paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Info o GSX 750
24.12.2009 v 22:27
Zdravím,
po dlouhém vybírání a dumání jsem se zastavil s výběrem u GSX 750.

Chci se zeptat, zda se nějako liší modely 99-02 a na co si dát při koupi pozor, jelikož jsem zatím poznal jen Jawy:) A jak je to s cenami případných servisů, ND, popř. dostupnost ND.
Slyšel jsem, že je ten motor nezničitelný, tak zda motorka co má najeto 35t.km by mohla být v cajku?
Jen pro orientaci? jaká je reálná spotřeba? těch 5-6l?

A majitelů by jsem se chtěl zeptat na pohodlí při mé výšce 178cm, ale myslím si že to by mělo být OK. Bohužel nikoho známého v okolí s touto moto nemám...

Teď mě nic dalšího nenapadá, ale pokud budete mít čím přispět k informacím o této motorce, budu vděčný :)

Díky, derryn

Naposledy editováno 24.12.2009 22:44:51
Předchozí
1 2
Následující

Info o GSX 750

24.12.2009 v 22:40 | Nahoru | #1
je to držák a skoro vše spravíš doma a 35tkm to je akorát tak zajetý S vejškou budeš v pohodě, tento rok ji kupoval kámoš r.v.00 a je spokojenej...

Info o GSX 750

24.12.2009 v 23:03 | Nahoru | #2
Dobrá volba
Motor držák mám kostrukčně totožný 25let starý, mnoho tis.km a držák jak cyp

Info o GSX 750

24.12.2009 v 23:17 | Nahoru | #3
běž do toho a nedívej se na tachometr a lak, ale na stav.

Info o GSX 750

25.12.2009 v 04:55 | Nahoru | #4
Záleží co od ní čekáš, naháč je to super... dřívější ročníky mají o chlup lepší výkon, pozdější už podstoupily emisní nálet. 35kkm je normálka, zdaleka se nedá říct, že by byla po smrti. Samozřejmě kus od kusu. Spotřeba jak píšeš, spotřební díly se dají sehnat a jsou cenově na úrovni podobných motorek. Jawa to není, že:). Nejsi zas tak vysokej, počítej pohodlnou cestovku jako na jakýmkoli jiným naháči bez čehokoli ochrannýho kolem těch 120.

Jestli tě k ní koule táhnou, nech se zlákat, je to skvělá partnerka.

Info o GSX 750

25.12.2009 v 08:04 | Nahoru | #5
Myslím, že jsi nemohl vybrat lépe . Motor by měl bez problémů vydržet 100 tis. km, takže 35 tis. km je akorát zajetý.
Jinak je to držák bez větších nároků na údržbu. ND nejsou problém. S výškou si myslím nebudeš mít problém.
Většině řidičů, kteří Inazumu pořídili, hned padla nejen do oka, ale i do ruky. Já když jsem na ni poprvé jel, tak jsem si myslel, že je snad vyrobená přesně mně na míru. Uvidíš, jak dobře se ovládá...

2 reakcí na tento příspěvek Info o GSX 750

25.12.2009 v 08:57 | Nahoru | #6
Díky všem za informace:) byl jsem pro ni přesvědčen, takže mě zatím jen utvrzujete... :)

edit:

seitown > No chci ji na cestování v jednom, občas ve dvou, po čr a v létě k moři... pohodlná cestovka do 120 bohatě stačí:) Původně jsem přemýšlel o GSF 600, ale tahle má výce cestovnější charakter mi přišlo a hlavně, že se asi nebude muset tolik točit :)

Naposledy editováno 25.12.2009 09:08:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Info o GSX 750

25.12.2009 v 10:33 | Nahoru | #7
derryn> Ahoj.Letos sem jí taky po uvaháh pořídil.Vubec se není čeho bát ,motor poslechni ,ale 35t. km je tak akorád zajetá :). Koukni zespoda na nádrž,rády korodovaly a nelekni se placetého začátku výfuku (u první jsem myslel ,že ležela).
Nehledej kohout na palivo ,žádnej nemá.
Co se jízdních vlastnostní týče ,je to pohodovka na cestování s trochou toho pepře(ale ne moc ).Podvozek trochu měkčí ,motor jede krásně odspoda , okolo 5 000 díra a vibrace v právé stupně jak přetočenej robertek :),a nahoře jede docela pekně.
Se štítkem se dá tak 180 ,bez něj je to už od 140 práce pro dřevorubce.Ale kdo by to sní jezdil na to jí určitě neužije.Z kraje mi přišla ,že do zatáček uplně padá,ale byly to jen špatné gumy.
Dodal jsem vyhřívané gripy a po zimě asi lepší sedlo a plná spokojenost.
Jezdím ve dvou a batužek si libuje(naposled sem jí vozil na 2-t crosce ).
Toť asi vše co mne napadá,kdyžtak se ptej.

P.S. : Máš vkus

Info o GSX 750

25.12.2009 v 10:51 | Nahoru | #8
Motka dobra, mam ji uz druhou sezonu a je to proste drzak, menim jen svicky a olej a obcas tam doleju benzin . Akorat mi pride o proti ostatnim sravejsi, ale zalezi na stylu jizdy, jako kazda motorka. Motor je ok, klasika 4 valec a kdyz das na ni ladak, jako ze ho chce, original neni vubec slyset,tak ma pekny zvuk, proste 4 valac. Akorat bych ja uz sel gsx1200.Uz mi pride slaba.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Info o GSX 750

25.12.2009 v 11:04 | Nahoru | #9
Antigos> To ja sem na ni jel i 190, ale je pravda ze mam stitek a kdyz blbej vitr tak se hodne rozechveje, chtelo by to asi tlumis rizeni. Ale jinak sedlo ma uplne perfektni, hlavne batuzek, vesti snad skoro neni, a hodne mista pod sedackou.

(reakce na) Info o GSX 750

25.12.2009 v 11:44 | Nahoru | #10

Kinyo>Antigos> To ja sem na ni jel i 190, ale je pravda ze mam stitek a kdyz blbej vitr tak se hodne rozechveje, chtelo by to asi tlumis rizeni. Ale jinak sedlo ma uplne perfektni, hlavne batuzek, vesti snad skoro neni, a hodne mista pod sedackou.



Jasně když na ní zalehneš dá se .Já jezdím zpravidla ve dvou tak asi tak.
Sedlo mám už prosezelé a kloužu na nádrž a to mi va. Jinak je to kanape :)-.
Chci něco takého
To je přímo na GSX

Naposledy editováno 25.12.2009 11:45:42

1 reakcí na tento příspěvek Info o GSX 750

25.12.2009 v 11:53 | Nahoru | #11
jj, to je perny, uz sem ho videl a dokonce i v barve. To ja mam sedlo v pohode, jestli na tej tvy pred tebou nejzdil nejakej tezsi.

(reakce na) Info o GSX 750

25.12.2009 v 11:57 | Nahoru | #12

Kinyo>jj, to je perny, uz sem ho videl a dokonce i v barve. To ja mam sedlo v pohode, jestli na tej tvy pred tebou nejzdil nejakej tezsi.


Motka bude mít za chvíli 50 000km ,tak už má molitan asi nárok.

Jinak sedla udajně dobře upravujou tu

2 reakcí na tento příspěvek Info o GSX 750

25.12.2009 v 14:06 | Nahoru | #13
Antigos> To sedlo vypadá luxusně. Kdybys ho sehnal, dej prosimtě vědět za kolik? Taky o něm uvažuju, páč to mám taky už prosedlý a mít koule na nádrži nic extra a občasnej baťoh taky začíná sklouzávat ke mě.

(reakce na) Info o GSX 750

25.12.2009 v 14:13 | Nahoru | #14
derryn> Přesně kvůli tomuhle toulání jsem si jí vybral a splnila mý očekávání dokonale. Dálnice a dlouhý přesuny jsou teda kvůli větru pekelný, ale jinak je to super:).

(reakce na) Info o GSX 750

25.12.2009 v 15:04 | Nahoru | #15
GSX> Mají přibližný ceny na tom webu.Tahle uprava sedla okolo 3500 i s materialem samo.

(reakce na) Info o GSX 750

25.12.2009 v 16:29 | Nahoru | #16
GSX> tak nesmis tak prudce brzit, pak mas koule v pohode

1 reakcí na tento příspěvek Info o GSX 750

25.12.2009 v 19:56 | Nahoru | #17
Antigos > díky, to s tím kohoutem je dobré vědět, jinak by jsem byl za blbce Pokud to dopadne tak po novém roce na ni jedu juknout :)
A s tím výfukem jsem koumal právě více fotek a říkal jsem si že to bude origo, ale u prvé jsem taky myslel že je lehlá :)

seitown > jojo, já mám radši toulačky a kochačky :) Jako neříkám, že ji občas neprotáhnu, ale chci hlavně cestovat, a projíždět se :)

A ještě jedna hloupá otázka kolik má kvaltů? 5 nebo 6 ??? :) V autoškole jsem jezdil na Bandasce 650 a právě mě překvapila, že měla jen 5 a já měl za to, že všechny mají 6. A ta 6 tam dost chyběla...

(reakce na) Info o GSX 750

25.12.2009 v 20:20 | Nahoru | #18

derryn>Antigos > díky, to s tím kohoutem je dobré vědět, jinak by jsem byl za blbce Pokud to dopadne tak po novém roce na ni jedu juknout :)
A s tím výfukem jsem koumal právě více fotek a říkal jsem si že to bude origo, ale u prvé jsem taky myslel že je lehlá :)

seitown > jojo, já mám radši toulačky a kochačky :) Jako neříkám, že ji občas neprotáhnu, ale chci hlavně cestovat, a projíždět se :)

A ještě jedna hloupá otázka kolik má kvaltů? 5 nebo 6 ??? :) V autoškole jsem jezdil na Bandasce 650 a právě mě překvapila, že měla jen 5 a já měl za to, že všechny mají 6. A ta 6 tam dost chyběla...



750 má šest
Já byl právě s kohoutem taky za blbce,ale paní taky naštěstí neveděla

Naposledy editováno 25.12.2009 20:21:52

Info o GSX 750

25.12.2009 v 21:12 | Nahoru | #19
Antigos > Tak ta 6 je super :) No uvidíme, ještě až se na ní posadím... snad to dopadne, už teď se nemůžu dočkat... :) A pak ještě čekání na sezónu pokud dopadne... to bude věc... :)

1 reakcí na tento příspěvek Info o GSX 750

25.12.2009 v 21:59 | Nahoru | #20
Nekupuj to bez LAĎAKU!!!Origo má zvuk jak vysavač

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Info o GSX 750

25.12.2009 v 23:09 | Nahoru | #21
mannitu > No uvidím, jako co mám vyhlídlé tak nemají laďák :) ale tak třeba časem... ale chce to nějaký s homologací, aby jsem moc neprovokoval, třeba v rakousku... :) Provokace si užívám už dost s mou jawou tady v čr:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Info o GSX 750

26.12.2009 v 11:25 | Nahoru | #22
derryn> Tady něco je,ale cena komplet

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Info o GSX 750

26.12.2009 v 11:39 | Nahoru | #23
Antigos > No ale aby pak nevzrostla aj moc spotřeba... a je to celkem dost za 12 000,-... ale možná někdy do budoucna... :) I když by jsem se chtěl spíše dopracovat k gsx 1400, ale to podle peněz, no... ono z brigády to není kdoví co :)

edit:
A co třeba jen samotný jiný výfuk? nejde o výkon, ale jen o zvuk, ale zase aby to bylo s homologací. Udělá to bordel v seřízení motorky? a tak nebo se dá vyměnit jen výfuk bez přetryskovávání a jiného filtru?

Naposledy editováno 26.12.2009 11:41:14

(reakce na) Info o GSX 750

26.12.2009 v 11:52 | Nahoru | #24

derryn>Antigos > No ale aby pak nevzrostla aj moc spotřeba... a je to celkem dost za 12 000,-... ale možná někdy do budoucna... :) I když by jsem se chtěl spíše dopracovat k gsx 1400, ale to podle peněz, no... ono z brigády to není kdoví co :)

edit:
A co třeba jen samotný jiný výfuk? nejde o výkon, ale jen o zvuk, ale zase aby to bylo s homologací. Udělá to bordel v seřízení motorky? a tak nebo se dá vyměnit jen výfuk bez přetryskovávání a jiného filtru?



obcas se to da, obcas se to neda... co vim tak vetsinou strikacky si s tim jakz takz poradi, karbece je vetsinou nutno sestelovat... kdyz uz investujes do ladaku tak je asi lepsi zainvestovat i do DynoJet sady, pruchoziho filtru a nechat to poradne seridit na brzde

Naposledy editováno 26.12.2009 11:53:23

(reakce na) Info o GSX 750

26.12.2009 v 14:09 | Nahoru | #25
derryn> Co se týká motoru,tak těch jezdí v různých typech po celým světě statisíce Začal se vyrábět v roce1985 u GSXR750 a končil v roce 2006 u banditů 650 a 1200 21 let výroby,to mluví za vše Chlazení vzduch-olej je patent SUZUKI.Měl sem tu čest mít dvě motorky s tímhle legendárním motorem GSX750F a BANDIT650S a nikdy žádnej problém.Stačí po 6.tis.vyměnit olej a filtr a po 12tis.se mrknout na ventilovy vůle a jinak jenom jezdíš.Jestli se ti podaří koupit moto s 35000km,tak ten motor bude teprve v pubertě Ve srovnávacích testech většinou vyhrávala Stou motorkou chybu neuděláš,pokud nekoupíš maskovanou bouračku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Info o GSX 750

27.12.2009 v 11:19 | Nahoru | #26
derryn> Koupil jsem to taky bez laďáku a byla to prví věc kterou jsem kupoval.Laďák MIG 7000tis.Nijak jsem to neseřizoval a jelo to a poznání lépe od 7tis otáček.Pak jsem koupil KNfiltr a zase bez seřízení nárust výkonu.No a pak dynojet a výkon nikde.Tak jsem to musel nechat poštelovat.Na bzdě mi to vyhodilo nějakých 71kw oproti seriových 63kw.Jsem s motorkou maximálně spokojen a to už mám třetí inazumku.

(reakce na) Info o GSX 750

27.12.2009 v 12:00 | Nahoru | #27
mannitu> cau, mam uplne stejnou upravu i vyfuk, mas ho taky v karbonu? Akorat ja uz sem to tak koupil.

Info o GSX 750

27.12.2009 v 12:22 | Nahoru | #28
Inu jsem koupil minul rok a naprosta spokojenost,mam najeto 45tis,jediny co,tak po prvnim startu,trochu cvakala,což je pry normalni,seřidil jsem ventily,koukl na napinak rozvodu a asi po druhy vyjiždce cvakani přetalo,podle mě preskočil napinak o zub a vic dopnul řetez,jinak motorka super,takovy pohodlny cestak a co se tyče rychlosti,tak štit nemam,ale už jsem s ni jel tachometrovych 210km/h,je ale fakt,že jsem se dost pral s větrem.Určite do ni jdi,je to krasny klasicky nahač.. A to s tim vyfukem je pravda,bez ladaku je to des..

[img]

Info o GSX 750

28.12.2009 v 01:03 | Nahoru | #29
Moc díky kluci za info, uvidím jak to dopadne, a když nebude laďák, tak by jsem to asi nějako časem pořešil :)
Jinak na kolik tedy cca vyjde celá ta úprava k laďáku co je třeba? tj. Výfuk, filtr a seřízení na brzdě? A nezvedne se spotřeba?

Dejvidos >moc pěkná

1 reakcí na tento příspěvek Info o GSX 750

28.12.2009 v 16:57 | Nahoru | #30
No vše co šlo tak tu už kluci popsali,tak já ti popřeju hodně štěstí při výběru budeš ho potřebovat něco o tom vím ale naštěstí jsem našel a pak se pochlub cos koupil
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Gsxr 750 srad karburator Suzuki GSX 750 Wetra 2 5.5.2024 v 16:59 petr.machy
Hlučné ložisko Suzuki GSX 750 Pepansuzuki 27 13.4.2024 v 18:00 krokoš
Převodní tabulka zapalovacích svíče... Suzuki GSX 750 Krejcak73 17 23.1.2024 v 08:47 Krejcak73
Inazuma 750, Zephyr 550, nebo Breva 750 Kawasaki Zephyr 550, Suzuki GSX 750, Moto Guzzi Brev... jincom 16 16.1.2024 v 10:39 hansdorf
Suzuki Inazuma 750 - boční protekto... Suzuki GSX 750 Krejcak73 14 15.1.2024 v 14:45 Krejcak73


TOPlist