Ted je u nas hodne blaticka, mokro... byl jsem se dnes svest, mam mista, kde musim dost casto zvedat predek, rychle zrychlit abych preskocil kladu, prikop, prekazku....
kdyz je sucho tak to jde jedna radost, ale ted, kdyz moto pri pridani jenom hrabe kolik je blata, tak se mi to dost casto nepovede a jdu na riditka (moto se mi nezvedne jak potrebji a predni kolo jde do prekazky:)
jak tohle resite, kdyz je hodne blata a pred vama prekazka, kdy se musi moto zvednout a rychle zrychlit?
dik
3 reakcí na tento příspěvek Rada od zkusenych enduristu
1 reakcí na tento příspěvek Rada od zkusenych enduristu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada od zkusenych enduristu
kamosi kdyz je tolik blata nechteji se mnou jezdit:)
jasne, ze kdyz poradne propruzim na zadek pak vrknu tak to nejak jde, ale neni to ono, tak jsem chtel radu:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada od zkusenych enduristu
roberto.cz>ja za blata nejezdim.....
to se o hodně okrádáš
2 reakcí na tento příspěvek Rada od zkusenych enduristu
Naposledy editováno 17.09.2009 18:16:23
bathed>... pracovat celým tělem - ne jenom propružením zadku. Naopak - metr před překážkou dobrzdit předkem, všechnu váhu na řidítka, pak přidání plynu a masivní přenesení váhy dozadu. Druhá varianta je "pavouk" - tzn, že před překážkou téměř zastavíš, posuneš se dozadu s nohama až někde u osy zadního kola a potáhneš. Protože je ten přejezd ale pomalejší, dostaneš přes kládu jenom předek, a pokud je velká, visíš za rám pod motorem - to se pak postavíš na kládu a zadek přetlačíš.
Tak přesně toho pavouka dělám s mastodontem ovšem jak se to chytne za spodek tak už je to práce pro dva lidi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada od zkusenych enduristu
super popis, diky
tohle vlakno muzem uzavrit, odpoved od bathed vycerpavajici
uz se tesim, az to zitra zacnu zkouset:)
1 reakcí na tento příspěvek Rada od zkusenych enduristu
1 reakcí na tento příspěvek Rada od zkusenych enduristu
A popis jak an to podal bathed myslim vystizne. Jenom bych dodal ze je potreba taky zvolit vhodnou rychlot motorka nesmi zbytecne prohrabnout proto to vetsinou jezdim na 2ku nekdy i na trojku. Jednicku jsem pri prejezdu pneu a nebo klady nepouzil snad nikdy.
a jeste dodam ze tu motorku na zadni zvednes i s minimalnim pridanim plynu. Staci za to poradne trhnout, takze je celkem jedno zda je blato nebo sucho, ale na blate je to samozrejme namahavejsi a je vetsi sance ze zachybujes.
Jinak neradim se ke zkusenejm enduristum jak hlasa nadpis :)
Naposledy editováno 17.09.2009 20:06:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada od zkusenych enduristu
[img]
na extrému bylo přelidněno a byl problém si najít stopu....
[img]
prohrábl mi v tom písku zadek a nepovedlo se mi přehodit tu motorku někam na úroveň stupaček
[img]
no a tohle je ten trapný důsledek - ani tam ani zpátky
1 reakcí na tento příspěvek Rada od zkusenych enduristu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada od zkusenych enduristu
edit: a jinak trialovka je na naučení těchhle věcí fantastická věc! Naučí minimálně jednu věc - vnímat motor, plyn, spojku a brzdy.... šle tu onehdy škola Shane Wattse - tam je to všechno na normální endurovce, ale jsou to fantastické cvičení!!! Doporučuju všem!
Naposledy editováno 18.09.2009 10:41:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada od zkusenych enduristu
EDIT: jak na to koukám tak to je blbost :)
Ty máš trialku? Já pořád tak nějak uvažuju o pořízení protože mě takový kravinky baví, aspoň teda na velký motorce.
Naposledy editováno 18.09.2009 10:50:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada od zkusenych enduristu
Já o tom nemám moc velkou představu, vím jen že Váňovi se hned vysypal GasGas, ale to je spíš extrémní případ.
Vzhledem k tomu že ta motorka většinu času stráví prdláním v rychlostech pod 20 km/h tak by to nemuselo být nějak mega drahý..
V inzerci vidívám motorky od 30ti do 60ti
Taky netuším kterou značku, GasGas asi ne když ho Váňa nedoporučuje..
o endurech už něco vím, ale svět trialu je pro mě španělská vesnice
http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/sherco/sherco-trial-2.9/sherco-trial-2.9-132044.html