globalmoto_kveten





Téma: Zumo 550 vs 660
 
19.11.2009 v 11:17
Zdravím všechny, rozhoduji se mezi Zumo 550 a 660 a tak bych vás majitelé poprosil o vaše postřehy a zkušenosti. Zajímá mě jen srovnání těchto dvou GPS. Loni jsem měl neznačkovou auto GPS a odrovnal ji během 1000km nejspíš vibracema. Osobně se více přikláním k 550 neboť na mě působí více odolně.
Nějaké diskuze jsem si tu pročetl, i článek od TT, ale moc chytrej z toho nejsem. Nejlepší by bylo nějaký srovnání funkcí atd.
Používat ji budu převážně na silnici, občas nějaký OFF.
Díky.
Anketa: Vaše spokojenost. Mám:
550 a jsem spokojen
62%
23
660 a jsem spokojen
27%
10
550 ale šel bych do 660
8%
3
660 ale šel bych do 550
3%
1

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zumo 550 vs 660

25.2.2010 v 20:37 | Nahoru | #1
TomasTT> lesní cesty mně nezajímají
co bych na nich taky s cbr dělal
Napsal jsem jen postřehy z 550 se kterou pracuji denně.660se mi na motorku nevejde vzhledem k šířce vs. rejdu řidítek a hlavně o co je lepší na silnici? O nic Jaká si novinka souběžnosti pruhů?
550 má tohle už přece dávno vyřešené jen to není v letáku
Když jedu po čtyřproudové dálnici,která se bude rozdělovat na dvě,tak 550 hlásí držení se na té straně a v těch pruzích, které jsou pro zvolený směr správné a nenechá mně jet bezhlavě jen zvoleným směrem.
Co mi na 550 chybí je neviditelnost POI bodu třeba benzinek na zvolené trase a pak po té samé trase se vrátit a nebo tu samou jet jindy případně ji přenášet do jiného zařízení. Dobrá je editovatelnost v PC,kdy si s trasou udělám co potřebuji.

Naposledy editováno 27.02.2010 11:27:33

(reakce na) Zumo 550 vs 660

27.2.2010 v 09:32 | Nahoru | #2
CeBRusak> No tak proč píšeš v předchozím příspěvku: "Lesní mini cesty to sice vidí,ale moc se jí po nich nechce"
To bylo vysvětlení toho, proč ta mapa cesty "vidí" ale nenaviguje po nich a vysvětlení, že to není věc navigace ale mapy.

550 nemá a nikdy mít nebude řadu vlastností 660, nejde jen o řazení do jízdních pruhů. Není to žádná "souběžnost" o které píšeš. Řazení do jízdních pruhů je informace o tom, do kterého pruhu se máš zařadit na třeba čtyřproudové výpadovce z Mnichova, abys nejel v tom, který bude za 500m oddělený betonovým dělicím mantinelem od správného směru. Jestli to umí 550, tak mi ukaž kde :)
I na silniční ježdění má 660 věci, které 550 nabídnout nemůže - například možnost úpravy toho, co vidíš na displeji. Zajímavé je, že drtivá většina lidí, kteří chtěli změnit zobrazovaný čas dojezdu na vzdálenost na hlavní stránce zobrazení, jezdí právě po silnici. Pro navigaci po silnici má 660 především nový výpočetní algoritmus trasy, který umí třeba vynechat nějaké území (uživatelsky definované), což opět chtěli silničáři (nechci jet přes Švýcarsko kde se platí a raději si zajedu a objedu to), zobrazuje určité POI během jízdy (opět chtěli silničáři) a když nic jiného, tak zobrazuje stav dopravy jako stavovou ikonu přímo na hlavním displeji (opět žádost silniční a ne offroadová). To je jen pár příkladů.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zumo 550 vs 660

27.2.2010 v 19:02 | Nahoru | #3
CeBRusak> Prosím Tě jak moc jsou podrobné ty mapy z life time aktualizace. Mám NT Europe 2009 a třeba na Slovensku to ukazuje jen hlavní tahy.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist