Téma: FireBlade versus R1
Zdar závodníci,řeším dilema.Mám FireBlade 08 na okruhové ježdění,výbava koncovka,filtr,přepáčko,pancéře,520 řetěz,krátkej plyn samozdřejmě lamina...jinak serie.
Mám nabídku na R1 07 elektrika YEC,rychlořazení,filtr,krátkej plyn,podvozek Wilbers a mnoho dalších věcí...
Má význam motorky měnit???Fire všude chváli,netuším zda je v sérii na podobné ůrovni jako tato R1...
Moto mám na hoby ježdění...
Mám nabídku na R1 07 elektrika YEC,rychlořazení,filtr,krátkej plyn,podvozek Wilbers a mnoho dalších věcí...
Má význam motorky měnit???Fire všude chváli,netuším zda je v sérii na podobné ůrovni jako tato R1...
Moto mám na hoby ježdění...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FireBlade versus R1
_dfy>Stary RSV je diva svine . Alespon tak se mi jevila, kdyz jsem na ni jezdil. Faros je rozhodne nejhodnejsi litr na trhu. Mozna jeste novy RSV je podobne hodny.
Subjektivně můžu říct, že jezdit s RSV (s malou úpravou) byl neobyčejný zážitek. Byla hodně silná a nebyl problém, když otáčky spadly na 6 tisíc, protože tam byl největší krouťák. Byl to takový parní válec, ale na moderní motorky už mu chyběl výkon. Je fakt, že si ji člověk musel na výjezdu možná trošku víc hlídat. Honda je výborná, ale hodná bych neřekl, přece jen 190 koní umí pěkně zatápět. Rozdíl ve stylu jízdy na těchto dvou motorkách je značný. Na Hondě nesmí otáčky jít pod 9 tisíc, jinak chvíli trvá, než se rozmotá, ale v pásmu 10-13 je to žůžoooooo....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FireBlade versus R1
.Kolda.> Neobycejnej zazitek to rozhodne byl. Nemel jsem to sice prevrtany jako ty, ale dodneska mi vstavaj chlupy na zatylku, kdyz si vzpomenu na ty vyjezdy. Jak se tomu otocilo plynem, tak se rozpoutalo peklo. Ktery bohuzel skoncilo v okamziku, kdy me na rovince vsichni ujeli :(. Nejlepsi na ty motorce bylo, ze se snad nedala rozbit, protoze vsechno tam bylo z poradnyho zeleza.
Naposledy editováno 19.12.2009 20:46:15
Naposledy editováno 19.12.2009 20:46:15
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.