Případně jaké máte zkušenosti z různou hustotou?
2 reakcí na tento příspěvek Jakou hustotu tlumičového oleje do předku Vfrky
Radsi se zeptam nez koupim za 350 olej a pak bych zjistil ze tam ma byt jina hustota
Mno ze znacek preferuji jedine Motul a Motorex, nic jinyho bych do motky ani nedal
Ale já si hrál s předpětím pružiny podložením (na úkor asi 11,5% zdvihu) + 15W olej a stupačky jsem ubrousil i s hlásičema náklonu, jak se předek stal jistějším
HeXedito>na originál Honda se vyser .. to píšou v každym manuálu.. máš si vybrat značku olejů, kterou budeš preferovat (třeba já používám jen Motorex) a tu budeš kupovat.. jinak nejpoužívanější hustota je asi 10W (dle mého názoru.. aspoň u krosek tomu tak je, ale nebudu se tu rozepisovat proč)
Do crossek,jak jsi psal,se dává spíše 5w,ale i 10w tam být může. Do VFR bych dal rozhodně 10W.
1 reakcí na tento příspěvek Jakou hustotu tlumičového oleje do předku Vfrky
e: pismenko
Naposledy editováno 02.11.2009 08:58:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou hustotu tlumičového oleje do předku Vfrky
to all>Máte někdo zkušenosti s mícháním tlumičových olejů?Prý jsou na to tabulky...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou hustotu tlumičového oleje do předku Vfrky
Ďuričko22>the_duck>Ahoj! 20W je nejhustší
to all>Máte někdo zkušenosti s mícháním tlumičových olejů?Prý jsou na to tabulky...
michat jdou... akorat kdyz das pul litru 5wt a pul litru 10wt .. neni z toho 7,5 ... je na to snad i vzorec/ i tabulky.. ja je ale nikdy nenasel (kdyby se cloveku chtelo premejslet tak by to mozna slo nejak odvodit)... a vicemene bych to asi naredil metodou pokus omyl....
all:
jo jinak bacha na to ... vetsina vidlic pouziva tusim 5W ... lidi tam lejou hustejsi (10W) a pak zacne vidle lip reagovat na "stelovatka" ale ve vidlici neni jen ten okruh kterej se ladi tima stelovatkama - to je low speed okruh - kterej pracuje kdyz se jede pres nerovnosti "pomaleho charakteru" dlouha vlna na silnici, brzdeni.... ale pak je uvnitr i hi-speed okruh pres kterej tece olej pri rychlejch narazech... prejeti spary ve velke rychlosti.. veskere prejeti libovolne hrany, kamenu atd... to je naladene planzetama a tenhleokruh se hustotou oleje muze dost "rozladit" ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou hustotu tlumičového oleje do předku Vfrky
assassin>michat jdou... akorat kdyz das pul litru 5wt a pul litru 10wt .. neni z toho 7,5 ... je na to snad i vzorec/ i tabulky.. ja je ale nikdy nenasel (kdyby se cloveku chtelo premejslet tak by to mozna slo nejak odvodit)... a vicemene bych to asi naredil metodou pokus omyl....
all:
jo jinak bacha na to ... vetsina vidlic pouziva tusim 5W ... lidi tam lejou hustejsi (10W) a pak zacne vidle lip reagovat na "stelovatka" ale ve vidlici neni jen ten okruh kterej se ladi tima stelovatkama - to je low speed okruh - kterej pracuje kdyz se jede pres nerovnosti "pomaleho charakteru" dlouha vlna na silnici, brzdeni.... ale pak je uvnitr i hi-speed okruh pres kterej tece olej pri rychlejch narazech... prejeti spary ve velke rychlosti.. veskere prejeti libovolne hrany, kamenu atd... to je naladene planzetama a tenhleokruh se hustotou oleje muze dost "rozladit" ...
Drtivá většina vidlic pužívá právě 10W - bavíme se ale o teleskopech (zabýval jsem se tím nějakou dobu). U USD vidlic je to zase úplně jiné, a (to už zase nevím přesně já), používájí se tuším řidší - 5W oleje...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou hustotu tlumičového oleje do předku Vfrky
Ďuričko22>assassin> Ale ten rychlej okruh maj až modernější vidle což?Takové první SV ho asik nevlastní ne?
spis nejde ani tak o stari.. spis o cenovou relaci motorky na ktere ty vidle jsou...
kartridgove/patronove tlumice mivaj vsechny hi-speed okruhy
nahace a "rozpoctovky" mivaji tzv damping rod system, nebo jeste hur, trubku s dirama...coz je pripad SV... popravde me to celkem prekvapilo kdyz tu nedavno nekdo daval fotky/nakresy vnitrku u SV... ja nadavam na kole na svuj marzocchi tlumic (vylepsenej damping rod system) a SV nema ani to...
na kolech treba vidlice fox od rady 32 maji uzavrenou kartridge coz je obdoba toho co dela Ohlins, Bitubo, WP jako "lepsi vnitrky" treba pro zavody stocku....
1 reakcí na tento příspěvek Jakou hustotu tlumičového oleje do předku Vfrky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou hustotu tlumičového oleje do předku Vfrky
To čumim,ono špičkový kolo nestojí"pro nic za nic"stejně jako fungl SV,ale ty Foxky jsou fakt moc drahý(alespon na to moje mrskáni se)Půjdu do toho Epicona:)
Soráč za offtopic!!
Ďuričko22>...na kolech treba vidlice fox od rady 32 maji uzavrenou kartridge coz je obdoba toho co dela Ohlins, Bitubo, WP jako "lepsi vnitrky" treba pro zavody stocku....
To čumim,ono špičkový kolo nestojí"pro nic za nic"stejně jako fungl SV,ale ty Foxky jsou fakt moc drahý(alespon na to moje mrskáni se)Půjdu do toho Epicona:)
Soráč za offtopic!! [/quote]
jo navic ty foxy maji predepsanou servisni prohlidku po x km nebo cca po roce... meni se kupa dilu.. futra,gufera atd jsou ze spesl matrosu ktere zajistuji super chod, ale zase min vydrzi... az budu velkej tak si van36 RC2 poridim :)
sjezdovy "ctyricitky" stojej neuveritelnej balik.. ale zase Ti pruziny v serii...
z rezu je jasny ze to neni nic jednoduchyho:
10W? Nemohu s tebou souhlasit. Předepsaný olej je 5W,náplň 394ccm do každého tlumiče. 10W se používá spíše do sportovních mašin. Asi málokdo si VFR koupil na divočinu. Ideální kompromis je 7,5W ale kdo ji využívá převážně k turistice,tak bych upřednostnil předepsanou hustotu.
1 reakcí na tento příspěvek Jakou hustotu tlumičového oleje do předku Vfrky
HONDA VFR 750 F rok výroby 1994
Obsah / počet válců
0748 / 4
Vrtání / zdvih
70/48,6 mm
Oktanové číslo
91/4
Ventilová vůle sací
0,13-0,19 mm
Ventilová vůle výfuk
0,22-0,28 mm
Tlak Oleje
5-6 bar
Odpor primární cívky
2-4 Ohm
Odpor sek. cívky
13000-17000 Ohm
Odpor snímače otáček
450-550 Ohm
Vzdálenost elektrod svíčky
0,8-0,9 mm
Předstih 1
15/1000 %ot
Karburátor
KEIHIN
Typ karburátoru
VDJEA
Volnoběžná tryska
40 1/ot
Volnoběžné otáčky
900-1100 ot/min
Hlavní tryska
130
Šroub bohatosti směsi
1.75 -ot
Nastavení plováku
9 mm
Dobíjení (V)
13,5-16/5000 V/ot min
Typ baterie
CB12A-B
Motorový olej
10W40 SAE
Motorový olej
SE API
Náplň s filtrem
3,1 L
Náplň chlazení
2,3 L
Tlumičový olej
5 SAE
Náplň tlumičů
394/394 ccm
Sekundární řetěz typ
DID50VA6
Počet čánků
112
Vůle řetězu
15-25 mm
Řetězové kolečko
16 zubů
Rozeta
43 zubů
Pneu přední
120/70 VR 17-V250
Pneu zadní
170/60 VR 17-V250
Tlak pneu
2,5/2,9 bar
Moment hlavy válců
45 Nm
Moment ventilové víko
10 Nm
Gufera přední vidlice
41-54-11 mm
Ohledne hustoty oleje,od r 94 mela vfr jine a stelovaci tlumice, proto mas mozna predepsany 5W
Mno dle rad zde uzivatelu mi vetsina radila 10W, ale ptal jsme se napr u nas v motoservisu a podle mazaciho planu shell na muj rok vyroby patri 15w
A ted babo rad.Jakou pouzivate znacku?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 | PetrZephyr | 6 | 25.7.2023 v 16:18 Gahan37 |
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 | PetrZephyr | 3 | 2.7.2023 v 18:22 PetrZephyr |
Držáky spolujezdce Honda VFR 750 | Lech | 12 | 27.4.2023 v 16:33 Gahan37 |
VFR 750 F-jaký rok výroby Honda VFR 750 | Mates_Rider | 10 | 26.1.2023 v 13:44 bocusvfr |
Honda VFR750F RC36 Honda VFR 750 | Honda_VFR | 14 | 26.1.2022 v 12:10 Slávek-TDM |