Téma: Motožrouti - Cesta je cíl
 
4.10.2009 v 09:06
Ahoj všem, kdo má zájem o vyjížďky nad 300 Km

se vším co k tomu patří (např: dobré jídlo a spousty legrace), nechť se připojí, rádi ho přivítáme mezi sebou. Že nebude pršet vám nezaručíme , ale že bude legrace je jisté na 100%

Jezdíme většinou v sobotu , ale děláme i vyjímky, které potvrzují pravidlo .
Nutno ještě podotknouti, že dodržujeme předpisy no - anebo se o to alespoň snažíme
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Trasa na ....


!!! Pozor neudáváme časy srazů, ale časy odjezdů !!!

Sraz pro Pražáky je zde ....

Odjezd ze srazu je ....

Vysvětlení: Odtud odjíždějí Pražáci hromadně na místo srazu pro mimopražské

Sraz s ostatními :

!!! Pozor odjezd z místa srazu je ....

Za deštivého počasí se nejede!!! no ono už to tak úplně neplatí , ale nechám to tady, ať je legrace

Nahlášení účastníci zájezdu na: ....

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Počasí

Slunečno.cz
jak asi bude
Medard zatím nejspolehlivější
Počasí z Norska
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mapy

Mapa Google

Dopravní info
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vlákna našich přátel

Vlákno pro cestování za cílem - Vyjížďky od Cyrila a Metoděje

Naposledy editováno 25.06.2021 11:29:06

1 reakcí na tento příspěvek Motožrouti - Cesta je cíl

3.10.2010 v 07:31 | Nahoru | #1
Je to vážná věc a nelíbí se mi, že si všichni z našeho kamaráda Jirky děláte prdel. Jirko, řeknu ti naprosto seriózně, jak chcípám motorku já. Je to vyzkoušený postup a motorka si jen přede blahem. Takže - když přijedu domů, vjedu do garáže a zajedu až k zadní stěně, kterou mám ve výši předního blatníku obloženou 10 cm silným tvrzeným molitanem (později vysvětlím). Tak tedy zajedu až ke stěně, zpomalím a takzvaně šourem opřu přední kolo o ten molitan na zdi. Mám zařazenou jedničku, držím spojku a mám zavřený plyn. Pak pomalu, ale opravdu VELMI POMALU pouštím spojku (plyn držím stále zavřený) a pozorně poslouchám, jak klesají otáčky motoru. Skoro to vypadá, jakoby se motor "dusil". Ale nedbám a dusím a dusím, až chcípne úplně. Motorka se tedy trochu zmítá, ale zeď (poctivá cihla, žádný porobeton), ani já nepovolím. Prostě musí chcípnout, jinak jsem se snažil zbytečně. Když úplně ztichne a přestane se i cukat, pak ještě chvíli naslouchám, abych měl úplnou jistotu, že neobživne. Pak teprve pravou rukou (ale můžeš to klidně udělat i levou, je to v podstatě jedno) vypnu klíček a abych měl úplnou jistotu, tak ještě chcípák a pro jistotu ještě ucpu připraveným hadrem (namočeným ve vyjetém oleji kvůlivá lepší těsnosti) výfuk. Pokud máš dva výfuky, tak bych doporučoval ucpat oba. Teprve pak si můžeš být skoro 100% jistý, že motorka skutečně chcípla. No takto umlčenou motorku už potom hravě dám na stojánek, přehodím přes ní velký lajntuch, aby se nezaprášila, rozloučím se s ní a opustím garáž. Tu trojitým zámkem uzamknu ani ne kvůlivá zlodějům, ale proto, kdyby náhodou... však víš, čert nikdy nespí.
Poznámka: někdy, když opravdu spěchám nebo zapomenu, tak neucpu ten výfuk a zatím se mi nestalo, že by motorka obživla. Vím, že někdo ještě odpojuje baterii, ale to mi připadá zbytečné,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, tak toto mě fakt pobavilo

Naposledy editováno 03.10.2010 07:34:05

(reakce na) Motožrouti - Cesta je cíl

3.10.2010 v 08:26 | Nahoru | #2

radar535>Je to vážná věc a nelíbí se mi, že si všichni z našeho kamaráda Jirky děláte prdel. Jirko, řeknu ti naprosto seriózně, jak chcípám motorku já. Je to vyzkoušený postup a motorka si jen přede blahem. Takže - když přijedu domů, vjedu do garáže a zajedu až k zadní stěně, kterou mám ve výši předního blatníku obloženou 10 cm silným tvrzeným molitanem (později vysvětlím). Tak tedy zajedu až ke stěně, zpomalím a takzvaně šourem opřu přední kolo o ten molitan na zdi. Mám zařazenou jedničku, držím spojku a mám zavřený plyn. Pak pomalu, ale opravdu VELMI POMALU pouštím spojku (plyn držím stále zavřený) a pozorně poslouchám, jak klesají otáčky motoru. Skoro to vypadá, jakoby se motor "dusil". Ale nedbám a dusím a dusím, až chcípne úplně. Motorka se tedy trochu zmítá, ale zeď (poctivá cihla, žádný porobeton), ani já nepovolím. Prostě musí chcípnout, jinak jsem se snažil zbytečně. Když úplně ztichne a přestane se i cukat, pak ještě chvíli naslouchám, abych měl úplnou jistotu, že neobživne. Pak teprve pravou rukou (ale můžeš to klidně udělat i levou, je to v podstatě jedno) vypnu klíček a abych měl úplnou jistotu, tak ještě chcípák a pro jistotu ještě ucpu připraveným hadrem (namočeným ve vyjetém oleji kvůlivá lepší těsnosti) výfuk. Pokud máš dva výfuky, tak bych doporučoval ucpat oba. Teprve pak si můžeš být skoro 100% jistý, že motorka skutečně chcípla. No takto umlčenou motorku už potom hravě dám na stojánek, přehodím přes ní velký lajntuch, aby se nezaprášila, rozloučím se s ní a opustím garáž. Tu trojitým zámkem uzamknu ani ne kvůlivá zlodějům, ale proto, kdyby náhodou... však víš, čert nikdy nespí.
Poznámka: někdy, když opravdu spěchám nebo zapomenu, tak neucpu ten výfuk a zatím se mi nestalo, že by motorka obživla. Vím, že někdo ještě odpojuje baterii, ale to mi připadá zbytečné,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, tak toto mě fakt pobavilo



Ty jo no co dodat? zřejmě dobrej oddíl
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist