1)Zadní kolo by na místě silně prohrabalo, maximálně ujelo pár metrů a podtočenej motor na šestku by chcípnul
2)Zadní kolo by jemně hráblo, okamžitě šlo na zadek a mašina by zastavila až po desítkách metrech o první pevnou zábranu v cestě
Máme tu nějaké schopné fyziky kteří by na to dokázali odpovědět? Nebo ještě lépe nějaký případ z praxe? Nebo nějaké jiné teorie? Pneu Conti race attack, asfaltový povrch, vítr 4,8m/s a teplota piva 7,6stupně.
-motorka seskočí ze stojanu
-roztočený kolo by si hráblo, zanechávajíc kouř a čmouhu
-motorka by proskočila zdí garáže
2 reakcí na tento příspěvek 300km/h GSXR 600 K4 !!!
Ale hlasuju, abys to ověřil prakticky a jako důkaz sem umístil videonahrávku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300km/h GSXR 600 K4 !!!
1 reakcí na tento příspěvek 300km/h GSXR 600 K4 !!!
1 reakcí na tento příspěvek 300km/h GSXR 600 K4 !!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300km/h GSXR 600 K4 !!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300km/h GSXR 600 K4 !!!
klozik>Cuba_ZX7R> Samozřejmě že jsem na ní seděl. Musel jsem zajistit stabilitu aby to tolik nevybrovalo
tak to myslim, ze by ti ujela pod prdelou v peknym salticku ale az to budete zkouset, tak dejte echo.. chci to videt
1 reakcí na tento příspěvek 300km/h GSXR 600 K4 !!!
Pochybuju,ze by si zareagoval tak rychle ze bys pustil plyn.
To znamena ta druha varianta je nejvic realna
Masina by vyzkocila a dala by ti pusu
1 reakcí na tento příspěvek 300km/h GSXR 600 K4 !!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300km/h GSXR 600 K4 !!!
Poggy>Vzhledem k mhotnosti rotujících hmot a velmy vysoké rychlosti by vyšel velkej momomt setrvačnosti a motorka by se určitě rozjela a to asi dost a když bys nedržel plyn
To je nonsense. (osovy) Moment setrvacnosti je dan exaktne distribuci hmoty vzhledem k ose rotace, nikoliv rychlosti. Velka bude energie, coz vsak neni zarukou niceho, zalezi na tom, jak to spadne, tyto ulohy bifurkuji