globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ventilová gufera
 
11.4.2007 v 12:30
jen pro upřesnění... sám to dělat nebudu.. ale..
jak to probíhá? hlava dolu nemusí že.. rozvody dolů sundat pružiny pak vypíchnout stará.. když ale sundám pružinu ventil padá dolu ne? jak se to řeší? nechává se píst v horní úvrati?
Předchozí
1 2
Následující

Ventilová gufera

11.4.2007 v 12:33 | Nahoru | #1

1 reakcí na tento příspěvek Ventilová gufera

11.4.2007 v 12:34 | Nahoru | #2
osobně bych to řešil sundáním hlavy, její kontrolou a zabroušením ventilů a sedel..... Bude to makat tak, jak má.....

Ono obecně platí, jak říká Nak, že levné je dvakrát placené...

Bez demontáže hlavy bych do toho nešel...

1 reakcí na tento příspěvek Ventilová gufera

11.4.2007 v 12:40 | Nahoru | #3
ventilovy sedla se dělaly před 7mi tisíci...hlava je až na gufera v cajku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ventilová gufera

11.4.2007 v 12:54 | Nahoru | #4
FoxManiak>

pakárna při sesazování , pokud nesundáš hlavu a dělali jsme to dva , přítelkyně mačkala pružiny a aby jí to šlo líp tak jsem jí na to dal metrovou páku , která tu pružinu skoro stlačila svou vahou :D
o dělali jsme to na GSku a tam bylo jakštakš místo a pouze 4 ventili - je to dvouventil
gufera šly dolů pěkně kombinačkama , jo samo že jsem je zničil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ventilová gufera

11.4.2007 v 13:03 | Nahoru | #5
David 900SS>budu to dělat s člověkem co léta dělal motory na rally autech, jen se tak dopředu informuju jak moc se mám na takovou akci ožrat ;) ..
díky za každou radu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ventilová gufera

11.4.2007 v 13:07 | Nahoru | #6
FoxManiak>

u aut je dost místa tam to jde dobře , nicméně u motorek je přístup na pytel
ventili mě nepropadly , nechal jsem je opřený o píst

raději u teho nepij ale basa dvanáctek je dobrá pro rekonvalescenci nervů , a dodělání nechat na druhej den :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ventilová gufera

11.4.2007 v 13:15 | Nahoru | #7
David 900SS>s málo místem počítám.. tady jde spíš o to že má zkušenosti s rozvodama 16ti ventilů, broušením ventilovejch sedel atd. už sem s tim člověkem dělal několik automobilovejch motorů a věřim v jeho schopnosti.... můj motor není žádnej hi-end.. spíš z druhé strany časové osy.. věřim že to zvládne.. za mé asistence samozřejmě :D .. je to k vzteku.. motor po repasy hlavy a rozvodů a chlastá olej... tlaky na ty najety kilometry výborny..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ventilová gufera

11.4.2007 v 13:20 | Nahoru | #8
FoxManiak>

no sem zvědavej , ze mě vylítlo tolik sprostejch slov , jsem ani nevěděl, že jich tolik znám :D
tak se pak pochlub
motory jsou na jedno brdo , není se čeho bát , pokud není člověk gramla

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ventilová gufera

11.4.2007 v 13:24 | Nahoru | #9
David 900SS>pravda.. moh bych to nafotit.. :thmubup:

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ventilová gufera

11.4.2007 v 13:53 | Nahoru | #10
Ono, s gufery, ma to svoje, konecne, jako vse. Kdo si mysli, ze stara gufera, kombinackami sunda a nove tam hned tak napere, bez zadne pripravy, zbytecne penize vyhazuje...konecne , olej bude stale brat..zbytecna namaha...
Brit gufera, musi az na plochu, co tesnit ma, ma poprve dosednout...jak se pretahne, pres nechranene drazky pro mesicky, konec s nim... :(

(reakce na) Ventilová gufera

11.4.2007 v 13:57 | Nahoru | #11
Rovnez tak, pruzinky sundavam a nasazuji az nakonec...az gufero je tam, kde ma byt.. *yes*

(reakce na) Ventilová gufera

11.4.2007 v 15:42 | Nahoru | #12
eab>presne tak...za 5000km si tu vymenu levnych gufer muze zopakovat. Takze bud VesraH nebo genuine parts (fuj nesnasim tyhle dve slova) :D Nak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ventilová gufera

11.4.2007 v 15:47 | Nahoru | #13
Ken>tu tupou tesnici plochu gufera nazyvas britem? Gufer na ventily sem videl hromadku, i ty ze skodovek a jinych aut. Zadny ostry brit tak jak ho znas z gufer pro rotujici nebo suvne hridele tam nebyl. Ventilove gufero proste nikdy nemuze dokonale tesnit ale prd prd mnozstvi oleje musi pustit na drik ventilu aby se aspon trochu promazal. Seda litina ze ktery je voditko je sice krasne samomazna ale ne dokonale....uz te vidim jak bys strkal prtavy pruzinky gufer na gufera utopeny v dire po hrnicku kde sotva strcis palec a ukazovacek. Nerikam ze u jinych konstrukci to nejde, ale treba u me bych nadaval jako dlazdic. Nak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ventilová gufera

11.4.2007 v 15:52 | Nahoru | #14
Jeste abych to celkove shrnul...vymenu gufer lepsi provadet pri sundane hlave. Kdo nema valve spring compressor at si ho poridi nebo vyrobi. Utopena gufera se bud daji vytahnout klestickami nebo vyhackovat hackem na hackovani. Pred tim je lepsi sroubovackem sundat dolu ten pruzny ocelovy krouzek ktery ho svira - nektere gufera ho maji jina ne. Pozor na gufera s vnitrnim ocelovy krouzkem, lehce se stlaci a pak mate z "britu" misto kruhu oval.
Samozrejme spolecne s gufery je dobre promerit vuli driku ventilu ve voditku, stav ventilu, sedel, taky tesnost ventilu. Kdyz uz tak poradne...cokoliv se "ojebe" vrati se vam zpatky. Tedy pokud to neni oprava pro rychly prodej, pak zrejme zaplace novy majitel a prokleje vas do desateho kolene...Nak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ventilová gufera

11.4.2007 v 21:51 | Nahoru | #15
Naku, nechci zadne flame,jiste jses starsi a zkusenejsi motorar, vis, pruzinka, po driku ventilu spustena, se snadno navlekne tam, kam patri, ja jsem mladik, ze valky rozenej a neco jsem se s motory ruznymi, :) v zivote natrapil...ale ta gufera, ventilova, peci maximalni vyzadujou, to mi ver, ani jsem to nepsal, ale vyplati se pripravek montazni, si na soustruhu vyrobit, aby gufero, bylo na osazeni voditka, spolu s ventilem, dobre usazeno.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ventilová gufera

11.4.2007 v 22:04 | Nahoru | #16
Ken>podle slohu zrejme jsi dychavicny pametnik, aspon mam ten pocit kdyz to po tobe ctu :D. Servisni prirucky si ctu vecer pred spanim, a ze to nejsou nejaky tenky sesitky. Nikde jsem o necem co uvadis nedocetl a vubec to slysim poprve. Dle me je to histerie dotazena ad absurdum, ale kazdy at si dela co uzna sam za spravne. Hadat se o tom nebudu, nemam na to cas. Nak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ventilová gufera

11.4.2007 v 22:30 | Nahoru | #17
u gufer na vidlích mi bylo doporučeno nasazovat je přes šprcku.. protože sem na šprcky ještě mladý natáh sem to přes potravinovou folii, abych břit nezničil o vrchní hranu popřípadě o drážku kterou mám asi 5mm od vrchního konce. vše těsní a ani kapka.. podobnou metodu plánuju použít i u těch ventilových.

1 reakcí na tento příspěvek Ventilová gufera

11.4.2007 v 22:43 | Nahoru | #18
FoxManiak> tak na to bych se prisel podivat :lol: Protoze podle mne je to presne tak, jak rika Nak. Zadna ostra hrana, zadnej brit a navic, jak bys tam tu sprcku dostal a pres ni jeste gufero? Vzdyt prumer motorkovyho ventilu jsou nejaky milimetry nebo max. pul centimetru.

(reakce na) Ventilová gufera

11.4.2007 v 22:51 | Nahoru | #19
Slávek-TDM>plánuju.. neříkám že to vyjde :lol: Nak má pravdu ten břit je oravdu dost tupej.. teď to gufero držím v ruce.. dřík má odhadem 4-5 mm....no nevim.. nějak to dopadne :)

1 reakcí na tento příspěvek Ventilová gufera

12.4.2007 v 07:34 | Nahoru | #20
já to gufero trošku namazal olejem a opatrně jsem ho tam nasunul , břit nezničil, na těch ventilech nebyly řádný ostrý hrany, každopádně bude lepší cokoli něž co tam bylo , přes ty stvrdlý mrchy šlo do spalovacího prostoru víc oleje než benzínu , ono ta motorka víc odstála a odpadala než najezdila a tak je motor jak novej , proto jsem nesundával hlavu. Foxík ;) má hlavu po generálce , nicméně když už bych dělal hlavu tak i s guferama, i když je rozdíl kupovat 16gufer , nebo 4 :)

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ventilová gufera

12.4.2007 v 11:31 | Nahoru | #21
David 900SS>dělaly se i gufera... neoriginální 700 celá sada.. originál 300 jedno...
to je 5tis za sadu... tak se daly náhražky a po 4000 km začly pomalu téct

(reakce na) Ventilová gufera

12.4.2007 v 11:36 | Nahoru | #22
FoxManiak>přesne, náhražky nedávat....na DR800 me taky po 5 tis ztvrdly břity a zas netesnili *no*

(reakce na) Ventilová gufera

12.4.2007 v 11:44 | Nahoru | #23
FoxManiak>ja je natahoval spodem, a vsechny hrany na trubkach sem oblebil oboustrannou lepici paskou a nechal na ni ten voskovany papir...slo to krasne a gufera tesni pekne...Nak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ventilová gufera

12.4.2007 v 11:47 | Nahoru | #24
FoxManiak>ty cerne Vesrahy uz tam par tisic km mam a zatim se nic nedeje. Vyfukove plyny nesmrdi jak stara skodovka a olej vyrazne neubyva. Ono neni neoriginal jeho neoriginal. Pokud je to skutecne z Vitonu tak se neni ceho bat. Nekolikrat sem videl, pri opravach ZX750 Turbo na francouskych webech pouziti cele tesnici sady Vesrah - nikdy si tam nestezovali na kvalitu gufer ventilu. Nak

(reakce na) Ventilová gufera

12.4.2007 v 11:53 | Nahoru | #25
FoxManiak>

aha tak to jo, ještě že mě Nak poradil , než jsem něco koupil , tímto děkuji

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ventilová gufera

12.4.2007 v 11:54 | Nahoru | #26
Nak>můžeš mi poskytnout nějakej kontakt na dodavatele gufer VesraH?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ventilová gufera

12.4.2007 v 11:57 | Nahoru | #27
FoxManiak>

skrytá reklama, HDcom

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ventilová gufera

12.4.2007 v 12:00 | Nahoru | #28
David 900SS>HDcom? ti maj kamenej obchod v Třebíči co?

(reakce na) Ventilová gufera

12.4.2007 v 12:05 | Nahoru | #29
David 900SS>tady nejde o reklamu, ale o dobrou radu. Díky *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ventilová gufera

12.4.2007 v 12:22 | Nahoru | #30
FoxManiak>
jo maj a není zač, posílaj i na dobírku
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist