1 reakcí na tento příspěvek 4-takt: 250 nebo 450 ??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4-takt: 250 nebo 450 ??
marko>Kup enduro 300 ve 2-T ,test najdeš ZDE ,a nebo pokud netoužíš po supermanévrovatelnosti,tak 400 a vejš v 4-T.Dvěpade budeš trápit se svými kily
Borcovi,co chce přejít z 2T na 4T doporušit 2T je stejné,jako beznohému boty, bezrukému rukavice a impotentovi šprcky...
1 reakcí na tento příspěvek 4-takt: 250 nebo 450 ??
Hodně zajímavě vypadaj Hondy od HM,nebo MH, teď si nevybavim, jak přesně to je, ale maj je v Praze na Jarově.Konečně někoho napadlo je zlagalizovat(tušim, že Italové), takže sou v pohodě se značkou.
Článek byl minulej tejden v ČMN.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4-takt: 250 nebo 450 ??
Duke-2>Enduro 450
Hodně zajímavě vypadaj Hondy od HM,nebo MH, teď si nevybavim, jak přesně to je, ale maj je v Praze na Jarově.Konečně někoho napadlo je zlagalizovat(tušim, že Italové), takže sou v pohodě se značkou.
Článek byl minulej tejden v ČMN.
Lepší jak HM je klasika CRF450X.
HM má motocrossový podvozek,úhel krku a motor. X ko je čistokrevný enduro.
1 reakcí na tento příspěvek 4-takt: 250 nebo 450 ??
2LEKO>........to je hezky napsané ....."pole,louka,les"!
přesně tak.
Jen by mě zajímalo,jak by se tazateli líbilo,kdyby po jeho poli a jeho louce jezdil někdo na uřvané a hrabavé CR250? Mě moc ne. Proto nás mají lidé asi tolik v lásce..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4-takt: 250 nebo 450 ??
marko>prackarr> Borcovi co nemá přehled a kterej jezdí krosovou motorku endurově!On si myslí enduro =4-T což není pravda a pokud by chtěl sportovnější ambice tak doporučuji 300 v 2-T.A co se týče HM přestavby tak bych si počkal na novou 450 crf se vstřikem už ,za ty prachy.A s výběrem mezi CRF X a HM je jasná volba HM.
Z čeho tak soudíš,že HM? Jel jsi na tom?
Krom toho- borec,co jezdí enduro na crossové motorce stylem pole louka les má ambice někde něco rozvrtat,vyjet mezku a rajčit po cestě za dědinou. Na to je rozhodně lepší 4T,to je bvez debat. A ten,kdo neumí moc jezdit nezajede na 2T vůbec nic. Jedinou výhodou je hmotnost( i když i to je relativní) a menší náklady na údržbu,což u nové motorky hobíka moc zajímat nebude.)
Naposledy editováno 07.10.2009 10:14:46
2 reakcí na tento příspěvek 4-takt: 250 nebo 450 ??
Cross jasně lepší podvozkově a obratnější na MX trati,ale enduro universálnější a lépe využitelné + SPZ!
A i s "endurem" se na trati dá "vyblbnout" ,ale třeba na CC se právě kolegové na croskách "trápili"!/výjezdy,startování,bláto,kořeny/!
Pole,louky......tam moc nejezdíme,a v lese jen "hvozdy" bez lidí a civilizace!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4-takt: 250 nebo 450 ??
prackarr>Lepší jak HM je klasika CRF450X.
HM má motocrossový podvozek,úhel krku a motor. X ko je čistokrevný enduro.
HM dělá endura z endur - CRE F250X/F300X/F450X a z krosek CRE F250R/F450R. V testu psali že ty udělany z krosek maj tvrdej podvozek a ostrej motor, ale ty co sou dělany z endur sou měkší
Navrc.TT-R>HM dělá endura z endur - CRE F250X/F300X/F450X a z krosek CRE F250R/F450R. V testu psali že ty udělany z krosek maj tvrdej podvozek a ostrej motor, ale ty co sou dělany z endur sou měkší
Pokud je udělaný z endura,tak ano,ale ony jsou většinou z Rka.
Marko- jel jsem na GG a na KTM 2T. Nesedlo mě ani jedno. Těch 102kg jsi vzal kde? A těch 126?
Plná Rka má 108,Xka 2007 124,2008 a výš 120.
Měla ta HM startér? Neměla. Protože je to předělaný Rko,ne Xko!!Rozhodně bych enduro bez startéru nebral. Takže HM .Podvozky maj dobrý všechny hondice,ale crossový maj moc tvrdý do lesa,navíc maj moc ostrý motory. Moje Xko má skvělý krouťák odspodu a výkonu tak akorát,spíše by mohla mít o chlup více,moc ho rozhodně nemá. A ted jedna rejpavá pro tebe: jak jsi přišel a to,že Xko nejde přihlásit? U nás jezdí na papírech tři a jedno HMko. Přihlásit jde i Rko,když na to přijde..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4-takt: 250 nebo 450 ??
kamos porodil CRF 450 2010.
Ze by z toho byl nak unesej se rict neda..... hned na novy motorce musel delat predni vidle (olej tam nebyl, spis med). Motorka nechyta na poprve, kdyz uz, tak na potreti. Na CC uplne k nicemu. Programovatelne CDI je pry k nicemu.... nejde poznat rozdil mezi mapama.... pry jen lakadlo na lidi. Tlumic rizeni ? svezl se na moji moto s Ohlinsem a rikal, ze teda Honda tlumic nema zase dalsi lakadlo na lidi...
Jako snad jedina Honda dava slaby riditka.... stupacky si daval taky jiny, jsou pry maly a klouzou z toho nohy.
Jinak je s motorkou spokojen, vyladil si ji jak potreboval ale stalo to naky penize.
Takze to asi nebude upa super motorka uz v zakladu.... stejne tak jako ostatni ma to neduhy a vadi mi jak Honda laka lidi na komponenty v podstate nevyuzitelny (a sorry, ten tlumic fakt nebyl poznat ani pro zatoceni na stojanku)
Jeste pro rejpaly : skoro kazdy rok ma 2 motorky, a ma s cim srovnavat jen cituju jeho slova
Naposledy editováno 07.10.2009 18:55:11
Lenny55>marko>ted trosku z krosoveho soudku :
kamos porodil CRF 450 2010.
Ze by z toho byl nak unesej se rict neda..... hned na novy motorce musel delat predni vidle (olej tam nebyl, spis med). Motorka nechyta na poprve, kdyz uz, tak na potreti. Na CC uplne k nicemu. Programovatelne CDI je pry k nicemu.... nejde poznat rozdil mezi mapama.... pry jen lakadlo na lidi. Tlumic rizeni ? svezl se na moji moto s Ohlinsem a rikal, ze teda Honda tlumic nema zase dalsi lakadlo na lidi...
Jako snad jedina Honda dava slaby riditka.... stupacky si daval taky jiny, jsou pry maly a klouzou z toho nohy.
Jinak je s motorkou spokojen, vyladil si ji jak potreboval ale stalo to naky penize.
Takze to asi nebude upa super motorka uz v zakladu.... stejne tak jako ostatni ma to neduhy a vadi mi jak Honda laka lidi na komponenty v podstate nevyuzitelny (a sorry, ten tlumic fakt nebyl poznat ani pro zatoceni na stojanku)
Desítku neznám,nejel jsem mám osmičku a nic z toho,co jsi uvedl to nemá,včetně stupaček.
Akorát mě překvapuje ten tlumič,protože ještě minule jsi tu někde psal,jak jde těžko a že se s tím blbě zatáčí...
Nojono,slyšel jsem,že jak není po tvojim,tak je voheň na střeše...
Ptam se : " Proc to sviti kdyz to nastartujes ? "
a on : " to je kontrola ze je vsechno v poradku, a kdyz to zustane svitit je neco v neporadku , ale stejne s tim nic neudelas, aspon vis ze to je rozbity "
nasmali jsme se pekne
Naposledy editováno 07.10.2009 19:02:14
1 reakcí na tento příspěvek 4-takt: 250 nebo 450 ??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4-takt: 250 nebo 450 ??
Lenny55>proste zbytecny ale lakadlo dobry, to uznavam zajimavy, ze treba Suza nebo Berg maji taky vstrikovani, a tuto kokotinu nepotrebuji
To víš,někdo dělá voranžový dudlíky a toustovače
Někdo kontrolky stříkačky.
Co je normálnější,to si každej rozumnej člověk přebere sám.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4-takt: 250 nebo 450 ??
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4-takt: 250 nebo 450 ??
Lenny55>prackarr> snaha argumentovat se ceni srovnavat dudliky a vstrikovani, to je fakt na miste
Já argumentuju stejně jako ty,pokud jsi si nevšim,protože meleš sračky,tak já je začal mlet taky.
Nemám vůbec potřebu s tebou argumentovat,protože tě znám,a co jsem nevěděl,jsem se doslechl,takže buď rád,že ti vůbec odpovídám,protože mě bylo důrazně raděno,že se na tebe mám vysrat.
Naposledy editováno 07.10.2009 19:17:02