globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Porucha dobijeni, odstraneni zavady a premereni
5.8.2009 v 15:36
Zdravim, mel jsem problem u VFR ze mi vyflusla baterie, po premereni dobijela jen bez svetel, ze svetlami bylo napeti 11,8 V
Prva to vypadalo na regulator coz se nakonec nepotvrdilo, pricinou byly zoxidovane kontakty mezi alternatorem a regulatorem, jedna faze nemela vubec kontakt
Po vycisteni a impregnaci kontaktu proti korozi a vlhkosti jsem premeril dobijeni pri ruznych otackach
Chtel jsem se zeptat zdali namerene udaje sou v poradku, nejsem elektrikar jen samouk tak se radsi poptam druhych :)
Namerene udaje sou:
Bez svetel : 1000ot - 14,31V 2000ot - 14,30V 5000ot - 14,00V
Ze svetlami: 1000ot - 12,20V 2000ot - 12,95V 5000ot - 13,80V

Udaje ze svetlami na volnobeh se mi zdaji nizke ale treba je to normalni, 2 predni svetka uz neco sezerou


Porucha dobijeni, odstraneni zavady a premereni

5.8.2009 v 16:37 | Nahoru | #1
jo hodnoty jsou OK. Normálně by se měly hodnoty držet v rozmezí +- 13,8-14,5V

Porucha dobijeni, odstraneni zavady a premereni

5.8.2009 v 17:30 | Nahoru | #2
O.K

Porucha dobijeni, odstraneni zavady a premereni

5.8.2009 v 19:16 | Nahoru | #3
s těma světlama to není nic moc ale může na to mít vliv a vybitá baterka. normálně by to mělo na volnoběh se světlama dávat něco kolem 13v

Porucha dobijeni, odstraneni zavady a premereni

5.8.2009 v 20:03 | Nahoru | #4
No prave ze svetlama na volnobeh mi nejde to male napeti do hlavy,ale je docela mozny ze u tak stare motorky je to normalni
Baterie byla predtim dobita, jenze uz neni 100%tni nez doslo k oprave tak mela napeti 11,8 kdovi jak dlouho

Naposledy editováno 05.08.2009 20:03:29

Porucha dobijeni, odstraneni zavady a premereni

5.8.2009 v 20:31 | Nahoru | #5
jek má bet.dlouho pod 12v jde pomalu do háje,jinak je to se světlama málo projdi všechny spoje.

1 reakcí na tento příspěvek Porucha dobijeni, odstraneni zavady a premereni

6.8.2009 v 16:24 | Nahoru | #6
tohle Ti dost pomůžemotoride.sk/

(reakce na) Porucha dobijeni, odstraneni zavady a premereni

6.8.2009 v 17:47 | Nahoru | #7

poky1>tohle Ti dost pomůžemotoride.sk/


Ok diky moc, skusim a dam vedet jak jsem dopad.Vzhledem k tomu ze do konce tydne uz zadny nd nesezenu a na vikend jedu na 800km ride tak se modlim at je vse v poradku :)

Porucha dobijeni, odstraneni zavady a premereni

6.8.2009 v 18:53 | Nahoru | #8
ty údaje se světlama jsou nahouby, což si asi už zjistil, třeba se Ti hodí tenhle odkazwww.motorkari.cz/motobazar/nahradni-dily/elektronika/regulator-dobijeni-honda-116139.html není to můj inzerát, ale cena je super, já dal tenkrát Vape, Ignitech to nějak prakoval, nedodával ani servisům, dokonce nebrali ani telefony

Porucha dobijeni, odstraneni zavady a premereni

6.8.2009 v 19:22 | Nahoru | #9
Koukam na ten regulator, cena je dobra na original, ale problem originalu je ze nemaji zebra a snadno se prehreji a odchazeji

Tak problem byl nakonec vyresen , dle navodu s motoride jsem promeril odpor alternatoru a 1 faze porad nemela kontakt tak jsem sel po kablech a u motoru byli vsechny 3 faze zapecene a zoxidovane
Taky napad udelat spoj zrovna pod vyfukovym potrubim zato bych tech jejich inzenyru prizabil
Ted to dobiji na volnobeh ze svetlami 12,8 - 13,2 a pak uz to de nahoru az do 14V
Vsem diky za pomoc a rady, snad uz vse bude v poradku

1 reakcí na tento příspěvek Porucha dobijeni, odstraneni zavady a premereni

6.8.2009 v 20:18 | Nahoru | #10
No, ať se daří Ona se stejně Honda dost pomátla, za takovou cenu originál regulátor, ještě to zalejou takovým bordelem a bez žebrování se nemůžou divit, že se to upeče. , když vyhoří, tak se to krásně drolí, sype se to jako písek.

(reakce na) Porucha dobijeni, odstraneni zavady a premereni

7.8.2009 v 19:20 | Nahoru | #11

poky1>No, ať se daří Ona se stejně Honda dost pomátla, za takovou cenu originál regulátor, ještě to zalejou takovým bordelem a bez žebrování se nemůžou divit, že se to upeče. , když vyhoří, tak se to krásně drolí, sype se to jako písek.


Klasika lidem se to odpali a koupi si novy. A panove od hondy vydelavaji :)
Jeste ze mame Vape a Ignitech
Ono i kdyz ma soucasny regulator zebra (Vape 90), tak presto je pri delsi jizde varici a neudrzim na nem ruku.Co to muselo delat bez chladice.Pichnu na nej asi nejaky vetrak z kompu a napojim na svetla bude to jistejsi.Problem u Vfr je ze regler s baterii je primo za zadnim valcem a vsechno teplo vali na ne

Porucha dobijeni, odstraneni zavady a premereni

7.8.2009 v 22:07 | Nahoru | #12
ja myslim ze tve namerene hodnoty budou ok. Ja mam v manualu od me motky napsano ze dobijeci napeti se ma merit pri 4tis otackach. A tam se mi zda to mas ok.

Porucha dobijeni, odstraneni zavady a premereni

9.8.2009 v 22:15 | Nahoru | #13
Tak jsem zpatky z 950km jizdy, dobijeni funguje na jednicku, na volnobeh ze svetlami ukazuje pres 13V

Porucha dobijeni, odstraneni zavady a premereni

16.2.2010 v 21:57 | Nahoru | #14
Jojo, na VF 750 to hořelo taky, na VFR jsem ten konektor zrušil, nalisoval jsem tam koncovky a sešrouboval dohromady. 3 roky - pořád skvělé! Holt tam teče dost proudu, ale jiná moto tím tak netrpí, co to tam ti koko.i dali?

Porucha dobijeni, odstraneni zavady a premereni

16.2.2010 v 22:10 | Nahoru | #15
Bez svetel : 1000ot - 14,31V 2000ot - 14,30V 5000ot - 14,00V
Ze svetlami: 1000ot - 12,20V 2000ot - 12,95V 5000ot - 13,80V

nema problema
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 PetrZephyr 6 25.7.2023 v 16:18 Gahan37
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 PetrZephyr 3 2.7.2023 v 18:22 PetrZephyr
Držáky spolujezdce Honda VFR 750 Lech 12 27.4.2023 v 16:33 Gahan37
VFR 750 F-jaký rok výroby Honda VFR 750 Mates_Rider 10 26.1.2023 v 13:44 bocusvfr
Honda VFR750F RC36 Honda VFR 750 Honda_VFR 14 26.1.2022 v 12:10 Slávek-TDM


TOPlist