globalmoto_kveten





Téma: Hliníkové kufry
3.11.2009 v 11:00
Chtěl bych poprosit o zkušenosti s hliníkovými kufry. Plánuji výrobu a tak se ukazují různé otázky...


Jaký je rozdíl mezi nýtovaným a svařovaným? U nýtů použiju navíc jen silikon a budou jednodužší na výrobu...
Mají význam zkusené rohy?
Jak na zatěsnění víka? Stačí na stěny nasadit gumu na zatěsnění oken?
Musím nahoře u víka dělat zužení? Nebude lepší rovná stěna a pak přesah víka?
Na TTR je pravej bok širší... tak pravej kufr udělat o 5cm menší?
Jak s otvíráním? Po nebo proti směru jízdy? Jaký to má výhody?


2 reakcí na tento příspěvek Hliníkové kufry

3.11.2009 v 17:57 | Nahoru | #1
Zkosené rohy se dělají hlavně kvůli požadavkům na bezpečnost-speciálně policie v Rakousku a Německu je alergická na bedny s ostrýma hranama.. Jestli víko dopředu/dozadu nevím, ale kufry Touratech ho mají jen nasazovací-viděl jsem ho uletět z kamarádova Dakara, vyletěl (ten dekl, ne dakar, ne kamarád) pár metrů do výšky a pak se obloukem snášel k zemi, o pár metrů minul cyklistku co tam zrovna vedla kolo-a kamarád si ani nevšimnul, že o to víko přišel, koukal jak vrána, když jsem mu ho podával..
Edit:upřesnění věty

Naposledy editováno 03.11.2009 18:01:17

(reakce na) Hliníkové kufry

3.11.2009 v 18:01 | Nahoru | #2
Sema> tohle jsem chtěl slyšet

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hliníkové kufry

4.11.2009 v 15:26 | Nahoru | #3

Sema>Zkosené rohy se dělají hlavně kvůli požadavkům na bezpečnost-speciálně policie v Rakousku a Německu je alergická na bedny s ostrýma hranama.. Jestli víko dopředu/dozadu nevím, ale kufry Touratech ho mají jen nasazovací-viděl jsem ho uletět z kamarádova Dakara, vyletěl (ten dekl, ne dakar, ne kamarád) pár metrů do výšky a pak se obloukem snášel k zemi, o pár metrů minul cyklistku co tam zrovna vedla kolo-a kamarád si ani nevšimnul, že o to víko přišel, koukal jak vrána, když jsem mu ho podával..
Edit:upřesnění věty



Zapomněl jsi ale napsat, že kamarád víko přiložil na kufr ale zapomněl zavřít petlice a neměl pojistný nylonový pásek, který právě zabrání aby víko odletělo když člověk zapomene víko zavřít. Víko drží v profilované liště docela dobře a vítr nebo nějaká nerovnost ho vyhodí až po nějaké době - obvykle už příliš pozdě. Je to ale asi tak stejné, jako nezamčené víko na jakýchkoliv jiných kufrech, kde se celé víko dá sundávat.
A taky jsi nenapsal, že se to týkalo "starých" kufrů Zega, protože ZegaPro (od roku 2009) mají jiný systém zavírání kde jeden pant může zůstat otočný a není potřeba víko úplně sundávat...
To jen na upřesnění.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motard kola na motocykl Yamaha XT 600 E Yamaha XT 600 E, Yamaha TT 600 R, Yamaha TT-R 600 Muluri 15 8.1.2024 v 11:17 Muluri
Porovnání TTR 600 vs KTM 690 Enduro Yamaha TT 600 R, KTM 690 Enduro, KTM 690 Enduro R pospa5 18 14.6.2023 v 20:11 tucnak66
Nastavení předpětí pružiny Yamaha T... Yamaha TT 600 R Blueracing 8 30.3.2023 v 20:55 Blueracing
Výměna oleje u TT600R Yamaha TT 600 R jent 15 30.3.2022 v 13:28 Wolf_64_2010
Jakou motorku Suzuki DR 650, Suzuki DR 350, Honda XR 400, Yamaha T... Ales5 19 27.12.2020 v 10:06 Palomoto


TOPlist