globalmoto_kveten





Téma: VOR EN 503
 
20.11.2009 v 18:58
Zdravim všechny enduráky, nemáte někdo zkušenosti s touto značkou? Zda je to kvalita či ne? dobeé či špatné enduro? díky moc za všechny názory

VOR EN 503

20.11.2009 v 19:03 | Nahoru | #1
Zkrachovalo , nebrat , pokud ho nechceš do musea ...

1 reakcí na tento příspěvek VOR EN 503

20.11.2009 v 19:37 | Nahoru | #2
A co enduro SHERCO nezkrachovalo to taky ???

(reakce na) VOR EN 503

20.11.2009 v 19:44 | Nahoru | #3
palla> zeptej se tady

VOR EN 503

20.11.2009 v 19:48 | Nahoru | #4
Wario> kvalitní názor

Buchi> kvalita to je, podvozek Kayaba/Ohlins, motor vlastní koncepce... píst,ventily a ostatní spotřební věci pasují z 90% z KTM či Husaberg absence rozvodáku je nějvětší plus rozvody neřešíš ozubená kola sou snad nezničitelná

ostatní díly přez ebay.com něco je na slovensku, itálie...

motor 503 je starší typ(výfuk na levé straně), je ostřejší, kratší kvalty, světla bez baterky (menší zapalko), lehčí setrvačníky, nevím jak verze EN ale MX byl 3 kvalt

motorově je to kladivo ....deltaboxovej rám je lepší na ovladatelnost ale je až u novějších ročníků

závady - těsnění pod hlavou (prý špatně dotažená hlava), spadlý ventil (ovšem týkalo se to 4kila v motárdu a uhnal to ), oprava se vešla do desítky
a často odchází zapalování (cca po 2 letech),ale někdo to tady v republice opravuje
pár posádek jezdí 5ti stovkové motory v sidecarcrossu a stíhají... i když jsou objemově proti 650 2T a 700 4T uplně někde jinde

servisní intervaly- litr oleje 15 mth, filtry vyprat, píst atd. výrobce neuvádí píše jen zkontrolovat každej rok
už mě nic tak nenapadá kdyžtak se poptej dál

něco je i tu VOR 503/530

Naposledy editováno 20.11.2009 19:58:12

1 reakcí na tento příspěvek VOR EN 503

20.11.2009 v 20:52 | Nahoru | #5
Někde sem četl že někdo ty N,D dela , ale nechci kecat ale jeto palba..., nešel bych do nej :\

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VOR EN 503

21.11.2009 v 17:06 | Nahoru | #6
Saty506> je to boží motorka,když se o ní staráš tak jak máš je bez problémů - mluvím o 503 motard prostě bomba sohlas s Lionem

VOR EN 503

22.11.2009 v 23:14 | Nahoru | #7
Díky za všechny názory, a jak vidíte VOR 400? diky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VOR EN 503

22.11.2009 v 23:15 | Nahoru | #8
myrra> veřím žeje ,ale ty N.D

(reakce na) VOR EN 503

23.11.2009 v 21:20 | Nahoru | #9
Saty506> jaký ND?!?!?!? já furt nevím co tu omíláš... gufera normalizovaný žádnej atyp, ložiska to samé , rozvody nic, převodovka nic, spojka,píst,ventily sou KTM/Husaberg!!

pokud nesháníš něco echt tak není problém, pokud víš kam jít... třeba jeden borec tu sháněl gufera na ventily jak dlouho nakonec je koupil za barákem v prodejně Harley Davidson novou ojnici sice neseženeš ale repasuje se, zapalování Keihin, tlumiče Kayaby/ Ohlins taky seženeš všude, brzy Brembo.... navíc v inzerátech je toho taky celkem dost...

když jdou sehnat díly na 30 a více let starou zetku tak na 8 let starou motorku to snad musí jít taky...

Buchi> v podstatě stejný motor zdvih má menší než 503 to je celé, tzn. 503 jde překopat na 400 a naopak, obecně je ten motor hodnější

1 reakcí na tento příspěvek VOR EN 503

24.11.2009 v 17:14 | Nahoru | #10
Díky za informace, potěšil jsi mě Lione s těmi díly. Kámoš koupil 503 a ja ted budu mit 400, abysme mohli jezdit ve dvou. Nevěděl bys ještě na co se hlavně zaměřit při koupy a čemu bych měl dávat přednost při údržbě, aby my to vydrželo? To víš moje první enduro, dosud jen silnice

dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VOR EN 503

24.11.2009 v 18:48 | Nahoru | #11
Buchi> no jako u každýho endura... tlumiče,jestli nebere olej, jestli tam něco nechrastí, chytá dobře.... pokud to chceš jen tak pro zábavu na delší dobu tak se to rozhodně vyplatí

a proč si to neprojedeš tu 503??

nechci kecat ale tuším že je daný že do nějakýho roku musí továrna vyrábět díly... Honda tuším do roku 1990

údržba... při koupi bych to preventivně rozebral, pokud bude ok ani není potřeba...kvůli vůlím a takový věci.... vyměnil olej a vypral filtr...(novej neseženeš) u výpuštáku je sítko a napravo u válce je kulatý deklík kde je papírák...ale o snad kámoš bude vědět ne?

Naposledy editováno 24.11.2009 18:52:47

VOR EN 503

24.11.2009 v 19:27 | Nahoru | #12
Nechci do toho kecat, ale koupě VORu na běžný ježdění neni v dnešní době rozumnej nápad. Sice se tu píše, že je všechno k sehnání... ale kupovat ND přes ebay a shánět co pasuje z jinejch moto a doma to plácat?? To už vyžaduje velkej masochismus. Pro nadšence značky jako sběratelskej kousek, ovšem, proč ne. Jen bych si dal pozor na krosovej motor kerej se dával např. do "Michalík replika" v roce 03, před tím mě dokonce varoval i Pavelka když byl ještě díler a v podstatě mi to tehdy odmítli prodat , že to neni pro hobíka(z důvodů extrémní poruchovosti a nároků na údržbu)vhodný.-)

(reakce na) VOR EN 503

24.11.2009 v 20:35 | Nahoru | #13
Lion> Dobrá díky, no tu 503 už jsem projížděl a letí to pěkně. Kamarád mi moc neporadí, protože to má asi týden, ale snad to 400 bude jezdit podobně Tak uvidíme, budem jezdit jen hobby, tak snad to něco vydrží

1 reakcí na tento příspěvek VOR EN 503

24.11.2009 v 20:50 | Nahoru | #14
M6> tady nejde o nějaké bastlení...ty věci jsou shodné... neměli žádnej atyp, kde by na to taky vzali? jasný že K9 od Hondy nebo tak se to rovnat nemůže ale na tu brblačku je to dobré... motory jsou kladiva v sérii dost poddimenzovaný a dál bych se opakoval... navíc rok 2002 apod. se dá sehnat za 40 max. 50 litrů... samozřejmě že to není motorka na dva měsíce, ale kde jsou cenově ostatní značky?? Husabergy, KTM, Husqvarny se v těhle letech pohybují za 60-70 tyček... a v motodatbázi si ho lidi chválej stejně jako tady

Buchi> no já projížděl obě a 4kilo bylo pocitově jen slabší... prostě tam chybělo těch 130 ccm... zrychlení a krouták od spoda byl menší...ale jak říkám 400/503 se liší pouze ,,vrchem " motoru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VOR EN 503

25.11.2009 v 09:42 | Nahoru | #15

Lion>M6> tady nejde o nějaké bastlení...ty věci jsou shodné... neměli žádnej atyp, kde by na to taky vzali? jasný že K9 od Hondy nebo tak se to rovnat nemůže ale na tu brblačku je to dobré... motory jsou kladiva v sérii dost poddimenzovaný a dál bych se opakoval... navíc rok 2002 apod. se dá sehnat za 40 max. 50 litrů... samozřejmě že to není motorka na dva měsíce, ale kde jsou cenově ostatní značky?? Husabergy, KTM, Husqvarny se v těhle letech pohybují za 60-70 tyček... a v motodatbázi si ho lidi chválej stejně jako tady

Buchi> no já projížděl obě a 4kilo bylo pocitově jen slabší... prostě tam chybělo těch 130 ccm... zrychlení a krouták od spoda byl menší...ale jak říkám 400/503 se liší pouze ,,vrchem " motoru



JJ... já ti věřim, já bych si třeba rád někdy koupil, spíš do vitrýnky 04 s chromovaným rámem, už klasickou, odlitou zadní kyvkou a ohlins podvozkem, ale ty se nikde neprodávaj... jen jsem viděl pár mantáků co nabarvili rám u 02 na stříbrno a vydávali to za 04:)))

BTW díly: Jak na to sháníte třeba řetězový kolečko nebo vzduchovej filtr nebo to slavný zapalko co odcházelo i u tejden starejch mašin? Z čeho to tam pasuje?

VOR EN 503

25.11.2009 v 10:54 | Nahoru | #16
kolecko je stejne i na husaberg akorat je ho potreba trosku upravit aby sedelo presne . Filtr bude urcite taky s necim stejnej. a zapalko ti udela treba ignitech.cz

(reakce na) VOR EN 503

29.11.2009 v 15:44 | Nahoru | #17
M6> kolečko nevím, ale Joraell píše že Husaberg tak je to možný vzduchovej filtr dělá Twin Air je to klasicky ovál na rámu....Husaberg to má taky tak řešený ne? Zapalko je Keihin ale repasuje se za trojku tuším...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist