nikdy předtím sem ji neviděl a docela mě konstrukčně zaujala jak takovej podvozek asi funguje
PS: nechci si jí koupit, jen tak čumím po inzerátech a našel jsem něco neobvyklýho, tak jsem se chtěl s vámi podělit
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha GTS 1000
1100Virago>PosMiros: Yamaha naopak občas zkoušela vypustit do světa sériovek řešení, která se často neujala, ale často se taky stala standardem.
GTS je opravdu exot. Ta vidlice i omega rám fungovaly velice dobře, ale v případě pádu byla v podstatě neopravitelná, všechno se muselo měnit. A to bylo finančně hod
co se na tom zničilo v případě pádu že se to muselo měnit?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha GTS 1000
PosMiros>co se na tom zničilo v případě pádu že se to muselo měnit?
prostě rána na předek (nedobrždění, boční náraz a pod) a půl motorky pápá, jak píše 1100Virago
Jinak pěkné řešení, a Peugeot a jiní skůtristi používají jednostrané zavěšení předku dále
PosMiros: co se na tom zničilo v případě pádu že se to muselo měnit?
Ono je celé to řešení háklivé na vůle a zavěšení je odlitek z lehké slitiny. Takže když to chytlo pecku a zkřivilo se to, nedalo se to jednoduše srovnat. Navíc tam bylo riziko vzniku trhlin. Takže komplet výměna předního zavěšení, někdy i toho omega rámu - a to už bylo za cenu půl motorky.
edit: U klasiky se většinou jen ohnou trubky, někdy brýle, občas se zničí i kluzáky. Ale cena nové vidlice je i tak nesrovnatelná oproti předku z GTS.
Naposledy editováno 27.07.2009 18:03:03
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|