maska.



no, motoricky snad stejně naladěno, kdesi jsem se dočetl, že ten Fazer má lepší průběh motoru

(reakce na) FZ1 Fazer x FZ1 x CB1000R x Z1000

4.1.2010 v 11:42 | Nahoru | #4
Zdenek.FZS600>

FZ1 Fazer x FZ1 x CB1000R x Z1000

4.1.2010 v 11:50 | Nahoru | #5
tohle napsal Kyselina v jednom vlákně:
Já měl úplně stejný problém, přecházel jsem z šestikila na litr a rozhodoval jsem se mezi Z1000, CB1000R a FZ1. Nebyl jsem líný a půjčil jsem si je všechny od prodejců - FZ1 nejzábavnější, spíš než naháč tak R1 bez bakelitu, CB1000R - děsná nuda, křivka motoru je tak dokonalá až má člověk pocit, že je na mopedu, bylo to pro mne dost velké zklamání, sedadlo pro spolujezdce mi neustále vadilo a velmi nepříjmeně tlačilo do kostrče, ke konci to bylo dosti bolestivé, ach jo a přitom to byl můj favorit, KAWASAKI Z1000 - skvělé brzdy, motor cca mezi FZ1 a Hondou - takový kompromis. Rohodoval jsem se mezi FZ1 a Kawasaki Z1000. Nakonec jsem se rozhodl pro Z1000, protože mi přišla pro mne nejvhodnější a nejvíce se mi líbila. Nyní na mne čeká úplně nová v krásné bílé perleti v garáži a jsem celý nadržený až si konečně zajezdím.

FZ1 Fazer x FZ1 x CB1000R x Z1000

4.1.2010 v 11:51 | Nahoru | #6
Z tohodle výběru nešlápneš vedle u ničeho.Kup si to,co se ti vzhledově líbí.Vzhledem k tomu,že máš jen jednu polokapotáž,tak bych to viděl spíš na naháče,ale zase právě Fazer je nejlepší na dlouhé cesty a to nejen pro kapotu,ale i pro nastavení podvozku.Ostatní jsou motorky vyloženě na blbnutí,i když i na FZ1 se dá najet hodně velká porce kilometrů.

Mimochodem za svezení na CB 1000 chtěli v Hondě složit plnou kupní cenu cca 250 000,- tak jsem ji rovnou z výběru vyřadil.Mezitím jsem na ní už jel a oproti FZ1 je opravdu taková sterilní.

Naposledy editováno 04.01.2010 11:54:02

FZ1 Fazer x FZ1 x CB1000R x Z1000

4.1.2010 v 13:24 | Nahoru | #7
Já se právě toho vyloženě naháče trochu bojím, proto mě to nejvíc táhne k Fazerovi. Bandasku jsem měl Sko, takže tam nějaká ta ochrana větru byla.....zase naháč má něco do sebe.

A kdybych vzal Fazer vs Z1000 (trošku odlišné,ale přecijenom)...

Jak je to s provozníma nákladama? Slyšel jsem, že ta Z1000 celkem pápne.

díky kluci

Naposledy editováno 04.01.2010 13:25:33

FZ1 Fazer x FZ1 x CB1000R x Z1000

4.1.2010 v 13:29 | Nahoru | #8
To je +- to samý.Pokud pojedeš pohodu,tak se dá za 5,5 a když necháž tahat celý spřežení,tak 10 není problém.
Jinak na tý FZ1 (mám malý štítek vepředu) do 210 v pohodě,pak už to funí hodně. :\
Pokud nejezdíš extra dálky,tak se toho naháče neboj.

1 reakcí na tento příspěvek FZ1 Fazer x FZ1 x CB1000R x Z1000

4.1.2010 v 13:29 | Nahoru | #9
Taky jsem řešil před časem ten samý problém.Rozhodoval jsem se ve finále mezi FZ1 Fazer a CB1000R.Nakonec jsem šel do Hondy a nemůžu říct,že jsem šlápl vedle.Jenom tam víc určitě fouká než na Fazerovi.Je jasný,že každý bude chválit asi to svoje ale co jsem mluvil s jedním majitelem FZ1,tak mě tvrdil že vlastnil předchozí verzi(karburátorovou)Fazera a daleko více si sní užil než na té poslední.Jinak co se týče rozložení tvojí jízdy(80% sám,20% spolujezdec. 20% město,70% okresky,10% dálnice),tak to sme na tom stejně.A i proto si myslím že CB je ideál,kterej v žádným případě není děsná nuda jak někdo uvádí.Tomu se jen můžu smát

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FZ1 Fazer x FZ1 x CB1000R x Z1000

4.1.2010 v 13:51 | Nahoru | #10
Jardik7> Nikdo neříkal děsná nuda,ale s FZ1 si užiješ přeci jen o něco víc.Jak podvozkově,tak výkonem ve špičce.Pokud to budeš chtít na opravdu běžné ježdění,tak je to asi nastejno,ale nahoře je těch 150 koníků FZ1 přeci jen znát.
Jinak Zvoli nemám moc rád,kopal jsem fotbal za Okrouhlo,tak opatrně.

FZ1 Fazer x FZ1 x CB1000R x Z1000

4.1.2010 v 15:28 | Nahoru | #11
Taky bych šel spíš do FZ1 ta má o 25koníků více,možná vzhledově vypadá svým vzevřením
honda lépe , ale to je věc názoru .Hmotnostně jsou na stejné úrovni,povětrnostní vlivy lépe snese FZ1,penězma jak by smet...Mohl bych pokračovat dále ale to už tu bylo řečeno borci přede mnou

[img]

FZ1 Fazer x FZ1 x CB1000R x Z1000

4.1.2010 v 15:32 | Nahoru | #12
Vzhledově se mi nejvíc líbí Z1000 a nejspíš bych šel do FZ1 , kvůli výkonu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FZ1 Fazer x FZ1 x CB1000R x Z1000

4.1.2010 v 15:39 | Nahoru | #13
verybusy> Jak už jsem psal.Asi každej bude chválit to svoje.Jinak u těhle tipů mašin si myslim,že de hlavně o kroutící moment a jeho průběh,ale to ať si každej vybere podle svého gusta co mu sedí .A fotbal jsem ve Zvoli fakt nehrál

FZ1 Fazer x FZ1 x CB1000R x Z1000

4.1.2010 v 15:49 | Nahoru | #14
A nebo si kup FZ1+Z1000+CB1000R a máš po starostech

(reakce na) FZ1 Fazer x FZ1 x CB1000R x Z1000

4.1.2010 v 15:59 | Nahoru | #15

Jardik7>verybusy> Jak už jsem psal.Asi každej bude chválit to svoje.Jinak u těhle tipů mašin si myslim,že de hlavně o kroutící moment a jeho průběh,ale to ať si každej vybere podle svého gusta co mu sedí .A fotbal jsem ve Zvoli fakt nehrál



Tak to máš jedno malé bezvýznamné plus. Tam to vždycky byla banda psychopatů.

FZ1 Fazer x FZ1 x CB1000R x Z1000

4.1.2010 v 16:05 | Nahoru | #16
já tyhle dotazy nechápu, prostě beru to co se mi líbí...

takže za mě Fazer! a proč? jenom proto že se mi líbí. Z praktického hlediska jako jediný má polokapotu.

Servis je u všeho stejnej a spotřeby se liší dle tvé ruky.

(reakce na) FZ1 Fazer x FZ1 x CB1000R x Z1000

4.1.2010 v 18:38 | Nahoru | #17

racek>Není nahodou FZ 1 a FZ 1 Fazer jedno a to samý??

Jinak za mě, by to vyhrál ten Fazer CB 1000R dobrý ale nesedí mi ta prední maska.


Zdarec, není, Fazer má delší sedlo a malinko jiný posaz, tak je kapku pohodlnější,nevím jak je to u litru,ale na FZ6N nešli dát boční kufry.já šel do CBF 1000 a skvělá motka, táhne od spodu a je dost pohodlná, původně jsem chtěl litrového Fazera,ale malinko jsem se toho lekl po projížďce,v niších otáčkách je vlažnější a od 8 tisíc je to čardáš....no a jak se znám, tak bych využíval ty vyšší otáčky což by mě v lepším případě stálo jen papíry

Jinak bych bral toho fazera

Naposledy editováno 04.01.2010 18:39:28

1 reakcí na tento příspěvek FZ1 Fazer x FZ1 x CB1000R x Z1000

4.1.2010 v 19:06 | Nahoru | #18
Zdar tak hodím taky zkušenost, mám na FZ1 Fazer 07´ už odjeto 10tis. km a nemůžu říct že by ji něco chybělo. Je pravda že ji mám ve verzi Grand Turismo (kufry a celokapotáž), takže nevím jak polokapota co se týče pohodlí v cestování. Za sebe můžu říci že po minulé motorce jsem chtěl jenom naháče a dvouválce. Naskytl se ale dobrý kup a vzal jsem Fazera a byl jsem velmi mile překvapen co to umí. To že spodek to nemá, a nahoře je všechno je pravda. Pocítíš to ale jen popojížděním ve městě nebo kolonách. Tam to chce spojkovat.
Ty motorky co jsi napsal neznám nejel jsem nemůžu tedy soudit, vím jen jedno že pokud najedeš tolik km ročně chtělo by to něco s kapotou, hodíš vyhřívané hefty a nemáš co řešit. Spotřeba na FZ1 je tedy děsná, kolem 7l (5,5l bych nevěřil to by jsi snad musel jet furt 90km/h, já jel do chorvatska a 130km/h po dálnici a dojezd těch 250km a pak jsem nalil do nádrže max 14 litrů a to už jsem jel hoooodně dlouho na rezervu, více mi nedovolili nervy, že někde zůstanu)a když tomu fakt dáváš tak max 15l. Ale má to 150koní na motoru a koníci mají žízeň no. Jo a ještě tvrdé sedlo jak řidiče tak batůžku, manželka si furt stěžovala celou cestu a to je zvyklá jezdit) Zkus se na všech svézt a uvidíš co ti padne na tvůj styl. Jinak ber tu která se ti líbí (přece si nekoupíš tu co ti tady doporučí a nebude se ti líbit že) a taky podle ceny za kterou je seženeš.
Snad to stačilo... pak dej vědět kterou sis vybral a hod fotky.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FZ1 Fazer x FZ1 x CB1000R x Z1000

4.1.2010 v 20:13 | Nahoru | #19

Sparco>Zdar tak hodím taky zkušenost, mám na FZ1 Fazer 07´ už odjeto 10tis. km a nemůžu říct že by ji něco chybělo. Je pravda že ji mám ve verzi Grand Turismo (kufry a celokapotáž), takže nevím jak polokapota co se týče pohodlí v cestování. Za sebe můžu říci že po minulé motorce jsem chtěl jenom naháče a dvouválce. Naskytl se ale dobrý kup a vzal jsem Fazera a byl jsem velmi mile překvapen co to umí. To že spodek to nemá, a nahoře je všechno je pravda. Pocítíš to ale jen popojížděním ve městě nebo kolonách. Tam to chce spojkovat.
Ty motorky co jsi napsal neznám nejel jsem nemůžu tedy soudit, vím jen jedno že pokud najedeš tolik km ročně chtělo by to něco s kapotou, hodíš vyhřívané hefty a nemáš co řešit. Spotřeba na FZ1 je tedy děsná, kolem 7l (5,5l bych nevěřil to by jsi snad musel jet furt 90km/h, já jel do chorvatska a 130km/h po dálnici a dojezd těch 250km a pak jsem nalil do nádrže max 14 litrů a to už jsem jel hoooodně dlouho na rezervu, více mi nedovolili nervy, že někde zůstanu)a když tomu fakt dáváš tak max 15l. Ale má to 150koní na motoru a koníci mají žízeň no. Jo a ještě tvrdé sedlo jak řidiče tak batůžku, manželka si furt stěžovala celou cestu a to je zvyklá jezdit) Zkus se na všech svézt a uvidíš co ti padne na tvůj styl. Jinak ber tu která se ti líbí (přece si nekoupíš tu co ti tady doporučí a nebude se ti líbit že) a taky podle ceny za kterou je seženeš.
Snad to stačilo... pak dej vědět kterou sis vybral a hod fotky.



tak já mám taky GT, odjeto za první rok necelých 15t. Spotřeba za celý rok průměr je 6,09l. Mám zapsáno každé tamkování. Max jsem tankoval 17,6l při rovných 300km nájezdu. Maximum okruh brno 7,1l a minimum v alpach 5,3l. Kdyz vyjedu 14litrů tak teprve naskočí rezerva. Pak dávám těch cca 60km do tankování. Sedlo by mohlo být měkkčí.

ještě bych si dovolil reagovat že to nemá spodek. Ale má!!! Jen pocitově nemá. Svezl jsem se na SV1000 a byl jsem uplne vykulenej jak to jede. Slavnej dvouvalec. Jo hovno, jen to vrci a vibruje. Clovek ma jen ten pocit. S Fazerem jsem mu natrel prdel a to jsem nebyl v zadnych vysokych otackach.

Totez bylo kdyz jsem se svezl na FJR. Mel jsem pocit ze to nejede nez me pritelkyne ktera jela za manou seřvala že jsem se asi zbláznil a že letím jako hovado. Takže to pro upřesnění.

PS: proč ty nemáš fotky??? tak nějaký nahoď do profilu ať můžu koukat na jiné GTčko

Naposledy editováno 04.01.2010 20:14:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FZ1 Fazer x FZ1 x CB1000R x Z1000

4.1.2010 v 22:06 | Nahoru | #20
lukfa> S tou spotřebou to třeba vůbec neřeším, peníze jsou tak nebudu řešit nejakou spotřebu během roku, ale třeba u toho chorvatska mě to zajímalo a to jsme to fakt nešetřili protože 1000km na jednou jsem jel poprvé a už asi nikdy více (ještě teda cesta nazpět). Spotřeba fakt kolem těch 7. No měl jsem SV 650N 05´ a to byl luxus se s tím rozjíždět. Je fakt že Fazer jede pěkně jen to nejde cítit že už tam máš dávno přes kilo. Ale i tak jedeš 50km/h a chceš to oroštovat a než se to zvedne z otáček tak tam ta sekunda běhá sem tam než se to roztočí. Jak už tam máš přes 6tis otáček je výkonu až až. Jezdím s kámošem co má 1200 dvouvál krouták jako kráva, a můžu říct že se při projíždkách musím dívat na jeho pravou ruku kdy přidává jinak celkem zaostávám. Takže podřadit a vyletím za ním. Pak jezdím s kámošem 1400GTR a to je jiná, sice hmotnost ale během cesty nejde znát, a furt spotřeba do 5l na 100km. A výkonu furt všude v celém spektru otáček a jen točíš heftem. SV litr jsem jel taky ale moc velký rozdíl jsem oproti 650 nepoznal (beru jen naháče). No zkusím někde jezdit kolem benzínky než to vytočím uplně na sucho ale 300km to asi nebude. Jinak tu GTčko nedám čistě z osobních důvodů.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FZ1 Fazer x FZ1 x CB1000R x Z1000

5.1.2010 v 06:26 | Nahoru | #21

lukfa>tak já mám taky GT, odjeto za první rok necelých 15t. Spotřeba za celý rok průměr je 6,09l. Mám zapsáno každé tamkování. Max jsem tankoval 17,6l při rovných 300km nájezdu. Maximum okruh brno 7,1l a minimum v alpach 5,3l. Kdyz vyjedu 14litrů tak teprve naskočí rezerva. Pak dávám těch cca 60km do tankování. Sedlo by mohlo být měkkčí.

ještě bych si dovolil reagovat že to nemá spodek. Ale má!!! Jen pocitově nemá. Svezl jsem se na SV1000 a byl jsem uplne vykulenej jak to jede. Slavnej dvouvalec. Jo hovno, jen to vrci a vibruje. Clovek ma jen ten pocit. S Fazerem jsem mu natrel prdel a to jsem nebyl v zadnych vysokych otackach.

Totez bylo kdyz jsem se svezl na FJR. Mel jsem pocit ze to nejede nez me pritelkyne ktera jela za manou seřvala že jsem se asi zbláznil a že letím jako hovado. Takže to pro upřesnění.

PS: proč ty nemáš fotky??? tak nějaký nahoď do profilu ať můžu koukat na jiné GTčko



Průměr 6,1 a Brno max. 7,11 je celkem úsměvných.Buď to máš špatně spočítané,nebo využíváš kolem max. 50% potenciálu motoru.Při poměrně ostré jízdě je spotřeba 10l naprosto běžná,proto mě vyděsilo hlavně to Brno!!!!

(reakce na) FZ1 Fazer x FZ1 x CB1000R x Z1000

5.1.2010 v 07:02 | Nahoru | #22

verybusy>Průměr 6,1 a Brno max. 7,11 je celkem úsměvných.Buď to máš špatně spočítané,nebo využíváš kolem max. 50% potenciálu motoru.Při poměrně ostré jízdě je spotřeba 10l naprosto běžná,proto mě vyděsilo hlavně to Brno!!!!



samozřejmě to není celá nádrž vyjetá na okruhu... takže nechi tu tvrdit že to takhle žere při okruhu.

Prostě maximum jsem měl 7,11 a při tom jsem byl na okruhu v brně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FZ1 Fazer x FZ1 x CB1000R x Z1000

5.1.2010 v 07:05 | Nahoru | #23

Sparco>lukfa> S tou spotřebou to třeba vůbec neřeším, peníze jsou tak nebudu řešit nejakou spotřebu během roku, ale třeba u toho chorvatska mě to zajímalo a to jsme to fakt nešetřili protože 1000km na jednou jsem jel poprvé a už asi nikdy více (ještě teda cesta nazpět). Spotřeba fakt kolem těch 7. No měl jsem SV 650N 05´ a to byl luxus se s tím rozjíždět. Je fakt že Fazer jede pěkně jen to nejde cítit že už tam máš dávno přes kilo. Ale i tak jedeš 50km/h a chceš to oroštovat a než se to zvedne z otáček tak tam ta sekunda běhá sem tam než se to roztočí. Jak už tam máš přes 6tis otáček je výkonu až až. Jezdím s kámošem co má 1200 dvouvál krouták jako kráva, a můžu říct že se při projíždkách musím dívat na jeho pravou ruku kdy přidává jinak celkem zaostávám. Takže podřadit a vyletím za ním. Pak jezdím s kámošem 1400GTR a to je jiná, sice hmotnost ale během cesty nejde znát, a furt spotřeba do 5l na 100km. A výkonu furt všude v celém spektru otáček a jen točíš heftem. SV litr jsem jel taky ale moc velký rozdíl jsem oproti 650 nepoznal (beru jen naháče). No zkusím někde jezdit kolem benzínky než to vytočím uplně na sucho ale 300km to asi nebude. Jinak tu GTčko nedám čistě z osobních důvodů.



Tak já spotřebu třeba řeším plus tankuju nejlevnější benzín kterej seženu, zas tak bohatej fakt nejsem. Nebyl si letos v Brně na Yamaha dnu? Tam jsem tři GT viděl... vše koupeny v ostravě v motofactoru.

(reakce na) FZ1 Fazer x FZ1 x CB1000R x Z1000

22.2.2010 v 18:28 | Nahoru | #24
Zdar chlapci, koukám že co člověk to jiný názor. Já mám fz1 fazer rok výroby 07 a koupen nový u Kabourka v 08. Když bych srovnal motor s předchozím fazerem (karburátorovým) tak je zde trochu zklamání. Předchozí táhl daleko více od spodu a papal méně paliva. To víte, moderní vstřikování není o tom že budeme mít větší výkon nebo snad menší spotřebu ale pouze nižší emisní hodnoty. Jinak starý fazer mi žral kolem 5,5 litrů a ten nový mi jezdí za 7, 5 na sto. Níže se snad nedostanu. A 300 km nenajedu i kdybych se po.... Nedávno jsem si koupil kapoty vyšší štít a kufry, udělám z toho verzi gt. Jen ty kufry mě trochu zklamali svými vnitřními rozměry.. Mám trošku cestovní ambice, tak uvidím jestli to bude ok. Jinak nový fazer má skvělý podvozek to je bez debat.

FZ1 Fazer x FZ1 x CB1000R x Z1000

25.6.2012 v 14:58 | Nahoru | #25
:) to jsou dobrý starý témata...všude tu hondu chválí, jaký má kule a krásný podvozek a tady se člověk dočte, jak je sterilní...

FZ1 Fazer x FZ1 x CB1000R x Z1000

25.6.2012 v 18:54 | Nahoru | #26
FZ1N GT sem měl a jede až od 8tis ... FAZER a Nko je rozdílné v zadní části podle komponentů má Nko zhruba 8cm kratší prdel.... má kratší kvalty dík sekundáru... motorka dobrá obdobná jako CB-R jenže CB-R jede íp podstatně líp od spodu a obě jedou hravě 200...pocitově CB 1000R jede ale líp dle mě ...tan motor jede od spodku zatím co Yamaha jede od Vršku

na zatáčky obě dobrý ...Fazer má ale níž stupačky a rychlej dře...NKO dře taky ale o chlup později... CB1000R je ale hravější podle mě...přece jen je mladčí koncepce víc do streetu...

FZ1 Fazer x FZ1 x CB1000R x Z1000

25.6.2012 v 18:58 | Nahoru | #27
jo jinak ke spotřebě při využití FZ1 je to u mě až 12,5l/100km.... opravdu ostrá jízda...
jinak průměr 9... 7minimum a hodně klidným režimem...

GT mám v profilu můžeš kouknout

1 reakcí na tento příspěvek FZ1 Fazer x FZ1 x CB1000R x Z1000

26.6.2012 v 09:16 | Nahoru | #28
marekparek: Parádní shrnutí člověka, který opravdu porovnává obě...super...

spotřeba cb1000r je jaká:)

(reakce na) FZ1 Fazer x FZ1 x CB1000R x Z1000

26.6.2012 v 11:05 | Nahoru | #29
ZdeněkS> kolem 7,5 i při ostřejší jízdě ... motorky jsou jinak nalazené hlavně motoricky... ja bych zvažoval spíš CB-R protože naháč alá street by měl jezdit od nízkých ot.

řekl bych že je na tom líp...CB-R..

FZ1 Fazer x FZ1 x CB1000R x Z1000

3.7.2012 v 20:22 | Nahoru | #30
No, já nevím. Marku, Ty jsi jezdil dlouhodobě CB1000R (máš Faroše ne CB), že máš takovou jistotu ve spotřebě 7,5 při ostré jízdě? Kámoš má taky Fároše a když ho podrží leze spotřeba taky přes 10. Nepochybuji, že pokud podržíš Fazera pod krkem, že si vezme desítku, ale stejně tak si ji podle mne vezme při stejném režimu CB jako každý jiný litr. Rozdíly budou, ale ne tak dramatické. O různém naladění motorů a jeho vlivu na spotřebu není pochyb, zvlášť v Tvé verzi Fazera. Já nemám PowerComander, nemám KN filtr, mám jen koncovku a určo nemám na Fazeru 167 koníků, asi jsem páprda ale mám průměr 7/100.
Píšu to proto, aby tady nebylo zavádějící, že CB bude jezdit 200 na teplou vodu.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Spojka Yamaha FZ1 2006 Yamaha FZ1 Fazer Lajos98 21 18.1.2024 v 15:31 ja1
Zkušenost s Fuel-Cut Eliminator for... Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N závoďáček-r1 11 18.12.2023 v 19:22 DeaDDream
Oprava zipu na kožené bundě 4SR Yamaha FZ1 Fazer context 11 28.8.2023 v 12:46 honza_biker
Brutale 910 nebo FZ1n Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N, MV Agusta Brutale 91... KulímR1 28 11.8.2023 v 09:41 JollyJoker
Jak poznat, že se jedná o stejný mo... Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N ondra-krajon 5 30.7.2023 v 17:40 Ozzy_


TOPlist