globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 929RR Zkušenosti,tipy
Zdravím chtěl jsem se jen zeptat. Na příští sezonu mám v plánu koupit Hondu CBR 929RR. nějaké tipy rady na co si dát při koupi pozor popřípadě jestli je to zvladatelný po 600fku. atd. všem moc díky.

(reakce na) 929RR Zkušenosti,tipy

18.9.2009 v 16:01 | Nahoru | #31
Bubrak ZX10R> Jo to je mozne,az bude altik tak zapojim regulator a uvidíme no,altik je na 100 % vprdeli protože proti kostře mi ukazuje kolem 0,4-0,5 Ohm co nesmí,musí ukazovat nekonečno a dává strašne málo kolem 8 voltů,takže je to jasne... Jak jsem psal s jídlem roste chut,takže už mi začíná chybět výkon,ale když to srovnám s motorkama kolem roku 2000,tak nejslabší určite nejni,silnejsí mi přišla pouze GSXR,jinak mi ta motorka,prijde perfekní ve všem..

1 reakcí na tento příspěvek 929RR Zkušenosti,tipy

18.9.2009 v 17:43 | Nahoru | #32
mel jsem taky 929, az na to, ze jsem blbe koupil. Ale moto byla bezproblemova (az na muj zmineny problem) a jela super... mel jsem ji jako 1. velkou motorku, predtim jsem jezdil akorat ve 14 na 350ce a pionyrech... takze doporucuju, jinak bych mozna popremyslel, prihodit nejaky peniz a vzit 954.
na tomhle jsem se dojebal, tak si na to dej pozor:
http://www.motorkari.../?ft=59360&fid=5
jeslti budes mit nejaky dalsi dotaz, klidne pisni na icq, nebo PM.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929RR Zkušenosti,tipy

19.9.2009 v 04:00 | Nahoru | #33
Jeliman> Díky moc za rady no k té 954ce sice je taky pěkná ale asi nebude mít takové místo pod sedlem jako 929ka a to se mi právě líbí. no jinak dotazy urcite budou ale to až něco koupim. díky.

1 reakcí na tento příspěvek 929RR Zkušenosti,tipy

19.9.2009 v 10:36 | Nahoru | #34
Taky jsem se rozhodoval mezi 929 a 954. Predek 954 vypada opravdu dobre, i podsedlak, ale koupil jsem 929 o 15tis levneji, to u me vyhralo. Pokud je pro tebe dulezite misto pod sedlem, tak ber 929. Taky mi to prijde prakticky, ale vhledove se mi uz libi melke sportovni podsedlaky, tam ale nedas nic.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929RR Zkušenosti,tipy

20.9.2009 v 18:29 | Nahoru | #35
Kev28> no jako to se mi taky líbí ale zase to místo pod sedlem je super věc no a na to moje ježdění to bude ok podle mě. motorově jsou si podobný nebo ta 954 jede o hodně lépe???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929RR Zkušenosti,tipy

20.9.2009 v 19:09 | Nahoru | #36
Johnyp19> je to na jedno brdo, papirove to ma stejny kobyly a kdyz jsem si na ni sjel, tak jsem zadny rozdil nepocitil... Vidim rozdil pouze ve vzhledu. Samozrejme 954 je novejsi rok...

(reakce na) 929RR Zkušenosti,tipy

20.9.2009 v 22:36 | Nahoru | #37
Johnyp19> 954 má místa habaděj prdel je skoro stejná

(reakce na) 929RR Zkušenosti,tipy

20.9.2009 v 22:40 | Nahoru | #38
Kev28> Tak to sem chtěl slyšet. A ještě jsem se chtěl zeptat je potřeba tlumič řízení nebo se to dá i bez toho v pohodě?? kde a jak vybrat nějakej soldní kousek při koupi?? nějaký rady atd. teď jsem viděl jednu pěknou 929 na motoinzerci tady co myslíte? díky.

1 reakcí na tento příspěvek 929RR Zkušenosti,tipy

20.9.2009 v 22:54 | Nahoru | #39
Tady vypadá luxusně

Na jaře jsem chtěl 929 koupit, měla mít najeto 25tis km ale vypadala tak na 75tis Ta v inzerátu už tlumič má, ale jinak i bez tlumiče to je v poho, projížděl jsem ji na rozbité cestě a žádná nervozita v řídítkách (třeba vůbec se to neda srovnat se ZX9R, ta mě na stejně cestě říditkama fackovala pořád) Velice příjemně mě překvapil celkově podvozek (a brzdy), díry pobíral tak, že jsem ani o nich nevěděl..

1 reakcí na tento příspěvek 929RR Zkušenosti,tipy

20.9.2009 v 22:56 | Nahoru | #40
ale motoricky mi připadla zvadlá

(reakce na) 929RR Zkušenosti,tipy

20.9.2009 v 23:12 | Nahoru | #41

C.J.>ale motoricky mi připadla zvadlá



Ba ba.

(reakce na) 929RR Zkušenosti,tipy

21.9.2009 v 01:12 | Nahoru | #42
C.J.> no tak to sem rád že se vám taky líbí. K tomu tlumiči no moje cbr kdyz hodne taham treba na davelsky 3,4 tak se proste celkem slusne vlni riditka a myslim ze tlumic by tomu trochu pomoh. Ale zase nechce se mi do toho rvat takovy prachy kdyz je to jen 6ka a jeste k tomu starsi model uz.

929RR Zkušenosti,tipy

21.9.2009 v 10:38 | Nahoru | #43
no to vlnění u 929 nezažiješ, tam je podvozek úplně jinde, navíc tvoje šestka má ještě ocelový rám, prostě to je nebe a dudy..

1 reakcí na tento příspěvek 929RR Zkušenosti,tipy

21.9.2009 v 15:34 | Nahoru | #44
ta na tom obrazku vypada moc pekne. je pravda, ze ten motor neni zadna divocina, ale je to prece jenom devitka, tak si s ni nejakou dobu srandy uzijes, pak uvidis. ja nad tlumicem taky premyslel, ale kdyz za to netahas tak, ze by se ti furt zvedal predek, tak neni potreba. riditka se mi rozlitala jen na okruhu, kdyz na vyjezdech za to vezmes. jinak uprimne se ji plynem nahoru moc nechce, takze do provozu tlumic ani nepotrebujes.

929RR Zkušenosti,tipy

21.9.2009 v 18:14 | Nahoru | #45
Tak 929 můžu jen doporučit. 3-letá zkušenost a nikdy žádná zrada ani závada. brzdy, podvozek, výkon všechno tak akorát. Doporučim zkrátit převod origo 16-42 je strašný.. 15-44 ideál. já měl na orkruh 15-45 a byla to pecka.. i na silnici jsem si s ní moc užil. nic přehnanýho, prostě to bylo příjemný.. mrkni ke mě na profil a na www určitě tam nějaký info najdeš.. Tlumič jsem tam měl z K1 udělal jsem si jednochej držáček a lítal jsem. rozdíl s a bez byl hodně znát. bike je mnohem klidnější.. za mě má tahle motorka palec nahoru

Naposledy editováno 21.09.2009 18:24:11

929RR Zkušenosti,tipy

21.9.2009 v 18:14 | Nahoru | #46
2x

Naposledy editováno 21.09.2009 18:24:30

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929RR Zkušenosti,tipy

21.9.2009 v 18:28 | Nahoru | #47

Kev28>ta na tom obrazku vypada moc pekne. je pravda, ze ten motor neni zadna divocina, ale je to prece jenom devitka, tak si s ni nejakou dobu srandy uzijes, pak uvidis. ja nad tlumicem taky premyslel, ale kdyz za to netahas tak, ze by se ti furt zvedal predek, tak neni potreba. riditka se mi rozlitala jen na okruhu, kdyz na vyjezdech za to vezmes. jinak uprimne se ji plynem nahoru moc nechce, takze do provozu tlumic ani nepotrebujes.



když za ní správně vezmeš zvedneš ji plynem uplně bez problémů.. i s origo převodem..

(reakce na) 929RR Zkušenosti,tipy

21.9.2009 v 20:41 | Nahoru | #48
Corela91> zda se mi s origo prevodem trochu lina a na zadek se ji moc nechce. ale budu davat min zubu dopredu, takze pak to bude mit stavu
jinak ta tvoje mela peknej laminatovej kabatek premyslim, jak a jestli budu laminaty davat do laku. a nastavoval jsi nejak podvozek na okruh?

(reakce na) 929RR Zkušenosti,tipy

21.9.2009 v 20:53 | Nahoru | #49

Corela91>když za ní správně vezmeš zvedneš ji plynem uplně bez problémů.. i s origo převodem..


Presne!! ja ji potrebuju uz seridit a vymenit filtr,ale kdyz jsem ji dovezl tak se zvedala taky sama plynem,zadna spojika,zadnej vyplach sla sama pri rozjezdu

1 reakcí na tento příspěvek 929RR Zkušenosti,tipy

21.9.2009 v 20:58 | Nahoru | #50
tak koukam, ze v ni tkvi vic nez jsem si myslel, jen ji dat trochu prostoru (plynu)

929RR Zkušenosti,tipy

21.9.2009 v 21:04 | Nahoru | #51
Já nevim mě ten motor baví víc než 9ky ninji nemuzu si pomoct prave že devítka mi prijde na zatah plynulejsí....Ona sice tahne lip od spoda,ale tahne tahne tahne az do omezovace,ale faros do 6 tis nic moc to ninja jede lip odspoda rek bych,ale od 7 tis se 929 splasi vystreli a jede...Ninja je zas o dost vic ucukanejsi na plyn,fire je plynulejsí...A i na sprint co jsme skoušeli tak na jedničku ninje ujedu o kus ninja totiz konci nekde na 110-120 a fire 140,to bylo dost znat na dvojaka sem ubiral kvuli autu to musime teprv jeste vyskouset..

(reakce na) 929RR Zkušenosti,tipy

21.9.2009 v 21:07 | Nahoru | #52

Kev28>tak koukam, ze v ni tkvi vic nez jsem si myslel, jen ji dat trochu prostoru (plynu)

No ja uz ji mam rozhozenou musim se kouknout na priveru,ventily,chtelo by to vymenit filtr a dát novy svice,pak by sla jak svin kdyz jsem ji dovezl to bylo jine letadlo:-o

1 reakcí na tento příspěvek 929RR Zkušenosti,tipy

21.9.2009 v 21:49 | Nahoru | #53
plynem na seriovej převod.. teknrát ještě ve starých laminátech


raketa v akci v novym kabátě na 300 ZGH


fireblade the best

(reakce na) 929RR Zkušenosti,tipy

21.9.2009 v 22:07 | Nahoru | #54
Corela91> Paráda, skoro lituji, že jsem ji nekoupil

929RR Zkušenosti,tipy

21.9.2009 v 22:08 | Nahoru | #55
myslíš tu mojí nebo obecně 929? ta moje by měla být zase na prodej, majitel mizí do států...

1 reakcí na tento příspěvek 929RR Zkušenosti,tipy

21.9.2009 v 22:13 | Nahoru | #56
obecně.. na jaře jsem chtěl 929 koupit, ale stav nějak neodpovídal najetým km, veškeré hliníkové části zoxidované a nejhorší, že teda na zadní nešla ani výplachem, zkoušel jsem lehce líznout i spojku, ale nic.. Sice 240 bylo na tachu okamžitě, ale nezdála se mi.. No nevadí, než koupit šrot.. (nebyla za cenu šrotu, chtěl 95tis, pak slevil na 86) takže peníze leží na účtu a můžu vybírat do nekonečna

Naposledy editováno 21.09.2009 22:14:39

(reakce na) 929RR Zkušenosti,tipy

21.9.2009 v 22:38 | Nahoru | #57

C.J.>obecně.. na jaře jsem chtěl 929 koupit, ale stav nějak neodpovídal najetým km, veškeré hliníkové části zoxidované a nejhorší, že teda na zadní nešla ani výplachem, zkoušel jsem lehce líznout i spojku, ale nic.. Sice 240 bylo na tachu okamžitě, ale nezdála se mi.. No nevadí, než koupit šrot.. (nebyla za cenu šrotu, chtěl 95tis, pak slevil na 86) takže peníze leží na účtu a můžu vybírat do nekonečna


Ani vyplachem??hochu tak si jezdil na nakym šrotu..Já jezdil na čtyrech 929 a kdyz je seřizena,novy filtry atd tak se zvedá sama při rozjezdu...A nejvetsí brutalita 929 se svodama a koncovkou Akrap,to byla kurva divočina na rok 2000 muj 929 oproti ní vůbec nejede..

1 reakcí na tento příspěvek 929RR Zkušenosti,tipy

21.9.2009 v 22:40 | Nahoru | #58
mělá komplet racingový výfuk, svody + koncovka, KN filtr.. bylo to k zblití.. připadlo mi to uzavřené na 100ps, ale prodejce tvrdil že tak jedou všechny (ZX9R byla oproti tomu naprostá brutalita, přední kolo se pořád odlepovalo )

(reakce na) 929RR Zkušenosti,tipy

21.9.2009 v 23:03 | Nahoru | #59
C.J.> Picovina kort se svodama 929 jede jak svin....Origo to nejni nic extra to je pravda,ale ninja urcite nejede lip,mozna trosicku od spodu,ale od 7 si faros ninju povodí...

1 reakcí na tento příspěvek 929RR Zkušenosti,tipy

21.9.2009 v 23:15 | Nahoru | #60
No musela být nějaká pobuchaná, však proto jsem ji nebral.. Pak jsem si zkusil ještě dvě GSXRa K3 a K1 a to je jiná liga, sice jsem zarytý hondista, ale bral bych K1
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zapalovací cívky Honda CBR 600F gogo25 2 11.5.2024 v 20:01 combust
Honda cbr600f cukání ve vyšších otá... Honda CBR 600F Novasek21 3 10.5.2024 v 20:36 Pawkahb750
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F juri23 23 8.5.2024 v 21:14 juri23
kód barvy tmavě zelené Hondy Honda CB 500 PidaCZ 7 2.5.2024 v 16:27 Gahan37
CB 500 Palivový ventil daruji Honda CB 500 mta 1 9.4.2024 v 09:27 yan71


TOPlist