Téma: Rada od zkusenych enduristu
 
17.9.2009 v 17:36
Zdravim, hobbik chce radu od poradnych enduristu:)

Ted je u nas hodne blaticka, mokro... byl jsem se dnes svest, mam mista, kde musim dost casto zvedat predek, rychle zrychlit abych preskocil kladu, prikop, prekazku....
kdyz je sucho tak to jde jedna radost, ale ted, kdyz moto pri pridani jenom hrabe kolik je blata, tak se mi to dost casto nepovede a jdu na riditka (moto se mi nezvedne jak potrebji a predni kolo jde do prekazky:)

jak tohle resite, kdyz je hodne blata a pred vama prekazka, kdy se musi moto zvednout a rychle zrychlit?

dik

1 reakcí na tento příspěvek Rada od zkusenych enduristu

17.9.2009 v 20:03 | Nahoru | #1
ono se to nekdy povede i skoro nechtene samo pres tu kladu jak na trialce ale vetsinou to dopada jak na videu .. Ja teda pavouka neumi. Repsktive se me nikdy nic nepovedlo timto zpusobem prejet proto to provadim ze stupacek je to rychlejsi a ja si v tom jsem jistejsi ale jak to nevyjde tak jsou z toho pekne lety pres riditka :)

A popis jak an to podal bathed myslim vystizne. Jenom bych dodal ze je potreba taky zvolit vhodnou rychlot motorka nesmi zbytecne prohrabnout proto to vetsinou jezdim na 2ku nekdy i na trojku. Jednicku jsem pri prejezdu pneu a nebo klady nepouzil snad nikdy.

a jeste dodam ze tu motorku na zadni zvednes i s minimalnim pridanim plynu. Staci za to poradne trhnout, takze je celkem jedno zda je blato nebo sucho, ale na blate je to samozrejme namahavejsi a je vetsi sance ze zachybujes.
Jinak neradim se ke zkusenejm enduristum jak hlasa nadpis :)

Naposledy editováno 17.09.2009 20:06:22

(reakce na) Rada od zkusenych enduristu

17.9.2009 v 20:18 | Nahoru | #2
Joraell> bavme se o tom, že se to defacto učíš: v obou variantách se téměř zastavíš. Takže o správné rychlosti se bavme při 10, 15 nebo 50tém průjezdu - to postupně začneš zrychlovat a pak se samozřejmě posouváš někam k mezní možné rychlosti, za kterou už tě ta kláda nebo guma kopne přes sedlo do prdele a ty letíš. Ten pavouk není tak estetický a efektní (hlavně je pomalejší), ale v případě že je už moc oslizlo a překážka je buď moc vysoká a nebo je pře ní už vydřená kolej, bývá tenhle způsob jistější. Ne vždycky se to samozřejmě povede a to pak člověk má problém tu motorku přes překážku nějak přesápat... Tohle se mi stalo vloni v Zabiedovu:

[img]

na extrému bylo přelidněno a byl problém si najít stopu....

[img]

prohrábl mi v tom písku zadek a nepovedlo se mi přehodit tu motorku někam na úroveň stupaček

[img]

no a tohle je ten trapný důsledek - ani tam ani zpátky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist