globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Klepající se přední kolo
7.9.2009 v 19:42
Zdravim všechny co by mohli poradit.Při brždění přední brzdou se mi roztřepou řidídka.Čím je větší rychlost,tím hůř.Vyměnil jsem kotouče/TENAX/, dal nové pneu/ROADSMART/, zrepesoval vidle.Ložiska v krku jdou bez problémů,nedrhnou,bez vůle.Co kua s tím? Ani dva mechoši z brněnských servisů neví a do Námahy se mi to dávat zřejmě nevyplatí.Poradí někdo?
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Klepající se přední kolo

7.9.2009 v 19:56 | Nahoru | #1
máš přední a zadní kolo pěkně v zákrytu?

1 reakcí na tento příspěvek Klepající se přední kolo

7.9.2009 v 19:58 | Nahoru | #2
Ložiska v kole.

(reakce na) Klepající se přední kolo

7.9.2009 v 20:07 | Nahoru | #3
gsx goes to cbr> Podle latě jo, stopu drží,vše ok, dokud nezačnu brzdit

(reakce na) Klepající se přední kolo

7.9.2009 v 20:08 | Nahoru | #4
TOLI.> nedělalo by to bengál i bez brždění?

Klepající se přední kolo

7.9.2009 v 20:16 | Nahoru | #5
Nemusí jednou mi kámoš pučil mašinu jedu a všecko v pohodě a stačilo abych ťuknul o přední brzdu a rozvlnilo se to jak lodka na moři.

Klepající se přední kolo

7.9.2009 v 20:33 | Nahoru | #6
Jak už tu bylo řečeno ložiska a ještě špatně vyvážené kolo.Může být aj křivý kotouč a nebo špatné brzdné desky (špatně vloženy do brzdných třmenů).

Klepající se přední kolo

7.9.2009 v 20:59 | Nahoru | #7
Mě to dneska dělalo taky, ale potom to zase přestalo, tak nevím.....zkoušel sem pohnout s kotouči a s jedním jde hejbat snáž v "nýtech". Abych pohnul s druhým musím vynaložit větší usilí. je to v normální? moc asi ne

Klepající se přední kolo

7.9.2009 v 21:04 | Nahoru | #8
Pokud máš plovoucí kotouče tak to normální je.

Klepající se přední kolo

7.9.2009 v 21:13 | Nahoru | #9
Pokud to jde, vklidu se rozjeď a při brždění se koukni na brzdové třmeny, hezky se na nich projeví jakákoli nerovnost kotouče. Hledal bych závadu tam. A nebo může bejt vůle ve vidlích.

1 reakcí na tento příspěvek Klepající se přední kolo

7.9.2009 v 21:23 | Nahoru | #10
Koukám, že YZf jsou na to nějak náchylný na to klepání, já se stim potýkám od zimní výměny kotoučů, prakticky pořád, taky všechno výměna repase. U mě to byly špatný gumičky v pístkách(nelezly stejně), ale já měl trochu jiný příznaky

1 reakcí na tento příspěvek Klepající se přední kolo

7.9.2009 v 21:26 | Nahoru | #11
kotouče (stačí i jeden v hajzlu) a kolikrát to ani nezměříš (házivost). Když pojedeš hóóódně pomalu a lehce namáčkneš brzdu, tak ucítíš v nějakém místě jako když kousek proklouzne a to dokáže dost nepříjemně rozvibrovat motorku (s nadsázkou jak u auta abs).

Klepající se přední kolo

7.9.2009 v 22:12 | Nahoru | #12
A co ráfek, je v poho? Není ťuknutej? Možná možnost ...

(reakce na) Klepající se přední kolo

7.9.2009 v 22:31 | Nahoru | #13
caliber> to není špatný, jako že by pístky kotuče rozhazovaly tím, že neberou proti sobě?Už z toho začínám být nešťastnej

(reakce na) Klepající se přední kolo

7.9.2009 v 22:34 | Nahoru | #14
senior> kotouče nový,sice repas od TENAXU, ale ani nepatrná změna

Klepající se přední kolo

7.9.2009 v 22:40 | Nahoru | #15
Kamos menil stary kotouce za novy Tenax a oni se mu vyhraly a zkroutily,delalo mu totez co Tobe.Tak je reklamoval a oni se mu zkroutily znovu.Zkoukni ty kotouce jestli jsou OK.

2 reakcí na tento příspěvek Klepající se přední kolo

7.9.2009 v 22:42 | Nahoru | #16
Tak ja to napíšu popořadě, na podzim měněný ložiska v kole, gumy a vyváženo, jezdilo ok. Kotouče origo s mega vůlý do stran i po směru> výmena kotoučů+desky+rozhýbání pístků> brutální vybrace při brždění> jeden kotouč sedal dřiv než druhej po 500km se to vytratilo, ale vybrace zůstali hlavně nad 100km a jen při brždění> přední vidle velká vůle v trubkách místo oleje voda> repase nový trubky,atd.> zlepšení, ale přetrvává> vlivem vibrací zničený ložisko krku> nový ložiska v krku>opět zlepšení, ale jen krátkodobé, postupně se to vracelo> rozebrání brzdičů komplet vyčistit, vyleštit pístky složit> lepší, ale pořád> odvezeno do yamahy, výsledek kotouče jsou Ok, destičky taky a krk taky> špatně jdoucí pístky(nechodili všechny stejně) moc staré gumyčky a tím páden "naboptnalé" výměna> původní příčína odstraněna> kotouče se podle barvy očividně rovnají>vibrace zůstavají, protože než se na to přišlo, tak se špatně vybrzdily a samo si to nesedlo> budu je dávat stáhnou(jsou prakticky nový) a tady budu pokračovat

Klepající se přední kolo

7.9.2009 v 22:53 | Nahoru | #17
mám stejnej problém. jen na brzdách. prošel jsem zrychleně podobnou anabází ale bez výsledku. vyměnil jsem kotouče za NG. zmizelo to. po pár stovkách km znovu a v mnohem větší míře. reklamoval jsem kotouče. změřili je a naměřili na tloušťce na jednom rozdíl dvě stovky a na druhým pět stovek milimetru. nebyly křivé, zvlněné, ale měli rozdílnou tloušťku. prozatím tam mám ty původní. neměřil jsem je, ale cukají jen trošku bez zhoršování. čekám na vyřizení reklamace. mylsím, že je to jednoznačně kotoučema. mám sice TL1000R, tedy těžkou motorku, ale jsme zvyklý brzdit poměrně málo rasantně. teda nebyly vyhřátý. ani nezměnily barvu. jezdím ještě okruhovku, malinko nestejně tlačily pístky, tak je víc sjetá jedna deska a kotouče nic. při ježdění jsou rozpálený jako kráva a jsou o.k. tak nevím. NEBUDE TO TÍM, ŽE JE NA CESŤÁKU MÁLO ZATĚŽUJEME ??????????????????? pozor, to není vtip!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klepající se přední kolo

7.9.2009 v 22:53 | Nahoru | #18
caliber> no, nemám patent na rozum ale letos jsem to řešil na dvou motorkách. Vibrace při brždění (takové jakoby skákání) = kotouč/e v hajzlu. Na GSXR 1000 K4 vydržely jen 1000km a opět to samé (poprvé byl 1 kotouč křivý, pak pro změnu se nové kotouče vyhřály). Byly tam standartní skoro-racingové desky brembo (a ty samé na jiných motkách byly ok). Takže další kotouče, jiné desky a zatím ok. Druhá motka kotouč vyměněn, zůstaly jen vymydlená ložiska (na ty se teprve chystám), volnější vidle a i tak jezdí super. Ložiska v krku (pokud jsou v hajzlu) poznáš i na místě (netřeba s tím jezdit). Takže ........ kotouče (a dal bych i jiný typ destiček)

Naposledy editováno 07.09.2009 22:56:32

(reakce na) Klepající se přední kolo

7.9.2009 v 22:55 | Nahoru | #19

senior>caliber> no, nemám patent na rozum ale letos jsem to řešil na dvou motorkách. Vibrace při brždění (takové jakoby skákání) = kotouč/e v hajzlu. Na GSXR 1000 K4 vydržely jen 1000km a opět to samé (poprvé byl 1 kotouč křivý pak pro změnu nové kotouče vyhřály racingové desky (a ty samé na jiných motkách byly ok). Takže další kotouče, jiné desky a zatím ok. Druhá motka kotouč vyměněn, zůstaly jen vymydlená ložiska (na ty se teprve chystám), volnější vidle a i tak jezdí super. Ložiska v krku (pokud jsou v hajzlu) poznáš i na místě (netřeba s tím jezdit). Takže ........ kotouče (a dal bych i jiný typ destiček)



to vidím jako velice pravděpodobné a rozumné.

Klepající se přední kolo

7.9.2009 v 22:56 | Nahoru | #20
jj Teď už to jsou kotouče, předtim pístky, právě, jak tam byly ty kotouře s těma vůlema 2mm sem tam, tak to pobraly, a jak se daly nový pevný, tak to začlo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klepající se přední kolo

7.9.2009 v 22:59 | Nahoru | #21
caliber> díky.trocha optimizmu potěší.asi to hodím ze skalky a zkusím nějaký jiný model.12let starý bajk patří asi do šrotu

1 reakcí na tento příspěvek Klepající se přední kolo

7.9.2009 v 23:03 | Nahoru | #22
Jinak všem díky,letos už na to se.. a na jaře se uvidí

1 reakcí na tento příspěvek Klepající se přední kolo

7.9.2009 v 23:46 | Nahoru | #23
prodej to a maš klyd stejně budě brso zyma jak cyp

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klepající se přední kolo

8.9.2009 v 07:38 | Nahoru | #24
treba u auta se to taky stava a tam to byvaji jak jsou na trmenu ty cepy(voditka)tak jsou uz vychozeny a pak se to trepe.zmackni brzdu a zkus chytnout trmen a zahybat s nim

(reakce na) Klepající se přední kolo

8.9.2009 v 08:36 | Nahoru | #25

zula>treba u auta se to taky stava a tam to byvaji jak jsou na trmenu ty cepy(voditka)tak jsou uz vychozeny a pak se to trepe.zmackni brzdu a zkus chytnout trmen a zahybat s nim

jak sceš naras smačknut brsdu u auta s chytnut třmen druhu ruku si ty normalni to nejde

(reakce na) Klepající se přední kolo

8.9.2009 v 08:58 | Nahoru | #26

Dvorik>caliber> díky.trocha optimizmu potěší.asi to hodím ze skalky a zkusím nějaký jiný model.12let starý bajk patří asi do šrotu


Do šrotu to nedávej, nebo jestli mermomocí chceš, tak to dej mě Jinak, ale přesto všechno mám tu motorku rád

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klepající se přední kolo

8.9.2009 v 13:10 | Nahoru | #27
Ahojky. Zabyvam se opravama brzdovych kotoucu uz 8 let. To,ze ti kotouce pri brzdeni trepou je zapricineno nestejnou silou brzdoveho vence. Sila kotouce musi byt v toleranci 0.01 mm,na zmereni ti postaci obycejny mikrometr. Jinak tenax je totalni srot! Vloni jsem po nich opravoval 12 motorek! Maji nevyhovujici material,kotouce maji mekke,nepresne vyrobene,sila kotouce v hrozne toleranci 0.1 mm!!!!! Kluci kterym jsem tyto nove kotouce od nich repasoval,je dokonce reklamovali,ale bez uspechu! Vzdy jim bylo receno,ze je to spotrebni vec a to mnozi z nich nenajeli ani 1000 km!!!!!! Takze zkus reklamovat,ale asi moc neuspejes. Pokud budes chtit nejak poradit,nebo pomoct,klidne se ozvi,rad ti pomuzu. Me cislo je 604920421 Tony

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klepající se přední kolo

8.9.2009 v 14:19 | Nahoru | #28

panteer>Ahojky. Zabyvam se opravama brzdovych kotoucu uz 8 let. To,ze ti kotouce pri brzdeni trepou je zapricineno nestejnou silou brzdoveho vence. Sila kotouce musi byt v toleranci 0.01 mm,na zmereni ti postaci obycejny mikrometr. Jinak tenax je totalni srot! Vloni jsem po nich opravoval 12 motorek! Maji nevyhovujici material,kotouce maji mekke,nepresne vyrobene,sila kotouce v hrozne toleranci 0.1 mm!!!!! Kluci kterym jsem tyto nove kotouce od nich repasoval,je dokonce reklamovali,ale bez uspechu! Vzdy jim bylo receno,ze je to spotrebni vec a to mnozi z nich nenajeli ani 1000 km!!!!!! Takze zkus reklamovat,ale asi moc neuspejes. Pokud budes chtit nejak poradit,nebo pomoct,klidne se ozvi,rad ti pomuzu. Me cislo je 604920421 Tony



dobrá nabídka a dobrá zkušenost. jaký máš názor na kotouče NG ?? měl jsem s nimi stejný problém, viz nahoře. jeden 0,02 a druhý 0,05 mm.

(reakce na) Klepající se přední kolo

8.9.2009 v 22:39 | Nahoru | #29
Ahojky. To je jasne,pokud byla na brzdovem venco rovinnost 0.02 a 0.05 tak jsou to zmetky uz od vyroby a budou ti zarucene kopat do packy a v horsim pripade rozhazovat cele rizeni! Tak to dopada,kdyz nekdo neco vyrabi a neme na to vybaveni a ani o tom nic nevi! Ikdyz uznavam,ze NG je asi o neco lepsi nez TENAX! To je nejvetsi srot,jaky jsem kdy videl!!!!!

Klepající se přední kolo

9.9.2009 v 06:50 | Nahoru | #30
přesně co tu popisujete dělal brachovi na SV, výměna oleje ve vydlích nic, přehozené kotouče (LP) nepatrně pomohly ale pak mu stštěloval nějaký závodník vidle na místě, řekl jeť to zkusit a ok. Takže to bylo jen v tlumení a v odskoku
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Moto díly Yamaha YZF 750, Kawasaki VN 1500, Yamaha XT 600Z Trumen28 2 30.8.2021 v 21:35 zdenysrx6
Podtlak Yamaha YZF 750 Paťo88 7 23.8.2021 v 09:44 Paťo88
Zaseknutá osa kyvky Yamaha YZF 750 Gonzo 11 28.3.2021 v 22:50 Branas_23
Rozdíl mezi typem 4HD a 4HN Yamaha YZF 750 Kamosmartin 2 15.3.2021 v 19:08 Kamosmartin
Yamaha YZF 750 Yamaha YZF 750 Paťo88 15 8.3.2021 v 22:17 xxxMIKExxx


TOPlist