Prva to vypadalo na regulator coz se nakonec nepotvrdilo, pricinou byly zoxidovane kontakty mezi alternatorem a regulatorem, jedna faze nemela vubec kontakt
Po vycisteni a impregnaci kontaktu proti korozi a vlhkosti jsem premeril dobijeni pri ruznych otackach
Chtel jsem se zeptat zdali namerene udaje sou v poradku, nejsem elektrikar jen samouk tak se radsi poptam druhych :)
Namerene udaje sou:
Bez svetel : 1000ot - 14,31V 2000ot - 14,30V 5000ot - 14,00V
Ze svetlami: 1000ot - 12,20V 2000ot - 12,95V 5000ot - 13,80V
Udaje ze svetlami na volnobeh se mi zdaji nizke ale treba je to normalni, 2 predni svetka uz neco sezerou
Baterie byla predtim dobita, jenze uz neni 100%tni nez doslo k oprave tak mela napeti 11,8 kdovi jak dlouho
Naposledy editováno 05.08.2009 20:03:29
1 reakcí na tento příspěvek Porucha dobijeni, odstraneni zavady a premereni
poky1>tohle Ti dost pomůžemotoride.sk/
Ok diky moc, skusim a dam vedet jak jsem dopad.Vzhledem k tomu ze do konce tydne uz zadny nd nesezenu a na vikend jedu na 800km ride tak se modlim at je vse v poradku :)
Tak problem byl nakonec vyresen , dle navodu s motoride jsem promeril odpor alternatoru a 1 faze porad nemela kontakt tak jsem sel po kablech a u motoru byli vsechny 3 faze zapecene a zoxidovane
Taky napad udelat spoj zrovna pod vyfukovym potrubim zato bych tech jejich inzenyru prizabil
Ted to dobiji na volnobeh ze svetlami 12,8 - 13,2 a pak uz to de nahoru az do 14V
Vsem diky za pomoc a rady, snad uz vse bude v poradku
1 reakcí na tento příspěvek Porucha dobijeni, odstraneni zavady a premereni
poky1>No, ať se daří Ona se stejně Honda dost pomátla, za takovou cenu originál regulátor, ještě to zalejou takovým bordelem a bez žebrování se nemůžou divit, že se to upeče. , když vyhoří, tak se to krásně drolí, sype se to jako písek.
Klasika lidem se to odpali a koupi si novy. A panove od hondy vydelavaji :)
Jeste ze mame Vape a Ignitech
Ono i kdyz ma soucasny regulator zebra (Vape 90), tak presto je pri delsi jizde varici a neudrzim na nem ruku.Co to muselo delat bez chladice.Pichnu na nej asi nejaky vetrak z kompu a napojim na svetla bude to jistejsi.Problem u Vfr je ze regler s baterii je primo za zadnim valcem a vsechno teplo vali na ne
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 | PetrZephyr | 6 | 25.7.2023 v 16:18 Gahan37 |
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 | PetrZephyr | 3 | 2.7.2023 v 18:22 PetrZephyr |
Držáky spolujezdce Honda VFR 750 | Lech | 12 | 27.4.2023 v 16:33 Gahan37 |
VFR 750 F-jaký rok výroby Honda VFR 750 | Mates_Rider | 10 | 26.1.2023 v 13:44 bocusvfr |
Honda VFR750F RC36 Honda VFR 750 | Honda_VFR | 14 | 26.1.2022 v 12:10 Slávek-TDM |