globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Brisk na CBF500
 
8.10.2009 v 21:04
Nedávno jsem vyměňoval na Hondě CBF500 svíčky, a protože vždy pořizuju pár náhradních, tentokrát jsem se rozhodl, že otestuju Brisk. Má s nimi někdo zkušenosti přímo na této moto? Nevím totiž, jaké přesně pořídit. Formulář na stránkách Brisku mi pro CBF500 vyhodí A10S, zatímco katalog AR10S. Nevím, jaký je v nich rozdíl, příp. jestli je možné použít jakoukoli z nich, nebo jen jedna je správně. Originálně tam má být buď CR8EH-9S (NGK) či U27FER9S (Denso). Zkoušel jsem psát mail do Brisku (brisk-at-brisk.cz), ale vůbec mi neodpověděli.

Brisk na CBF500

8.10.2009 v 21:12 | Nahoru | #1
Rozdíl mezi A10S a AR10S je pouze v odrušovacím odporu, dal bych tu s odporem a je to...

1 reakcí na tento příspěvek Brisk na CBF500

8.10.2009 v 21:32 | Nahoru | #2
Pořiď si i jako náhradní CR8EH-9S, jsou sice dražší, ale raději neriskuj, nestojí to za ty uštetřené dvě stovky

Brisk na CBF500

8.10.2009 v 21:35 | Nahoru | #3

Brisk na CBF500

8.10.2009 v 22:41 | Nahoru | #4
Jak píše Davv.Jinak jsem ozkoušel jak A10s tak AR10s a nebudeš chápat jak to suprově šlape.A10S jsou přímo označený jako Racing.

Brisk na CBF500

8.10.2009 v 22:46 | Nahoru | #5
Davv> Díky, zkusím teda tu s odporem. Teda pokud najdu v Praze vhodného dealera
C.J.> Já se Brisku nebojím a chci ho vyzkoušet. Vím, že na něj je spousta velmi kladnejch ohlasů a několik dost špatnejch...ostatně jako na jakýkoli jiný výrobce svíček (NGK, Denso..)

Brisk na CBF500

8.10.2009 v 22:56 | Nahoru | #6
Mám v CBR600 AR10S a nemůžu si stěžovat...V Praze je koupit je na dlouhý hledání...Já je koupil v Auto Prima kousek za Prahou po D1. Jinak ty svíčky maj nalisovanou koncovou čepičku, která by sice měla jít vymontovat, ale mě nešla ani u jedné za 4 (a u první svíčky sem vytrhl to železo z porcelánu a musel koupit další svíčku) a proto jsem je musel odřezávat...Na to si dej pozor, ale i tak se to finančně vyplatí...

Brisk na CBF500

8.10.2009 v 23:36 | Nahoru | #7
no, tak s tou čepičkou jsi mě teda nepotěšil..

Brisk na CBF500

9.10.2009 v 00:11 | Nahoru | #8
Když dáš svíčku do svěráku a pilkou do čepičky zezhora vyřízneš drážku (čepička přesahuje přes to vnitřní železo) a trochu pilkou ojedeš čepičku po straně abys změnšil materiál na ní, tak už to šrouovákem povolíš, nebo čepička rovnou praskne a tak se jí zbavíš...Hlavně to nedělej tak, že čepičku chytneš kleštěma a rveš to silou, protože takhle jsem to u první svíčky vyrval z porcelánu komplet. Podle mě za tu námahu rozdíl v ceně stojí. Nebo se koukni, jestli do fajfky nemůžeš dát svíčku i s čepičkou, protože u mě by to podle vzhledu fajfky mělo jít, ale nenacpal jsem to tam (u mě fajfka má tvar jako pro čepičku a uprostřed drát, který by měl uhnout, když se tam dá svíčka, ale neuhne dostatečně , abych to tam dal i s čepičkou)

Brisk na CBF500

9.10.2009 v 00:12 | Nahoru | #9
Zde hledej

Naposledy editováno 09.10.2009 00:13:22

Brisk na CBF500

9.10.2009 v 00:35 | Nahoru | #10
ta čepička je hliníková a pouze našroubovaná.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brisk na CBF500

9.10.2009 v 01:44 | Nahoru | #11

C.J.>Pořiď si i jako náhradní CR8EH-9S, jsou sice dražší, ale raději neriskuj, nestojí to za ty uštetřené dvě stovky



A proto třeba Ferrari používá Brisky

SPlet sem se, mělo to být Lamborghini

Naposledy editováno 09.10.2009 15:53:17

(reakce na) Brisk na CBF500

9.10.2009 v 08:04 | Nahoru | #12

Dingo>A proto třeba Ferrari používá Brisky



A to je fakt ?

Brisk na CBF500

9.10.2009 v 08:22 | Nahoru | #13
Briskama rozhodně nic nezkazíš. Jsou to jedny z nejlepších svíček, ne-li vůbec nejlepší. Jen pro příklad, kdysi za mnou přijel jeden človíček, sice s autem, že si do něj koupil nějaký nový, výrobcem doporučovaný svíce s dvojitým jiskřištěm a že to cuká, škytá, střílí do výfuku, no prostě nejede. Ty supersvíčky - superdrahý jsem vyměnil za jetý Brisky vytáhnutý ze zdechlýho Favorita a auto jelo jak z praku vystřelený. Já osobně nedoporučuju svíčky s dvojitým a ani trojitým jiskřištěm, protože stejně jiskra přeskočí jen jedna v místě nejmenšího odporu, to je fyzika, na tom reklama na superjiskřiště nic nezmění.
Rozhodně Brisky použij, pokud najdeš vhodný typ a jak vidím, kluci Ti tu typ už našli, takže s chutí do toho.
A co se údržby svíček týče, tak je jenom jedna !!! Zahodit co nejdál a koupit nový.

Brisk na CBF500

9.10.2009 v 13:27 | Nahoru | #14
NGK - best!!!!

Brisk na CBF500

9.10.2009 v 14:42 | Nahoru | #15
cbr765> díky za radu, aspoň vím, co mě čeká, není to tak hrozná věc, jak jsem si původně myslel..

Brisk na CBF500

28.10.2009 v 22:33 | Nahoru | #16
Tak bych ještě ocenil radu, kde v Praze (pokud možno co nejblíž centru) svíčky BRISK seženu. Zkoušel jsem něco vygooglovat, a zatím se jaksi nedaří..

Brisk na CBF500

29.10.2009 v 05:07 | Nahoru | #17
Teď sem kupoval svíšky do staršího Fiata a koupil jsem Brisky, 4ks mě dohromady stály 119,- na co kupovat dražší když Brisk je světová značka a česká .

To kdybych bejval tušil když jsem kupoval svíčky do Mazdy, tak sem taky koupil Brisky a ušetřil bych 300,-

Naposledy editováno 29.10.2009 05:08:30
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist