3 reakcí na tento příspěvek Pokec O suzuki GSX-R 750
BULLIT>Já se s ní zatim seznamuju, ale po těch pár ujetejch kilákách jsem fakt nadšenej je to brutal je v tom 150 koní a k tomu yoshimura rs-3 takže o mě ví každej když jedu teď mám v úmyslu vyndat homologační vložku
Ahoj to by me zajimalo co by si delal kdybys sedel na litru
2 reakcí na tento příspěvek Pokec O suzuki GSX-R 750
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec O suzuki GSX-R 750
1 reakcí na tento příspěvek Pokec O suzuki GSX-R 750
1 reakcí na tento příspěvek Pokec O suzuki GSX-R 750
1 reakcí na tento příspěvek Pokec O suzuki GSX-R 750
Když k ni přijdu za studena (mohla stát i měsíc) přijdu strčím klíček zmáčknu chcípak natáhle se palivo otočím starterem ...chytne na první cuknutí, pohodka.
Ale začnu ji trochu prohánět někde zastavím. A pokud tam nestojím delší dobu a neztihne holka trochu víc vychladnout... přijdu stejnej postup otočím startérem chytne a hned chrípne, vzápětí se samo hnedka znova natáhne palivo , zmáčknu startér a chytne na cuknutí. Je to normální ? jde o nastavení něčeho nebo je to nečím ovlivněno(nějaká závada)? (jen dodám ,že motorka je v totálním základu a na budíkiách je 11000km ) Trochu mě to trápí...
Lidi mi na to říkaj, no tak ji dej trochu plynu a ona ti chytne na poprvé, což maj jistě pravdu... ale nezdá se mi to jako optimállní řešení
Jinak holka jezdí jako šemík, všechno super.
BTW ví někdo jak se šteluje u tohodle modelu to světlo co indikuje otáčky k řazení ???
Naposledy editováno 18.07.2009 20:00:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec O suzuki GSX-R 750
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec O suzuki GSX-R 750
Svíčky na nahlásily chybu ne ?
Spieke>Podle mne to pravda neni proc teda na dragstry se pouzivaji karburatorove verze?Davaji se tam prime filtry misto airboxu pro lepsi reakci na plyn.Ver tomu karbec je jinde.
proto se do teď "dávají" všude karbce....... kdyby jsi měl stříkačku, říkáš něco jiného =>> postup... vývoj
Tvrzení, že když koupíš karbec, můžeš motorku ladit, je tak trochu pochybný... dáš kit, dáš vys.filtr, kval. svody a koncovku..... ze 130 koní se dostaneš nevím kde......
Já mám Akrap svody koncovku filtr + power ze sériových 136 koní 14 navrch. A navíc se stříkačkou odpadá spoustu starostí. Nevěřím, že s karbcem se dostaneš po úpravě ze 130 koní výše než u stříkačky s těmito úpravami. A yoshimura není dělaná zdaleka tak do výkonu. Ale zvuk má nádherný. Ano, mám na mysli výkon na motoru, ne na zadním kole, pořád se bavím o výkon na motoru.
Naposledy editováno 18.07.2009 22:54:49
Prostě 750 the best
jinak mám pocit že na 750 sradem karbec s kompletním laděným vyfukem se dalo nahnat nejvíce koní opoti všem ostatním motorkám. Přesně to nevím a hledat se mi to nechce ale bylo to dost
Já mám 750 K1 vyfuk i svody akrap a KN filtr a naměřeno na spojce 141 koní a to to má na tachaku 40 000km
1 reakcí na tento příspěvek Pokec O suzuki GSX-R 750
stepos79: a co takhle nějaká sport. jednotka ?
Bailey>oproti všem ostatním tehdy doposud vyrobeným... to je pravda
stepos79: a co takhle nějaká sport. jednotka ?
ale musim říct že s řetězem 520 a převodem 16/44 oproti 17/42 mě Majkl31 s převodem myslim 16/43 525 řetěz Power comander III a complet vyfuk Arrow tak prej mě nestiha na rovině což je super a Pimpiš řikal co má 954 nevim jaky převody že se pře ze mě nemohl dostat
no jo no je to skok, ale nejsem žádnej pičus abych hned machroval a někam to zahodil navíc tenhle model je pro mě srdeční záležitost mě se prostě ty moderní mašiny nelíběj protože seou hrozně malý z tohodle jde respekt ale z litra co vypadá jak dváca nebo šestka moc ne.......viz foto fungl R1 a padesátka!!!!!!!
[img]
1 reakcí na tento příspěvek Pokec O suzuki GSX-R 750
Ale K5tka je mrštnější-lehčí, hrajvěší. Z té cejtíš, že to už není motorka na cestování ale na blbnutí.