Trocha inspirace ze Slovenska
Naposledy editováno 29.11.2009 20:34:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mongolsko 2010
Naposledy editováno 24.06.2010 20:54:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mongolsko 2010
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mongolsko 2010
easyrider>qwert> No možná trochu slabší příprava motorky, ale on má ročník 05 já Bawo 06 a vše mám původní a v klidku naprostém. On má Vašek smůlu a ta motorka má prostě některá slabší místa. Vážně nám ho bylo líto já bych to asi nervově neunesl. Jo celkem jsme měli na moto 4 defekty........dvě přední a dvě zadní.........všechno Vašek Vážně smolař
Má rok 04.Lc8 má vjádru závodní tlumič který se má co 15000km odborně repasovat.Ten jeho to nikdy nepoznal a tak není divu že se po více jak 100000km posral.Koupit jiný motor,nezkontrolovat jak je na tom spojka a vydat se do Mongolska to byl trochu hazard.Srovnávat stále lc8 s GS 1200 taky nejde.Kdybys absolvoval všechny mé vyjíždky dávno by se ti už pochcal kardan..Že si Vašek tolikrát zapíchal to už je vážně smůla..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mongolsko 2010
- přední ráfek ...měkkota měká nechápu u tohoto typu motorky
- chlazení .......bez kometáře kolikrát jsme museli stát a čekat než to se to ochladí nevím, ale město v odpolední špičce to prostě nepřejede a když fouká po cestě silný vítr do zad tak taky ne. Chladič jsme čistili, dělali dírky do toho ochraného plastu a nic.
- nádrže stále problém bud se neodvzdušnovali a dokonce i ta levá strana kam je veden ventilator normálně vařila (zeptej se Vaška nikdo to nechápem)
-spojka co odejde z kilometru na kilometr bez jakého koliv upozornění!!
-tlumič ...ten chápu měl svůj věk a ty cesty mu dali poslední hřebíček do rakve
-palivové čerpadlo........odešlo po cestě zpět....všechno to je z taiwanu.
-nefunkčni tlačítka na palubní desce....byla vážně prkotina.
Prostě nám ta potvora vzala tak 5 dnů výletu!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mongolsko 2010
-Přední ráfek...Německý Behr,fakt šmejd,používá se stále ale novější ročníky už tím tak netrpí,zřejmě s kvalitou něco dělali..
-chlazení..lc8 topí,to se ví,do destinací s velkými teplotami se doporučuje sundat tu plastovou protibahenní clonu a nahradit hliníkovou mřížkou přes kterou jde více vzduchu a je v nabídce KTM..
-ucpané odvzdušnění nádrže.. bude problém spíš údržby než KTM.Já na obou svých lc8 jsem s tím problém neměl..
-spojka.. může vydržet 1000km nebo 100000km,záleží jak ji jezdec používá.Pokud Vaškova odešla na totálně sjeté lamely taky to bude spíš chyba údržby.
-tlumič..tam máš pravdu.
-palivové čerpadlo..Japonské Mitsubichi,v případě lc8 schodné s Varaderem.Životnost většinou něco přes 50000km.Většinou stačí vyměnit pouze kontakty které se opalují a dají se koupit zvlášt..
Já mám ted najeto 52000km a vše mi perfektně funguje.A ty víš sám kde a jak s tím většinou jezdím..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mongolsko 2010
Naposledy editováno 25.06.2010 12:24:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mongolsko 2010
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mongolsko 2010
1 reakcí na tento příspěvek Mongolsko 2010
MONGOLSKO A RUSKO FOTO