globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: USD vidle-výměna oleje+gufer ???
29.11.2009 v 12:30
Chci se pustit do výměny tlumič. oleje + gufer na Hayabuse(rok 03), která má USD vidlice.

Kdysi jsem si takto dělal vidle na Erefu-9vítce, kde jsou vidlice klasický a bylo to v pohodě.

Má někdo zkušenost a poradí, jak na to?
Jestli u těch USD neni zapotřebí, např. nějakej specielní vercajk ap.

Podle manuálu je tam zapotřebí spec. nářadí, ale to je v manuálu skoro u všeho...

Nejlépe někdo, kdo dělal už konkrétně vidle na Busu, ale princip u těch USD bude asi u všech stejnej, nebo hodně podobnej...(stejný budou mít beztak Telata a ost. GSX-era...)

Případně doporučte rovnou gufera a osvědčenej olej(chtěl jsem vzít např. gufera "Ariet" z E-shopu, kde nakupuju vše na motorku,ale pak se doslechl,že Ariet nebrat, že nejsou kvalitní...)



Díky.
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek USD vidle-výměna oleje+gufer ???

29.11.2009 v 13:36 | Nahoru | #1
Na stlačení pružiny pro oddělání vrchního šroubu budeš potřebovat buď druhej pár rukou,nebo přípravek a na správný naražení gufer dělenej přípravek.Olej používám Motul,nebo Motorex - viskozita dle doporučení výrobce - a gufera z motonetu

(reakce na) USD vidle-výměna oleje+gufer ???

29.11.2009 v 14:30 | Nahoru | #2
Camča_v> "Na stlačení pružiny pro oddělání vrchního šroubu budeš potřebovat buď druhej pár rukou,nebo přípravek"

abych odělil vrchní šroub, musí se stlačit pružina?šroub se normálně povolí a vyjme, ne?Ta pružina ho něak fixuje???

USD vidle-výměna oleje+gufer ???

29.11.2009 v 16:08 | Nahoru | #3
Horní šroub drží na pístní tyčce - vidle z RF a USD z GSXR jsou něco jako ... jako ... trapně mě napadá 1000x omleté Trabant vs. Mercedes

USD vidle-výměna oleje+gufer ???

29.11.2009 v 17:10 | Nahoru | #4
Čau mari.Tak letos se do toho chci taky pustit. V létě jsem dělal vidle ségře na ER-5. je to sice klasika,ale taky zkušenost.Jedinej problém co je,že jsem nikde nenašel viskozitu oleje-jen to suzuki fork oil 99000-99044-L01 a na netu žádná specifikace není.Někde jsem slyšel,že by to mělo být SAE 2,5 ale fakt nevím. Jinak držím palce a na jaře můžem porovnat výsledek

1 reakcí na tento příspěvek USD vidle-výměna oleje+gufer ???

29.11.2009 v 19:01 | Nahoru | #5
Teď jsem dělal vidle na mojí ZX10R, jsou to také USD, dle manuálu je třeba taky nějaký nářadí, jelikož jsem potřeboval vyměnit gufera, prachovky a olej a nepotřeboval jsem tedy rozebírat celou vidli, postupoval jsem částečně dle amerického zx10r fora. Vyndal jsem vidle, rázovým utahovákem povolil zespodu vidle imbus a vytáhl vnitřní trubku, vylil zbytek oleje a pérováním vidle jsem vypumpoval zbytek oleje, nalil předepsané množství nového oleje, na vnitřní trubku nasadil prachovku a gufero, vidli sesadil, přípravkem ze silonu namáčknul gufero dal prachovku utáhnul spodní imbus a hotovo, ca 3 hod práce včetně demontáže z motorky.

Gufera a prachovky origo z kawy, olej byl trošku problém v manuálu není uvedena viskozita ale jen typ oleje kayaba, takže jsem musel dohledat jeho viskozitu, dle blend chart od motulu jsem zjistil že musím smíchat 90% 2.5W a 10% 5W fork oil od motulu abych dostal svoji viskozitu a bylo to.

(reakce na) USD vidle-výměna oleje+gufer ???

29.11.2009 v 23:22 | Nahoru | #6
Fugo> ty jsi u těch vidlí vůbec nepovolil a nesundaval horní matici???Bez toho to snad nerozhodíš, ne???

USD vidle-výměna oleje+gufer ???

29.11.2009 v 23:42 | Nahoru | #7
Bez sundání horního šroubu nelze vidle rozebrat Samozřejmě,když povolíš spodní inbus,vidli rozebereš,ale celej vršek zůstane pospolu - celkem neetické řešení
Mari - viz PM - ty vogo,to musíš dát,v krajním případě se s tím zastav u mě v garáži.Kromě skůtra,kawy gpz a ČZ 175 mám volno.Kočárek stěhuju do sklepa

1 reakcí na tento příspěvek USD vidle-výměna oleje+gufer ???

30.11.2009 v 07:11 | Nahoru | #8
nerozebereš kompletní vidli ale proč bys ji rozebíral komplet a sral se s tím když potřebuješ sundat spodní trubku a vyměnit gufera a olej, to lze tak jak jsem to psal. Přivedli mě na to amíci, jeden tam dokonce popisoval výměnu gufer přímo na motocyklu tak, že moto zvedne za předek takovým způsobem aby se všechen olej ve vidlých přelil do horní (dle toho co jsem dělal by ale musel motorku úplně přetočit, tak jako když hodíš kolo na řidítka a sedlo) trubky a povolí spodek vidle a vyndá vnitřní trubku a vymění gufero a smontuje to zpět.
Jistě není to dle manuálu, ale prostě jsem to zkusil s tím, že když to nepujde udělat to dle manuálu a budu muset stahovat pružinu a dělat ještě nějaký přípravky. Když se to dělá spodem tak nelze zkontrolovat výšku hladiny oleje, jak jsem psal já jsem vypumpoval všechen (co šel) olej z vidle, nechal je přes noc vykapat (rozebíral jsem v neděli a olej byl až v pondělí) takže jsem počítal s tím že 99% oleje je venku a nalil jsem zpět předepsané ml pro prázdnou vidli.

USD vidle-výměna oleje+gufer ???

30.11.2009 v 08:24 | Nahoru | #9
nazdar.ja som to na buse robil.pod prachovkou vyberes poistný drotik co drži gufero,odspodu povolis ten velký inbus a mas to.na gufera toho viac nemusis rozoberat.nechaj si to riadne odtiec tie creva pretože sa v tom dlho drži olej alebo to vypumpuj aby ho nebolo moc ked budes davat nový.olej 2,5w,ja som daval motorex.a myslim 480-485 ml do každej

(reakce na) USD vidle-výměna oleje+gufer ???

30.11.2009 v 08:27 | Nahoru | #10
Fugo> zajímavý- toto slyšim prvně...

jestli to neni ve finále komplikovanější, než klasicky vrchem-a myslim si , že s určitým grifem a šikovností to musí zvládnout průměrnej !domácí kutil" i bez těch příprvaků...

A děláš to pěkně z hora, nemusíš hejbat s mašinou a olej naměříš ne podle nalitýho množství, ale podle výšky hladiny od vršku vidle -a ta se údajně měří bez vnitřní pružiny, což tvou metodou nikdy nedocílíš...

1 reakcí na tento příspěvek USD vidle-výměna oleje+gufer ???

30.11.2009 v 08:56 | Nahoru | #11
jasně hladinu nezměřím o tom žádná, ja jsem psal já použil od toho amíka jen myšlenku, že to jde spodem,vidle jsem si samozřejmě vyndal protože jsem potřeboval dát i olej.

(reakce na) USD vidle-výměna oleje+gufer ???

30.11.2009 v 09:03 | Nahoru | #12
Fugo> jasně, chápu, každopádně zajímavý řešení...

Horem to má výhodu, že vidle nemusí z mašiny, teda alespoň myslim, USD jsem ještě nedělal, proto shromažďuji informace...

USD vidle-výměna oleje+gufer ???

30.11.2009 v 10:52 | Nahoru | #13
Zdravím, před pár měsícema sem posílal jednomu známemu návod jak udělat komplet USD vidle. Tak to sem zkopíruju. V návodu jsou popsané vidle z mého ZXR750R, ale na buse by měli být principielně plus minus stejný. Jen pokud si ještě dobře vzpomínám, tak u busy jsou v každé vidli 3 vodítka, já mam jen 2. Ale ty chceš jen měnit olej a gufera tak vodítka ven stejně dávaš nebudeš. Ale můžeš zkusit jejich vůli ať víš v jakém jsou stavu viz.návod.
1.
Přidám ti k tomu i nějaké obrázky, snad to z toho pochopíš;)
Takže na první fotce je rozdělaná moje vidle ze ZXR.
Popis dílů:
1. zátka vidlice - je v ní šroub pro seřízení předpětí pružiny a taky šroub pro seřízení tlumení při roztažení.
2. kluzák vidlice
3. nosná trubka vidlice + spodek vidlice
4. pružina vidlice
5. vlastní tlumič
5a. tahle součásta je našroubovaná ve spodku tlumiče, na fotce ji vidíš vyšroubovanou, ale nevyndávej ji!
6. spodní vodítko vidlice
7. horní vodítko vidlice
8. prachovka
9. pojistný kroužek
10. gufero
11. dosedací kovová podložka
12. šroub který drží tlumič uvnitř vidlice
13. mezikus mezi zátkou a pružinou
14. tyčka pro seřizování tlumení při roztažení
15. matka - pouzději se k ní vrátím
16. šroub pro seřizování tlumení při stlačení - jen ho takle vyndej a dál tuto součástku nerozdělávej, jsou v ní kuličky a pružinky, ty omožňují to klikání při seřizování. Já otom nevěděl a pak sem hledal ty pružinky s kuličkama půl dne po dílně protože mě to vyskočilo, tak bacha na to!
2.
Takže teď postup jak na to. Ještě dokud máš vidle stažené v brýlích tak si povol zátky, jinak bys musel dávat vidle do svěráku a to je pěkně na nic (hrozí poškození kluzáků).
3.
Vyndej vidle z brýlí.
4.
Vyšroubuj zátky, ale jen z kluzáku ne z tlumiče, abys mohl vylít olej.
5.
Našroubuj je zpět, aby byla vidle složená a stlačená pružina. V tento moment můžeš povolit imbusem šrouby(12) co ti drží tlumič ve vidlích. Kdybys měl už vršek rozdělaný ty imbusy by se pak mohly protáčet a nemusel bys je vyndat ven. Pod těma imbusama jsou měděné podložky, ty je vhodné vyměnit. Dájí se sehnat neorigo za pár korun, např. v železářství nebo tak.
6.
Teď můžeš zátky už definitivně vyšroubovat. Zátku vyšroubuješ z kluzáku a pak je našroubovaná ještě na tlumiči(5), kde je zakontrovaná matkou(15). Když to budeš vydělávat a pak i skládat je dobré mít někoho po ruce kdo ti zmáčkne pružinu ať ti nevystřelí a neublížíš si. Změř si pak délku pružin ve volném stavu.
7.
Tlumič by měl jít vyndat z nosné trubky, takže ti zůstane jen nosná trubka z kluzákem, teď je vhodné zkontrolovat vůli vodítek. Zkoušej to postupně, kluzák zasuň až na kraj jako by byla vidle zmáčklá na doraz a pak ho postupně posouvej dál jak když se vidle roztahuje. Ta vůle vodítek je prakticky vůle nosné trubky v kluzáku. Zkoušej ji od těch krajních hodnot kdy je trubka zasunutá v kluzáku (to by měla být nejmenší vůle) až po plné roztažení to by měla být zase vůle největší. Nevím jak ti to takle popsat, abys poznal jaká vůle je ještě v normě, to bych ti to musel ukázat na živo. Prostě ideální je když tam žádná vůle. Když ti to tam bude kvedlat je jasné, že jsou vodítka po smrti.
8.
Vyndej prachovku(8), opatrně tenkým plochým šroubováčkem. Prachovky se obvykle nemění, ale jestli chceš můžeš ji vyměnit, záleží v jakém ji máš stavu, já je třeba neměnil.
9.
Pak opatrně vyndej šroubováčkem pojistný kroužek(9).
10.
Teď by měl jít kluzák už stáhnout s nosné trubky, možná tu půjde ztuha, tak můžeš spodek vidle (tu část pro osku kola) upnout do svěráku, samozřejmě přes ochrané čelisti ať nic nepoškodíš a silou tahej za kluzák až ho vyndáš.
11.
Už si přesně nepamatuje jak to bylo, ale když kluzák sundáš na trubce by ti mělo zůstat gufero(10), dosedací kovová podložka(11) a myslím že i obe vodítka(6,7).
12.
Zkontroluj nosnou trubku, jestli není nějak domlácená nebo na ní nejsou vripy či rýhy nebo není jinak poškozená. Je vhodné změřit úchylkometrem její házivost, viz. přiložená druhá fotka.
13.
Zkontroluj povrch vodítek. Mají na sobě teflonovou vrstvu, kvůli snížení tření, prostě aby trubka v kluzáku pěkně klouzala proto se tomu říká kluzák, že . Horní vodítko má teflonovu vrstvu po vnějším obvodě, spodní vodítka ji má zase ve vnitř. Můžeš to vidět na přiloženém obrázku 3 a 4. Doporučuju ti vodítka vyměnit, mě stáli všechny 4 něco přes 2000Kč.
14.
Po sehnání nových věcí můžeš začít vidle skládat. Na nosnou trubku musíš dát věci v tomto pořadí:první na ni nasaď prachovku, pak pojistný kroužek, gufero, dosedací kovovou podložku, spodní vodítko a horní vodítko.
Při nasazování nového gufera na trubku si přes trubku musíš nasadit nějaký sáček nebo igelit jak je na přiloženém obrázku 5 a pořádně namazat olejem pak můžeš gufero přes trubku natáhnou, jinak ho zničíš. Nebo klidně můžeš místo sáčku použít kondom, ten už máš aspoň nalubrikovaný. To myslím vážně na dílně ve škole sme to tak fakt dělali. Horní vodítko nasuneš na drážku v nostné trubce co je nahoře trubky. Mázneš vodítko olejem a trubku zasuneš do kluzáku.
15.
Teď asi nastane problém, protože budeš potřebovat přípravky pro naražení spodního vodítka a gufera. Je to trubka vyrobená ze silonu a rozříznutá na půlky. Dělá se to ve více velikostech, zaléží jaký máš průměr trubky. K trubce přiložíš s jedné i druhé strany tyto silony. Spodní vodítko si nachystáž na kraj kluzáku k montáži, taky ho můžeš máznout a na něj dáš tu dosedací kovovou podložku. Na tu podložku dáš pak silony a mlátíš do nich gumovou paličkou. Musíš to narazit až na doraz, pak stejným způsobem namlátíš i gufera. Musíš je namlátit a za tu drážku pro pojistný kroužek. Pokud ti to nepude a drážka pro kroužek nepujde ještě vidět, tak je máš narazené málo. Pak už je nasadíš pojistný kroužek a prachovku.
16.
Teď strč do nostné trubky tlumič a zkus ho přichytit už tím imbusem. Jestli se ti to nebude protáčet tak to už na pevno dotáhni. Je potřeba dodržovat dotahovací momenty. Ale asi nemáš momenťák co?
17.
Pod matku(15) si dej provázek nebo něco abys udržel tlumič nahoře. Nasaď pružinu. Budeš potřebovat asistenta který ti ji stlačí a ty nasadíš ještě ten mezikus a našroubuješ na tlumič zátku a zakontruješ matkou(15). Je potřeba nastavit tu matku(15) do určité vzdálenoti od konce závitu a vyšrubovat seřizovací šroub pro tlumení při roztažení co je v zátce do polohy kdy je max. povolený. Jinak potom nepude tlumení seřídit když to tam dáš jinak.
18.
Jestli se ti bude ten imbus(12) protáčet, zašroubuj do kluzáku už zátku, pak by měl jít imbus dotáhnout. Pak ji musíš zase vyšroubovat a nalít potřebné množství oleje, zátku pak zadělat a máš vidle jako nový.

Všechny dotahovací momenty a rozměry např. pružin či vzálenost matky(15) od konce závitu najdeš v dílenském manuálu. Tak přeju hodně štěstí ať se ti to v pořádku podaří udělat, klidně se ptej jestli potřebuješ ještě něco vědět, rád poradím když to bude v mých silách

USD vidle-výměna oleje+gufer ???

30.11.2009 v 11:01 | Nahoru | #14
Kurník, nějak mi sem nejde vložit ta fotka, bez které je ti ten návod docela k ničemu

Naposledy editováno 30.11.2009 11:12:23

USD vidle-výměna oleje+gufer ???

30.11.2009 v 11:52 | Nahoru | #15
[URL=

USD vidle-výměna oleje+gufer ???

30.11.2009 v 11:53 | Nahoru | #16
A je tam

USD vidle-výměna oleje+gufer ???

30.11.2009 v 12:08 | Nahoru | #17
[URL=

1 reakcí na tento příspěvek USD vidle-výměna oleje+gufer ???

30.11.2009 v 12:08 | Nahoru | #18
A ještě 4 další k tématu

(reakce na) USD vidle-výměna oleje+gufer ???

30.11.2009 v 13:12 | Nahoru | #19
mischa638> čéče dík za tu diplomovku , něco takový ho se hodí

ale nevim jestli to nebudu muset rozhodit komplet , i s těma vodítkama, jak říkáš...

Jde o to, že mám u každé vidle jiný rozpětí štelování(cvaknutí) u šroubků, co jsou nahoře na vidli(teď nevim, jestli se s tim šteluje komprese, nebo odskok), každopádně rozdíl mám cca 3-4 kliknutí, teď si to z hlavy nepoamatuju(příklad:L vidle cca 9 cvaknutí-rozpětí, Pr. vidle cca 6 cvaknutí rozpětí).

Tak nevim, jestli to nechce vyčistit, nebo co může bejt špatně...

1 reakcí na tento příspěvek USD vidle-výměna oleje+gufer ???

30.11.2009 v 13:30 | Nahoru | #20
Pokud se nepletu tak u USD vidlí se nahoře šteluje tlumení při roztažení(tzn.odskok). U klasických vidlí by to mělo být naopak, dole odskok nahoře komprese.
To určitě není něco v pořádku, na každé vidli to musí jít nastavit stejně. Zkus to vyčistit, třeba mě stím nešlo hýbat vůbec. Po tom co sem to zrepasoval to chodí nádherně

(reakce na) USD vidle-výměna oleje+gufer ???

30.11.2009 v 13:43 | Nahoru | #21
mischa638> jak se to čistí a čím?

Napadlo mě to nechat nejdřív pořádně vykapat a pak to vzít čističem na brzdy ve spreji(tim, jak se to stříká pod tlakem to dost dobře čistí), ale nevim, jestli to lze použít právě na střeva vidlí...

1 reakcí na tento příspěvek USD vidle-výměna oleje+gufer ???

30.11.2009 v 13:59 | Nahoru | #22
No nevím jak u Busy, ale u ZXRka ten šroubek pro seřízení tlumení při odskoku co je v té zátce vidle nešel vydělat. Ptal sem se i mechanika v Kawě jak na to, poradil mě, ale stejně to nešlo ven, ani pod lisem. Když to hned nešlo, tak sem toho nechal, nechtěl sem na to lisem zas mega zabrat ať to nesku*vím. Chtěl sem ty šrobky dát ven abych mohl zátky dát do eloxu. Ale když mi nešli ven tak sem to nakonec všechno rozleštil a vypadá to libově Pak sem to vystříkal právě čističem brzd(od wirtu, ten je super)a pak pořádně vyfoukal stlačeným vzduchem. Takhle bys to měl rozchodit, nemáš tam co pokazit, vevnitř je jen prižinka a kulička a tomu čistič neuškodí. Po vyfoukání tam můžeš ještě stříknout např. silikonový či teflonový sprej nebo jakékoli jiné mazadlo ve spreji, klíďo i obyčejné WD40 Tím nic nezkazíš, jen ať to nechodí pak na sucho.

(reakce na) USD vidle-výměna oleje+gufer ???

30.11.2009 v 14:33 | Nahoru | #23

mischa638>No nevím jak u Busy, ale u ZXRka ten šroubek pro seřízení tlumení při odskoku co je v té zátce vidle nešel vydělat. Ptal sem se i mechanika v Kawě jak na to, poradil mě, ale stejně to nešlo ven, ani pod lisem. Když to hned nešlo, tak sem toho nechal, nechtěl sem na to lisem zas mega zabrat ať to nesku*vím. Chtěl sem ty šrobky dát ven abych mohl zátky dát do eloxu. Ale když mi nešli ven tak sem to nakonec všechno rozleštil a vypadá to libově Pak sem to vystříkal právě čističem brzd(od wirtu, ten je super)a pak pořádně vyfoukal stlačeným vzduchem. Takhle bys to měl rozchodit, nemáš tam co pokazit, vevnitř je jen prižinka a kulička a tomu čistič neuškodí. Po vyfoukání tam můžeš ještě stříknout např. silikonový či teflonový sprej nebo jakékoli jiné mazadlo ve spreji, klíďo i obyčejné WD40 Tím nic nezkazíš, jen ať to nechodí pak na sucho.



což tohle je mi jasný, jak rozchodim ten samotnej šroubek v zátce, to jsem nemyslel...

Myslel jsem ten mechanizmus, kterej je vevnitř(zřejmě se tim točením šroubku mění průměr nějakýho průtokovýho kanálku) a tady si myslim, že bude asi ten problém a tady jsem myslel, jestli to můžu pročistit tim čističem brzd...

Nahoře se ti to buď bude točit a to v celým rozsahu, nebo s tim nehneš, tak-že problém bude asi někde vevnitř...

USD vidle-výměna oleje+gufer ???

30.11.2009 v 14:50 | Nahoru | #24
covece tomu rikam popis...dobry

1 reakcí na tento příspěvek USD vidle-výměna oleje+gufer ???

30.11.2009 v 15:06 | Nahoru | #25
mari> A jo to sme se špatně pochopili. Jak zašroubováváš ten šroubek v zátce, tak jím vlastně tlačíš na tyčku(na obrázku č.14) a tím měníš průtok oleje ve vlastím tlumiči (č.5 na obrázku). Ten už se nijak dál nerozebírá ani v manuálech o tom není nikde zmínka. Já celý ten tlumič důkladně umyl v umývacím stole a pořádně vyfoukal a namontoval zpátky do vidle.

(reakce na) USD vidle-výměna oleje+gufer ???

30.11.2009 v 15:10 | Nahoru | #26

mischa638>mari> A jo to sme se špatně pochopili. Jak zašroubováváš ten šroubek v zátce, tak jím vlastně tlačíš na tyčku(na obrázku č.14) a tím měníš průtok oleje ve vlastím tlumiči (č.5 na obrázku). Ten už se nijak dál nerozebírá ani v manuálech o tom není nikde zmínka. Já celý ten tlumič důkladně umyl v umývacím stole a pořádně vyfoukal a namontoval zpátky do vidle.



teď už jen mít ten umývací stůl...

Co myslíš, ten sprej na čištění brzd, tim by to nešlo? nemělo by to snad nic udělat, je to tějavá látka, která se hned odpaří, nebo ta, můžou bejt nějaký gumový o-kroužky, či těsnění?(ale tomu by to počítám taky nemělo vadit...)

USD vidle-výměna oleje+gufer ???

30.11.2009 v 15:19 | Nahoru | #27
Klidně to vem čističem brzd. V brzdových třmenech máš přece taky gumové těsnící kroužky a prachovky, ten sprej je na to dělaný, takže bez obav. A navíc uvnitř tlumiče myslím ani žádné gumové komponenty nejsou. Uvnitř je sestava pružných plechových podložek a přepoštěcích kanálků. A ta tyčka co je v tlumiči, škrtí proudění oleje v hlavním kanálu.
Máš jedno jestli to uděláš čističem nebo v umývacím stole. Jen s čističem je to pracnější.

USD vidle-výměna oleje+gufer ???

2.12.2009 v 18:34 | Nahoru | #28
jo a jak to budes mit vsecko povolene tak poradne skubni kluzakem ven nekdy to guferko nechce jit jen tak ven.jen se toho nebat.ja sem repasnul a jen to doporucuju

1 reakcí na tento příspěvek USD vidle-výměna oleje+gufer ???

2.12.2009 v 18:35 | Nahoru | #29
jo a dal sem gufera ariete a no problem

(reakce na) USD vidle-výměna oleje+gufer ???

3.12.2009 v 10:34 | Nahoru | #30
adahaya> a co jsi tam dal za olej?
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa Smrči-GSX-F 13 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa anonimis 3 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King CobrettiCZ 4114 15.1.2024 v 10:29 danhayabusa
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 Orgovany 229 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr


TOPlist