globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Yzf-R6 r.v.:99 Mlácení v motoru + báseň
7.9.2009 v 13:08
Óda

Jel sem jednou od Terezky, řikám si, že je zrovna hezky.
Najednou v motoru to zapraská já nevím proč,
rachot ještě větší, než řetízkový kolotoč.
Pak přestává to rachotit a strašně mlátí,
Jak když koncert maji Kabáti.

Dovalim dom jen tak pomalu,
řikám si, že motor je asi v análu.
Co teď dělat, těžko říct,
motorku do garáže dovalit a víc už nic.

Co je tomu ani Dakar neví,
snad až se víko hlavy sundá, někdo poví.
Doufám, že si ještě sjedu
Svět bez R6 představit si nedovedu.

Teď hledám v kraji servis,
co bude za nejlevnější peníz.
Do Yamahy prej ani náhodou,
tam mě z cela jistě oškubou.

Pokračování po GO
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pro zajímavost od Midloch2

Yamaha YZF-R1 ´98 - 100.000 km

V předchozím testu R1-ky po 50k jsem už naznačil, že dalším pokračováním testu se určité problémy prohlubovaly. Testy na takhle dlouhou trať 100.000 km se pořádají zcela výjimečně, přitom Yamaha R1 je dosud jediným supersportovním strojem, který tohle absolvoval. Naprosto tak chybí srovnání s jinou obdobnou motorkou a těžko soudit, jak by dopadla např. Honda CBR900RR.
Objektivně vzato ale tenhle test R1 odhalil v motoru několik zbytečných slabin, které by se dostatečně dlouhým předvýrobním testováním daly vyloučit. Např. praskliny nikasilu ve válcích měla i Yamaha R6, tam se dokonce už po 50k loupal.

První a čtvrtý válec mají ve stěně praskliny 2 a 5 cm dlouhé, válce překročily toleranci ovality a další provoz bloku válců není možný. Ze stejného důvodu docházelo k jednostrannému přidírání pístů, nadměrná vůle v druhém směru pak vedla k odlamování pístního límce. Všechny písty mají trhliny v uložení pístního čepu.

Zdá se, že motor není schopen vydržet síly od rámu bez deformací bloku válců. Yamaha říká, že na vině je vysoká teplota.

Kliková hřídel je v perfektním stavu, stejně jako ojniční oka.

Sací ventily nemají žádné usazeniny a jsou stále v toleranci. Vodítka výfukových ventilů jsou jsou už mimo toleranci opotřebení.

Převodovka je stále ve výborném stavu, zuby nejeví žádný pitting. Olejové čerpadlo je jako nové.

Závada typická pro první ročník R1 - ulomené oko pružiny řadícího válečku. Opotřebené jehly a komínky v karburátorech způsobují propad výkonu pod 4.000 ot/min.



Naposledy editováno 07.09.2009 19:52:48
Anketa: Co byste dělali, kdyby se Vám to stalo
hned odstavit a volat pro odvoz
78%
7
opatrně těch +-5km dojet dom
22%
2

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yzf-R6 r.v.:99 Mlácení v motoru + báseň

7.9.2009 v 13:38 | Nahoru | #1
GRASSEL> Právě že já ne, povídám že se dělaji na těhle R6kách při 40ti tis. a já jí pořídil se 43 tis. Takže se teoreticky dělaly.. Aspoň mi to tak tvrdily v bazaru, kde jsem moto kupoval, že rozvody jsou nedávno dělaný..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yzf-R6 r.v.:99 Mlácení v motoru + báseň

7.9.2009 v 13:39 | Nahoru | #2
carlos38> aha, no tak v tom případě bych je nechal skontrolovat jelikož je to to samý jako s větou - připravená na sezónu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Volnobeh Yamaha YZF-R6 sete111 1 27.4.2024 v 09:38 kokoška.
Označení ložisek v kyvné vidlici Yamaha YZF-R6 Hašlik 4 25.4.2024 v 10:03 Slow
yamaha yzf r6 RJ09 Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R6R Yamahatorr 2 15.3.2024 v 18:23 Yamahatorr
Vymena lozisek v krku rizeni [1, 2] Yamaha YZF-R6 harwey10 35 5.2.2024 v 13:58 Gahan37
Spinanie ventilátora Yamaha yzf r6 ... Yamaha YZF-R6 Jar0 10 1.2.2024 v 16:06 Jar0


TOPlist