globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rozvody Inazuma
27.9.2009 v 21:14
Ahoj,mam najeto 44tisic a pokavad je motorka studena,tak docela dost cvaka,stači pet minut ohřivani a je klid,co by to mohlo byt? Po sezoně budu nechavat dělat rozvody,na kolik tak vyjdou,co stala vyměna vas,diky..

Rozvody Inazuma

27.9.2009 v 21:55 | Nahoru | #1
Zřejmě to chce jen poštelovat ventily.Rozvodák je mrtvej až kolem 100tkm.

Rozvody Inazuma

27.9.2009 v 22:13 | Nahoru | #2
Nemá Inazuma náhodou hydroštely? Jsem žil v domnění že jo.

Rozvody Inazuma

27.9.2009 v 22:23 | Nahoru | #3
tak v tom případě cvakají hydroštely, to mi dělá studená OPELnice taky

Rozvody Inazuma

27.9.2009 v 22:23 | Nahoru | #4
Nene,hydraky nema,ventily se daji klasicky štelovat,zitra na to kouknu,je mi ale divny,že to děla jen za studena(a zvuk je to,jako když cvakaji hydraky),nevim jaky je tam napinak na rozvody,neni třeba ten hydraulicky a zavysly na tlaku oleje,to by potom vysvětlovalo to cvakani za studena??? A co ty rozvody ,za kolik se tak dělaj?

Rozvody Inazuma

27.9.2009 v 22:31 | Nahoru | #5
hm, cenu rozvoďáku jsem po pěti letech s VFR zapomněl Ale žádná pálka to nebyla, řetěz cca litr, napínák je dražší, cca 1500,-

edit: takže řetěz 1822,- http://www.dkracing.cz/

Naposledy editováno 10.10.2009 20:37:24

Rozvody Inazuma

28.9.2009 v 09:46 | Nahoru | #6
Tak tohle mám přesně to samý u Iny která má 40 tisíc najeto. Za studena šicí stroj, po zahřátí na pohodu. A to mám ventily seřizovaný a olej měněný cca 4tis. km nazpět. Podle mě je to rozvoďák. Někde sem četl výměnu při 36 - 50t km, takže si to ještě ověřím a na novou sezonu půjde nejspíš vyměnit.

Rozvody Inazuma

28.9.2009 v 13:16 | Nahoru | #7
Napínák má čistě mechanický - hřebínek se západkou a prüžinou,ventily se seřizují šroubkem.Dělal jsem letos inazumu 750 s 50ti tisíci a řetěz byl tak volnej,že napínák byl vyjetej až na konci.

Rozvody Inazuma

28.9.2009 v 18:48 | Nahoru | #8
Ten zvuk dělaj ventily,to je normální,když jsem jí měl tak řetízek jsem mněnil v 85 tis a ještě měl jeden zoubek.prodal jsem jí a měla najeto 125 tis.motor byl furt stejnej

Rozvody Inazuma

28.9.2009 v 19:22 | Nahoru | #9
Jako že by ten zvuk šiciho stroje(ale jen za studena) dělaly ventily,to se mi nezda,měly by byt seřizeny,preventivně na ně kouknu.A něco tam musi byt špatně,protože to do nedavna bylo tichy i za studena..A v manualu je,že se ma rozvodak měnit mezi 40 až 50 tisici,ale od spousty lidi jsem slyšel,že maji najeto 60 a vic a rozvodak maji puvodni..Po sezoně to rozeberu a kouknu v jakem je to stavu..

Rozvody Inazuma

28.9.2009 v 20:17 | Nahoru | #10
Dost dlouho jsem to zjišťoval, páč můj bandit dělá to samé a je to u těchto motorů(gsf,gsx,)
celkem normální. Prostě vyndej napínák a pokud není na dorazu, tak to nereš. Prostě vzducháč 20let staré koncepce je "trošku" hlučnější..

1 reakcí na tento příspěvek Rozvody Inazuma

28.9.2009 v 20:39 | Nahoru | #11
Super,kouknu,ještě mi porad kudy ho vyndam,nikdy jsem ho ještě nevyndaval a jak na něm poznam na jakem je zubu,je to na nem nějak videt? Diky..

Rozvody Inazuma

28.9.2009 v 21:01 | Nahoru | #12
Je přišroubovanej přímo pod karbcema mezi druhým a třetím válcem. Nejdřív vyšroubuješ 19ctku šroub,a vyndáš přítlačnou pružinu,která je pod ním. Pak povolíš dva imbusy, který drží napínák k válcůma může napínák vyjmout.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozvody Inazuma

28.9.2009 v 21:03 | Nahoru | #13
Dejvidos> je vzadu na válcích uprostřed, pokud bude mrtveej napínák radši bych koupil tunningovej kterej si nastavíš sám, akorát ho nesmíš přešponovat, když přešponuješ tak ti to neotočí ani motorem, na tyhle motory řady gsx SACS se to dává celkem běžně, když odejde origo napínák...taky jsem ho měl a spokojenost a ventily jsem si šteloval sám jak na gsx1100r tak na gsf1200

Rozvody Inazuma

28.9.2009 v 21:07 | Nahoru | #14
Jo a před zpětnou montáží musí výsuvnou část napínáku zatlačit zpět a šroub s přužinou zadělat až po přišroubování napínáku k válcům.Určitě se to tu v minulost řešilo, nebo se můžeš podívat do historie na Suzukibantit.cz.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozvody Inazuma

28.9.2009 v 21:16 | Nahoru | #15
dewwil> Když jsem zkoumal napínak, tak jsem dospěl k závěru, že se na něm nemá co rozbít, kromě unavený pružiny..? Nebo ty jsi se setkal u napínáků typu rohatka-západka s poruchou?
Na ty tunin. napínáky jsem koukal a uvažoval jsem o něm, jen bude náchylnější na seřízení a následné vydření vodící lišty...
Podle návodu na amerických stránkách- Dotahujte šroub až začne řetěz "řvát",a pak trochu povolte.. :\

(reakce na) Rozvody Inazuma

28.9.2009 v 22:07 | Nahoru | #16
ŘízekGSF> No porucha ani tak ne, ale unavila se mi pružina (na gsxr na gsf to bylo v poho) tak jsem to řešil tím tunningovým, byl za super prachy od kámoše tak jsem neodolal...jj, když to přetáhneš tak můžeš nadělat víc škody než užitku, no chtěl jsem vychytávku co používaj na dragsterech a hlavně je to jednoduchá součástka, která je skoro neunavitelná jak ta pružinka...

Rozvody Inazuma

10.10.2009 v 20:28 | Nahoru | #17
Tak jsem se orientačně ptal na cenu rozvodu v servise a bylo mi řečeno,že do 8tisic se vejdu,pak jsem se ptal ve značkovym servise a že pry do 4tisic,v tom prvnim neorigo servise mi řikal že se musi měnit i napinak a že by při tom seřidil i ventily,že pry se tam vule delaj podložkama,tak nevim,všude se piše,že ina je vpodstaně to samy jak bandit a tak se vule dělaj klasicky sroubkam,ne?

Rozvody Inazuma

12.10.2009 v 05:48 | Nahoru | #18
Při výměně rozvoďáku se sundávaj vačky,takže vůle se seřídit musí a jsou tam šroubky,jak správně tušíš Napínák není nutné měnit,protože je v podstatě nerozbitný.Do čtyřky bych to viděl reálný.

Rozvody Inazuma

23.8.2011 v 10:38 | Nahoru | #19
Čau, mám stejný problém takže díky za detailní popsání problematiky. Obávám se ale že můj řetízek už bude vytahaný. Jde nějak jednoduše vyměnit, nebo to mám na výměnu raději strčit do servisu. Dost vjecí si udělám sám ale kvuli rozvoďáku bych nechtěl bez předchozích zkušeností nějak moc motor rozebírat. Co vše musí dolu? řetízek je uprostřed takže karburátory, svody, hlava?

1 reakcí na tento příspěvek Rozvody Inazuma

23.8.2011 v 16:40 | Nahoru | #20
Ahoj, já to letos nechal měnit cca v 38000km a ještě by prej chvilku vydržel, četl jsem že ho měnili v 36 - 50 tis. co už tu někdo psal. Nechával sem ji seřídit, udělat ventily, vyměnit rozvoďák a dal jsem myslim 4500, ale dělal mi to známej tak za práci moc nechtěl:) řetěz stojí snad do těch 1500 + práce.
www.motorkar.net/index.php

(reakce na) Rozvody Inazuma

11.10.2011 v 21:49 | Nahoru | #21
rotos> v 38 tis rozvodák,no říkáte si o to sami,o ty stočený tachometry,hlavně takový bludy nešiř dál

1 reakcí na tento příspěvek Rozvody Inazuma

21.4.2012 v 09:37 | Nahoru | #22
Ahoj tak já mám najeto 68000 Km a rozvoďák nerachotí je v pohodě ale raději se na to chystám - to jenom aby řeč nestála . Na této mašině když to člověk zbytečně nerasí a chová se k ní jako k milence tak je naprosto zbytečné to měnit ve třiceti nebo ve čtyřiceti .

Rozvody Inazuma

24.9.2012 v 15:51 | Nahoru | #23
42 tisíc km: výměna řetízku, lišt a napínáku plus další drobnosti. Napínák měl ještě čtyři zářezy ke konci ale byl nějak volný, jakoby vyviklaný. Servisováno v JP moto za necelých 7 000 i s podtlakama, ventilama a synchro. Motor si jen ševelí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozvody Inazuma

10.11.2012 v 18:53 | Nahoru | #24
ŽABOŇ> Tak již mám 71000 nalítáno a žádný rachot rozvodů není měl jsem sundaný dekl ventilů jelikož jsem seřizoval ventily a rozvoďák je napnutý a v pohodě není prostě co řešit !!!Je to prostě poctivých 71000 Km Je podivné když všechny motorky v bazarech mají najeto kolem 35000 a kolem čtyřiceti všichni mění rozvoďáky to je nesmysl ty motory mají nalítáno minimálně jednou tolik !!!!!!!

(reakce na) Rozvody Inazuma

7.1.2013 v 15:05 | Nahoru | #25
ŽABOŇ> Jo to je dost možné, moje holka už má druhý techničák, v tom předešlém už bylo plno Ale podle napnutí řetězu to nepoznáš. Rachotí napínák řetízku který se opotřebovává. Jak jsi na tom s vytaháním rozvoďáku poznáš jen podle toho na jakém zoubku je napínák. Já tam měl při 40 000 ještě pět zoubků ale napínák se jakoby trošku viklal, proto ten rachot. Ty jsi první majitel?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Gsxr 750 srad karburator Suzuki GSX 750 Wetra 2 5.5.2024 v 16:59 petr.machy
Hlučné ložisko Suzuki GSX 750 Pepansuzuki 27 13.4.2024 v 18:00 krokoš
Převodní tabulka zapalovacích svíče... Suzuki GSX 750 Krejcak73 17 23.1.2024 v 08:47 Krejcak73
Inazuma 750, Zephyr 550, nebo Breva 750 Kawasaki Zephyr 550, Suzuki GSX 750, Moto Guzzi Brev... jincom 16 16.1.2024 v 10:39 hansdorf
Suzuki Inazuma 750 - boční protekto... Suzuki GSX 750 Krejcak73 14 15.1.2024 v 14:45 Krejcak73


TOPlist