globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Teply starty ZX-6R :(
 
14.6.2007 v 12:04
Ahoj, mam ZX-6R, r. v. 1998. Spatne mi startuje tepla. *no* Kdyz nekde zastavim a za 5-10min. chci nastartovat, tak ji proste nemuzu natocit. Karburatory mam serizeny, svicky vymeneny, vzduch. filtr cistej atd... V karburatorech jsou takovy "ventilky na eletromagnet", ktery oteviraj/uzaviraj benzin. Zjistil jsem, ze byly dva uplne zalepeny od benzinu a nefungovaly. Ocistil jsem je, fungujou vsechny ok, i jsem nalil do nadrze nejakej sajrajt na cisteni karburatoru. Startovani za tepla se zlepsilo, ale porad to neni dobry. Nekdy se mi proste stane, ze vubec nenastartuju. Jinak studenej motor chyta bez problemu! Nemate s tim nekdo zkusenost?? dik :shy: :marod:

1 reakcí na tento příspěvek Teply starty ZX-6R :(

14.6.2007 v 18:04 | Nahoru | #1
Hladiny v plovakovych komarach mas skutecne serizene dobre? Nak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Teply starty ZX-6R :(

14.6.2007 v 20:31 | Nahoru | #2
Nak>No mel jsem to v autorizovanym servisu a karburatory jsem si nechal kompletne seridit, napsali si tam provest synchronizaci karburatoru, tak snad to zkontrolovali... :/

(reakce na) Teply starty ZX-6R :(

14.6.2007 v 20:39 | Nahoru | #3
blafo>synchronizace karburatoru a serizeni hladin + vycisteni to jsou od sebe dost vzdalene procedury. Synchro je easy - napojis budiky a potocis se tremi sroubky. Pro serizeni hladin holt musis karburatory vyndat - otazka je zdali si nezjednodusili praci. Rekl bych ze mas hladiny nizko...Nak

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Teply starty ZX-6R :(

14.6.2007 v 21:25 | Nahoru | #4
blafo>Za to špatný startování může jednoznačně vzduchovej filtr. V karbecích se neštourej těma to není. Jestli máš origo pěnovej vzd.filtr tak ten se musí napouštět buď řídkým olejem nebo spec.přípravkem ve spreji. A to je ten kámen úrazu, když se to přežene tak za tepla nechce chytat, je to moc bohatý. Jak sám píšeš měls to v servisu a ti to zvorali, ale ani se jim nedivím, já si čistím filtr sám a kolikát se mi to taky na první pokus nepovede. Takže ten filtr vyndej opatrně ho zaviň do čistého suchého hadru a pořádně vymačkej. Pokud se ten hadr od toho oleje namočí tak to opakuj s dalším hadrem. To by mělo stopro zabrat. Čus Tom ZX-9R *yes* *yes* ;)

(reakce na) Teply starty ZX-6R :(

14.6.2007 v 21:52 | Nahoru | #5
zubr>No to by odpovidalo, ze je moc bohata smes, prijde mi, ze se to vzdycky uleje. Ten filtr jsem si namacel sam v oleji primo na vzduchovy filtry a pouze jsem ho rukou v ramci moznosti vymackal... Ale uz jsem s tim najel cca 3000km a myslis, ze za tu dobu by se to uz dostatecne neodparilo,kdyby tam toho bylo moc??

(reakce na) Teply starty ZX-6R :(

14.6.2007 v 22:56 | Nahoru | #6
zubr>tak ted jsem si precetl podrobne manual, jak zachazet s tim vzduch. filtrem a je tam doslovne napsano: vycisteny filtr nasaknete olejem SAE30 tim zpusobem, ze olej vtirejte do filtru navlhcenym hadrem od oleje.

Takze je zde jasne uvedeno, ze toho oleje tam ma byt skutecne minimum!

Ja ten filtr driv vypral olejem primo na vzduch. filtry a jen vyzdimal. Ted ale nevim, jestli mam pouzit opet tento olej (myslim, ze je ale spis na vzduch. filtr u krosek) a nebo ten filtr vyprat jak je napsano v manualu - normalnim motorovym olejem SAE30. :rolleyes:

PS: uz jsem to rozebral a skutecne ten filtr jsem mel moc vlhkej tim olejem... Takze dik, zitra uvidime jestli je to lepsi :P

Teply starty ZX-6R :(

15.6.2007 v 00:13 | Nahoru | #7
shanis-li manual na kawu,nemusis.od toho je tu Dr.Zubr. :thmubup: Proto jsejm se nebal jit z Yamy do Kawy,pac mam kousek od sebe tady toho blazna prez tech infa o Kawe *yes* *yes* *yes*
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist