Téma: 4-takt: 250 nebo 450 ??
 
6.10.2009 v 21:18
Zdarec všichni. Chci přejít z 2-T na 4-T (na nové moto). Vůbec se ale nemůžu rozhodnout, jestli 250 nebo 450 a jestli krosku nebo enduro. Vážím 95 kg, teď jezdím Hondu cr250 a spíš než tratě jezdím pole, louka, les...prosím o radu.
Předchozí
1 2
Následující

4-takt: 250 nebo 450 ??

6.10.2009 v 21:19 | Nahoru | #1
v tom pripade urcite enduro

4-takt: 250 nebo 450 ??

6.10.2009 v 21:26 | Nahoru | #2
louka, pole, les tak do 450 vlez ...lepsi by bylo abys si vyzkousel oboje, teoretizovat je na nic

4-takt: 250 nebo 450 ??

6.10.2009 v 21:31 | Nahoru | #3
Jak píše Joraell,tak určitě enduro a asi 450 bych koupil

4-takt: 250 nebo 450 ??

6.10.2009 v 21:31 | Nahoru | #4
enduro

4-takt: 250 nebo 450 ??

6.10.2009 v 21:36 | Nahoru | #5
rozhodně enduro. Cross do lesa a na pole není to pravé ořechové...
Pokud nové,tak je asi jedno,jakou značku.

4-takt: 250 nebo 450 ??

6.10.2009 v 21:39 | Nahoru | #6
enduro 450

1 reakcí na tento příspěvek 4-takt: 250 nebo 450 ??

6.10.2009 v 23:53 | Nahoru | #7
Kup enduro 300 ve 2-T ,test najdeš ZDE ,a nebo pokud netoužíš po supermanévrovatelnosti,tak 400 a vejš v 4-T.Dvěpade budeš trápit se svými kily

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4-takt: 250 nebo 450 ??

7.10.2009 v 07:26 | Nahoru | #8

marko>Kup enduro 300 ve 2-T ,test najdeš ZDE ,a nebo pokud netoužíš po supermanévrovatelnosti,tak 400 a vejš v 4-T.Dvěpade budeš trápit se svými kily


Borcovi,co chce přejít z 2T na 4T doporušit 2T je stejné,jako beznohému boty, bezrukému rukavice a impotentovi šprcky...

1 reakcí na tento příspěvek 4-takt: 250 nebo 450 ??

7.10.2009 v 08:22 | Nahoru | #9
Enduro 450
Hodně zajímavě vypadaj Hondy od HM,nebo MH, teď si nevybavim, jak přesně to je, ale maj je v Praze na Jarově.Konečně někoho napadlo je zlagalizovat(tušim, že Italové), takže sou v pohodě se značkou.
Článek byl minulej tejden v ČMN.

4-takt: 250 nebo 450 ??

7.10.2009 v 08:37 | Nahoru | #10
enduro, 450. Vážím stejně co ty a tohle dilema jsem řešil loni.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4-takt: 250 nebo 450 ??

7.10.2009 v 08:44 | Nahoru | #11

Duke-2>Enduro 450
Hodně zajímavě vypadaj Hondy od HM,nebo MH, teď si nevybavim, jak přesně to je, ale maj je v Praze na Jarově.Konečně někoho napadlo je zlagalizovat(tušim, že Italové), takže sou v pohodě se značkou.
Článek byl minulej tejden v ČMN.


Lepší jak HM je klasika CRF450X.
HM má motocrossový podvozek,úhel krku a motor. X ko je čistokrevný enduro.

1 reakcí na tento příspěvek 4-takt: 250 nebo 450 ??

7.10.2009 v 08:50 | Nahoru | #12
........to je hezky napsané ....."pole,louka,les"!

(reakce na) 4-takt: 250 nebo 450 ??

7.10.2009 v 09:32 | Nahoru | #13

2LEKO>........to je hezky napsané ....."pole,louka,les"!


přesně tak.
Jen by mě zajímalo,jak by se tazateli líbilo,kdyby po jeho poli a jeho louce jezdil někdo na uřvané a hrabavé CR250? Mě moc ne. Proto nás mají lidé asi tolik v lásce..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4-takt: 250 nebo 450 ??

7.10.2009 v 10:10 | Nahoru | #14
prackarr> Borcovi co nemá přehled a kterej jezdí krosovou motorku endurově!On si myslí enduro =4-T což není pravda a pokud by chtěl sportovnější ambice tak doporučuji 300 v 2-T.A co se týče HM přestavby tak bych si počkal na novou 450 crf se vstřikem už ,za ty prachy.A s výběrem mezi CRF X a HM je jasná volba HM.

(reakce na) 4-takt: 250 nebo 450 ??

7.10.2009 v 10:12 | Nahoru | #15

marko>prackarr> Borcovi co nemá přehled a kterej jezdí krosovou motorku endurově!On si myslí enduro =4-T což není pravda a pokud by chtěl sportovnější ambice tak doporučuji 300 v 2-T.A co se týče HM přestavby tak bych si počkal na novou 450 crf se vstřikem už ,za ty prachy.A s výběrem mezi CRF X a HM je jasná volba HM.


Z čeho tak soudíš,že HM? Jel jsi na tom?
Krom toho- borec,co jezdí enduro na crossové motorce stylem pole louka les má ambice někde něco rozvrtat,vyjet mezku a rajčit po cestě za dědinou. Na to je rozhodně lepší 4T,to je bvez debat. A ten,kdo neumí moc jezdit nezajede na 2T vůbec nic. Jedinou výhodou je hmotnost( i když i to je relativní) a menší náklady na údržbu,což u nové motorky hobíka moc zajímat nebude.)

Naposledy editováno 07.10.2009 10:14:46

2 reakcí na tento příspěvek 4-takt: 250 nebo 450 ??

7.10.2009 v 10:41 | Nahoru | #16
Jel jsem HM 250 TUTO 09 a Honda 450 x.HM má luxusní podvozek,jinou řídící jednotku která točí motorem jak jeblá a v spodním pásmu hodně krouťáku a hlavně váží natankovaná s náplněma necelých 102kg!!!!Točila zatáčky všech druhů srovnatelně s 2-T(bavme se o nových modelech) a na výmolech zadní přepáčko s tlumičem odvádělo svou práci líp než mé PDS na KTM.Oproti tomu enduro 450crf(pominem že nejde přihlásit)je už jako tank do zatáček hlavně kvůli těm kilům navíc (126kg!!!),motor měl výkonu na mých 84kg až moc podvozek standart od Hondy(jde poklikat) a nenapadá mě žádné pozitivum oproti 300 v 2-T.A teď jedna rejpavá na tebe jels aspoň jeden den 300 v 2-T(poslední modely!)je jedno jestli TM,Gase,Husu,nebo KTM?A tenhle týpek 2-T jezdil.Jediná nevýhoda oproti 4-T je menší dojezd na nádrž u 300 v 2-T,ale jde to pořešit větší,či organizací jízdy.Jinak jen klady.Něco jiného bude až HM předělá novou 450.

(reakce na) 4-takt: 250 nebo 450 ??

7.10.2009 v 10:49 | Nahoru | #17
marko> HM 2010, doporučuju ČMN 39/2009

4-takt: 250 nebo 450 ??

7.10.2009 v 10:54 | Nahoru | #18
Každopádně Enduro 450, Myslím že kdybys koupil WR 450 nebo EXC 450 tak bys neprohloupil.

4-takt: 250 nebo 450 ??

7.10.2009 v 12:31 | Nahoru | #19
Ale zas ta vaha.. přešel sem z 2t na 4t a tet sem jak zmatena včela v lednu ,Motka je o 25 kg teší snat si zvyknu

4-takt: 250 nebo 450 ??

7.10.2009 v 13:01 | Nahoru | #20
......obecně......cross "ostré" 2T i 4T tedy aspoň u nás "Liberecko",majitelé postupně prodávají a přestupují na 4T "ostré" endura 450 a 530.....většinou KTM a Yamaha!
Cross jasně lepší podvozkově a obratnější na MX trati,ale enduro universálnější a lépe využitelné + SPZ!
A i s "endurem" se na trati dá "vyblbnout" ,ale třeba na CC se právě kolegové na croskách "trápili"!/výjezdy,startování,bláto,kořeny/!

Pole,louky......tam moc nejezdíme,a v lese jen "hvozdy" bez lidí a civilizace!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4-takt: 250 nebo 450 ??

7.10.2009 v 17:22 | Nahoru | #21

prackarr>Lepší jak HM je klasika CRF450X.
HM má motocrossový podvozek,úhel krku a motor. X ko je čistokrevný enduro.



HM dělá endura z endur - CRE F250X/F300X/F450X a z krosek CRE F250R/F450R. V testu psali že ty udělany z krosek maj tvrdej podvozek a ostrej motor, ale ty co sou dělany z endur sou měkší

(reakce na) 4-takt: 250 nebo 450 ??

7.10.2009 v 18:37 | Nahoru | #22

Navrc.TT-R>HM dělá endura z endur - CRE F250X/F300X/F450X a z krosek CRE F250R/F450R. V testu psali že ty udělany z krosek maj tvrdej podvozek a ostrej motor, ale ty co sou dělany z endur sou měkší


Pokud je udělaný z endura,tak ano,ale ony jsou většinou z Rka.


Marko- jel jsem na GG a na KTM 2T. Nesedlo mě ani jedno. Těch 102kg jsi vzal kde? A těch 126?
Plná Rka má 108,Xka 2007 124,2008 a výš 120.
Měla ta HM startér? Neměla. Protože je to předělaný Rko,ne Xko!!Rozhodně bych enduro bez startéru nebral. Takže HM .Podvozky maj dobrý všechny hondice,ale crossový maj moc tvrdý do lesa,navíc maj moc ostrý motory. Moje Xko má skvělý krouťák odspodu a výkonu tak akorát,spíše by mohla mít o chlup více,moc ho rozhodně nemá. A ted jedna rejpavá pro tebe: jak jsi přišel a to,že Xko nejde přihlásit? U nás jezdí na papírech tři a jedno HMko. Přihlásit jde i Rko,když na to přijde..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4-takt: 250 nebo 450 ??

7.10.2009 v 18:50 | Nahoru | #23
marko>ted trosku z krosoveho soudku :
kamos porodil CRF 450 2010.
Ze by z toho byl nak unesej se rict neda..... hned na novy motorce musel delat predni vidle (olej tam nebyl, spis med). Motorka nechyta na poprve, kdyz uz, tak na potreti. Na CC uplne k nicemu. Programovatelne CDI je pry k nicemu.... nejde poznat rozdil mezi mapama.... pry jen lakadlo na lidi. Tlumic rizeni ? svezl se na moji moto s Ohlinsem a rikal, ze teda Honda tlumic nema zase dalsi lakadlo na lidi...
Jako snad jedina Honda dava slaby riditka.... stupacky si daval taky jiny, jsou pry maly a klouzou z toho nohy.
Jinak je s motorkou spokojen, vyladil si ji jak potreboval ale stalo to naky penize.
Takze to asi nebude upa super motorka uz v zakladu.... stejne tak jako ostatni ma to neduhy a vadi mi jak Honda laka lidi na komponenty v podstate nevyuzitelny (a sorry, ten tlumic fakt nebyl poznat ani pro zatoceni na stojanku)

Jeste pro rejpaly : skoro kazdy rok ma 2 motorky, a ma s cim srovnavat jen cituju jeho slova

Naposledy editováno 07.10.2009 18:55:11

(reakce na) 4-takt: 250 nebo 450 ??

7.10.2009 v 18:53 | Nahoru | #24

Lenny55>marko>ted trosku z krosoveho soudku :
kamos porodil CRF 450 2010.
Ze by z toho byl nak unesej se rict neda..... hned na novy motorce musel delat predni vidle (olej tam nebyl, spis med). Motorka nechyta na poprve, kdyz uz, tak na potreti. Na CC uplne k nicemu. Programovatelne CDI je pry k nicemu.... nejde poznat rozdil mezi mapama.... pry jen lakadlo na lidi. Tlumic rizeni ? svezl se na moji moto s Ohlinsem a rikal, ze teda Honda tlumic nema zase dalsi lakadlo na lidi...
Jako snad jedina Honda dava slaby riditka.... stupacky si daval taky jiny, jsou pry maly a klouzou z toho nohy.
Jinak je s motorkou spokojen, vyladil si ji jak potreboval ale stalo to naky penize.
Takze to asi nebude upa super motorka uz v zakladu.... stejne tak jako ostatni ma to neduhy a vadi mi jak Honda laka lidi na komponenty v podstate nevyuzitelny (a sorry, ten tlumic fakt nebyl poznat ani pro zatoceni na stojanku)


Desítku neznám,nejel jsem mám osmičku a nic z toho,co jsi uvedl to nemá,včetně stupaček.
Akorát mě překvapuje ten tlumič,protože ještě minule jsi tu někde psal,jak jde těžko a že se s tím blbě zatáčí...
Nojono,slyšel jsem,že jak není po tvojim,tak je voheň na střeše...

4-takt: 250 nebo 450 ??

7.10.2009 v 19:01 | Nahoru | #25
Nejlepsi hlaska kamose byla, kdyz jsem se zeptal na cernou krabicku na riditkach, svitici chcipak.
Ptam se : " Proc to sviti kdyz to nastartujes ? "
a on : " to je kontrola ze je vsechno v poradku, a kdyz to zustane svitit je neco v neporadku , ale stejne s tim nic neudelas, aspon vis ze to je rozbity "
nasmali jsme se pekne

Naposledy editováno 07.10.2009 19:02:14

4-takt: 250 nebo 450 ??

7.10.2009 v 19:06 | Nahoru | #26
Ta svítící krabička má trošku jinou funkci,přečtěte si s kámošem,až se zase budete spolu smát návod,než na to vlezete.

1 reakcí na tento příspěvek 4-takt: 250 nebo 450 ??

7.10.2009 v 19:07 | Nahoru | #27
proste zbytecny ale lakadlo dobry, to uznavam zajimavy, ze treba Suza nebo Berg maji taky vstrikovani, a tuto kokotinu nepotrebuji

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4-takt: 250 nebo 450 ??

7.10.2009 v 19:11 | Nahoru | #28

Lenny55>proste zbytecny ale lakadlo dobry, to uznavam zajimavy, ze treba Suza nebo Berg maji taky vstrikovani, a tuto kokotinu nepotrebuji


To víš,někdo dělá voranžový dudlíky a toustovače
Někdo kontrolky stříkačky.
Co je normálnější,to si každej rozumnej člověk přebere sám.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4-takt: 250 nebo 450 ??

7.10.2009 v 19:12 | Nahoru | #29
prackarr> snaha argumentovat se ceni srovnavat dudliky a vstrikovani, to je fakt na miste

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4-takt: 250 nebo 450 ??

7.10.2009 v 19:13 | Nahoru | #30

Lenny55>prackarr> snaha argumentovat se ceni srovnavat dudliky a vstrikovani, to je fakt na miste


Já argumentuju stejně jako ty,pokud jsi si nevšim,protože meleš sračky,tak já je začal mlet taky.
Nemám vůbec potřebu s tebou argumentovat,protože tě znám,a co jsem nevěděl,jsem se doslechl,takže buď rád,že ti vůbec odpovídám,protože mě bylo důrazně raděno,že se na tebe mám vysrat.

Naposledy editováno 07.10.2009 19:17:02
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist