1 reakcí na tento příspěvek VOR EN 503
Buchi> kvalita to je, podvozek Kayaba/Ohlins, motor vlastní koncepce... píst,ventily a ostatní spotřební věci pasují z 90% z KTM či Husaberg absence rozvodáku je nějvětší plus rozvody neřešíš ozubená kola sou snad nezničitelná
ostatní díly přez ebay.com něco je na slovensku, itálie...
motor 503 je starší typ(výfuk na levé straně), je ostřejší, kratší kvalty, světla bez baterky (menší zapalko), lehčí setrvačníky, nevím jak verze EN ale MX byl 3 kvalt
motorově je to kladivo ....deltaboxovej rám je lepší na ovladatelnost ale je až u novějších ročníků
závady - těsnění pod hlavou (prý špatně dotažená hlava), spadlý ventil (ovšem týkalo se to 4kila v motárdu a uhnal to ), oprava se vešla do desítky
a často odchází zapalování (cca po 2 letech),ale někdo to tady v republice opravuje
pár posádek jezdí 5ti stovkové motory v sidecarcrossu a stíhají... i když jsou objemově proti 650 2T a 700 4T uplně někde jinde
servisní intervaly- litr oleje 15 mth, filtry vyprat, píst atd. výrobce neuvádí píše jen zkontrolovat každej rok
už mě nic tak nenapadá kdyžtak se poptej dál
něco je i tu VOR 503/530
Naposledy editováno 20.11.2009 19:58:12
1 reakcí na tento příspěvek VOR EN 503
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VOR EN 503
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VOR EN 503
pokud nesháníš něco echt tak není problém, pokud víš kam jít... třeba jeden borec tu sháněl gufera na ventily jak dlouho nakonec je koupil za barákem v prodejně Harley Davidson novou ojnici sice neseženeš ale repasuje se, zapalování Keihin, tlumiče Kayaby/ Ohlins taky seženeš všude, brzy Brembo.... navíc v inzerátech je toho taky celkem dost...
když jdou sehnat díly na 30 a více let starou zetku tak na 8 let starou motorku to snad musí jít taky...
Buchi> v podstatě stejný motor zdvih má menší než 503 to je celé, tzn. 503 jde překopat na 400 a naopak, obecně je ten motor hodnější
1 reakcí na tento příspěvek VOR EN 503
dík
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VOR EN 503
a proč si to neprojedeš tu 503??
nechci kecat ale tuším že je daný že do nějakýho roku musí továrna vyrábět díly... Honda tuším do roku 1990
údržba... při koupi bych to preventivně rozebral, pokud bude ok ani není potřeba...kvůli vůlím a takový věci.... vyměnil olej a vypral filtr...(novej neseženeš) u výpuštáku je sítko a napravo u válce je kulatý deklík kde je papírák...ale o snad kámoš bude vědět ne?
Naposledy editováno 24.11.2009 18:52:47
1 reakcí na tento příspěvek VOR EN 503
Buchi> no já projížděl obě a 4kilo bylo pocitově jen slabší... prostě tam chybělo těch 130 ccm... zrychlení a krouták od spoda byl menší...ale jak říkám 400/503 se liší pouze ,,vrchem " motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VOR EN 503
Lion>M6> tady nejde o nějaké bastlení...ty věci jsou shodné... neměli žádnej atyp, kde by na to taky vzali? jasný že K9 od Hondy nebo tak se to rovnat nemůže ale na tu brblačku je to dobré... motory jsou kladiva v sérii dost poddimenzovaný a dál bych se opakoval... navíc rok 2002 apod. se dá sehnat za 40 max. 50 litrů... samozřejmě že to není motorka na dva měsíce, ale kde jsou cenově ostatní značky?? Husabergy, KTM, Husqvarny se v těhle letech pohybují za 60-70 tyček... a v motodatbázi si ho lidi chválej stejně jako tady
Buchi> no já projížděl obě a 4kilo bylo pocitově jen slabší... prostě tam chybělo těch 130 ccm... zrychlení a krouták od spoda byl menší...ale jak říkám 400/503 se liší pouze ,,vrchem " motoru
JJ... já ti věřim, já bych si třeba rád někdy koupil, spíš do vitrýnky 04 s chromovaným rámem, už klasickou, odlitou zadní kyvkou a ohlins podvozkem, ale ty se nikde neprodávaj... jen jsem viděl pár mantáků co nabarvili rám u 02 na stříbrno a vydávali to za 04:)))
BTW díly: Jak na to sháníte třeba řetězový kolečko nebo vzduchovej filtr nebo to slavný zapalko co odcházelo i u tejden starejch mašin? Z čeho to tam pasuje?