Téma: Pokec O suzuki GSX-R 750
 
18.7.2009 v 12:30
Čus chlapi tak sem si řekl, že založim tuhle diskuzi jen tak pro prdel můžem se tu bavit hlavně o GSX-R 750 různý problémy a postřehy a tak různě co si o tý mašině myslíte.......
Předchozí
1 2
Následující

Pokec O suzuki GSX-R 750

18.7.2009 v 14:48 | Nahoru | #1
Je to nádherná mašina na které klidně vyrazím i na středně dlouhý cesty nebo se na ní brutálně dobře svezu na vyhlášených úsecích. Mám už druhou 750tku a neměnil bych pokud bych třeba nezačal jen cestovat, nebo naopak lítat na okruhu.

3 reakcí na tento příspěvek Pokec O suzuki GSX-R 750

18.7.2009 v 15:50 | Nahoru | #2
Já se s ní zatim seznamuju, ale po těch pár ujetejch kilákách jsem fakt nadšenej je to brutal je v tom 150 koní a k tomu yoshimura rs-3 takže o mě ví každej když jedu teď mám v úmyslu vyndat homologační vložku

(reakce na) Pokec O suzuki GSX-R 750

18.7.2009 v 17:14 | Nahoru | #3

BULLIT>Já se s ní zatim seznamuju, ale po těch pár ujetejch kilákách jsem fakt nadšenej je to brutal je v tom 150 koní a k tomu yoshimura rs-3 takže o mě ví každej když jedu teď mám v úmyslu vyndat homologační vložku



Ahoj to by me zajimalo co by si delal kdybys sedel na litru

Pokec O suzuki GSX-R 750

18.7.2009 v 17:24 | Nahoru | #4
Mam posledni karbec verzy.Jsem s nim spokojen i kdyz ted zloby elektrika.Oproti strikacce se z toho da vydojit o dost vetsi vykon.Mam tam taky yoshimuru rs-3 carbon i svody jsou ladene.Zvuk je ostrej fakt paradni.Na cestovani to moc neni to spis s toho udelat streeta.Po 70km necitim prsty.Jinak myslim ze 200km v kuse se s tim najet da.Je to proste okruhovka.Je na tom moc zabavna jizda bud muzu jet pohodicku a nebo proste zatahnout a 1-2po zadnim plynem.

2 reakcí na tento příspěvek Pokec O suzuki GSX-R 750

18.7.2009 v 18:14 | Nahoru | #5
Hele koupili by ste K8 za 220 nebo K6 za 150?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec O suzuki GSX-R 750

18.7.2009 v 18:53 | Nahoru | #6
Hejnoptaku> rozhodně K8 fakt super

(reakce na) Pokec O suzuki GSX-R 750

18.7.2009 v 18:57 | Nahoru | #7

ficulin>Hejnoptaku> rozhodně K8 fakt super



Neni pro me, jen rikam, ze rozdil z pohledu financniho je dost velkej a z pohledu technickyho to nebude takovej rozdil.

A jedna se o 750 ccm...

Naposledy editováno 18.07.2009 18:58:07

Pokec O suzuki GSX-R 750

18.7.2009 v 18:59 | Nahoru | #8
Mám tam komplet Akrap titan i se svody + KaN + Power III a udělalo to 153 koní na brzdě. Ten power jsem tam dal jako poslední věc. Ale nevěřím, že z karbecu vycucne někdo více koní než ze stříkačky. Ladění jak ladění, akorát trochu jiným způsobem. Stříkačka má lepší reakci plynu.

1 reakcí na tento příspěvek Pokec O suzuki GSX-R 750

18.7.2009 v 19:01 | Nahoru | #9
Jinak karbec má asi o 5 koní méně v sérii.

(reakce na) Pokec O suzuki GSX-R 750

18.7.2009 v 19:07 | Nahoru | #10

Bailey>Jinak karbec má asi o 5 koní méně v sérii.



To je zajimavy, treba u Blacka sou zas karburatory silnejsi. Ovsem ta reakce na plyn u strikacky, je fakt okamzita.

Pokec O suzuki GSX-R 750

18.7.2009 v 19:13 | Nahoru | #11

1 reakcí na tento příspěvek Pokec O suzuki GSX-R 750

18.7.2009 v 19:22 | Nahoru | #12
Podle mne to pravda neni proc teda na dragstry se pouzivaji karburatorove verze?Davaji se tam prime filtry misto airboxu pro lepsi reakci na plyn.Ver tomu karbec je jinde.

Pokec O suzuki GSX-R 750

18.7.2009 v 19:35 | Nahoru | #13
Motorove mozna mate takove vykon,ale na zadnim kole ne.Tady muzete porovnat vykonostni a akceleracni rozdil 96/98sradTuning srad

(reakce na) Pokec O suzuki GSX-R 750

18.7.2009 v 19:48 | Nahoru | #14
BULLIT> Zkus jsi projed na litru to budes rikat bruuuuuuuuuutal fakt bozi,a K8-750 je uplne k zezrani

(reakce na) Pokec O suzuki GSX-R 750

18.7.2009 v 19:49 | Nahoru | #15
Hejnoptaku> K6 DD

(reakce na) Pokec O suzuki GSX-R 750

18.7.2009 v 19:50 | Nahoru | #16
BULLIT> V tvem pripade se nabizi otazka .... 750 v 18ti?

1 reakcí na tento příspěvek Pokec O suzuki GSX-R 750

18.7.2009 v 19:58 | Nahoru | #17
Jeden dotaz... mám asi 4 měsíce teďka K5tku a vypozoroval jsem na ni zajíamvej jev.
Když k ni přijdu za studena (mohla stát i měsíc) přijdu strčím klíček zmáčknu chcípak natáhle se palivo otočím starterem ...chytne na první cuknutí, pohodka.
Ale začnu ji trochu prohánět někde zastavím. A pokud tam nestojím delší dobu a neztihne holka trochu víc vychladnout... přijdu stejnej postup otočím startérem chytne a hned chrípne, vzápětí se samo hnedka znova natáhne palivo , zmáčknu startér a chytne na cuknutí. Je to normální ? jde o nastavení něčeho nebo je to nečím ovlivněno(nějaká závada)? (jen dodám ,že motorka je v totálním základu a na budíkiách je 11000km ) Trochu mě to trápí...
Lidi mi na to říkaj, no tak ji dej trochu plynu a ona ti chytne na poprvé, což maj jistě pravdu... ale nezdá se mi to jako optimállní řešení
Jinak holka jezdí jako šemík, všechno super.

BTW ví někdo jak se šteluje u tohodle modelu to světlo co indikuje otáčky k řazení ???

Naposledy editováno 18.07.2009 20:00:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec O suzuki GSX-R 750

18.7.2009 v 20:06 | Nahoru | #18
BoB_33246> To muzou delat svicky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec O suzuki GSX-R 750

18.7.2009 v 20:09 | Nahoru | #19
ulifireblade> no nevím, zapoměl jsem ještě dodat, že na display se neoběví žádnej chybovej kód jen se pět rozvítí Fi
Svíčky na nahlásily chybu ne ?

(reakce na) Pokec O suzuki GSX-R 750

18.7.2009 v 20:20 | Nahoru | #20
BoB_33246> Ty jo to ti napise co nefunguje to na svi babice neznam Ale kdys pripojis auto na diagnostyku taky ti to chybu neukaze a zavada tam furt je.Nebo to muze byt neco z elektronikou,ucpanej vzduchovej filtr cokoli,zkus se podivat na svicky jak vypadaj to bych udelala jako prvni

(reakce na) Pokec O suzuki GSX-R 750

18.7.2009 v 22:53 | Nahoru | #21

Spieke>Podle mne to pravda neni proc teda na dragstry se pouzivaji karburatorove verze?Davaji se tam prime filtry misto airboxu pro lepsi reakci na plyn.Ver tomu karbec je jinde.



proto se do teď "dávají" všude karbce....... kdyby jsi měl stříkačku, říkáš něco jiného =>> postup... vývoj

Tvrzení, že když koupíš karbec, můžeš motorku ladit, je tak trochu pochybný... dáš kit, dáš vys.filtr, kval. svody a koncovku..... ze 130 koní se dostaneš nevím kde......

Já mám Akrap svody koncovku filtr + power ze sériových 136 koní 14 navrch. A navíc se stříkačkou odpadá spoustu starostí. Nevěřím, že s karbcem se dostaneš po úpravě ze 130 koní výše než u stříkačky s těmito úpravami. A yoshimura není dělaná zdaleka tak do výkonu. Ale zvuk má nádherný. Ano, mám na mysli výkon na motoru, ne na zadním kole, pořád se bavím o výkon na motoru.

Naposledy editováno 18.07.2009 22:54:49

Pokec O suzuki GSX-R 750

19.7.2009 v 06:51 | Nahoru | #22
No musim říct že 750 má své kouzlo osobně litr nechci je zbytečnej koor když s tou 750 je větší prdel prohánět litry na okruhu. Len ty koně tam trochu chybí když vám na rovinách ukážou záda, ale zase je fakt že na 750 se může lípe akcelerovat na vyjezdech.

Prostě 750 the best

jinak mám pocit že na 750 sradem karbec s kompletním laděným vyfukem se dalo nahnat nejvíce koní opoti všem ostatním motorkám. Přesně to nevím a hledat se mi to nechce ale bylo to dost

Já mám 750 K1 vyfuk i svody akrap a KN filtr a naměřeno na spojce 141 koní a to to má na tachaku 40 000km

1 reakcí na tento příspěvek Pokec O suzuki GSX-R 750

19.7.2009 v 11:33 | Nahoru | #23
oproti všem ostatním tehdy doposud vyrobeným... to je pravda

stepos79: a co takhle nějaká sport. jednotka ?

Pokec O suzuki GSX-R 750

19.7.2009 v 12:00 | Nahoru | #24
K tomu nastavení otáček : Držíš zmáčklý tlačítko vedle svítící diody a zapneš zapalování, po chvilce se ručička přesune na otáčky (podle předchozího nastavení) mezi 7 a 14tisícama. Pustíš tlačítko a už ho jen mačkách a tím se ti pohybuje ručička. Dá se to nastavit po 500otáčkách.

(reakce na) Pokec O suzuki GSX-R 750

19.7.2009 v 21:05 | Nahoru | #25

Bailey>oproti všem ostatním tehdy doposud vyrobeným... to je pravda

stepos79: a co takhle nějaká sport. jednotka ?

tín o ničem neuvažuji no možná Rapid bike ten paki potom cestuje se mnou i na jinou motorku

ale musim říct že s řetězem 520 a převodem 16/44 oproti 17/42 mě Majkl31 s převodem myslim 16/43 525 řetěz Power comander III a complet vyfuk Arrow tak prej mě nestiha na rovině což je super a Pimpiš řikal co má 954 nevim jaky převody že se pře ze mě nemohl dostat

Pokec O suzuki GSX-R 750

20.7.2009 v 12:33 | Nahoru | #26
ulifireblade- jasný že na litru je to něco jinýho, ale tak já sem na to přesednul z gs 500 takže sem jak v ráji....

Pokec O suzuki GSX-R 750

20.7.2009 v 12:36 | Nahoru | #27
Kryšot-BULLIT> V tvem pripade se nabizi otazka .... 750 v 18ti?
no jo no je to skok, ale nejsem žádnej pičus abych hned machroval a někam to zahodil navíc tenhle model je pro mě srdeční záležitost mě se prostě ty moderní mašiny nelíběj protože seou hrozně malý z tohodle jde respekt ale z litra co vypadá jak dváca nebo šestka moc ne.......viz foto fungl R1 a padesátka!!!!!!!

[img]

1 reakcí na tento příspěvek Pokec O suzuki GSX-R 750

20.7.2009 v 12:40 | Nahoru | #28
Bailey- a tvoje je fakt fešanda já ti i psal když sem neměl doma to svoje ale moc vysoká cena.....kolik si do ní vrazil aby vypadala takhle je to fakt voňavka!!!!

(reakce na) Pokec O suzuki GSX-R 750

20.7.2009 v 16:27 | Nahoru | #29
BULLIT> A víš, že já bych se zpátky k SRAD nevrátil je teda pravda, že teďka musím víc zvedat nohu když nasedám a připadám si u toho jako pes u patníku, batůžek neustále bulí, že na tomhle leží víc na rukou a ty ji víc bolej, a lahlvně, že odemne sedí kilometr. Ale je to uplně jinné poježděníčko Srad byl proti k5 takovej hezkej otesánek co byl pohodlnej, perfektně držel stopu na rovině a s tím kompletem Arrow co jsem na tom měl, budil respekt i když semnou někam jely litry
Ale K5tka je mrštnější-lehčí, hrajvěší. Z té cejtíš, že to už není motorka na cestování ale na blbnutí.

Pokec O suzuki GSX-R 750

20.7.2009 v 17:44 | Nahoru | #30
BoB_33246-já tomu věřim že to je jiný určitě jednoduší protože je to nový a lehký......ale jak řikáš sám že to budí respekt i mezi litrama mě to prostě připadá jako výzva osedlat takovej autobus
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist