Téma: Drahé slovensko

25.9.2009 v 22:16
loni jsem jel slovensko.byl jsem nad míru spokojený. byl jsem kolem šíravy(kde byl mírně řečeno nepořádek,ale jinak ok)a hlavně tatry a liptov. chtěl bych tam jet za rok zase,ale kamarád mě odrazuje,že co zavedli ty éčka,tak se u nich dost podražilo. není to prý na první pohled znát,ale např svíčková je v přepočtu za 90kč-ale knedlíky k ní se platí zvlášť(dalších 30). a tak podobně.máte s tím taky takové zkušenosti?poraďte kam jinam,aby jsme nekrváceli.

25.9.2009 v 22:23 | Nahoru | #1
No já třeba loni v zimě koukal na Tatry, že je to blíž - ovšem když jsem si to všechno spočítal, tak jsem zjistil, že ta Itálie se jednoznačně vyplatí víc... takže bratia majú smolu...

Naposledy editováno 25.09.2009 22:23:31

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drahé slovensko

25.9.2009 v 22:27 | Nahoru | #2
Repulsion>
no právě,když to všechno sečtu,tak se mi (pokud je to všechno pravda)vyplatí jakákoliv jiná země,včetně chorvatska

25.9.2009 v 22:32 | Nahoru | #3

radioboris>Repulsion>

Přesně tak. Slováci se posrali v kině...

25.9.2009 v 23:59 | Nahoru | #4
Ja jsem tam letos byl a pohoda. Spali jsme v kempu v Liptovskem Trnovci.

26.9.2009 v 00:22 | Nahoru | #5
no za sebe řeknu že je tam asi jak u nás.oběd a dvě nealka piva s kávou 11.éček

26.9.2009 v 00:54 | Nahoru | #6
Jsou naši bratři kapku s cenama vejš než u nás.Byli jsme v srpnu na privátě v obci Prosiek u Liptovský Mary.Noc-10e za osobu,oběd okolo 3e,parkoviště celodenní 5e(1hod-1,7e)a na závěr lanovka na Lomnickej Štít 33e...

2 reakcí na tento příspěvek Drahé slovensko

26.9.2009 v 00:58 | Nahoru | #7
Relativní je co je drahé a jaká je kvalita, pokud se dobře najím a obsluha je vzorná je mi fuk jestli dám o 50,-Ká více nebo méně. Předminulý víkend jsme s partou naletěli na tuto upotávku z d e ! !
a zásadně nedoporučuju. Nevím co byste řekli na tohle:
- vlažná česnečka z pasty 38,-
birell 0,33l 38,-
smažák 89,- (nevalný kus z kauflandu zřejmě sojová nahrážka)
příloha-vařené brambory 28,-
tatarka 11,-
4ekací doba na polévku 30 minut a mezi chody 25!!

26.9.2009 v 01:08 | Nahoru | #8
radioboris> kdybych kalkuloval: tak ubytovani v chatkach nebo v privatu do cca 10 Eu na osobu/noc(nasel jsem i za 6), cena 1 litru BA 95 do cca 1,1 Eu, za jidlo pocitej jako u nas v cesku. pivo v hospode 10° cca 0,80 Eu, 12° cca 1 Eu. na snidane rohlik s maslem nebo syrem mala polozka, obed v hospode nekde po ceste do cca 3-5 Eu vcetne polevky a piti, na veceri něco k ohni – klobasky, spekacky, grilovaci tycinky to moc nestoji. toto je muj takovy hruby odhad. vic se muzes docist tady: www.hondavfr.cz/index.php [url=http://www.hondavfr.cz na nasich strankach klubu honda vfr tam jsem o tom klukum psal trochu obsirneji. jinak kdybys cosi potreboval vedet konkretniho tak klido napis a ptej se mne, na slovensko jezdime s klukama casto, dokonce mam tam i chalupu kousek za tatrami

26.9.2009 v 01:12 | Nahoru | #9
w.o.l.f.> mas pravdu, souhlasim s tebou

2 reakcí na tento příspěvek Drahé slovensko

26.9.2009 v 04:51 | Nahoru | #10
co tady brecite nad slovenskem, napisu vam ceny co kolik stoji bezne v hospode v EU. myslim v te opravdove EU na zapad od nas
pivo 4,80 - 5.40
jidlo 12,50 (bez polevky)
ubytovani 25 - 30 (na osobu)
benzin 1,18

takze v porovnani se slovenskem

26.9.2009 v 10:06 | Nahoru | #11
mickey007> Kde presne na zapad...to je sirokej pojem.....byli jsme s pritelkyni v Rakousku..,konkretne Muhlbach am Hochkonig.....ubytovani penzion Fellner se snidani 25E.....cigara Camel 3,8E....pivo v restauraci cca 3,2 - 4 E.....Platba za dva videnske rizky(v zivote jsem takovou velikost nevidel!!!) s hranolkama + 2 velka piva a jedno male toto vse komplet za 22,4E....takze s tema cenama to neni uplne vsude stejny......benzin 1,12 E

26.9.2009 v 10:55 | Nahoru | #12
a proto mi polibte prdel nikam nejedu

26.9.2009 v 11:01 | Nahoru | #13
grossglockner 16E osoba/noc a jidlo od 8E nahoru pivo tak 1,5-2,5 E jako na slovakach je to porad dobre i kdyz zdrazili doporucuji Madarsko je tam levno

26.9.2009 v 11:04 | Nahoru | #14
Jestli je svíčková za 130kč,tak to je supr....jed do Rakouska a dej si něco k jídlu v restauraci,to se Ti pak teprv protočí panenky.

26.9.2009 v 11:37 | Nahoru | #15
mickey007>
to jsi hochu asi moc neprojel třeba Německo a neviděl propastné rozdíly mezi východní a západní částí jenom na litru benzinu je klidně rozdíl skoro 6kč a pokud přejedeš Krušné hory a stavíš se v nějaké vesničce na oběd tak to není taková hrůza já měl v červenci v malém penzionu toto:
vepřový řízek s br. salátem 5,50€
polívka 1,20€
salát 0,90€
nějaký druh nealko-piva 1,90€
Celkem teda 10€ za vše, což mi přijde docela v pohodě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drahé slovensko

26.9.2009 v 12:45 | Nahoru | #16
w.o.l.f.> Člověče, na ten Křížový vrch bych se chytil taky, zvenku to vypadá lákavě. A nikdy nikde nevíš jak se kuchař vyspal, nebo jak majitel šetří. Teda v neznámých končinách.
Venku platí dvojnásob, že každá sranda něco stojí. Buď máš hlad, nebo budeš hledat nejlevnější hospodu/pumpu/kemp/penzion. Na to nemam většinou nervy, tak to moc neřeším. Jednou dám víc, jindy zas míň.

26.9.2009 v 13:08 | Nahoru | #17
Warthog>
možná jsme měli smůlu na špatnou "směnu" ale fakt je ten, že jsme nebyli spokojení nikdo. Ceny převyšující průměr a nejen mi osobně chyběly třeba těstoviny nebo rizoto (nebyly tam vůbec), které si rád dávám hlavně na delší vyjížďce jelikož jet napráskaný vepřovou se zelím s pěti mi nesedí...

26.9.2009 v 13:51 | Nahoru | #18
no,jsem z toho trochu vedle sebe. když to tak nějak sečtu,tak je to asi 50 na 50.
ta svíčková byla jen na ukázku.já nevím kolik ji ve skutečnosti účtují. chtěl jsem jen ukázat,jak mají "schovaný" vyšší ceny. tady to neřešíš,koukneš na jídelák,mají mezi hotovkama svíču za 70-90 kč. dáš si ji se šesti a k tomu jedno pito.a automaticky to bereš,že doplatíš fon-vok pětku za 2 knedle. ale oni to úmyslně rozdělili,aby sis nevšiml té vyšší ceny. takže tě tak trochu podvedou. a já nejsem rád,když to na mě někdo zkouší. takže můj závěrje,že to asi příští rok zkusíme. ale jak mě v něčem zklamou,tak sbohom bratia,mal som vás rád. a přejedu ze "severního maďarska" do toho jižního,kde sice nerozumím ani zbla,ale vážej si tě jako hosta,a nechtěj tě mermo mocí oškubat. což je druhá věc,která se mi nelíbí(a to se děje i u nás). spousta lidí si myslí,že když máš motorku, jsi ve středním věku,tak máš prdel ve zlatě.tak co by ti nenapařili o trochu vyšší ceny. s tím už jsem se setkal s kamarády několikrát. a díky tomu i můžu některé kempy a podniky nedoporučit apropo,není tu někde nějaká černá listina,na takový podniky ???

26.9.2009 v 15:17 | Nahoru | #19
nevim jak vi, ale já sem byl na slovensku naprosto spokojenej.ceny sou vyšší než loni,ale pořád je to dost dobrá dovča.Letos sem tam byl jen jednou, pak maďarsko, a tam sou zase ceny uplně jinde. Možná se tam letos ještě jednou otočím na vikend

26.9.2009 v 19:35 | Nahoru | #20
Ta my byli lotos až na Dukle , spani v kempu 3 os,3 moto- 15E,
pivo 1Eu, klobasa a tak ceny v poho,
ale je pravda že nekde obsluha-ochota, rychlost na HOVNO
Ale da se tam spat v klidu u lesa pod sirakem -ohen, pohoda
Ma to sve pro a proti, zaleží co hledáš.

[img]

27.9.2009 v 08:25 | Nahoru | #21
V Tatrach a Bratislave je STRASNE draho V Tatrach tazia z hor a vyslovene osklbavaju ludi na vsetkom. Ceny v restauraciach su vysoke a pritom porcie a chut nic moc...Velakrat sa mi osvedcilo, ze personal,jedlo a sluzby su omnoho lepsie na mimo-turistickych oblastiach. V kazdej zapadlej dedinke sa k tebe spravaju milsie ako v Tatrach...a je to skoda, lebo tie hory su fakt nadherne.

K tym vysokym cenam v zapadnej Europe - pri ich priemernych platoch je to smiesna suma :\

28.9.2009 v 23:52 | Nahoru | #22
Příští rok jedu znovu

Edit-obsluha je fakt z 90% ukrutně pomalá....příště si kupuju plechovky a piju pokoutně ...u nás by se takový číšník nebo servírka asi nechytli...

Naposledy editováno 29.09.2009 00:03:27

1.10.2009 v 07:07 | Nahoru | #23
jo, je to tak, taky mi přijde, že se s eurem na Slovensku zdražilo

řešení je dvojí
1. spát na divoko a spokojit se s jídlem ze supermerketu , tj. vzít si vařič a něco si udělat u stanu
2. jet dál, vždyť Ukrajina a Rumunsko zas nejsou tak daleko

1.10.2009 v 09:17 | Nahoru | #24

Epidem>Letos jsem se podíval kolem Tater....ubytování v lepším kempu cca 9e,v obyč penzíku 11e...musíš trošku hledat...benál taky v normě,jídlo vyšlo taky na pohodu.....nemám proti cenám větších námitek..pokud máš rád turistická centra tak je to mnohem dražší...ale zajdi si na Václavák na zahrádku na oběd...
Příští rok jedu znovu

přesně, když chce člověk bydlet v penzionu nebo hotelu, musí si zaplatit jako všude v evropě.Já řeším slovensko stanem nebo chatkou, a jídlo všudypřítomným Tescem a vařičem.A ceny v této kategorii mi připadnou stejné jako u nás.

1.10.2009 v 12:41 | Nahoru | #25
letos jsme tam taky byli a moc nadseni z cen jsme nebyli, konkretne kolem Ziliny a Oravy kempy na muj vkus trochu drahe, pivo ok na jidle jsme nebyli a benzin obecne taky nic moc, pristi rok jednoznacne na ukrajinu...

Naposledy editováno 01.10.2009 12:41:21

1.10.2009 v 13:08 | Nahoru | #26
jo, ono se dá nabrat jídlo a benzín u nás, pak protnout Slovensko do Maďarska na Miskolc a pak tradá na Debrecen a Oradeu, dálnice není třeba, po silnicích 1.třídy jsme tam jeli ty dlouhé rovinky stejně skoro pořád 120

(pokud ale někdo chytnete pokutu, nechoďte za mnou )

1.10.2009 v 13:27 | Nahoru | #27
Mně Slovensko nepřipadá drahé. Jde jen o to, že jsme si zvykli, že je tam o dost levněji než u nás a s příchodem eura to padlo. Takže ne, že je drahé, ale že není levné.

1.10.2009 v 14:18 | Nahoru | #28
Pojedu tam nejspíš teď o víkendu, a pokud nechci spat někde v hotelu,nebo jíst v restauracích, tak mi bude stačit pár stovek na ty dva dny, jako vždycky. Záleží na standartech každýho. A jak říká Virago, není to tam už jen tak laciné jak kdysi