K převodovce: Vidličky jsou sjeté většinou proto, že jsou v háji kolečka - mají ošlehané hrany na bočním ozubení, které drží kolečko v záběru - kolečka se pak tahem motoru jaksi neuzamknou do sebe a musí je v záběru držet vidlička, kterou to takhle pomalu žere. Až se vidlička spálí, tak začne kvalt vyskakovat. Tudíž, když byly vidličky v háji, tak je dle mého problém v kolečkách nebo tam někde něco chybí, což udělá to, že je ta převodovka blbě vymezená.
K těsnění dekla: Předpoklad je, že jsou dosedací plochy víka rovné. Pokud jsou křivé nebo jsou v nich rýhy, tak se to do jisté míry dá srovnat na rovinné brusce. Pak je taky základ, že nesmí být postrhávané závity - stačí jeden stržený a už to teče... Pokud je to rovné a závity ok, tak nanes tmel na motory (je to silikon - dělá se červený nebo i černý, který nevypadá tak blbě) - v tenké vrstvě jen na jednu stranu a tak abys nezalepil žádné olejové kanálky. Pak to slož a lehce stáhni. Po zaschnutí dotáhni - ale ne extra moc - ty boční víka se dotahujou lehce abys to neserval. Teprv po zaschnutí toho tmelu tam dej olej. A nemůže to téct.
2 reakcí na tento příspěvek DR 600 co s tím?
[img]
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
řetěz vyvažovacích hřídelí Suzuki ... Suzuki DR 600 | Marťas650 | 9 | 7.3.2024 v 19:09 Marťas650 |
Základní nastavení karburátoru suzu... Suzuki DR 600 | Debnys | 3 | 26.4.2023 v 16:02 vmz00 |
Suzuki DR 600 nejde za plynem Suzuki DR 600 | ladis321 | 6 | 27.3.2023 v 09:42 ladis321 |
Suzuki DR 600 zapalování Suzuki DR 600 | ladis321 | 13 | 26.3.2023 v 12:40 combust |
Suzuki DR 600 slabá jiskra Suzuki DR 600 | ladis321 | 1 | 28.2.2023 v 22:14 combust |