globalmoto_kveten





Téma: Královská třída 500ccm-historie
 
29.10.2009 v 17:47
Asi je všem známo že pullitrové dvoutakty sou pro motokros už dávno historii a často sou odsuzovány pro nevyužitelný výkon na trati a zastarale podvozky ktere se napr. u hondy cr 500 od roku 91 už nijak vyrazně nevyvíjely.Zaujala mě honda cr 500 af a tak sem se o ni chtěl něco dozvědět, jestli se jeětě vyrabí a taky kde a kdo ji vyrábí.Nějaka firma v usa HONDASERVICE ale motory cr 500 začla davat do deltabox ramu už od roku 97 kdy se poprve objevily u cr 125 a 250.Na jejich strankách sem něco početl (za pomoci překladače anglicky umim akorat yes a no)třeba že motorky rok od roku vyvyjí a kompletuji pod dohledem a normama značky honda.A taky sem narazil na zajímavý test v transworld motocross crf 450 vs. cr 500 af z roku 2004 a zaujali mě časy na trati.Jeli 3 jezdci kazdy na obou motorkach na stejne trati.

CR500AF Limited Edition VS. CRF450R
CR500AF LE
Donn Maeda: 158.69
Mitchell Bailey: 153.44
Ryan Cooley: 149.03
CRF450R
Donn Maeda: 159.06
Mitchell Bailey: 155.12
Ryan Cooley: 153.78

Jména jezdců neznám a sám z vlastnich zkušeností nevim jestli tomu veřit nebo ne pač sem nikdy na čas na trati nejezdil.A tak přemýšlím proč vlastně tyto motorky přestali vyvíjet???Jak by to asi vypadalo kdyby se tyto motorky vyvíjeli ze stejným důrazem jako dnes 4takty.Zajímají mě vaše názory, zkušenosti a komentáře.

(reakce na) Královská třída 500ccm-historie

5.11.2009 v 11:20 | Nahoru | #31
já jel na plnoobjemové krosové KTM 540 2T a určitě bych takovou motorku nechtěl

1 reakcí na tento příspěvek Královská třída 500ccm-historie

5.11.2009 v 12:58 | Nahoru | #32
to měl kámoš ale v sajdě.. Přej to nedělalo nic nebo všechno

(reakce na) Královská třída 500ccm-historie

5.11.2009 v 13:33 | Nahoru | #33
Pulec491> jj, ten motor prý byl původně pro sajdy
ale v americe se používal v motorkách jako desert bike do písku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Královská třída 500ccm-historie

13.11.2009 v 21:33 | Nahoru | #34

Pulec491>cr sem jel 2 roky a nikdy na to nezapomenu. Bomba. Teď sem skočil do 4t a ten rozdíl je tam neskutečnej, v zatáčkách 2x rychlejší, nemusíš se bát se zrovna teď to bouchne a hned ti to urve kolo. Ten 4t je prostě plynulost sama a když se otevře jede to taky dost. Hlavně CR má výkonu po prdel ale na dnešních malých tratích se to ani nevyužije.. Ono to ani moc nechce ten výkon přenášet když se trať rozbije ale když je zas nějaká rovinka nebo kopec tak tam se to dá dohnat. Výsledek ale je ten že na rovinkách do doženeš ale ztratíš v zatáčkách-když to porovnám s 250 2t tak ty už jedou hodně podobně co tohle. Akorát tady si nemusíš hlídat mth. Spíš roky. Ale neni tohle nádhera. Jednou to chci.. Až si našetřim

CR 500 AF a KX 500 AF

Krasavice... Kdo se nesvezl, neví... :o)

(reakce na) Královská třída 500ccm-historie

10.7.2013 v 10:25 | Nahoru | #35
MartinED250>




kralovská kubatůra kdy se chlapy nebály

2 reakcí na tento příspěvek Královská třída 500ccm-historie

11.7.2013 v 19:50 | Nahoru | #36
Loni myslim při MČR v Kramolíně se jeli veteráni a vítěz jel na CR500AF. 2. za nim nasypal celkem dost vteřin celou dobu jí držel pod krkem fest a mě pořád bylo divný, proč se to tak plaší... až u stupně vítězů jsem si všimnul toho velkýho hrnce, ještě na tom měl blázen kompletní laděnej vejfuk

(reakce na) Královská třída 500ccm-historie

11.7.2013 v 20:34 | Nahoru | #37
Králík.> kuča kučírek mirek





Naposledy editováno 11.07.2013 21:19:51

1 reakcí na tento příspěvek Královská třída 500ccm-historie

12.7.2013 v 07:35 | Nahoru | #38
500 ccm...a není to málo milý Čechove ?




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Královská třída 500ccm-historie

12.7.2013 v 08:32 | Nahoru | #39
Vana666> tohle je fotomontáž najdeš to na www.twostroke.com http://twostrokemot...dea/msg4606/#msg4606

Naposledy editováno 12.07.2013 08:43:37

(reakce na) Královská třída 500ccm-historie

12.7.2013 v 08:56 | Nahoru | #40
docela zajimavé video archív.

Naposledy editováno 12.07.2013 09:07:30

Královská třída 500ccm-historie

12.7.2013 v 12:09 | Nahoru | #41
Jasně že fotomontáž, ale vypadá zajímavě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Královská třída 500ccm-historie

13.7.2013 v 10:58 | Nahoru | #42

Králík. píše: Loni myslim při MČR v Kramolíně se jeli veteráni a vítěz jel na CR500AF. 2. za nim nasypal celkem dost vteřin celou dobu jí držel pod krkem fest a mě pořád bylo divný, proč se to tak plaší... až u stupně vítězů jsem si všimnul toho velkýho hrnce, ještě na tom měl blázen kompletní laděnej vejfuk


2T vyžaduje jezdce s výbornou kondicí. Kučírka pamatuji když ještě začínal. Ve Vranově jel ještě na tréninku ČZ a Mira byl k neutahání... On má superkondici asi v genech. Když se nyní vracel na Hondu 500CR tak říkal, že ani před závody netrénoval. Zní to jako frajeřina, ale jemu to věřím. Vždy na závodech oplýval neskutečnou kondicí. Kamarád o něm říkal, že ho nazývali stachanovec

1 reakcí na tento příspěvek Královská třída 500ccm-historie

14.7.2013 v 13:17 | Nahoru | #43
Dnes jsem cetl ze v ramci fim byla schvalea nova trtrida 300ccm 2 taktnich motorek. To zni celkem zajimave. Urcite to bude minimalne ze zacatku poloamaterska trida ale casem by to mohlo dospet jako mx3jky.

Královská třída 500ccm-historie

14.7.2013 v 13:20 | Nahoru | #44
Jinak kamarad tee predelal 500kx do ramu rmz tak jsem zvedav az okusim :)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Královská třída 500ccm-historie

14.7.2013 v 17:53 | Nahoru | #45

Joraell píše: Dnes jsem cetl ze v ramci fim byla schvalea nova trtrida 300ccm 2 taktnich motorek. To zni celkem zajimave. Urcite to bude minimalne ze zacatku poloamaterska trida ale casem by to mohlo dospet jako mx3jky.


na příští rok bude zrušena třída MX3
a náhrada byde vypsán Evropský pohár 2T do 300cm. Mělo y to být několik tříd až do 300cm.

(reakce na) Královská třída 500ccm-historie

14.7.2013 v 18:13 | Nahoru | #46
Vova> ta




dy ho mam u nas v loučce ješte na ktm

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Královská třída 500ccm-historie

14.7.2013 v 18:18 | Nahoru | #47

IvoTregr píše: na příští rok bude zrušena třída MX3
a náhrada byde vypsán Evropský pohár 2T do 300cm. Mělo y to být několik tříd až do 300cm.



To není žádná náhrada, Evropský pohár nikoho nebere! To FIM vždy vymyslí nějakou blbost! V MS zůstala jediná třída mužů, protože ti pitomci udělali i z MX2 MS do 23 let!

Naposledy editováno 14.07.2013 18:18:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Královská třída 500ccm-historie

14.7.2013 v 18:18 | Nahoru | #48
IvoTregr>už se teším to zas bude v depu krasně vonět dvoutaktama



(reakce na) Královská třída 500ccm-historie

14.7.2013 v 18:20 | Nahoru | #49

wero píše: IvoTregr>už se teším to zas bude v depu krasně vonět dvoutaktama





Nebude, koho zajímá Evropský pohár! Kdyby ty dvoutakty nechali jako MX3, tak dejme tomu ale takhle...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Královská třída 500ccm-historie

14.7.2013 v 18:23 | Nahoru | #50

AKRO píše: To není žádná náhrada, Evropský pohár nikoho nebere! To FIM vždy vymyslí nějakou blbost! V MS zůstala jediná třída mužů, protože ti pitomci udělali i z MX2 MS do 23 let!

jo oni by chtěli udělat V MX něco jako MOTO GP, ale to je jen cirkus a se sportem to nemá dávno nic společného. Alespoň budou fajn ty 2T..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Královská třída 500ccm-historie

14.7.2013 v 18:39 | Nahoru | #51
zajíma mě kdy se třeba vrátí 2 takty do mx v enduru už vládnou.pokud jim neudělaj nejakou kat. tak asi nikdy třeba v usa podle mě a kdekoliv jinde si jich cení víc než u nás je to škoda . proč?

(reakce na) Královská třída 500ccm-historie

14.7.2013 v 19:07 | Nahoru | #52

wero píše: zajíma mě kdy se třeba vrátí 2 takty do mx v enduru už vládnou.pokud jim neudělaj nejakou kat. tak asi nikdy třeba v usa podle mě a kdekoliv jinde si jich cení víc než u nás je to škoda . proč?

psal jsem to v příspěvku výše. bude to příští rok s názvem Evropský pohár. V terénu se pohybuje docela dost 2T a asi to nejde ignorovat donekonečna.

Naposledy editováno 14.07.2013 19:08:29

Královská třída 500ccm-historie

15.7.2013 v 22:57 | Nahoru | #53
Oni dokonce ti neumělové z FIM, asi před 5 lety vážně uvažovali a také to dali i do sdělovacích prostředků, že v motokrosu zruší čtyřtakty a zavedou znovu dvoutakty, protože si prý stěžovali lidé bydlící blízko tratí na velký hluk čtyřtaktú! Návrh samozřejmě ...neprošel, pro odpor sponzorů a továren....

Naposledy editováno 15.07.2013 23:16:29

1 reakcí na tento příspěvek Královská třída 500ccm-historie

16.7.2013 v 09:07 | Nahoru | #54
Na druhé straně si výrobci s tím kraválem sami podřezávají větev. Lidi to fakt zbytečně nasírá a za chvíli už kvůli tomu nepůjde jezdit nikde.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Královská třída 500ccm-historie

17.7.2013 v 03:06 | Nahoru | #55

Vana666 píše: Na druhé straně si výrobci s tím kraválem sami podřezávají větev. Lidi to fakt zbytečně nasírá a za chvíli už kvůli tomu nepůjde jezdit nikde.



Ten zvuk je, ale krásný... Přece jen utlumené, by to nějak nebylo ono!

Naposledy editováno 17.07.2013 03:06:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Královská třída 500ccm-historie

17.7.2013 v 18:44 | Nahoru | #56
AKRO> myslíš 2 takt?že jo

Naposledy editováno 17.07.2013 18:44:52

(reakce na) Královská třída 500ccm-historie

17.7.2013 v 19:54 | Nahoru | #57

wero píše: AKRO> myslíš 2 takt?že jo


TAK V TOMTO PŘÍPADĚ, JSEM MYSLEL ČTYŘTAKTY, ALE DVOUTAKTY MAJÍ STEJNĚ KRÁSNÝ ZVUK! JEN HVÍZDÁNÍ ELEKTROMOTORŮ SE MI NELÍBÍ....

Naposledy editováno 17.07.2013 19:55:59

Královská třída 500ccm-historie

18.7.2013 v 17:18 | Nahoru | #58
mi se líbí motorky co jedou potichu. Kdyby jely úplně nehlučně, byla by to pecka.
elektromotor bych bral hned, akorát že se bohužel furt zdaleka ještě nevyrovná benzínu

1 reakcí na tento příspěvek Královská třída 500ccm-historie

18.7.2013 v 20:52 | Nahoru | #59
To já mám rád naopak, hlučné motorky!

(reakce na) Královská třída 500ccm-historie

18.7.2013 v 21:33 | Nahoru | #60
AKRO> tak to tě okolí určitě zbožňuje
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist